Пошуковий запит: <.>A=Гурковська, Тетяна@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20 |
|
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Дитячий садок. Бібліотека -2011р.,N 5 Цікаві статті : Гурковська Т. Супровід розвитку дітей раннього віку/ Т. Гурковська (стр.128.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.1/Г 95
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : Супровід розвитку дітей раннього віку
Місце публікування : Дитячий садок. Бібліотека. - К.: Шкільний світ, 2011. - N 5. - С. 128. (Шифр Д958996/2011/5)
ББК : 74.1 Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта діти 3-го року Психічний розвиток дитини Дошкільна освіта-- ігри Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти раннього віку--супровід розвитку дитини--психологічний супровід розвитку дитини--чинники розвитку дітей--розвивальна робота--дидактичні ігри
Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2011р.,N 8 Цікаві статті : Жебровський Б. Монтессорі Марія і українська освіта XX - XXI століття/ Б. Жебровський (стр.4-9) Михальчук Т. Філософські аспекти педагогічної системи Марії Монтессорі/ Т. Михальчук (стр.10-14) Грядовкіна Ж. Методика Марії Монтессорі в освітньому процесі дошкільного закладу/ Ж. Грядовкіна (стр.15-20) Прибильська Н. Організація роботи педагога за методом спостереження у педагогічній системі Марії Монтессорі/ Н. Прибильська (стр.21-26) Пахарь О. Інтерактивні методи навчання педагогів/ О. Пахарь (стр.28-38) Саприкіна О. . Інтерактивні методи навчання як засіб формування навичок мовленнєвої взаємодії старших дошкільників/ О. Саприкіна, О. Мартинюк (стр.39-44) Чернишова Л. Розвиваємо мовлення малюків/ Л. Чернишова (стр.50-55) Гурковська Т. Адаптація малюків: чи бути батькам у групі/ Т. Гурковська (стр.56-59) Цікаві статті : Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2011р.,N 12 Цікаві статті : Зедгенідзе В. Конфліктні ситуації у педагогічному колективі дошкільного закладу/ В. Зедгенідзе (стр.4-12) Пахарь О. Ситуаційний аналіз для розв’язання конфліктних ситуацій: крок за кроком/ О. Пахарь (стр.13-16) Кононко О. Соціально-психологічна безпека дошкільника: суть та умови/ О. Кононко (стр.18-30) Гурковська Т. Сучасні "Важкі діти": які вони/ Т. Гурковська (стр.31-36) Кучеренко М. Емоційний розвиток дітей старшого дошкільного віку/ М. Кучеренко (стр.46-56) Сиротич Н. Мова мистецтва, або Використання методів арт-терапії у роботі з дітьми раннього віку/ Н. Сиротич (стр.57-61) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.1/Г 95
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : Адаптація малюків: чи бути батькам у групі
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2011. - N 8. - С. 56-59 (Шифр ВМДЗ/2011/8)
ББК : 74.1 Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- співпраця ЗДО і сім’ї Кафедра дошкільної освіти Ключові слова (''Вільн.індекс.''): присутність батьків у групі--тривожність дітей
Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.1/Г 95
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : Сучасні "Важкі діти": які вони
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2011. - N 12. - С. 31-36 (Шифр ВМДЗ/2011/12)
ББК : 74.1 Предметні рубрики (Галузі знань): "важкі" діти діти гіперактивні Ключові слова (''Вільн.індекс.''): балакучі діти--вербалізм
Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 3 Цікаві статті : Гурковська Т. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною/ Т. Гурковська (стр.4-7.) Гладкова Ю. Технології педагогічного спілкування з батьками/ Ю. Гладкова, Н. Баринова (стр.8-15.) Грядовкіна Ж. . Співпраця дошкільного закладу і сім’ї за системою Монтессорі/ Ж. Грядовкіна (стр.16-19.) Ільченко Т. . Розширюємо можливості спілкування з батьками: електронні засоби інформування/ Т. Ільченко (стр.20-24.) Садова Н. . Розробляємо сайт дошкільного навчального закладу/ Н. Садова (стр.25-32.) Туженкова Ю. Профілактика жорстокого поводження з дітьми/ Ю. Туженкова (стр.33-42.) Осадча В. Батькам про значення розвитку дрібної моторики рук/ В. Осадча (стр.43-50.) Безруких М. Десять кроків до письма/ М. Безруких (стр.51-56.) Сухенко І. . Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ/ І. Сухенко (стр.57-66.) Малишева О. Атестація вихователя-методиста, що працює за сумісництвом вихователем./ О. Малишева (стр.67-68.) Свята та цікаві події травня (стр.69-70.) Джемула Г. День Землі/ Г. Джемула (стр.71-79.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн. - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012. - № 3. - С. 4-7. (Шифр ВМДЗ/2012/3)
ББК : 74.1 Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- педагогічна психологія Анотація: Стаття освітлює питання про вміння педагогів реалізовувати сучасні виховні пріоритети через новітні технології.
Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 4 Цікаві статті : Ладивір С. Сьогодення дошкілля/ С. Ладивір (стр.4-12.) Гурковська Т. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною/ Т. Гурковська (стр.13-18.) Морозова Л. Аналітичні аспекти планування роботи дошкільного навчальног закладу/ Л. Морозова (стр.19-28.) Морозова Л. Складання аналізу роботи закладу за минулий рік:: крок за кроком/ Л. Морозова (стр.29-32.) Косачова Т. Особливості планування освітньої роботи у дошкільних навчальних закладах на літній період/ Т. Косачова, І. Резніченко (стр.33-44.) Галяпа М. Планування й організація оздоровчої роботи з дітьми в літку/ М. Галяпа (стр.45-50.) Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на травень (стр.51-52.) Садова Н. Створюємо сайт дошкільного навчального закладу/ Н. Садова (стр.53-57.) Кучеренко М. Ніколи не пізно: вчимося мислити/ М. Кучеренко (стр.58-65.) Дитячий журнал "Малятко" - інструмент виховання дитини (стр.66-67.) Клименко А. Тривалість робочого часу вихователя-методиста/ А. Клименко (стр.68-69.) Свята та цікаві події червня (стр.70-71.) Джемула Г. День захисту дітей: дошкільникам про права дитини/ Г. Джемула (стр.72-79.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.1/Г 95
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн. - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012. - № 4. - С. 13-18. (Шифр ВМДЗ/2012/4)
ББК : 74.1 Предметні рубрики (Галузі знань): батьки і діти-- навчання дітей Анотація: У статті розкривається роль стереотипів у взаємодії дорослих з дитиною.
Знайти схожі
|
11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 5 Цікаві статті : Дятленко Н. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки/ Н. Дятленко (стр.4-8.) Кіндрат І. Застосування інтелект-мап у методичній роботі/ І. Кіндрат (стр.9-15.) Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень-липень (стр.16-18.) Гурляєва Т. Виховуємо відповідальність у дошкільників/ Т. Гурляєва (стр.19-29.) Сварковська Л. Граємо у футбол/ Л. Сварковська (стр.30-39.) Сварковська Л. Діагностика рівня оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол/ Л. Сварковська (стр.40-42.) Вовчик-Блакитна Л. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність/ Л. Вовчик-Блакитна (стр.43-49.) Голота Н. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти/ Н. Голота (стр.50-54.) Безруких М. Під знаком прискорення/ М. Безруких (стр.55-58.) Гурковська Т. . Щоб дитина не загубилася у школі/ Т. Гурковська (стр.59-61.) Дитина йде до школи (стр.62.) Садова Н. Наповнюємо сайт дошкільного навчального закладу/ Н. Садова (стр.63-70.) Петрова О. Удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів дошкільного навчального закладу/ О. Петрова, Л. Погорєлова (стр.71-77.) Свята та цікаві події липня і серпня (стр.78-79.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 373.29(477)/Г 95
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : Щоб дитина не загубилася у школі
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн. - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012. - № 5. - С. 59-61. (Шифр В042/2012/5)
УДК : 373.29(477) Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільники-- підготовка до школи Анотація: Матеріал статті знайомить батьків з завданнями підготовки дітей до школи.
Знайти схожі
|
13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.1/Г 95
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : Щоб дитина не загубилася у школі
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2012. - N 5. - С. 59-61. (Шифр ВМДЗ/2012/5)
ББК : 74.1 Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- співпраця ЗДО і сім’ї Готовність дітей до школи Кафедра дошкільної освіти Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні першокласники
Знайти схожі
|
14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 6 Цікаві статті : Гавриш Н. Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору/ Н. Гавриш (стр.4-12) Кіндрат І. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації/ І. Кіндрат (стр.13-20) Плосконна М. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі/ М. Плосконна, Л. Клименко (стр.21-28) Активний читач: хто він (стр.30-31) Степанович К. Як виховати любов до книжки: досвід іспанський педагогів/ К. Степанович (стр.32-34.) Каралашвілі О. Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу/ О. Каралашвілі, Н. Малахова (стр.35-47) Гурковська Т. Індивідуальні особливості адаптації малюків/ Т. Гурковська (стр.48-49.) Білоус С. Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку/ С. Білоус (стр.50-53) Вільгоцька Н. Нетрадиційні засоби розвитку мовлення та творчості малюків: ігри із сухим басейном/ Н. Вільгоцька (стр.54-60) Резенчук Н. Листок здоров’я дітей - форма відображення моніторингу їхнього фізичного розвитку/ Н. Резенчук (стр.61-65.) Ячник Н. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками/ Н. Ячник ; Н. Янчик (стр.66-70) Безпека дитини - турбота дорослих (стр.71) Шаповал О. Здрастуй, любий наш садок!/ О. Шаповал, Л. Ляшенко (стр.74-79) Цікаві статті : Знайти схожі
|
15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 373.2.062.1(477)/Г 95
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : Індивідуальні особливості адаптації малюків
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн. - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013. - № 6. - С. 48-49. (Шифр ВМДЗ/2013/6)
УДК : 373.2.062.1(477) Предметні рубрики (Галузі знань): адаптація дошкільника до ДНЗ (дошкільного навчального закладу) Анотація: У статті підкреслено залежність адаптації малюків до дитячого садочку від їхніх індивідуальних психофізіологічних особливостей. Розглянуто основні принципи роботи з непосидючими, а також пасивними й малорухливими дітьми. Відмічено необхідність узгоджених дій батьків та вихователів для успішної адаптації малюків до умов дошкільного закладу
Знайти схожі
|
16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2014р.,N 5 Цікаві статті : Стаєнна О. Освітня й мистецька цінність української народної іграшки/ О. Стаєнна (стр.4-6.) Гурковська Т. Конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри/ Т. Гурковська (стр.7-9) Никончук В. Конструктор LEGO як допоміжний інструмент у процесі адаптації/ В. Никончук, А. Деговець (стр.10-13) Рома О. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів/ О. Рома (стр.14-19) Безпала С. Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес/ С. Безпала (стр.20-26) Макарова Є. Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога/ Є. Макарова (стр.27-32) Геращенко Т. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри/ Т. Геращенко (стр.33-35.) Геращенко Т. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри/ Т. Геращенко (стр.33-35.) У світі космічних LEGO-фантазій та винаходів (стр.36) Герасименко К. Використання LEGO у здоров’язбережувальній технології/ К. Герасименко, М. Онищук (стр.37-41.) Сосенкова В. Навчаємо презентувати LEGO-моделі/ В. Сосенкова (стр.42-48.) Овдій Л. На порозі школи: співпраця з батьками/ Л. Овдій, Т. Д’яченко, Л. Каган (стр.49-52) Кушнерук Т. Виховуємо креативну особистість/ Т. Кушнерук (стр.53-58) Пасічник Н. Екологічна освіта дошкільників засобами театральної діяльності/ Н. Пасічник, М. Дода, Г. Гедз (стр.59-64) Фастовець Т. Подорож до планети Легкоокеанії/ Т. Фастовець (стр.68-71) Цікаві статті : Знайти схожі
|
17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.100.58/Г 95
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : Конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна". - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014. - № 5. - С. 7-9: фотогр. (Шифр ВМДЗ/2014/5)
ББК : 74.100.58 Предметні рубрики (Галузі знань): Іграшки-- конструктори-- дошкільники Дошкільна освіта-- іграшки дитячі Анотація: У статті розглянуто проблему організації ігрової діяльності дошкільників та атрибутивного забезпечення гри - підбору іграшок. Розкрито розвивальні можливості та переваги конструкторів як іграшок, що сприяють розвитку інтелектуальної та творчої сфери дітей.
Знайти схожі
|
18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Дитячий садок. Бібліотека -2008р.,N 11 Цікаві статті : Гурковська Т. Новачок у дитячому садку/ Т. Гурковська Цікаві статті : Знайти схожі
|
19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 37.015/Г 95
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : Письмо без сліз
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2020. - № 2. - С. 16-18. (Шифр ВМДЗ/2020/2)
УДК : 37.015 Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- заняття з навчання грамоти Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моторика--письмо--навички письма--графічні вправи--адаптація школярів-шестирічок--поради батькам
Знайти схожі
|
20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2020р.,N 7 Цікаві статті : Савінова Н. Як працювати в реаліях коронавірусу: хто що робить/ Н. Савінова (стр.4-11.) Орієнтовний розпорядок дня на період карантину (стр.11-12.) Організація освітнього процесу влітку під час адаптивного карантину (стр.12-13.) Шість правил літніх прогулянок (стр.13-14.) Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на серпень (стр.14-17.) Відновлення діяльності закладів дошкільної освіти: документ за 5 хвилин (стр.17-20.) Бондар Л. Як підготувати дитячий садок до нового навчального року/ Л. Бондар, Н. Савінова (стр.20-24.) Савченко А. Методичний кейс для організації розвивального середовища дитячого садка/ А. Савченко (стр.24-26.) Гурковська Т. Дитина раннього віку: що потрібно знати педагогу/ Т. Гурковська (стр.26-32.) Фортунатова М. Увага, малюки: як оптимізувати розвиток/ М. Фортунатова (стр.32-37.) Лахненко І. No_stress вправи для збереження працездатності в посткарантинній напрузі/ І. Лахненко (стр.37-40.) Мій рівень стресостійкості (стр.40-42.) Як щоденно підвищують рівень стресостійкості (стр.42-43.) Околович О. Відновлюємо діяльність дитячого садка: досвід практика/ О. Околович (стр.43-46.) Шинкар І. Сходинки до здоров’я, або Стоп-аеробіка у дитячому садку/ І. Шинкар (стр.46-52.) Гагаріна Н. Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців/ Н. Гагаріна, Л. Сорока (стр.52-57.) Повертаємось у дитячий садок! (стр.57-58.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
|
|