Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дусавицкий, А. К.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2003р.,N 2/3
Цікаві статті :
Дусавицкий А.К. Психология личности в социальном измерении/ А.К. Дусавицкий (стр.1-3)
Редіна О.В. Історія розвитку психології в освітній галузі Слобожанщини/ О.В. Редіна, І.О. Дзюбенко (стр.4-8)
Марінушкіна О.Є. Проблема шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку/ О.Є. Марінушкіна (стр.10-12.)
Гармаш О.В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості/ О.В. Гармаш (стр.13-18.) Кл.слова: психодіагностика,психологічна служба школи
Пашнев Б.К. Планирование деятельности практическим психологами учреждений образования города : Шкільна психологічна служба/ Б.К. Пашнев (стр.25-27.)
Научитель Е.Д. Вопросы трудоустройства выпускника вуза: психологический аспект/ Е.Д. Научитель (стр.31-32.)
Шмаргун В.М. Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку/ В.М. Шмаргун (стр.33-37.)
Матвійчук В.Є. Іскорки доброти: Програма корекційно-розвиваючої роботи по розвитку емоційно-особистісної сфери та попередженню афективних проявів поведінки дошкільника/ В.Є. Матвійчук (стр.41-57.) Кл.слова: ігри в дошкільних закладах
Сарженко И.В. Программа "Психологические основы выбора профессии"/ И.В. Сарженко, О.П. Саржеко (стр.64-65.)
Губенко О.В. Активізація творчого потенціалу як засіб психологічної допомоги дітям, що зазнали експлуатації у найгірших формах дитячої праці/ О.В. Губенко (стр.66-77.) Кл.слова: психокорекція,ігри
Калошин В. Как защититься от психологических вампиров?/ В. Калошин (стр.77-78.)
Тодорів Л.Д. Рефлексивні складові самосвідомості та їх розвиток в умовах занять з елементами тренінгу/ Л.Д. Тодорів (стр.79-86.) Кл.слова: інтелектуальні можливості
Пашнев Б.К. Сравнительный анализ символики кошмарных сновидений/ Б.К. Пашнев (стр.87-95.)
Діденко О.І. Теоретико-прикладні аспекти діяльності практичного психолога у фері розробки психологічного портрету особи, що являє оперативний інтерес: Психологія у силових структурах/ О.І. Діденко (стр.96-100.)
Халін А.І. Профілактика зловживання забороненими речовинами і наркозалежності / А.І. Халін, М.К. Георгі, В.Г. Сінюгін (стр.101-108.) Кл.слова: наркоманія
Бутенко А.В. Исследование особенностей развития личности у детей с глубокими нарушениями зрения: Спеціальна психологія/ А.В. Бутенко (стр.109-111.)
Фадєєв М.Ю. Не хвилюйтесь - у вас екзамени: Психологія підготовки та відповіді на екзаменах/ М.Ю. Фадєєв, О.О. Голушко (стр.112-119.)
Сіліна Г.О. Некоторые теоретические аспекты психологии творческой деятельности / Г.О. Сіліна (стр.122-125.)
Мельник Ю.Б. Формування культури здоров’я учнів, як важлива складова роботи практичного психолога/ Ю.Б. Мельник (стр.126-132.)
Полуніна О.В. До проблеми психологічного забезпечення інноваційного навчання у вищому закладі освіти/ О.В. Полуніна (стр.133-134.)
Холодова О.А. Классический психоанализ в интегративной парадигме современной научной психотерапии/ О.А. Холодова (стр.137-141.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дусавицкий А.К.
Назва : Психология личности в социальном измерении
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: Компанія "СОЦИС", 2003. - N2/3. - С. 1-3 (Шифр ПП/2003/2/3)
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія особистості
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2007р.,N 10
Цікаві статті :
Дусавицкий А. К. О мотивационной системе модели урока в системе развивающего обучения/ А. К. Дусавицкий (стр.1-4)
Варфоломєєва О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів/ О. В. Варфоломєєва (стр.5-8)
Хомік В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпіричних досліджень/ В. С. Хомік (стр.8-13. Далі буде.)
Розов В. І. Психотехнології адаптивної саморегуляції стресу/ В. І. Розов (стр.14-19. Далі буде.)
Рибалка В. В. Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді/ В. В. Рибалка (стр.42-52)
Сорока А. В. Етапи періодизації історії вітчизняної пенітенціарної психології/ А. В. Сорока (стр.52-53)
Калошин В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості/ В. Ф. Калошин (стр.67-72)
Балл Г. А. Представляя социальные представления: беседа/ Г. А. Балл (стр.72-77. Продолжение следует.)
Ліщинська О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій/ О. А. Ліщинська (стр.78-80. Далі)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дусавицкий А. К.
Назва : О мотивационной системе модели урока в системе развивающего обучения
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2007. - N10. - С. 1-4 (Шифр ПП/2007/10)
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання розвивальне
урок сучасний
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Дусавицкий А. К. Личность педагога развивающего образования/ А. К. Дусавицкий, О. И. Погребняк (стр.1-2)
Самойлов А. Е. Психология мышления как эмпирическая наука/ А. Е. Самойлов (стр.2-9)
Агеева А. Л. Память и мышление старшекласников: возрастные и гендерные особенности/ А. Л. Агеева, Е. В. Заика (стр.9-13)
Бадалова М. В. Парапсихологические воззрения в системе профессионального знания психологов: контексты понимания/ М. В. Бадалова (стр.13-20)
Радченко М. І. Психокорекційна робота в маргінальних групах на прикладі реабілітації батьків "ненаучуваних" дітей/ М. І. Радченко (стр.21-25)
Микитюк Н. В. Психологічні аспекти супроводу дітей раннього віку/ Н. В. Микитюк, І. с. Доренко, І. В. Щурук (стр.30-42)
Пізнавальний потенціал дошкільника. Вивчення та розвиток (стр.42-52)
Лінніческо В. М. Програма розвивальних заходів для учнів 9-10 класів щодо формування самовизначення та життєвої перспективи / В. М. Лінніческо (стр.52-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дусавицкий А. К., Погребняк О. И.
Назва : Личность педагога развивающего образования
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2008. - N1. - С. 1-2 (Шифр ПП/2008/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): вчитель-- педагогічна діяльність
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Д 84
Автор(и) : Дусавицкий А.К.
Назва : Формула интереса
Вихідні дані : М.: Педагогика, 1989
Кільк.характеристики :174 с.: ил.
Серія: Познай себя: Психология - школьнику
Ціна : 0.40 руб.
ББК : 88.8
Примірники : всього : аб(1), ав(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : аб(1), ав(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Поліщук В.М. Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому віці/ В. М. Поліщук (стр.1-5)
Ліщинська О.А. Психологічна концепція соціокультурного імунітету/ О. А. Ліщинська (стр.6-9)
Касицина Н.В. Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика/ Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин (стр.9-12)
Воронюк І.В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем/ І. В. Воронюк (стр.12-20)
Дусавицкий А.К. Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении/ А. К. Дусавицкий (стр.21-24)
Хабайлюк В.В. Психологічні особливості прояву надмірної залежності в сімейних стосунках/ В. В. Хабайлюк (стр.24-27)
Соловйова О.П. Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віці та основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками/ О. П. Соловйова (стр.28-32)
Заика Е.В. Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы/ Е. В. Заика (стр.32-37)
Флярковська О.В. Програма "Школа самовдосконалення "Повір у себе"/ О. В. Флярковська (стр.38-60)
Лісовецька І.М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів)/ І. М. Лісовецька (стр.60-73)
Березина Т.Н. Развитие внимания/ Т. Н. Березина (стр.74-76)
Семенов И.Н. Развитие Московского психологического института и изучение в нем рефлексии/ И. Н. Семенов (стр.76-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202.21/Д 84
Автор(и) : Дусавицкий А.К.
Назва : Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - Київ, 2013. - N 4. - С. 21-24 (Шифр ПП/2013/4)
ББК : 74.202.21 + 88.6 + 74.200.3
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання розвивальне
Психологія навчання-- учні-- міжособистісні стосунки
Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиваюче навчання--навчальний колектив--міжособистісні відносини--навчальна діяльність--група-лідер
Анотація: Описані особливості міжособистісних відносин у школярів 3-4-х класів, що навчаються в руслі як традиційного, так і розвиваючого навчання, особливу увагу приділено групі-лідеру як ядру в структурі таких відносин. Відображено, що група-лідер частіше виникає в розвиваючому навчанні, описані її види і особливості включених в неї школярів.
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 9375
Кількість відвідувачів 1031
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя