Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дроздов, О. Ю.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Балл Г. А. Как "усовершенствовать мысль и выразить ее еще лучше"? (Актуальные вопросы использования и совершенствования понятийно-терминологических средств человековедения)/ Г. А. Балл (стр.1-7)
Чайкина Н. О. Косплекс психологических методов исследования профессиональной адаптации молодого учителя/ Н. О. Чайкина (стр.16-36)
Чернобровкін В. М. Дослідження прийняття педагогічних рішень як діяльнісного процесу/ В. М. Чернобровкін (стр.37-48)
Ульяніч І. В. Рефлексивна компетентність у педагогічній діяльності/ І. В. Ульяніч (стр.49-51)
Дроздов О. Ю. Фактори виникнення та розвитку агресивної поведінки/ О. Ю. Дроздов, М. А. Скок (стр.58-71)
Москалець В. П. Релігійна віра як антисуїцидальний чинник/ В. П. Москалець, А. В. Олійник (стр.71-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дроздов О. Ю., Скок М. А.
Назва : Фактори виникнення та розвитку агресивної поведінки
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2009. - N2. - С. 58-71 (Шифр ПП/2009/2)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія поведінки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивна поведінка
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Ф 79
Назва : Форми і методи соціальної роботи в системі центрів соціальних служб для молоді : методические указания
Вихідні дані : Б.м., 2000
Кільк.характеристики :128 с.: ил
Колективи : Український державний центр соціальних служб для молоді
Серія: Бібліотека соціального працівника
Ціна : 9.60 грн.
ДРНТІ : 15.41
ББК : 88.5 + 65.9(4Укр)272
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальна робота
служба знайомств
Зміст : Служба знайомств в системі соціальних служб для молоді: теоретичні, практичні і методичні аспекти діяльності/ Н. О. Маслова, О. Ю. Дроздов. Сприяння працевлаштуванню та вторинній зайнятости молоді/ Г. П. Слабко. Методическая разработка базового тренинга для гайдовских лидеров/ Т. Н. Шахлевич, Т. А. Караваева. Організація клубної роботи для молоді груп ризику/ А. В. Гребенюк, О. Л. Єремій. Школа волонтерів. Семінарські заняття з телефонного консультування/ Н. М. Лисиця, А. Р. Хорсун. Науково-методичний матеріал по проведенню конкурсу " Молодий Галицький бізнесмен"/ Л. Д. Дикун.
Примірники : всього : фб(1), ав(2), пед.(2), Ч.З.№2(5)
Вільні : фб(1), ав(2), пед.(2), Ч.З.№2(5)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Семенов Н. Н. Развитие творческой личности С. Л. Рубинштейна и периодизация его профессиональной деятельности/ Н. Н. Семенов (стр.1-8.)
Чернобровкіна В. А. Особистісна свобода людини як предмет психологічного дослідження/ В. А. Чернобровкіна (стр.8-19.)
Бедлінський О. І. Гра "Креативність" як засіб розвитку творчого мислення сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів)/ О. І. Бедлінський (стр.26-32.)
Мерзлякова Е. Л. Профилактика психологической манируляции и контроля сознания/ Е. Л. Мерзлякова (стр.32-38.)
Губенко А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности/ А. В. Губенко (стр.38-43.)
Галкович О. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1- класів)/ О. В. Галкович ; О. В. Голкович ; О. В. Голкович (стр.43-47.)
Єсип М. З. Апробація методики "Людина - бог: тиологія переживань" (ЛБТП)/ М. З. Єсип (стр.47-56.)
Заика Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований/ Е. В. Заика (стр.56-63.)
Дроздов О. Ю. Суїцидна поведінка як вид аутоагресії/ О. Ю. Дроздов (стр.63-66.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Д 75
Автор(и) : Дроздов О. Ю.
Назва : Суїцидна поведінка як вид аутоагресії
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2010. - N 2. - С. 63-66. (Шифр ПП/2010/2)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Поведінка-- суїцидальна
Кафедра загальної та практичної психології
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського державного педагогічного університету : збірник. Вип. 49 : Психологічні науки
Вихідні дані : Чернігів: ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2007
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Примітки : Присвячується 100-річчю від дня народження Бориса Герасимовича Ананьева та 150-річчю Володимира Михайловича Бехтерева - видатних вчених, засновників Петербургської-Ленінградської психологічної школи
Ціна : 13.00 грн.
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Азартні ігри-- Психологічна залежність
Психологічна залежність-- азартні ігри
здібності дитини
Психологія особистості-- історія
Свідомість екологічна
Екологічна свідомість
Сімейне виховання-- стилі
Шизофренія-- Психотерапевтична допомога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я у світі (програма розвитку)--гідність школярів--довіра (почуття)--фемінінність (психол.)--маскулінність (психол.)--жестова експресія (тренінг)
Зміст : Б. Г. Ананьев - видатний психолог ХХ століття/ М. А. Скок. Розвиток творчої особистості на основі концептуальної моделі "вільний клас"/ В. П. Антипець. Розвиток почуття власної гідності у молодших школярів (Концепція авторської програми "Я в світі")/ Н. М. Білоусова. Проблема психологічної залежності від азартних ігор/ В. Ю. Биховець. "GAM": методологічний аналіз нової концепції агресивної поведінки/ О. Ю. Дроздов. Суспільно-психологічний аспект дослідження економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку/ А. О. Лісневська. Увага до здібностей дитини/ Т. М. Позняк. Особистість: історико-психологічна характеристика/ В. М. Половець. Психологічні особливості емоційно-стресових станів особистості/ Ю. С. П’ятанчук. Екологічна свідомість: сутність, властивості, ознаки та форми прояву/ В. О. Скребець. Активні методи та форми психологічної підготовки учителів до саморегуляції діяльності/ О. С. Третяк. Стиль сімейного виховання як фактор мотивації досягнення у підлітків/ І. Г. Чистенко. Значення стигми і методи її подолання за допомогою когнітивних психотерапевтичних занять у хворих на шизофренію/ О. І. Шушунова. Фактори особистісної адаптації до соціальних змін/ І. М. Ющенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2014р.,N 11
Цікаві статті :
Клименко Ю. О. Психологічні особливості розвитку часової компетентності у підлітків/ Ю. О. Клименко (стр.1-7.)
Помиткіна Л. В. Порівняльний аналіз особливостей прийняття студентами стратегічного життєвого рішення з вибору шлюбного партнера/ Л. В. Помиткіна (стр.7-12.)
Сняданко І. І. Вплив організаційної культури студентської групи на рівні психологічної готовності студентів технічних університетів до майбутньої професійно-управлінської діяльності/ І. І. Сняданко (стр.12-18.)
Луценко О. Л. Конфлікти поєднання родів та їх еволюційно-психологічне пояснення/ О. Л. Луценко (стр.18-23.)
Яцюрик А. О. Розвиток креативності в підлітковому віці/ А. О. Яцюрик (стр.23-32.)
Баер У. Терапевтическая работа со сказками и историями/ У. Баер (стр.33-43.)
Павлик Н. В. Психодіагностичні методики дослідження особистісної спрямованості та ступеня гармонійності характеру в юнацькому віці/ Н. В. Павлик (стр.43-52.)
Панга М. В. Конструювання авторського варіанта семантичного диференціалу для дослідження ставлення представників середнього класу до національної валюти/ М. В. Панга (стр.53-56.)
Ткачук Т. А. Копінг-ресурси як складова копінг-поведінки особистості/ Т. А. Ткачук (стр.56-59.)
Чорна Л. Г. Ідентичність особи: від групи до індивідуальності (методологічний аналіз)/ Л. Г. Чорна (стр.59-64.)
Дроздов О. Ю. Проблема типологізації уявлень про геополітичну реальність/ О. Ю. Дроздов (стр.64-68.)
Вінков В. Ю. Методичні засади дослідження соціального капіталу серед бідних верств населення/ В. Ю. Вінков (стр.69-73.)
Губенко О. В. Аналіз концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів в умовах сучасної школи й проблема моделювання навчально-виховного процесу/ О. В. Губенко, В. М. Онацький (стр.73-80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/Д 75
Автор(и) : Дроздов О. Ю.
Назва : Проблема типологізації уявлень про геополітичну реальність
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2014. - N 11. - С. 64-68. (Шифр ПП/2014/11)
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Свідомість-- геополітична свідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): геополітична свідомість--геополітична ментальна карта--типологізація уявлень
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :224 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Гендерні відносини-- жінки
Психологія старшокласника
Діти з особливими потребами
Я-концепція-- психологія особистості
Психологія особистості
Психологія студента
Психологія підлітка
Психологія молоді
Кафедра психології
Зміст : Гендерні особливості самореалізації українських жінок/ С. О. Ангелова. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії/ О. В. Білоус. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників/ Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України/ О. Є. Блинова. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції/ В. Л. Бондарев. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей/ Ю. В. Борець. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами/ О. О. Буковська. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів/ В. Б. Бучко. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору/ Г. Б. Варіна. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників/ В. О. Васютинський. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях/ Г. С. Венгер. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету"/ О. В. Винославська. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості/ С. А. Ворожбит. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями/ І. В. Воронюк. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації/ Д. І. Гапоненко. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти/ М. М. Герасименко. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області/ В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда/ К. І. Горбачова. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку/ З. В. Гуріна. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці/ Н. О. Данильченко. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді/ Т. В. Данильченко. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій/ Ю. О. Дем’яненко. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту/ С. П. Дерев’янко. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі/ М. А. Дроздова. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості/ О. Ю. Дроздов. Розгляд феномена екологічності з позиції психології/ Л. А. Дуда. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості/ В. А. Дяченко. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація/ О. Є. Іванашко. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии/ В. П. Казмиренко. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості/ Л. Б. Калюжна. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя/ Є. В. Карпенко. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру/ Х. В. Качмарик. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі/ Л. М. Кобильнік. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу/ З. Я. Ковальчук. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця/ М. О. Кононець. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді/ П. В. Коротков. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями/ О. М. Кочубейник. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного/ В. А. Крайчинська. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини/ О. О. Крутікова. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки/ Э. Н. Кудусова. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни/ Л. І. Кузьо. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення/ О. С. Кущ. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза/ Л. П. Лассан. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання/ Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами/ Л. О. Ляховець. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента/ А. Г. Мартинюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 114
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Кільк.характеристики :228 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 40.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Діти з особливими потребами
Агресія-- діти
Психологія спілкування
Психологія особистості
Девіантна поведінка
Соціальний інтелект
Соціалізація молоді
Здібності-- психологія
Кафедра психології
Зміст : Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії/ Н. М. Білоусова. Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах/ О. І. Бондарчук. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами/ О. О. Буковська. Особливості копінг-поведінки особистості життєвих та професійних ситуаціях/ А. В. Вдовиченко. Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї/ Н. П. Веселова. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації/ І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха. Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри/ С. А. Ворожбит. Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії/ В. Ю. Гавриленко. Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології/ О. Л. Гірченко. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен/ А. А. Губко. Здатність до інтимності як особистісна властивість/ В. А. Гупаловська, І. Гапон. Феномен гендерної ідентичності в психології/ Т. В. Данильченко. Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями/ С. П. Дерев’янко. Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців/ О. Ю. Дроздов. Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів/ М. А. Дроздова. Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування/ В. М. Духневич. Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження/ О. І. Жорнова. Соціальна і політична психологія - для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів/ О. І. Жорнова. Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності/ Т. І. Корж. Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб/ П. В. Коротков. Соціальні уявлення як психологічний феномен/ О. В. Кравчук. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу/ А. О. Куліш. Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні/ А. О. Лісневська. Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності/ В. Г. Лашук. Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Р. С. Лимар. Соціальний інтелект: поняття, функції, структура/ Л. О. Ляховець. Поняття людської волі в контексті життєвого світу особистості/ М. М. Махній. Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів/ Д. Д. Отич. До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології/ В. Г. Панок. Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається/ Т. С. Панченко. Розвиток креативних здібностей особистості/ Т. М. Позняк. Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї/ Ю. В. Примак. Особливості оцінки студентами особистості викладача/ Н. О. Прядко. Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування/ З. Ф. Сіверс. Особливості комунікативної толерантності студентів/ А. Г. Скок. Возможность. Соответствие личностного и ситуативного/ С. В. Солдатова. Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень/ П. Д. Фролов. Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми/ К. Ф. Халепа. Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді/ Г. Л. Чепурна. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників/ І. Г. Чистенко. Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості/ В. М. Шмаргун. Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. І. Шушунова. Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін/ І. М. Ющенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 1
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :220 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Психологія підлітка
Стосунки дітей і батьків
Обдаровані діти
Післядипломна освіта
Соціальна психологія
Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психотерапія--насилля
Зміст : Психологічні проблеми взаємин сучасних підлітків та юнаків з батьками/ А. Ш. Апішева. Психологічні особливості коучингу як інструменту особистісного розвитку/ С. В. Баранова. Психологічні особливості сприйняття інтернету сучасними підлітками/ Р. М. Білоус, А. Б. Дзюба, Я. В. Сімонова. Переживання вичерпаності особистісного потенціалу та ставлення до інших людей у курсантів ВНЗ МВС України/ А. М. Большакова. Психологічні особливості прояву та профілактики віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків/ О. І. Бондарчук, Т. В. Калязіна. Архетипна феноменологія як методологічна перспектива розвідок царини несвідомого/ О. М. Боровицька. Специфіка перетворення морального мотиву в самоцінність особистості підліткового віку/ І. С. Булах, М. І. Заяц. Соціальні орієнтири й ідеали студенства: 2000 та 2012 роки/ О. М. Васильченко. Копінгові стратегії в умовах професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ/ А. В. Вдовиченко. Психологічні особливості задоволеності та успішності сімейних стосунків/ Н. П. Веселова. Розвиток основної функції образу уяви-антиципації у старшокласників з опорою на художній текст/ Н. К. Вічалковська. Соціально-психологічний аналіз явища громадської участі: системний підхід / С. В. Волеваха. Культурологічний та соціально-економічний аспект особистісного розвитку почуття довіри, як соціально-психологічна складова адаптації людини/ С. А. Ворожбит. Проблема насилля та її соціально-психологічний вимір/ С. О. Гарькавець. Казкотерапія як ефективний метод психотерапевничного впливу у роботі з дітьми молодшого шкільного віку / О. Л. Гірченко. Формування толерантності підлітків засобами соціально-психологічного теренінгу як умови подолання їх агресивності/ Г. В. Гладуш. Управління як механізм впливу змісту на форму/ В. В. Голець. Особливості психологічної компетентності працівників районних методичних кабінетів системи післядипломної педагогічної освіти/ Н. В. Гордієнко. Залежність політичної поведінки молоді від суб’єктивної оцінки власної бідності/ І. М. гусев. Психологічний портрет чоловіка і жінки очима студенток/ Т. В. Данильченко. Сучасна профорієнтація проблеми та перспективи розвитку/ Л. Л. Дворніченко. Філософсько-психологічні аспекти розуміння досвіду особистості / Ю. О. Дем’яненко. Соціально-психологічна категоризація спільноти осіб із низьким економічним статусом/ В. О. Дишлевук. Віковий вимір геополітичної свідомості/ О. Ю. Дроздов. Особливості прояву екологічних сенсів у людей різного віку/ Д. Е. Дубініна. Формування компетентності спеціаліста засобами когнітивного спілкування/ В. М. Духневич. Методологія дослідження міжетнічної толерантності студентської молоді Західного та Східного регіонів України/ Л. І. Залановська. Особистісні детермінанти соціально-психологічної адаптації хворих на епілепсію/ А. В. Зінченко. Розвиток спроможності громад як компонент соціально-психологічного супроводу суспільних інновацій/ С. М. Іванченко. Особливості самосвідомості особистості у психологічному портреті сучасного студента/ К. О. Кальницька. Функціональні відмінності психологічних меж особистості на прикладі психоаналізу/ П. А. Карелін. Психолого-педагогічні детермінанти розвитку психологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності/ Т. А. Каткова, О. М. Троїцька. Психологічний захист особистості: теоретична конструкція факторів впливу на сприйняття реальності/ Ю. А. Кашкарова. Довіра як умова розвитку дружніх взаємин/ Є. О. Клименко, Л. М. Рось. Зміни у самооцінці особистості похилого віку/ О. Г. Коваленко. Самопрезентація як складова частина розвитку особистості/ А. О. Кононенко. Особливості формування оптимізму в онтогенезі/ Т. І. Корж. Особливості прояву конфліктних форм поведінки підлітків з вираженими акцентуаціями рис характеру/ Л. О. Котлова. Теоретичний аналіз відповідальності як психологічного феномена/ О. В. Кравчук. Важность семейного фактора в процессе социализации и социальной адаптации ребенка с синдромом дефицита внимания и гиперактивностю/ О. В. Кривоногова. Природа мотивації сексуальної поведінки/ Т. С. Кудріна, В. С. Цихоня. Психологические особенности переживания стыда и вины женщинами/ Е. А. Кузьминова. Емпатія учасників педагогічної взаємодії як фактор академічної успішності/ А. О. Куліш. Забобони як психологічний феномен/ В. Г. Лашук. Практичні рекомендації активізації розвитку особистісного самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою для психологів вчителів та вихователів/ І. М. Лисенко. Соціальна зайнятість як чинник розвитку категоріальних структур свідомості в юнацькому віці/ А. О. Лісневська. Психологічний аналіз особливостей ціннісно-потребнісних орієнтацій державних службовців місцевих органів виконавчої влади/ Л. Я. Малімон, І. В. Глова. Формування міжкультурної компетентності майбутніх соціальних педагогів і психологів у сфері невербальної поведінки/ М. М. Махній. Вплив ціннісної орієнтації на розвиток національно-технічної еліти України/ О. М. Мелащенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 103525
Кількість відвідувачів 1155
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя