Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Джемула, Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.
373.2.016:614](477)
Д 40


    Джемула, Г.
    Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 60–63.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей
Кл.слова (ненормовані):
безпека життєдіяльності -- пожежна безпека -- День пожежної охорони, свято


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.2.091.33-027.22:792.026:398.332.416](477)
Д 40


    Джемула, Г.
    Віночок новорічно-різдвяних свят [Текст] : сценарій розваги для дітей ст. групи / Галина Джемула // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 11. - С. 62–66.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
Кл.слова (ненормовані):
інсценування -- новорічно-різдвяні свята -- сценарії новорічно-різдвяних свят -- розваги -- старший дошкільний вік
Анотація: Сценарій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.2.091.33-027.22:78/79](477)
Д 40


    Джемула, Г.
    Веселі ґудзики [Текст] : сцен. розваги для дітей ст. групи до Нац. дня ґудзика / Галина Джемула // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 65–69.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- культурно-мистецькі заходи -- сценарії -- Національний день ґудзика -- розваги -- старший дошкільний вік
Анотація: Сценарій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: ВМДЗ/2019/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Гавриш, Н. Середовищна модель – панацея? Ламаємо стереотипи / Надія Гавриш. - С.4–1.
Кляшторна, Г. Ловці хмаринок, або Метеостанція у закладі дошкільної освіти / Ганна Кляшторна, Тетяна Амбражевич. - С.11–15.
Афанасьєва, О. Як працюють "знайки": дослідна лаб. в дитячому садку / Олена Афанасьєва, Ольга Чаюн. - С.16–21.
Кононко, О. Досвід особистості – ключове поняття оновленої програми "Я у Світі" / Олена Кононко. - С.22–26.
Готуємося до літнього оздоровчого періоду: що робить вихователь : [чек-ліст]. - С.[27–29].
Швидка методична допомога в літній період. - С.[30].
Бойко, Н. Дистанційне навчання педагогів, або Віртуальний кабінет Google Classroom за 10 років / Наталія Бойко. - С.31–38.
Лахненко, І. Lightshot: зробіть скриншот без зайвих рухів / Ірина Лахненко. - С.39–42.
Уникаємо ознак "комп’ютерного обличчя". - С.[43].
Емоційне вигорання педагогів. - С.[44–45].
Як позбутися темних кіл під очима. - С.[46].
Безсонова, О. Вчимося діяти у конфліктах із батьками / Ольга Безсонова. - С.47–50.
Вільгоцька, Н. Як розвивати мовлення дітей у пісочниці / Наталія Вільгоцька. - С.51–55.
Бойко, О. Методичний квест "Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку" / Олена Бойко. - С.56–58.
Ясентюк, С. Блоки Дьєнеша для логіко-математичного розвитку дітей / Світлана Ясентюк, Алла Котненко. - С.59–64.
Хто ховається в слоні? : до Міжнар. дня шахів. - С.65–66.
Джемула, Г. Пригода у Шаховому королівстві / Галина Джемула. - С.67–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ВМДЗ/2019/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 3
Зміст:
Гавриш, Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Наталія Гавриш, Олена Хартман. - С.4–12.
Брежнєва, О. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт" / Олена Брежнєва. - С.13–16.
Зайцева, Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева. - С.17–24.
Тоцька, Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Тетяна Тоцька. - С.25–32.
Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич. - С.33–35.
Гавриш, Н. Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми / Наталія Гавриш. - С.36–44.
Степовенко, С. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори / Світлана Степовенко. - С.45–49.
Савінова, Н. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Наталія Савінова. - С.50–54.
Насильство в сім’ї – не злочин? Ламаємо стереотипи : [пам’ятка для батьків]. - С.[55–61].
Тристан, А. Як вони це роблять: дошкільна освіти Німеччини / Анна Тристан. - С.62–65.
Хто ми є? До Всесвітнього дня вишиванки. - С.66–67.
Джемула, Г. Україна вишивана : сценарій розваги до Всесвіт. дня вишиванки / Галина Джемула. - С.68–71.
Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина : [буклет для батьків]. - С.[58–59].
Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]. - С.[60–61].
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ВМДЗ/2018/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 11
Зміст:
Горбенко, І. Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко. - С.4–7.
Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко. - С.8–15.
Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко. - С.16–17.
Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]. - С.[18–20].
Термінологічний путівник інклюзивною освітою. - С.21.
Якщо дитина народилася особливою : [пам’ятка для батьків]. - С.[21].
Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі : [пам’ятка]. - С.[23].
Черешнюк, О. Як навчити дітей відчувати час, або Тайм-менеджмент для дошкільників / Олена Черешнюк. - С.24–29.
Стягунова, О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників / Ольга Стягунова, Гання Степанченко, Марина Летенко. - С.30–38.
Стягунова, О. Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих / Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва. - С.39–48.
Панфілова, М. Як навчити дітей сортувати сміття весело й корисно / Марія Панфілова, Наталія Подкур. - С.49–55.
Увага! Корисні знаки. - С.[56].
Бєлєнька, Г. Чому діти не хочуть виконувати трудові доручення / Ганна Бєлєнька. - С.57–61.
Малишева, О. Право вихователя-методиста на підтвердження кваліфікаційної категорії при переході з посади на посаду : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.62–63.
Малишева, О. Атестація вихователя, який навчається в закладі вищої освіти : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.63.
Всесвітній день снігу – насолода пізнавального процесу. - С.65–66.
Джемула, Г. Хай живе сніг! : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку / Галина Джемула. - С.67–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ВМДЗ/2019/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 2
Зміст:
Кочерга, О. Психофізіологічний аспект народження партнерства / Олександр Кочерга. - С.4–12.
Савінова, Н. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова. - С.13–20.
Безсонова, О. Форми групової взаємодії дошкільників / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.21–29.
Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька. - С.30–31.
Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю]. - С.[32–33].
Як запобігти стресу та подолати його : [поради вихователю]. - С.[34].
Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]. - С.35–37.
Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38–40.
Половіна, О. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41–45.
Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження : [буклет для батьків]. - С.[46–47].
Коваленко, А. Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко. - С.48–51.
Вербська, О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / Оксана Вербська. - С.52–57.
Джемула, Г. Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула. - С.60–63.
Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа". - С.64–66.
Атестація у ЗДО: поширені запитання. - С.[70–71].
"Ігри" з вогнем. До Дня пожежної безпеки . - С.58–59.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ВМДЗ/2019/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 9
Зміст:
Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців / Ольга Безсонова. - С.4–16.
Дроб’язко, О. Рецепти від шефа методисту-початківцю / Олександр Дроб’язко . - С.17–19.
Корисні лайфхаки для методичної служби. - С.[20].
Савінова, Н. Стратегія неформальної та інформальної освіти: як ефективно самовдосконалюватися / Н. Савінова. - С.21–26.
Як перетворити колектив на команду однодумців: 12 лайфхаків : [пам’ятка]. - С.[27–30].
Терещенко, І. Міське методичне об’єднання – навчаємо неформально / Ірина Терещенко. - С.31–34.
Безсонова, О. Тайм-менеджмент для молодого педагога / Ольга Безсонова. - С.35–36.
Бура, О. QR-код – оптимізатор методичної роботи / Олена Бура. - С.37–39.
"Обліко морале" педагога: чого не можна робити в соцмережі. - С.[40].
Гавриш, Н. Доля країни в руках її маленьких громадян: сталий розвиток з фаховим журналом / Н. Гавриш. ; Наталія Гавриш. - С.41–44.
Мамонов, Є. Як здолати "внутрішнього ворога / Євген Мамонов. - С.45–48.
Панфілова, М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишкових матеріалів / Марія Панфілова, Інна Панова. - С.49–52.
Лохвицька, Л. Тематичний проєкт як засіб морального виховання / Любов Лохвицька. - С.53–56.
Нерянова, С. Духовно-моральне виховання на християнських цінностях у ЗДО / Світлана Нерянова. - С.57–58.
Окерешко, О. До дитсадка готові? або Полегшуємо адаптацію дітей раннього віку / Олена Окерешко. - С.59–62.
Модна застібка з глибини віків: до Національного дня ґудзика. - С.63–64.
Джемула, Г. Веселі ґудзики : сцен. розваги для дітей ст. групи до Нац. дня ґудзика / Г. Джемула. - С.65–69.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ВМДЗ/2019/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 11
Зміст:
Дятленко, Н. Усе, що ви хотіли б знати про педагогічний експеримент / Наталія Дятленко. - С.4–10.
Назарук, Н. Участь у педагогічному експерименті: погляд вихователя-методиста / Наталія Назарук. - С.11–16.
Кутеньова, Н. BarCamp – зроби конференцію сам! / Наталія Кутеньова. - С.17–20.
Довгушко, О. Методична робота: міфи та реальність / Ольга Довгушко. - С.21–23.
Форми і методи методичної роботи для професійного кейсу вихователя-методиста. - С.[24–25].
Буракова, Ю. Аналізуємо педагогічний проєкт: готовий інструментарій / Буракова Ю. - С.26–29.
Коваль, С. Педагогічна ВікіСтудія – опановуємо інновації / Світлана Коваль. - С.30–33.
Стаєнна, О. Методичні онлайн-ігри для педагогів / Олена Стаєнна. - С.34–38.
Радченко, І. Як ми здолали гіподинамію / Інна Радченко, Світлана Данильченко. - С.39–43.
Ганчо, О. Зроби тренажер сам / Олена Ганчо. - С.44–46.
Бондар, Л. Народні ігри для оздоровлення дитини / Лариса Бондар. - С.48–51.
Якименко, Н. Оле-оле-оле! Футбол у ЗДО / Наталія Якименко. - С.52–55.
Фізкультура без синців. - С.[56–57].
Що потрібно знати про грип і ГРВІ. - С.[58–59].
Стежками українського вертепу. - С.60–61.
Джемула, Г. Віночок новорічно-різдвяних свят : сценарій розваги для дітей ст. групи / Галина Джемула. - С.62–66.
Джемула, Г. Вчимося дякувати : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку до Всесвіт. дня "Спасибі" / Галина Джемула. - С.67–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ВМДЗ/2019/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 8
Зміст:
Засєкіна, Т. Як готувати дошкільників до реального життя: компетентнісний підхід / Тетяна Засєкіна. - С.4–9.
Формування особистісної компетентності старших дошкільників: основні завдання педагога. - С.[10].
Чинні освітні програми на 2019/2020 рік. - С.[11].
Піроженко, Т. "Впевнений старт" для дітей середнього дошкільного віку / Тамара Піроженко. - С.12–14.
Організація діяльності закладів освіти у новому навчальному році: документи за 5 хвилин. - С.[15–18].
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році : лист М-ва освіти і науки України від 10 черв. 2019 № 1/9-365. - С.19.
Низковська, О. Як створити інноваційне розвивальне предметне середовище / Олегна Низковська. - С.20–26.
Носачова, Т. Інклюзивна освіта у ЗДО: що має знати вихователь-методист / Тетяна Носачова. - С.27–31
Спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами. - С.[32–34].
Сліпченко, С. Казкова фізкультура на фітболах / Світлана Сліпченко. - С.35–39.
Геращенко, Л. Шикуватись не можна стояти, або Як оптимізувати рухову діяльність дітей / Лариса Геращенко, Наталія Савінова. - С.40–45.
Золоті правила фітбол-гімнастики. - С.[46].
Як провести медико-педагогічний контроль занять з фізкультури. - С.[47–50].
До нового навчально року готові? : організовуємо конкурс-огляд груп. - С.[51–52].
Швайгерт, Н. Вибрати не можна: як навчити дітей любити Батьківщину / Наталія Швайгерт, Марина Муравська. - С.53–58.
Ніколіна, Т. Підсумкове заняття як віртуальна мандрівка рідним містом / Тетяна Ніколіна, Людмила Штанько, Марина Сергійчук. - С.59–64.
Мій лист вже прямує до тебе: до Всесвітнього дня пошти. - С.65–66.
Джемула, Г. З днем народження, пошто! : сценарій розваги для дітей дошк. віку / Галина Джемула. - С.67–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 6215
Кількість відвідувачів 316
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя