Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дерев’янко, С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Соціальна психологія. Український науковий журнал -2011р.,N 5
Цікаві статті :
Романенко Ю. Феномен соціалізації: соціологічний та соціально-психологічний аспекти/ Ю. Романенко (стр.3-11.)
Кардашов В. Філософія художньо-творчого розвитку особистості/ В. Кардашов (стр.12-21.)
Кальницька Ю. Становлення соціально-психологічного знання в Україні: соціокультурний контекст/ Ю. Кальницька (стр.22-30.)
Марусяк Т. Деформації правосвідомості: можливості соціологічного дослідження/ Т. Марусяк (стр.31-39.)
Ліщинська О. Деструктивний вплив неокультів на особистість/ О. Ліщинська (стр.40-49.)
Яремко О. Особистісні кореляти релігійності/ О. Яремко (стр.50-58.)
Дерев’янко С. Гордість і почуття власної гідності: відмінності в переживаннях/ С. Дерев’янко (стр.59-66.)
Зелінська Я. Саморегуляція поведінки у стресових ситуаціях/ Я. Зелінська (стр.67-75.)
Ковшов Р. Модель психічних станів військовослужбовців підрозділів спеціального призначення в екстремальних умовах/ Р. Ковшов (стр.76-85.)
Терешкун О. Соціальні мережі у сучасному суспільстві: психологічний аналіз/ О. Терешкун, О. Ілюшкін (стр.86-95.)
Соболевська О. Самостійна робота студентів як інститут самоосвіти/ О. Соболевська (стр.96-103.)
Слющинський Б. Етнонаціональна культура населення українського Приазов'я/ Б. Слющинський (стр.104-111.)
Швець Д. Концептуалізація моделі управління вищою освітою у Великій Британії/ Д. Швець (стр.112-119.)
Ровенчак О. Особистісна складова ідентичностей і практик українських емігрантів/ О. Ровенчак (стр.120-130.)
Горобчук Б. Українське телебачення XXI ст.: аудиторія і контент/ Б. Горобчук (стр.131-139.)
Чабанюк Н. Розвиток професійної мотивації молодих фахівців органів внутрішніх справ/ Н. Чабанюк (стр.140-145.)
Овчаров А. Особистісно-орієнтовані підходи в управлінні персоналом/ А. Овчаров (стр.146-153.)
Терпан В. Соціокультурна самоідентифікація та адаптація молодшого школяра/ В. Терпан (стр.154-162.)
Волошко Н. Психодіагностика індивідуально-психологічних і соціально-психологічних чинників здорового способу життя/ Н. Волошко (стр.163-173.)
Асєєва О. Українська глем-культура та її вплив на молоде покоління/ О. Асєєва (стр.174-179.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Д 36
Автор(и) : Дерев’янко С.
Назва : Гордість і почуття власної гідності: відмінності в переживаннях
Місце публікування : Соціальна психологія. Український науковий журнал. - київ: Центр соціальних комунікацій, 2011. - N 5. - С. 59-66. (Шифр С596840/2011/5)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Моральна поведінка
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра філософії та соціології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гордість--почуття власної гідності--переживання
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :224 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Гендерні відносини-- жінки
Психологія старшокласника
Діти з особливими потребами
Я-концепція-- психологія особистості
Психологія особистості
Психологія студента
Психологія підлітка
Психологія молоді
Кафедра психології
Зміст : Гендерні особливості самореалізації українських жінок/ С. О. Ангелова. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії/ О. В. Білоус. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників/ Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України/ О. Є. Блинова. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції/ В. Л. Бондарев. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей/ Ю. В. Борець. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами/ О. О. Буковська. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів/ В. Б. Бучко. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору/ Г. Б. Варіна. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників/ В. О. Васютинський. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях/ Г. С. Венгер. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету"/ О. В. Винославська. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості/ С. А. Ворожбит. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями/ І. В. Воронюк. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації/ Д. І. Гапоненко. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти/ М. М. Герасименко. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області/ В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда/ К. І. Горбачова. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку/ З. В. Гуріна. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці/ Н. О. Данильченко. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді/ Т. В. Данильченко. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій/ Ю. О. Дем’яненко. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту/ С. П. Дерев’янко. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі/ М. А. Дроздова. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості/ О. Ю. Дроздов. Розгляд феномена екологічності з позиції психології/ Л. А. Дуда. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості/ В. А. Дяченко. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація/ О. Є. Іванашко. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии/ В. П. Казмиренко. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості/ Л. Б. Калюжна. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя/ Є. В. Карпенко. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру/ Х. В. Качмарик. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі/ Л. М. Кобильнік. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу/ З. Я. Ковальчук. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця/ М. О. Кононець. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді/ П. В. Коротков. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями/ О. М. Кочубейник. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного/ В. А. Крайчинська. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини/ О. О. Крутікова. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки/ Э. Н. Кудусова. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни/ Л. І. Кузьо. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення/ О. С. Кущ. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза/ Л. П. Лассан. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання/ Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами/ Л. О. Ляховець. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента/ А. Г. Мартинюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 114
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Кільк.характеристики :228 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 40.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Діти з особливими потребами
Агресія-- діти
Психологія спілкування
Психологія особистості
Девіантна поведінка
Соціальний інтелект
Соціалізація молоді
Здібності-- психологія
Кафедра психології
Зміст : Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії/ Н. М. Білоусова. Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах/ О. І. Бондарчук. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами/ О. О. Буковська. Особливості копінг-поведінки особистості життєвих та професійних ситуаціях/ А. В. Вдовиченко. Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї/ Н. П. Веселова. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації/ І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха. Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри/ С. А. Ворожбит. Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії/ В. Ю. Гавриленко. Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології/ О. Л. Гірченко. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен/ А. А. Губко. Здатність до інтимності як особистісна властивість/ В. А. Гупаловська, І. Гапон. Феномен гендерної ідентичності в психології/ Т. В. Данильченко. Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями/ С. П. Дерев’янко. Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців/ О. Ю. Дроздов. Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів/ М. А. Дроздова. Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування/ В. М. Духневич. Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження/ О. І. Жорнова. Соціальна і політична психологія - для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів/ О. І. Жорнова. Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності/ Т. І. Корж. Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб/ П. В. Коротков. Соціальні уявлення як психологічний феномен/ О. В. Кравчук. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу/ А. О. Куліш. Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні/ А. О. Лісневська. Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності/ В. Г. Лашук. Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Р. С. Лимар. Соціальний інтелект: поняття, функції, структура/ Л. О. Ляховець. Поняття людської волі в контексті життєвого світу особистості/ М. М. Махній. Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів/ Д. Д. Отич. До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології/ В. Г. Панок. Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається/ Т. С. Панченко. Розвиток креативних здібностей особистості/ Т. М. Позняк. Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї/ Ю. В. Примак. Особливості оцінки студентами особистості викладача/ Н. О. Прядко. Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування/ З. Ф. Сіверс. Особливості комунікативної толерантності студентів/ А. Г. Скок. Возможность. Соответствие личностного и ситуативного/ С. В. Солдатова. Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень/ П. Д. Фролов. Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми/ К. Ф. Халепа. Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді/ Г. Л. Чепурна. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників/ І. Г. Чистенко. Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості/ В. М. Шмаргун. Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. І. Шушунова. Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін/ І. М. Ющенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 109917
Кількість відвідувачів 1214
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя