Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гірняк, А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2002р.,N 3/4
Цікаві статті :
Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема/ А. Фурман (стр.20-58) Кл.слова: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Гуменюк О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин/ О. Гуменюк (стр.59-82) Кл.слова: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Комісаров В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування/ В. Комісаров (стр.83-104) Кл.слова: модульно-розвивальна система,інноваційні моделі,ЗДІБНОСТІ
Тімотін А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі/ А. Тімотін (стр.105-123) Кл.слова: ПОВЕДІНКА,НАВЧАННЯ,СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції/ Н. Бамбурак (стр.124-141) Кл.слова: психосоціальний розвиток
Бугерко Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі/ Я. Бугерко (стр.142-159) Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ,МИСЛЕННЯ,УЯВЛЕННЯ
Ященко Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання/ Е. Ященко (стр.160-169) Кл.слова: ПАРАДИГМА
Лазарук А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання/ А. Лазарук (стр.170-186) Кл.слова: ЦІННОСТІ,аксіогенез,емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти (стр.277-284)
Бригадир М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)/ М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак (стр.187-200) Кл.слова: ІННОВАЦІї,ДІАГНОСТИКА
Ребуха Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання/ Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак (стр.201-216)
Гірняк А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника/ А. Гірняк ; С. Сівак (стр.217-241) Кл.слова: Психодидактика
Сівак С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи/ С. Сівак (стр.242-262) Кл.слова: психопрактика,КОНСУЛЬТУВАННЯ,МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік (стр.286-290)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гірняк А.
Назва : Зміст, структура та оформлення розвивального підручника
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2002. - N3/4. - С. 217-241. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2002/3/4). - ISSN 966-654-090-8
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.25 + 15.81.21
ББК : 74 + 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта інноваційна
Модульно-розвивальне навчання
Підручники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психодидактика
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2003р.,N 4
Цікаві статті :
Гуменюк О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу/ О. Гуменюк (стр.10-28) Кл.слова: самореалізація,Я-концепція
Мединська Ю. Чотири виміри міфу/ Ю. Мединська (стр.29-36) Кл.слова: міфологія,ритуал,лібідо
Лазарук А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук (стр.37-45)
Бугерко Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі/ Я. Бугерко (стр.46-53)
Буян І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема/ І. Буян (стр.54-60)
Ложкін Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах/ Г., Лазорко О. Ложкін Г. (стр.61-74)
Ребуха Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу/ Л. Ребуха (стр.75- 95 )
Ревасевич І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, (стр.96- 109 )
Комар Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями/ Т. Комар (стр.110-118 )
Павліченко А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів/ А. Павліченко (стр.119-127 )
Гірняк А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника/ А. Гірняк (стр.128-136 )
Сагач Г. Павло Флоренський про магічність слова/ Г. Сагач (стр.137-140)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гірняк А.
Назва : Психоекологічний потенціал розвивального підручника
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2003. - N4. - С. 128-136 . - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2003/4). - ISSN 966-654-090-8
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Психодидактика
Розвивальний підручник
Модульно-розвивальна система
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Фурман А. Талант проти нігілізму. Пам’яті друзів [Ю.Л.Трофімов, А.Г.Погрібний, Б.Й.Цуканов]/ А. Фурман (стр.5-8)
Рибалка В. Микола Грот: теоретичні питання філософії і психології особистості: До 155-річчя від дня народження/ В. Рибалка (стр.9-24)
Морщакова О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури/ О. Морщакова (стр.25-34)
Карпенко З. Предмет і метод аксіопсихології особистості/ З. Карпенко (стр.35-62)
Надвинична Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології/ Т. Надвинична (стр.63-87)
Яценко Т. Об’єктивність на об’єктність у глибинно-психологічному пізнанні/ Т. Яценко (стр.88-92)
Бугерко Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості/ Я. Бугерко (стр.93-105)
Андрух А. Соціальний механізм сприяння здоров’я'ю в умовах медичного страхування/ А. Андрух (стр.106-114)
Когутяк Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концепуальна модель/ Н. Когутяк (стр.115-126)
Авдєєва І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти/ І. Авдєєва (стр.127-129)
Сціборовська Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі/ Н. Сціборовська (стр.130-133)
Городецька Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема/ Н. Городецька (стр.134-137)
Гірняк А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників/ А. Гірняк (стр.151-157)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гірняк А.
Назва : Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників
Місце публікування : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2008. - N1. - С. 151-157. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2008/1). - ISSN 1810-2131
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія педагогічна
психологія навчання
підручники шкільні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модульно-розвив.підручник--апробація--підручникотворення
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Глузман О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти/ О. Глузман (стр.8-44)
Фішман І. Постання методософії/ І. Фішман (стр.45-51)
Фурман А. Категоріогенез як напрям професійного методологування/ А. Фурман (стр.53-58)
Кубаєвський М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі/ М. Кубаєвський (стр.59-64)
Гуменюк О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення/ О. Гуменюк (стр.65-74)
Ситнікова Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника/ Н. Ситнікова (стр.75-104)
Гірняк А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника/ А. Гірняк (стр.116-138)
Туз Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура/ Л. Туз (стр.140-147)
Педченко О. Проблема релігійної віри у глибинній психології/ О. Педченко (стр.151-153)
Наукова школа Тамари Яценко: Добірка статей (стр.139-188)
Усатенко О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика/ О. Усатенко (стр.168-172)
Євтушенко І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах/ І. Євтушенко (стр.176-179)
Святка О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору/ О. Святка (стр.179-182)
Калашник І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика/ І. Калашник (стр.183-185)
Бондаревська Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигорання/ Л. Бондаревська (стр.185-188)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гірняк А.
Назва : Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника
Місце публікування : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2008. - N2. - С. 116-138. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2008/2). - ISSN 1810-2131
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія навчання
навчання-- задачі, вправи, завдання
підручники шкільні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня задача--навчальна задача--запитання--вправа--психолого-дидактичні вимоги
Анотація: Сьогодні у науковій літературі можна зустріти безліч типів завдань, задач та їх похідних варіацій різного рівня узагальненняі. Така структурно-змістова невизначеність понять "завдання" і "задача" не дає змоги адекватно оперувати ними як специфічним мисленнєвим інструментарієм. Мета статті - обгрунтувати авторську версію систематики навчальних завдань модульно-розвивального підручника.
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Кушерець В. Знання як святість. Наукове та духовне просвітництво професора Володимира Шинкарука/ В. Кушерець (стр.5-12)
Гірняк А. Психоаналіз Зигмунда Фройда як теорія, система і соціокультурне явище/ А. Гірняк (стр.33-44)
Фройд З. Три нариси з теорії сексуальності/ З. Фройд (стр.45-91)
Івасюк Ю. Теоретичне обгрунтування типології сімейної структури/ Ю. Івасюк, О. Когут (стр.99-103)
Мартинюк О. Соціально-психологічні концепції сім’ї як теоретична основа її емпіричного вивчення/ О. Мартинюк (стр.104-115)
Фурман В. Проблематика особистісної рефлексії студента в аналітичному висвітленні/ В. Фурман (стр.116-121)
Синєокий О. Індивідуально-психологічні особливості типології гвалтівників/ О. Синєокий (стр.127-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гірняк А.
Назва : Психоаналіз Зигмунда Фройда як теорія, система і соціокультурне явище
Місце публікування : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2008. - N4. - С. 33-44. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2008/4). - ISSN 1810-2131
Предметні рубрики (Галузі знань): психологи зарубіжних країн
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 43069
Кількість відвідувачів 1355
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя