Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гуцан, Леся Андріївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.012/Г 97
Автор(и) : Гуцан, Леся Андріївна
Назва : Світ професій : метод. посіб. для вчителів
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2008
Кільк.характеристики :86 с.
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання
Примітки : Бібліогр.: с. 86
ISBN, Ціна 978-966-644-110-5: 23.00 грн.
ББК : 74.200.52.6
Предметні рубрики (Галузі знань): профорієнтація учнів-- Молодший шкільний вік
Сценарії позакласних заходів-- профорієнтація учнів
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :242 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 98.00 грн
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Викладання іноземної мови
Дитяча психологія
Керівник ДНЗ
соціальний педагог-- підготовка
Військово-патріотичне виховання
історія зарубіжної педагогіки
Історія педагогіки --Україна
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Канада-- Освіта. Педагогіка
Німеччина-- освіта
Великобританія-- освіта
Франція-- Освіта.Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання альтруїзму
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Соціально-психологічні ознаки ВІЛ-інфікованих дітей/ К. А. Абрамова. Порівняльний аналіз результатів експериментального дослідження з формування соціального досвіду дитини у взаємодії ДНЗ і родини/ О. А. Алєко. Інновації в галузі антропологічного контексту освіти/ І. П. Аносов. Закономірності навчання учнів образотворчого мистецтва в сучасній школі/ Л. В. Бабенко. Задачний підхід при вивченні педагогіки в університеті/ С. М. Бадьора. Здоров’язбережувальні педагогічні технології – важлива складова здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу/ Т. І. Бережна. Ансамблеве музикування: до сутності поняття/ Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. Умови формування бажання самовдосконалюватись у молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Аналіз проблеми формування соціального здоров’я студентської молоді в науковій літературі/ А. А. Бобро. Сімейна депривація як негативний чинник розвитку та становлення особистості вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ Р. Х. Вайнола, О. В. Красницька. Модернізація іншомовної підготовки співробітників сектора безпеки у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів/ Л. В. Вікторова. Компетентнісно спрямована освіта – сучасний орієнтир навчально-виховного процесу/ Л. А. Гуцан. Дослідження соціальних потреб дітей трудових мігрантів у новому соціально-освітньому середовищі/ Л. М. Завацька. Змістова структура процесу самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації/ А. Й. Капська, М. С. Сидорчук. Некоторые современные аспекты преподавания иностранных языков/ Л. В. Кнодель. Активізація професійного саморозвитку аспірантів – майбутніх викладачів вищої економічної школи/ О. Є. Коваль. Особистісно-діяльнісний розвиток студента-математика у процесі навчання письмового перекладу фахової літератури/ О. А. Копил. Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти/ А. А. Коробченко. Сутність та освітньо-кваліфікаційні рівні вищої економічної освіти/ Р. А. Кубанов. Соціально-педагогічні орієнтири виховання альтруїзму/ Р. В. Малиношевський. Обучение иностранному языку в высшем профессиональном образовании: к проблеме реализации системного подхода/ М. Е. Маслова, Ю. В. Маслов. Організаційна культура майбутнього керівника дошкільного навчального закладу як складова управлінської діяльності/ Ю. Г. Новгородська. Психологія любові та диференціація понять кохання та закоханості/ С. В. Отчич. Особливості профорієнтаційної діяльності соціального педагога з молоддю з обмеженими можливостями/ Т. Г. Соловйова. Тенденції розвитку понятійного апарату соціальної педагогіки у сучасному науковому контексті/ С. Я. Харченко, О. І. Рассказова. Педагогічні засади функціонування центрів матері і дитини та потреба професійної діяльності у них кваліфікованих соціальних педагогів/ А. М. Шеремет. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Педагогічний потенціал технології tеаm teaching для професійного розвитку майбутнього вчителя іноземних мов/ С. Л. Бобир. Розробка комплексу вправ у межах курсової, бакалаврської чи магістерської роботи з методики навчання іноземних мов/ Н. В. Богушевич. Рефлексія у професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів англійської інтонації/ Н. В. Гурина. "Захист Вітчизни" у системі військово-патріотичного виховання учнівської молоді/ Р. О. Проць. Деякі аспекти викладання української мови як іноземної для студентів-медиків/ З. Я. Родчин. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх соціальних педагогів до співпраці з недержавними організаціями в контексті діяльнісного підходу/ Г. П. Біляченко. Основні аспекти підготовки соціальних педагогів до організації виховної роботи в закладах інклюзивного навчання/ Л. І. Міщик. Інтерактивне навчання як засіб ефективної підготовки спеціалістів/ Н. О. Падун, А. О. Падун. Критерії та показники рівнів готовності вчителя-філолога до профільного навчання старшокласників засобами інформаційних технологій/ Ю. Самойленко. Лінгвокультурологічний компонент у змісті іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземних мов/ Л. І. Ушакова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості організації змісту професійної підготовки заняттєвих терапевтів у Канаді/ І. П. Багрій. Вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах ФРН як важливий елемент професійної соціалізації/ І. Б. Бойчевська. Становлення системи професійної підготовки майбутніх вчителів у Великобританії (ХІХ ст.)/ Т. В. Коляда. Релігієзнавчий компонент у змісті суспільствознавчих дисциплін у колежах та ліцеях Франції/ І. С. Лаухіна. Система виховання неповнолітніх правопорушників у педагогічній спадщині О. Я. Герда/ Н. М. Малько. Проблема бюджету часу майстра виробничого навчання у закладах професійно-технічної освіти в Україні (друга половина ХХ століття)/ Д. Ш. Поприткіна.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 140.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків/ В. О. Головня. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання/ Л. А. Гуцан. Напрями та форми соціально-педагогічної допомоги молодіжним громадським організаціям студентів/ Ю. В. Ївженко. Соціальні детермінанти девіантної поведінки неповнолітніх/ Р. В. Козубовський. Основные тенденции и направления развития дефиниции понятия “методологическая культура”/ И. Н. Козубцов. Ефективний проектний менеджмент як засіб інтернаціоналізації вищої освіти в Україні/ Ю. В. Коргуник. Компетентність соціального працівника у сприянні міжвідомчій взаємодії щодо соціально-правового захисту особистості/ О. В. Лісовець. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін/ І. О. Ніколаєску. Активне соціально-психологічне пізнання як метод дослідження цінностей особистості/ О. В. Овчаренко, Т. І. Білуха. Сімейно орієнтований підхід у соціальній роботі/ Ж. В. Петрочко. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом/ Л. А. Пєтушкова. Просвітницька робота як важлива фахова складова у діяльності соціального педагога/ Т. В. Розвадовська. Культура професійно орієнтованого спілкування майбутніх соціальних педагогів/ Т. О. Савченко. Послуга сімейного патронату як альтернатива центрам соціально-психологічної реабілітації та притулкам/ М. С. Сидорчук. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації/ Н. Д. Сойма. Соціальне партнерство як особливий вид взаємодії ВНЗ із соціальними інститутами громади (на прикладі соціальних служб)/ С. Р. Хлєбік, В. В. Литвиненко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування міжетнічної толерантності молодших школярів у теорії і практиці освіти/ Т. О. Атрощенко. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ/ Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху/ Т. І. Бутурлим. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины/ Н. А. Ворона. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців/ Ю. М. Жданович. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі/ Т. В. Качалова. Окремі аспекти використання навіювального впливу у навчально-виховному процесі старшокласників/ І. І. Киричок. Партнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗ/ С. М. Коляденко. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні/ М. З. Кузів. Взаємодія суспільних інституцій у підготовці учнівської молоді до захисту Вітчизни/ Б. П. Мисак. Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників/ О. С. Повідайчик, М. М. Повідайчик. Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку/ О. Д. Вєтрова. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів/ О. І. Гуренко. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічної підтримки батьків, які виховують дітей з інвалідністю/ О. М. Денисюк. Практична підготовка соціальних працівників у професійному середовищі/ Т. В. Зінченко. Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери/ А. І. Конончук. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді/ В. В. Костіна. Особливості формування у майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів управлінських умінь/ Ю. Г. Новгородська. Комунікативні ситуації у формуванні культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів/ К. В. Носова. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти на засадах компетентнісного підходу/ Н. С. Останіна. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу/ О. І. Падалка. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії/ Л. В. Пахомова. Підготовка соціальних педагогів до партнерської взаємодії у реабілітаційному процесі/ Н. О. Сайко. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури/ Т. Р. Струтинська. Стан сформованості професійного мислення майбутніх фельдшерів у медичних коледжах/ І. С. Сурсаєва. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США/ О. О. Байбакова. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття)/ В. В. Безлюдна. Досвід національно-патріотичного виховання громадських організацій Республіки Польща на прикладі Союзу польського харцерства/ В. Ю. Белан. Дослідження соціальних проблем у сучасних пріоритетах студентської молоді України та Польщі/ С. О. Борисюк, Г. Бейгер. Застосування ведення випадку в соціальній роботі: міжнародний досвід, практика і перспективи в Україні/ З. П. Кияниця. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти/ Н. П. Павлик. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії/ І. Є. Попович. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції/ Л. В. Школяр. РУСОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ ; Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу “Вільна українська школа” (1917–1920)/ Л. Д. Березівська. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової/ І. В. Дяков. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності/ Є. І. Коваленко.
Примірники : всього : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Вільні : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Гуцан, Леся Андріївна
Назва : Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 15-20 (Шифр 15/Н 34-936403)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчання-- профільне навчання
Професійна орієнтація в школі-- учнівська молодь
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профільне навчання--педагогічні технології--компетентність--учнівська молодь--професійна орієнтація молоді
Анотація: У статті розглянуто проблему підготовки старшокласників до вибору професійного майбутнього як найважливішої справи їхньої подальшої життєдіяльності; подано ефективні профорієнтаційні технології, що сприяють забезпеченню основної мети професійної орієнтації сьогодення, яка полягає у формуванні людини, здатної здобувати професію з урахуванням своєї майбутньої конкурентоспроможності.
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.08.2024
Кількість запитів 30917
Кількість відвідувачів 776
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя