Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дига, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 94
Назва : Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" : науково-теоретичний збірник. Вип. 8 : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2006
Кільк.характеристики :600 с
ISBN, Ціна 966-7053-09-1: 19.50 грн.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання зарубіжної літератури
Викладання української літератури в школі
викладання народознавства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературна гра--аналіз художнього твору--національне виховання--вчитель літератури
Зміст : Співтворчість як мета художнього сприймання/ П. Білоус. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури/ О. Бицько. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі/ В. Братко. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця/ С. Васюта. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури/ Г. Гаврилова. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій/ А. Вітченко. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я"/ Л. Дибка. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах/ Н. Дига. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників/ О. Загарук. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня"/ І. Зарудня. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі/ О. Ісаєва. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору/ Ж. Клименко. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків/ Н. Крецул. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури/ О. Куцевол. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору/ А. Мельник. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне")/ А. Нагорна. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв/ Л. Овдійчук. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури/ І. Одинець. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок/ Н. Буркалець. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів/ Р. Радкіна. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю)/ Ю. Рибінська. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору/ А. Ситченко. Діалогічна сутність методики викладання літератури/ Г. Токмань. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас)/ В. Уліщенко. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі/ А. Фасоля. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості/ С. Бєлякова. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія"/ А. Льовочкіна. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників/ О. Руденко. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі/ М. Богданова. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка/ Е. Боєва. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору)/ П. Кириченко. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати"/ Л. Козубенко. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука/ Г. Косарєва. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка/ Л. Македон. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг/ О. Мацько. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея"/ С. Нестерук. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки"/ О. Олійник. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор"/ Т. Сагайдак. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди")/ Л. Ткаченко. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше"/ М. Турчин.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Волошина Н. "Потуга слова полонила світ" Яр Славутич (Григорій Михайлович Жученко) Народився 1918 року/ Н. Волошина (стр.2-4)
Козачок Я. Вітчизняні традиції сучасного українського фемінізму/ Я. Козачок (стр.5-10)
Родіонова І. Митець і антиномія "свобода - неволя" у поезії М. Драй-Хмари/ І. Родіонова (стр.11-14)
Привалова С. Шкільний аналіз мови художнього твору/ С. Привалова (стр.15-18)
Дига Н. Самостійна робота як шлях розвитку пізнавальної активності учнів на уроках літератури/ Н. Дига (стр.18-21)
Жила С. "Як ластівки перед відлетом..." Вивчення новели Василя Стефаника "Камінний хрест" у взаємозв’язку з кіномистецтвом. 10 клас/ С. Жила (стр.22-24)
Охріменко Т. Іван Франко і його сонети/ Т. Охріменко (стр.25-27)
Фурсова Л. "Воля - це право бути людиною". Урок за романом Гаррієт Бічер-Стоу "Хатина дядька Тома" та повістю Марка Вовчка "Інститутка". 9 клас/ Л. Фурсова (стр.27-32)
Медведєва О. Романтична балада в російській, українській та польській літературах/ О. Медведєва (стр.37-42)
Масловська М. К. Д. Ушинський як літератор/ М. Масловська, Ю. Дубовик (стр.47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дига Н.
Назва : Самостійна робота як шлях розвитку пізнавальної активності учнів на уроках літератури
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N2. - С. 18-21 (Шифр УЛЗО/2007/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): самостійна робота учнів
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(4УКР)р10/Z99
Назва : [Вивчення творчості Т. Г. Шевченка в школі]
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2011. - N 2. - С. 2-27, 31-44 (Шифр УЛЗО/2011/2)
ББК : 83.3(4УКР)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
Українська література, 19 ст.
Зміст : Місце творів Тараса Шевченка у сучасній програмі та особливості їх прочитання/ Н. Дига. Розвиток критичного мислення школярів під час вивчення творів Т. Шевченка/ Н. Скоморовська. "А залишаюся я живим серцем свого народу...": сторінки підручника для 8 класу про Т. Шевченка/ С. Жила. Від фантастичного до реального: надраціонально-національне образотворче в баладі "Лілея" Т. Шевченка. Матеріали до уроку в 9 класі/ О. Єременко, В. Кравченко. "Заповіт" Т. Шевченка - твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє/ М. Кондирєва. Історія України в містерії Т. Шевченка "Великий льох"/ В. Бойко. Світличний - сповідувач Шевченкового слова/ В. Кравченко, О. І. Єременко. Інтерпретація змісту балад Т. Шевченка "Причинна" і "Тополя"/ О. Глеб. Шевченкові автопортрети/ Г. Шокодько. Фототипічні, факсимільні та репринтні видання творів Т. Шевченка/ Н. Глоба.
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Голобородько Я. Українська література як філософія відкриття/ Я. Голобородько (стр.2-7)
Братко В. Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка/ В. Братко (стр.8-11)
Маншина А. Тарас Шевченко і Поділля/ А. Маншина (стр.12-13.)
Бурко О. Методичний ключ визначення жанру барокової і романтичної поезії/ О. Бурко (стр.14-15)
Бабійчук Т. Відеофрагменти як засіб патріотичного виховання/ Т. Бабійчук (стр.16-18)
Гричаник Н. Структура і функції навчальної книги з літератури/ Н. Гричаник (стр.19-21)
Шульган В. Модель підручника нового покоління в методичних поглядах Н. Й. Волошиної/ В. Шульган, Н. В. Дига (стр.21-23)
Охріменко Н. Урок за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля"/ Н. Охріменко (стр.24-25.)
Гаврилюк О. "Я (Романтика)" Миколи Хвильового – новела про добро і зло в житті та в душі/ О. Гаврилюк (стр.25-27.)
Прядка Н. Вивчаємо поезію Миколи Вінграновського "Бабунин дощ"/ Н. Прядка, Г. Шулешко (стр.27-29.)
Неживий О. До вивчення життєпису Бориса Грінченка: урок – драматичне дійство/ О. Неживий (стр.30-33.)
Бондаренко Л. Ігровий майданчик на уроках української літератури/ Л. Бондаренко (стр.34-35.)
Логвіненко Н. Сучасне українське фентезі: формування змісту поглибленого вивчення національної літератури/ Н. Логвіненко (стр.36-40)
Паламар С. П. Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки/ С. П. Паламар (стр.41-43)
Лук’яненко О. Про перші Волошинські читання "Теорія і методика навчання української літератури: актуальні проблеми"/ О. Лук’яненко, М. Кудрявська (стр.43.)
Парфенюк О. Шоу "Я люблю Україну!"/ О. Парфенюк, С. Борейчук (стр.44-45.)
Овдійчук Л. Науковці-філологи, педагоги, песьменники, бібліотекарі, діти – разом, або Час, Місце і Простір змінити можна/ Л. Овдійчук (стр.46-48.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шульган, Віра, Дига Н. В.
Назва : Модель підручника нового покоління в методичних поглядах Н. Й. Волошиної
Місце публікування : Укр. л-ра в загальноосвіт. шк.: наук.-метод. журн. - К.: Інститут педагогіки НАПН України, 2013. - № 6. - С. 21-23 (Шифр УЛЗО/2013/6)
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74.268.3(4Укр)-215 + 83.3(4Укр)6р211
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі-- методичні матеріали
Анотація: У статті розглядаються окремі вимоги до шкільного підручника з української літератури, актуалізовані у свій час Н. Волошиною, через призму сьогодення. Аналізуючи погляди науковця в діалозі з іншими щодо формування підручника майбутнього.
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.09.2024
Кількість запитів 56255
Кількість відвідувачів 1129
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя