Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дробот, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Данілавічютє Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі/ Е. Данілавічютє (стр.7–19)
Лисенкова І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій/ І. Лисенкова (стр.20–27)
Соколова Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії/ Г. Соколова (стр.28–36)
Дробот О. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови/ О. Дробот, А. Замша (стр.37–44)
Кунінець О. Розвиток рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму/ О. Кунінець (стр.45–53)
Недозим І. Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра/ І. Недозим (стр.54–63)
Орлов О. Специфіка особистісного функціонування невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку та її поведінкові прояви/ О. Орлов (стр.64–73)
Михновецька І. Особливості інтерсуб’єктного компонента взаємовідносин у старших дошкільників із синдромом Дауна/ І. Михновецька (стр.74–83)
Аль-Камізі Д. Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі/ Д. Аль-Камізі (стр.84–95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дробот О., Замша А.
Назва : Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, H№ 3. - С. 37–44. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/3). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
УДК : 376-056.263.016:811.161.2’221.24](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- порушення слуху
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глухі діти--українська жестова мова--жестова мова--жестема--заперечення--лінгвістичні особливості--жестова комунікативна компетентність
Анотація: Розкрито лінгвістичні особливості української жестової мови на прикладі способів вираження заперечення. Охарактеризовано специфіку навчання "Української жестової мови" як навчального предмета, зокрема, особливості реалізації змісту перекладної лінії.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Засенко В. Дорогі друзі, освітяни!/ В’ячеслав Засенко (стр.7–8.) Кл.слова: особи з особливими потребами,журнальні рубрики,корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти/ [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі] (стр.9–15) Кл.слова: конференції,інклюзивна освіта,інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти (стр.15–17.) Кл.слова: інклюзивна освіта,реформування освіти,освітні конгреси
Колупаєва А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів/ Алла Колупаєва, Оксана Таранченко (стр.18–27) Кл.слова: освітньо-ресурсні програми,інклюзивна освіта,інклюзивно-ресурсні центри
Crocker C. Політика підтримки інклюзії/ Dr. Cheryl Crocker (стр.28–34) Кл.слова: інкюзія,інклюзивна освіта,Канада
Адамюк Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху/ Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко (стр.35–41) Кл.слова: білінгвальний підхід,бімодальний білінгвізм,жестове мовлення
Воронська Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти/ Наталія Воронська (стр.42–51) Кл.слова: спілкування,нозології,взаємодія
Боряк О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями/ Оксана Боряк (стр.52–60) Кл.слова: мовлення,мовленнєвий розвиток,інтелектуальні порушення
Плужник О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи/ Оксана Плужник (стр.61–66) Кл.слова: steam-освіта,мейкерство,оригамі
Бабяк О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку/ Ольга Бабяк (стр.67–75) Кл.слова: комунікативна діяльність,комунікативні здібності,спілкування
Коніна Н. Інклюзивна освіта в Бразилії/ Надія Коніна (стр.76–78) Кл.слова: інклюзивна освіта,інклюзія,Бразилія
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Адамюк Н., Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Назва : Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання]
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.: Педагогічна преса, 2019. - N 1. - С. 35–41: фото. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/1). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
Предметні рубрики (Галузі знань): Сурдопедагогіка-- жестова мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): білінгвальний підхід--бімодальний білінгвізм--жестове мовлення--порушення слуху--сурдопедагогіка
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Дробот О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу/ Олена Дробот, Анна Замша (стр.7–13) Кл.слова: англійська мова,методика навчання,учні з порушенням слуху
Продан Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами/ Євген Продан (стр.14–20)
Хохліна О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі/ Олена Хохліна (стр.21–32) Кл.слова: диференційоване навчання,інклюзія,інклюзивне навчання
Кобильченко В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології/ Вадим Кобильченко (стр.33–47) Кл.слова: спеціальна психологія,психологічні принципи,принципи пояснення
Михайленко О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу/ Оксана Михайленко (стр.48–64) Кл.слова: реабілітація,психофізіологічний розвиток,індивідуальний підхід
Мога М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом/ Микола Мога (стр.65–74) Кл.слова: бондінг,спастичний синдром,фізичний розвиток
Прохоренко Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями/ Леся Прохоренко (стр.75–85) Кл.слова: мотивація,когнітивні порушення,психокорекція
Татьянчикова І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями/ Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно (стр.86–94) Кл.слова: інформатичні компетентності,психофізичні порушення,інформаційні технології
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дробот О., Замша А.
Назва : Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 7–13. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376-056.26:616.28-008.14(477) + 376.016:811.111](477) + 376:81’246.2](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- порушення слуху-- навчання
Англійська мова-- методика викладання-- спеціальні школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--методика навчання--учні з порушенням слуху--бімодальне навчання--бімодальний підхід--білінгвальне навчання--білінгвальний підхід--білінгвізм--порушення слуху--іноземні мови--жестове мовлення--жестова мова--словесна мова--полілінгвальна стратегія--парціальнолінгвальна стратегія--орально-ауральна стратегія--стратегії навчання
Анотація: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій.
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 73319
Кількість відвідувачів 1177
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя