Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гурковська, Тетяна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-44 
1.
Шифр: ВМДЗ/2011/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 12
Зміст:
Зедгенідзе, Валентина. Конфліктні ситуації у педагогічному колективі дошкільного закладу / В. Зедгенідзе. - С.4-12
Пахарь, Олена. Ситуаційний аналіз для розв’язання конфліктних ситуацій: крок за кроком / О. Пахарь. - С.13-16
Кононко, Олена. Соціально-психологічна безпека дошкільника: суть та умови / О. Кононко. - С.18-30
Гурковська, Тетяна. Сучасні "Важкі діти": які вони / Т. Гурковська. - С.31-36
Кучеренко, Марина. Емоційний розвиток дітей старшого дошкільного віку / М. Кучеренко. - С.46-56
Сиротич, Наталія. Мова мистецтва, або Використання методів арт-терапії у роботі з дітьми раннього віку / Н. Сиротич. - С.57-61
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: ВМДЗ/2011/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 8
Зміст:
Жебровський, Борис. Монтессорі Марія і українська освіта XX - XXI століття / Б. Жебровський. - С.4-9
Михальчук, Тетяна. Філософські аспекти педагогічної системи Марії Монтессорі / Т. Михальчук. - С.10-14
Грядовкіна, Жанна. Методика Марії Монтессорі в освітньому процесі дошкільного закладу / Ж. Грядовкіна. - С.15-20
Прибильська, Наталія. Організація роботи педагога за методом спостереження у педагогічній системі Марії Монтессорі / Н. Прибильська. - С.21-26
Пахарь, Олена. Інтерактивні методи навчання педагогів / О. Пахарь. - С.28-38
Саприкіна, Олена. Інтерактивні методи навчання як засіб формування навичок мовленнєвої взаємодії старших дошкільників / О. Саприкіна, О. Мартинюк. - С.39-44
Чернишова, Лана. Розвиваємо мовлення малюків / Л. Чернишова. - С.50-55
Гурковська, Тетяна. Адаптація малюків: чи бути батькам у групі / Т. Гурковська. - С.56-59
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ВМДЗ/2012/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 3
Зміст:
Гурковська, Тетяна. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною / Т. Гурковська. - С.4-7.
Гладкова, Юлія. Технології педагогічного спілкування з батьками / Ю. Гладкова, Н. Баринова. - С.8-15.
Грядовкіна, Жанна. Співпраця дошкільного закладу і сім’ї за системою Монтессорі / Ж. Грядовкіна. - С.16-19.
Ільченко, Тамара. Розширюємо можливості спілкування з батьками: електронні засоби інформування / Т. Ільченко. - С.20-24.
Садова, Надія. Розробляємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.25-32.
Туженкова, Юлія. Профілактика жорстокого поводження з дітьми / Ю. Туженкова. - С.33-42.
Осадча, Віра. Батькам про значення розвитку дрібної моторики рук / В. Осадча. - С.43-50.
Безруких, Мар'яна. Десять кроків до письма / М. Безруких. - С.51-56.
Сухенко, Ірина. Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ / І. Сухенко. - С.57-66.
Малишева, Ольга. Атестація вихователя-методиста, що працює за сумісництвом вихователем. / О. Малишева. - С.67-68.
Свята та цікаві події травня. - С.69-70.
Джемула, Галина. День Землі / Г. Джемула. - С.71-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: ВМДЗ/2012/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 4
Зміст:
Ладивір, Світлана. Сьогодення дошкілля / С. Ладивір. - С.4-12.
Гурковська, Тетяна. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною / Т. Гурковська. - С.13-18.
Морозова, Людмила. Аналітичні аспекти планування роботи дошкільного навчальног закладу / Л. Морозова. - С.19-28.
Морозова, Людмила. Складання аналізу роботи закладу за минулий рік:: крок за кроком / Л. Морозова. - С.29-32.
Косачова, Тетяна. Особливості планування освітньої роботи у дошкільних навчальних закладах на літній період / Т. Косачова, І. Резніченко. - С.33-44.
Галяпа, Марія. Планування й організація оздоровчої роботи з дітьми в літку / М. Галяпа. - С.45-50.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на травень. - С.51-52.
Садова, Надія. Створюємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.53-57.
Кучеренко, Марина. Ніколи не пізно: вчимося мислити / М. Кучеренко. - С.58-65.
Дитячий журнал "Малятко" - інструмент виховання дитини. - С.66-67.
Клименко, Антоніна. Тривалість робочого часу вихователя-методиста / А. Клименко. - С.68-69.
Свята та цікаві події червня. - С.70-71.
Джемула, Г. День захисту дітей: дошкільникам про права дитини / Г. Джемула. - С.72-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ВМДЗ/2012/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 5
Зміст:
Дятленко, Наталія. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки / Н. Дятленко. - С.4-8.
Кіндрат, Інна. Застосування інтелект-мап у методичній роботі / І. Кіндрат. - С.9-15.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень-липень. - С.16-18.
Гурляєва, Тетяна. Виховуємо відповідальність у дошкільників / Т. Гурляєва. - С.19-29.
Сварковська, Л. Граємо у футбол / Л. Сварковська. - С.30-39.
Сварковська, Ліна. Діагностика рівня оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол / Л. Сварковська. - С.40-42.
Вовчик-Блакитна, Леся. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність / Л. Вовчик-Блакитна. - С.43-49.
Голота, Наталія. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти / Н. Голота. - С.50-54.
Безруких, Мар'яна. Під знаком прискорення / М. Безруких. - С.55-58.
Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася у школі / Т. Гурковська. - С.59-61.
Дитина йде до школи. - С.62.
Садова, Надія. Наповнюємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.63-70.
Петрова, Олена. Удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів дошкільного навчального закладу / О. Петрова, Л. Погорєлова. - С.71-77.
Свята та цікаві події липня і серпня. - С.78-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ВМДЗ/2013/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Гавриш, Наталя. Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш. - С.4-12 : фотогр.
Кіндрат, Інна. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації / І. Кіндрат. - С.13-20 : схеми
Плосконна, Марина. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі / М. Плосконна, Л. Клименко. - С.21-28 : фотогр.
Активний читач: хто він. - С.30-31 : фотогр.
Степанович, Кіра. Як виховати любов до книжки: досвід іспанський педагогів / К. Степанович. - С.32-34.
Каралашвілі, Олена. Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу / О. Каралашвілі, Н. Малахова. - С.35-47 : фотогр.
Гурковська, Тетяна. Індивідуальні особливості адаптації малюків / Т. Гурковська. - С.48-49.
Білоус, Світлана. Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку / С. Білоус. - С.50-53 : фотогр.
Вільгоцька, Наталія. Нетрадиційні засоби розвитку мовлення та творчості малюків: ігри із сухим басейном / Н. Вільгоцька. - С.54-60 : фотогр.
Резенчук, Наталія. Листок здоров’я дітей - форма відображення моніторингу їхнього фізичного розвитку / Н. Резенчук. - С.61-65.
Ячник, Надія. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками / Н. Ячник ; Н. Янчик. - С.66-70 : фотогр.
Безпека дитини - турбота дорослих. - С.71 : фотогр.
Шаповал, Олена. Здрастуй, любий наш садок! : розвага для дошкільників / О. Шаповал, Л. Ляшенко. - С.74-79 : фотогр.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ВМДЗ/2014/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 5
Зміст:
Стаєнна, Олена. Освітня й мистецька цінність української народної іграшки / О. Стаєнна. - С.4-6.
Гурковська, Тетяна. Конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри / Т. Гурковська. - С.7-9 : фотогр.
Никончук, Валентина. Конструктор LEGO як допоміжний інструмент у процесі адаптації / В. Никончук, А. Деговець. - С.10-13 : фотогр.
Рома, Оксана. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів / О. Рома. - С.14-19 : фотогр.
Безпала, Світлана. Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес / С. Безпала. - С.20-26 : фотогр.
Макарова, Євгенія. Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога / Є. Макарова. - С.27-32 : фотогр.
Геращенко, Тетяна. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко. - С.33-35.
Геращенко, Тетяна. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко. - С.33-35.
У світі космічних LEGO-фантазій та винаходів. - С.36 : фотогр.
Герасименко, Катерина. Використання LEGO у здоров’язбережувальній технології / К. Герасименко, М. Онищук. - С.37-41.
Сосенкова, Віра. Навчаємо презентувати LEGO-моделі / В. Сосенкова. - С.42-48.
Овдій, Людмила. На порозі школи: співпраця з батьками / Л. Овдій, Т. Д’яченко, Л. Каган. - С.49-52 : фотогр.
Кушнерук, Тетяна. Виховуємо креативну особистість / Т. Кушнерук. - С.53-58 : фотогр.
Пасічник, Ніна. Екологічна освіта дошкільників засобами театральної діяльності : застосування методу проектів для підвищення екологічної обізнаності дітей / Н. Пасічник, М. Дода, Г. Гедз. - С.59-64 : фотогр.
Фастовець, Тамара. Подорож до планети Легкоокеанії : розвага з плавання для дітей старшого дошкільного віку / Т. Фастовець. - С.68-71 : фотогр.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ВМДЗ/2020/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 7
Зміст:
Савінова, Наталія. Як працювати в реаліях коронавірусу: хто що робить / Н. Савінова. - С.4-11.
Орієнтовний розпорядок дня на період карантину. - С.11-12.
Організація освітнього процесу влітку під час адаптивного карантину. - С.12-13.
Шість правил літніх прогулянок. - С.13-14.
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на серпень. - С.14-17.
Відновлення діяльності закладів дошкільної освіти: документ за 5 хвилин. - С.17-20.
Бондар, Лариса. Як підготувати дитячий садок до нового навчального року / Л. Бондар, Н. Савінова. - С.20-24.
Савченко, Анна. Методичний кейс для організації розвивального середовища дитячого садка / А. Савченко. - С.24-26.
Гурковська, Тетяна. Дитина раннього віку: що потрібно знати педагогу / Т. Гурковська. - С.26-32.
Фортунатова, Марина. Увага, малюки: як оптимізувати розвиток / М. Фортунатова. - С.32-37.
Лахненко, Ірина. No_stress вправи для збереження працездатності в посткарантинній напрузі / І. Лахненко. - С.37-40.
Мій рівень стресостійкості : експрес-тест. - С.40-42.
Як щоденно підвищують рівень стресостійкості. - С.42-43.
Околович, Олена. Відновлюємо діяльність дитячого садка: досвід практика / О. Околович. - С.43-46.
Шинкар, Ірина. Сходинки до здоров’я, або Стоп-аеробіка у дитячому садку / І. Шинкар. - С.46-52.
Гагаріна, Наталія. Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців / Н. Гагаріна, Л. Сорока. - С.52-57.
Повертаємось у дитячий садок!. - С.57-58.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ВМДЗ/2020/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 8
Зміст:
Савінова, Наталія. Генеральне прибирання в методичному кабінеті / Н. Савінова. - С.4-8.
Пропозиції до організації методичного кабінету. - С.8-10.
Як готувати стендову інформацію. - С.10-12.
Упорядковуємо методичний кабінет: чек-ліст. - С.12-14.
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на вересень. - С.14-17.
Бровінська, Юлія. Конфліктна ситуація? Захистіть себе / Ю. Бровінська. - С.17-22.
Фокіна, Олександра. Хто насправді не вміє грати: діти чи педагог? / О. Фокіна. - С.22-27.
Якою має бути дитяча іграшка. - С.27-30.
Святенко, Олена. Діагностика професійної компетентності педагогів: готовий інструментарій / О. Святенко. - С.30-34.
Приклад діагностичної картки. - С.34-35.
Швайгерт, Наталія. Як це було, або Підбиваємо підсумки літнього оздоровчого періоду / Н. Швайгерт. - С.35-38.
Приклади оформлення графіків оперативного контролю. - С.38-40.
Кравчишина, Олена. Як організувати систему контролю в новому навчальному році / О. Кравчишина. - С.40-43.
Гурковська, Тетяна. Навчайте через гру, або Дидактичні ігри з дітьми раннього віку / Т. Гурковська. - С.43-47.
Перший день дитини в дитячому садку : поради для вихователя. - С.47-48.
Дитина йде в дитячий садок: як уникнути проблем. - С.48-50.
Шаповал, Наталія. Педагоги + батьки = партнерська взаємодія / Н. Шаповал. - С.50-54.
Панченко, Олена. Літня школа - навчаємось і відпочиваємо / О. Панченко. - С.54-57.
Стаєнна, Олена. Досліджуємо дитячий садок: 4 нові гри для традиційної екскурсії / О. Стаєнна. - С.57-60.
Що відзначити у вересні. - С.60-62.
Вітаємо мптодистів-новаторів. - С.62-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ВМДЗ/2020/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 9
Зміст:
Савінова, Наталія. Методист-початківець у новому колективі: як стати успішним / Н. Савінова. - С.4-9.
Як методисту-початківцю завоювати довіру педагогів. - С.10-12.
Скрипка, Ганна. EduScrum у методичній роботі / Г. Скрипка. - С.13-17.
Алгоритм роботи над проєктом за методикою EduScrum. - С.18-19.
Термінологічне поле EduScrum. - С.20.
Що робити, якщо в дитячому садку виявили підозру на COVID-19. - С.24-25.
Чинні освітні програми на 2020/2021 навчальний рік. - С.26-27.
Бадер, Світлана. Три кроки до зразкового плану освітньої діяльності / С. Бадер. - С.28-31
Волинчук, Алла. Педагогічні комітети як форма методичної роботи / А. Волинчук. - С.32-35.
Маленкова, Наталія. Компетентнісний підхід у роботі з педагогами / Н. Маленкова. - С.36-39.
Філомошкіна, Наталія. Життя за розкладом, або Навіщо дитині розпорядок дня / Н. Філомошкіна. - С.40-43.
Гурковська, Тетяна. Міфи та реальність адаптаційного періоду / Т. Гурковська. - С.44-47.
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році : лист... від 22 лип. 2020 р. № 1/9-394. - С.52-53.
Як організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році. - С.54-58.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: ВМДЗ/2021/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2021р. N 3
Зміст:
Омельяненко, Ніна. Державний нагляд: що треба знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.4-7.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на квітень. - С.8-9.
План реалізації річного завдання з розвитку пізнавального інтересу дошкільників. - С.10-11.
Шелестова, Людмила. Грамота для дошкільників - потреба розвитку чи запит батьків? / Л. Шелестова. - С.12-13.
Гавриш, Наталія. Грамота в дитячому садку: що взяти до уваги педагогам / Н. Гавриш. - С.14-17.
Шелестова, Людмила. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти / Л. Шелестова. - С.18-22.
Як організувати заняття з основ грамоти / підгот. Л. Шелестова. - С.23.
Гордієнко, Світлана. Граємо і читаємо: інтерактивна наочність на заняттях із грамоти / С. Гордієнко, К. Трофименко, Л. Шершень. - С.24-26.
Швайгерт, Наталія. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку / Н. Швайгерт. - С.27-30.
Гавриш, Наталія. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів / Н. Гавриш. - С.32-35.
Як підготувати та провести тренінг. - С.36-37.
Скрипка, Ганна. Тренувати, а не розповідати / Г. Скрипка. - С.38-41.
Савінова, Наталія. Як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно / Н. Савінова. - С.42-45.
Гурковська, Тетяна. Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти / Т. Гурковська. - С.46-49.
Бернацька, Олена. Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам / О. Бернацька. - С.50-54.
Як відпочити за один день. - С.55.
Бишова, Ксенія. Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста / Ксенія Бишова. - С.56-58.
Терновецька, Христина. Googl Календар - органайзер методичних заходів / Х. Терновецька, С. Жолоб. - С.59-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: ВМДЗ/2022/5/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 5/6
Зміст:
Гавриш, Наталія. Виховуємо патріотів змалечку / Н. Гавриш. - С.4-8.
План реалізації річного завдання за громадянсько-патріотичним напрямом освітнього процесу. - С.8-10.
Навчаємо дітей спостерігати: два прийоми. - С.10-12.
Бадер, Світлана. Експрес-перевірка готовності педагогів до роботи влітку / С. Бадер. - С.12-16.
Байєр, Ольга. Природничо-екологічна компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.16-21.
Діти й квіти, або Організовуємо роботу з дошкільниками у квітнику. - С.21-25.
Бадер, Світлана. Організовуємо літні прогулянки з дітьми / С. Бадер. - С.25-29.
Проводимо тематичні прогулянки в дитячому садку: три пам’ятки для педагогів. - С.29-32.
Як здійснювати освітню діяльність у режимі воєнного стану: рекомендації для педагогів. - С.32-35.
Сварковська, Ліна. Як мотивувати дошкільників до занять фізичною культурою / Л. Сварковська. - С.35-38.
Сварковська, Ліна. Проводимо рухливі ігри в обмеженому просторі / Л. Сварковська. - С.38-42.
Що врахувати під час добору рухливих ігор. - С.42-43.
Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася в школі: поради турботливим батькам / Т. Гурковська. - С.43-46.
Які вміння допоможуть дитині адаптуватися до нового колективу. - С.46-48.
Лісіна, Дар’я. Методична робота на власному сайті / Д. Лісіна. - С.48-52.
Дистанційні заняття з дошкільниками: дев’ять нових ідей. - С.52-56.
Як поліпшити дистанційні заняття з дітьми. - С.56-57.
Савінова, Наталія. Навчаємо дітей безпеки в побуті / Н. Савінова. - С.57-61.
Губрій, Інна. Щенячий патруль в гостях у малят / І. Губрій. - С.61-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: ВМДЗ/2023/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2023р. N 11
Зміст:
Бадер, Світлана. Вивчаємо стан роботи щодо соціалізації дітей / С. Бадер. - С.4-7.
Литвин, Інна. Соціалізація малюків: на що звернути увагу під час спостереження / І. Литвин. - С.10-12.
Літвінова, Наталія. Культура добросусідства в дитячому садку: готуємо педагогів до впровадження / Н. Літвінова. - С.14-18.
Нерянова, Світлана. Позачергова атестація педагогів: що зробити до 20 грудня / С. Нерянова. - С.19-21.
Літіченко, Олена. Вирушаємо на Марс, або Віртуальна екскурсія в дитячому садку / О. Літіченко. - С.27-31.
Гавриш, Наталія. Три технології для розвитку монологічного мовлення дошкільників / Н. Гавриш. - С.32-37.
Гречишкіна, Ірина. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа. - С.38-41.
Бушанова, Тетяна. Заримуй, малюче! або Виправляємо вимову за допомогою римівок / Т. Бушанова, С. Зарва. - С.43-46.
Ільченко, Тамара. Як налагодити ефективну взаємодію в педагогічному колективі / Т. Ільченко. - С.48-53.
Гурковська, Тетяна. П’ять методів самоменеджменту для планування роботи / Т. Гурковська. - С.54-56.
Кляпець, Ольга. Когнітивний потенціал педагогів під час війни / О. Кляпець. - С.57-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: ВМДЗ/2023/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2023р. N 6
Зміст:
Дуброва, Валентина. Як діяти у разі надзвичайних ситуацій воєнного характеру: інструктаж для переговорів / В. Дуброва. - С.4-8.
Бобир, Валентина. Як створити в колективі команду однодумців-професіоналів / В. Бобир. - С.10-14.
Шкарупа, Єлизавета. Наноекспедиція, або Відкриваємо з дітьми перші таємниці мікросвіту / Є. Шкарупа. - С.36-40.
Бєлєнька, Ганна. Ознайомлюємо дошкільників зі складними природними явища / Г. Бєлєнька. - С.41-44.
Борисенко, Катерина. Навчаємо дітей позбавлятися фізичного та емоційного напруження / К. Борисенко. - С.51-54.
Гурковська, Тетяна. Складна телефонна розмова: як вести та завершити / Т. Гурковська. - С.55-57.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: ВМДЗ/2023/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2023р. N 7
Зміст:
Підготовка групових приміщень до нового навчального року. - С.6.
Організація діяльності дитячих садків у літній період в умовах воєнного стану. - С.7-9.
Інстументарій оцінювання готовності старших дошкільників до навчання в умовах реформування української школи. - С.10-11.
Борисенко, Карина. Комахи з нашого подвір’я: реалізуємо проєкт / К. Борисенко. - С.13-18.
Пасікова, Олена. STREAM-освіта дошкільників у інтеграційному мейкер-просторі / О. Пасікова, Р. Трикалюк. - С.19-24.
Тоцька, Тетяна. Формуємо в дітей поняття про добро і зло за допомогою творів Василя Сухомлинського / Т. Тоцька. - С.25-28.
Єрмоленко, Юлія. Дидактична книжка - універсальний посібник за творами Василя Сухомлинського / Ю. Єрмоленко. - С.29-31.
Гавриш, Наталія. Чим може бути мотузка під час занять та ігор з дітьми / Н. Гавриш. - С.32-36.
Біла, Ірина. Психологічна підтримка дітей в умовах травмівних подій: відповіді на запитання батьків і педагогів / І. Біла. - С.37-42.
Оржеховська, Наталія. П’ять ефективних арт-технік для внутрішньої саморегуляції / Н. Оржеховська. - С.43-45.
Половіна, Олена. Артосвіта малюків: орієнтири для вихователя / О. Половіна. - С.46-52.
Гурковська, Тетяна. Як підготувати дитину до дитячого садка / Т. Гурковська. - С.54-57.
Гурковська, Тетяна. Які уміння та навички допоможуть дитині швидше адаптуватися до дитячого садка / Т. Гурковська. - С.58-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: ВМДЗ/2023/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2023р. N 9
Зміст:
За якою нормативкою працювати вихователю-методисту у 2023/2024 н. р. - С.4-5.
Перелік освітніх програм на 2023/2024 н. р. - С.6-7.
Перелік програм і посібників для роботи з дітьми, які мають освітні потреби. - С.8.
Напрями організації діяльності ЗДО у 2023/2024 н. р. - С.9-15.
Стаєнна, Олена. Готуємося до атестації педагогів за новими вимогами / О. Стаєнна. - С.16-19.
Савінова, Наталія. Як осучаснити наставництво в дитячому садку: п’ять підказок вихователю-методисту / Н. Савінова. - С.27-31.
Олексенко, Світлана. Мотивуємо педагогів удосконалювати професійні навички / С. Олексенко. - С.36-41.
Гурковська, Тетяна. Організовуємо контроль за розвитком дітей раннього віку / Т. Гурковська. - С.44-45.
Три фішки е-журналу, що допоможуть у роботі. - С.50-52.
Гурковська, Тетяна. П’ять способів виявляти любов до дитини: тренінг для батьків / Т. Гурковська. - С.53-56.
Юзмухаметова, Лариса. Як уникнути конфліктів у батьківських чатах / Л. Юзмухаметова. - С.58-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Гурковська, Тетяна.
    10 секретів ефективного спілкування, або До чого тут хотдог [Текст] / Т. Гурковська // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 51-55.
Рубрики: Спілкування--ефективне спілкування
Кл.слова (ненормовані):
ефективне спілкування -- конфліктні ситуації -- активне слухання -- забезпечення психологічного комфорту


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.


    Гурковська, Тетяна.
    10 секретів ефективного спілкування, або До чого тут хотдог [Текст] / Т. Гурковська // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 8. - С. 49-53.
Рубрики: Спілкування--підвищення майстерності
Кл.слова (ненормовані):
неефективні техніки у спілкуванні -- ефективне спілкування -- співрозмовники -- активне слухання -- підвищення майстерності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
373.2.062.1(477)
Г 95


    Гурковська, Тетяна.
    Індивідуальні особливості адаптації малюків / Т. Гурковська // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 48-49.
УДК
Рубрики: адаптація дошкільника до ДНЗ (дошкільного навчального закладу)
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- проблеми адаптації -- індивідуальні особливості адаптації -- дошкільники -- непосидючі діти -- малорухливі діти
Анотація: У статті підкреслено залежність адаптації малюків до дитячого садочку від їхніх індивідуальних психофізіологічних особливостей. Розглянуто основні принципи роботи з непосидючими, а також пасивними й малорухливими дітьми. Відмічено необхідність узгоджених дій батьків та вихователів для успішної адаптації малюків до умов дошкільного закладу


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

20.
74.1
Г 95


    Гурковська, Тетяна.
    Адаптація малюків: чи бути батькам у групі [Текст] / Т. Гурковська // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 8. - С. 56-59
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і сім’ї
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
присутність батьків у групі -- тривожність дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-44 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 150145
Кількість відвідувачів 1365
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя