Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дятлов, Володимир Олександрович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 63/Д99
Автор(и) : Дятлов, Володимир Олександрович
Назва : Нижчі верстви населення німецького міста і реформація (друга половина ХУ-перша половина ХУІ ст.) : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра ист. наук : 07.00.02 - всесвітня історія
Вихідні дані : Б.м., 1998
Кільк.характеристики :32 с.
Колективи : Національна Академія наук України. Інститут української археографії та джерелознавства ім.М.С.Грушевського
УДК : 943.03
ББК : 63
Предметні рубрики (Галузі знань): Всесвітня історія-- нова історія
автореферати дисертацій-- всесвітня історія
Географіч. рубрики: Німеччина-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): населення
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(М4)(Нім)/Д 99
Автор(и) : Дятлов, Володимир Олександрович
Назва : "В ім'я Бога і загального добра" : монографія : Нижчі верстви населення німецького міста і Реформація
Вихідні дані : Чернігів: Сіверянська думка, 1997
Кільк.характеристики :351 с
Колективи : Інститут української археографії та джерелознавства ім. М. Грушевського НАН України, Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка
ISBN, Ціна 5-7763-8952-6: 11.00, 2.40, грн.
ББК : 63.3(4Нім)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бідність населення (історія)
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(М4)(Нім)/Д 99
Автор(и) : Дятлов, Володимир Олександрович
Назва : Реформи і реформація у Німеччині (XV-XVI століття) : наукове видання
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2010
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-7743-83-3: 22.00 грн.
ББК : 63.3(4Нім)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра всесвітньої історії
історія Німеччини
Географіч. рубрики: Німеччина-- історія
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63.3(4Укр)/В 68
Назва : Володимиру Дятлову - 60!
Місце публікування : Сіверянський літопис: Всеукраїнський науковий журнал. - Чернігів: Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МНТУ, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2011. - N 1. - С. 122-123 (Шифр С295815/2011/1)
ББК : 63.3(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія України-- персоналії-- українські історики
Кафедра історії України та політології
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- персоналії видатних земляків
Анотація: Перший проректор Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка.
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Сіверянський літопис -2013р.,N 4/6
Цікаві статті :
Мицик Ю. А. Унікальний портрет полковника Мартина Небаби/ Ю. А. Мицик, Б. О. Березенко (стр.3-5.)
Ситий Ю. М. Цегляні будівлі Чернігова за матеріалами описів останньої чверті XVIII ст./ Ю. М. Ситий (стр.5-12.)
Ситий І. М. До 390-річчя чернігівського самоврядування: перша печатка Чернігова/ І. М. Ситий (стр.13-18.)
Тригуб О. О. До питання про секуляризацію земель Чернігівського Борисоглібського монастиря у кінці XVIII ст./ О. О. Тригуб (стр.19-27.)
Гапоненко Д. І. Особливості господарської діяльності Ніжинського Благовіщенського монастиря після секуляризації 1786 р./ Д. І. Гапоненко (стр.28-33.)
Тарасенко О. Ф. Святкування ювілеїв і визначних подій у Чернігівській єпархії (друга половина XIX - початок XX ст.)/ О. Ф. Тарасенко (стр.34-40.)
Матяш Н. Ю. Фрагмент недрукованої частини "Денних записок генерального підскарбія Якова Марковича" (1744 р.)/ Н. Ю. Матяш (стр.41-51.)
Пригоровський В. М. До питання про Шевченкову "Любу" з-під Ніжина/ В. М. Пригоровський (стр.52-59.)
Герасько М. О. Маловідомі будинки К. Г. Розумовського в Батурині/ М. О. Герасько (стр.60-64.)
Реброва Н. Б. Будинок генерального судді В. Кочубея: історія пам’ятки/ Н. Б. Реброва (стр.65-70.)
Білоус О. П. До питання бойової діяльності загонів месників під командкванням О. Сабурова в листопаді 1941 - серпні 1942 років/ О. П. Білоус (стр.71-77.)
Магурчак А. М. Українські таборові бібліотеки на теренах Австро-Угорщини та Німеччини у роки Першої світової війни/ А. М. Магурчак (стр.78-81.)
Музика Ю. В. Формування світогляду Д. Л. Мордовця/ Ю. В. Музика (стр.82-90.)
Дятлов В. О. Ідея Нового Середньовіччя в історико-культурних пошуках XX - на початку XXI ст./ В. О. Дятлов (стр.91-95.)
Жбанова К. Ю. Земельна політика Нестора Махна/ К. Ю. Жбанова (стр.96-102.)
Нітченко А. Г. Щоденник Д. В. Країнського як джерело вивчення революційних подій 1917 р. на Чернігівщині/ А. Г. Нітченко (стр.102-108.)
Морозова А. В. Ігумен-Ісахист Аліпій (Яковенко; 1881 - 1943)/ А. В. Морозова (стр.110-114.)
Медовкіна Л. Ю. Історичні долі відомих візантологів другої половини XIX - першої половини XX ст. О. О. Дмитрієвського та І. І. Соколова/ Л. Ю. Медовкіна (стр.115-121.)
Мідько А. С. З історії розвитку музейної справи на Чернігівщині у XIX - XX ст./ А. С. Мідько (стр.121-124.)
Павленко Д. В. містечко на трьох річках/ Д. В. Павленко (стр.125-130.)
Сидорук А. [Рецензія]/ А. Сидорук (стр.131-138.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63.3(4Укр)4/Д 99
Автор(и) : Дятлов, Володимир Олександрович
Назва : Ідея Нового Середньовіччя в історико-культурних пошуках XX - на початку XXI ст.
Місце публікування : Сіверянський літопис: Всеукраїнський науковий журнал. - Чернігів: Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МНТУ, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2013. - N 4/6. - С. 91-95. (Шифр С295815/2013/4/6)
ББК : 63.3(4Укр)4 + 63.3(4УКР)5
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія України, 15 ст. ; 16 ст. ; 17 ст. ; 18 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нове середньовіччя--пошуки
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся : Збірник наукових праць. Вип. 76 : Серія "Історичні науки". № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :442 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Історичні науки; № 2
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 125.00 грн.
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52 + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра історії України та політології
Кафедра світової літератури та історії культури
Історія України, 20 ст.
Історія культури
Географіч. рубрики: Ніжинщина-- історія
Ніжинщина-- освіта
Чернігівщина-- історія
Зміст : ІСТОРІЯ ; Суспільно-політичний устрій Київської Русі (історіографічний нарис)/ Н. П. Босенко. Перед Хотинською війною (1617–1620)/ С. А. Леп’явко. Політичні та соціально-економічні передумови української національно-визвольної війни в середині ХVII ст./ М. О. Ярошенко. Стан пожежної безпеки в місті Ніжині у ХVІІІ ст./ Л. В. Лесик. Населення міста Мени за матеріалами Генерального опису Лівобережної України 1765–1769 рр./ Д. В. Казіміров. Формування кадрового складу професійних істориків у вищих навчальних закладах України в першій половині – середині ХІХ ст./ О. Г. Самойленко. Іноземна діаспора в конфліктах влади і суспільства Російської імперії у ХІХ – на початку ХХ ст. : Регіональний аспект/ В. О. Дятлов, Т. В. Шебуренкова. Церковно-археологічні товариства і установи України ХІХ – початку ХХ ст.: сучасна вітчизняна історіографія/ І. О. Демуз. Промислове підприємництво на Лівобережній Україні у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. : Історіографічні засади дослідження/ О. В. Крупенко. "Око й ухо народнє" – організація та діяльність комісій Конгресу Трудового Народу України/ О. О. Лейберов. Доля поляків України та Ніжинщини 1920–1930-х рр./ І. М. Конончук. Житлово-комунальне забезпечення міських мешканців України 1920–1930-х рр./ О. А. Тарапон. Повсякденність селянства Чернігівщини в умовах німецької окупації 1941–1943 рр.: заборони й покарання/ Є. Ю. Шаповаленко. Примусові робітники з Київщини у системі економічної експлуатації Третього Рейху (1942–1945 рр.)/ В. В. Маршицька, І. Ю. Болтаєвський. Stalinist Regime from the British Perspective: English Parliamentarians’ Reflections on the Visit to the USSR in 1945/ L. M. Mytsyk, Л. М. Мицик. Проблеми розвитку сільських споживчих товариств України в 1940–1980-х рр./ О. С. Сидорович. Проблематика охорони здоров’я сільського населення Чернігівщини в 1960–1980-ті рр./ Л. І. Лавріненко. Боротьба радянського тоталітарного режиму з Євангельськими християнами-баптистами України (60–70-ті рр. ХХ ст.)/ О. І. Висовень. Міський ринок повсякденних товарів на території Криму в умовах соціально-економічних перетворень Перебудови (1985–1991 рр.)/ Ю. І. Бардашевська. Історична пам’ять доби Перебудови в Україні: вектори трансформації/ В. Л. Бабка. ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ ; Особливості діяльності земських установ Чернігівської губернії у сфері початкової освіти у 80-х рр. ХІХ ст./ Н. М. Потій. Будівництво та архітектура Чернігівщини у ХІХ – на початку ХХ ст./ Г. В. Самойленко. Тарновський-молодший – громадський діяч і благодійник чернігівської землі/ А. С. Мідько. Книговидавничі практики у поширенні політичних ідей на підросійських українських теренах другої половини ХІХ – початку ХХ ст./ Т. Р. Кароєва. Становлення О. Лотоцького як інтелектуала-гуманітарія/ Г. М. Михайленко. Сучасний стан та перспективи історіографічного дослідження розвитку етнології в Науковому товаристві імені Шевченка у Львові (1892–1940 рр.)/ Р. М. Конта. Шевченківський ювілей 1914 р. в Інституті князя Безбородька/ П. П. Моціяка. Освіта Ніжинщини в період Української Держави П. Скоропадського/ В. О. Прудько. Створення вечірніх робітничих університетів в УСРР у 1920-ті рр./ Н. І. Іванцова. Фото- та кіносправа на Чернігівщині у 20–30-ті рр. XX ст./ О. Л. Литовченко. Педагогічна освіта в м. Ніжині у перші повоєнні роки: за матеріалами звітів Ніжинського педінституту та Ніжинського учительського інституту (1945–1948 рр.)/ К. П. Двірна. Повсякденне життя студентів УРСР у роки перебудови/ Ю. В. Кузьменко, Г. М. Семененко. Lighting the Y. Pilsudsky’s activity at the end of the 20–30th years of the XX century in school history textbooks/ S. Bakhanova, С. С. Баханова. Структурна реорганізація районного відділу освіти в Україні на початку ХХІ ст./ М. С. Артюх. Bringing up successful people in the universities of the USA/ Y. F. Gordienko, Ю. Ф. Гордієнко.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№3(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№3(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 2
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :228 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Психологія молоді
Психологія підлітка
Психологія сім’ї
Психологія студента
Інтелект
Кафедра психології
Зміст : Стратегії мотивування у діяльності менеджерів організації/ С. Ю. Мейтарчан. Психофізіологічні функції у хлопців 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку/ О. Е. Меньшин, А. Д. Ведмедюк. Афірмації як метод спрямованості та розвитку особистості/ Є. В. Миронюк, Д. С. Симонок. Психолого-політичний вибір українців - 2012/ О. О. Мисюра. Психологія входження: сутність та особливості успішного здійснення/ М. В. Москальов. Вікові особливості ставлення людини до власного здоров’я в контексті екологічної свідомості/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Концептуальна модель формування батьківської компетентності у молодого подружжя/ О. Л. Нагула. Особистісні властивості як фактор професійної адаптації психолога/ О. А. Низовець. Емоційна насиченість стосунків у проблемних і непроблемних сім’ях/ О. С. Ніколенко. Теоретичні проблеми подолання адаптаційної кризи засобами фасилітаційного впливу/ С. О. Оліфіра. Концептуалізація і операціоналізація поняття "інтелектуально-особистісний потенціал"/ В. О. Олефір. Причини виникнення міжособистісних конфліктів у військовому середовищі/ Л. В. Опрошанська. Соціально-психологічні особливості спотворення інформації для здобуття соціального схвалення в юнацькому віці/ О. В. Павлова. До проблеми визначення соціально-психологічних чинників правосвідомості/ Т. С. Панченко. Особливості впливу понятійного мислення на процес образного узагальнення в учнів молодшого шкільного віку/ Н. О. Пасічник. Зміст і чинники формування позитивного іміджу керівників освітніх організацій/ Н. І. Пінчук. Синергетическая модель организации вербальной информации/ А. Н. Плющ. Сім’я у розвитку обдарованої дитини/ Т. М. Позняк. Мотивація корпоративізму і соціалізації праці в соціологічних дослідженнях/ Г. О. Полієнко. Особливості ціннісно-мотиваційної структури студентів у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Психокорекція гіперактивності в майбутніх школярів: з досвіду психологічної практики/ Л. Я. Прокопів. Проблеми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у процесі їхньої професійної підготовки/ Н. М. Проскурка. Музика як чинник соціалізації підлітків/ Б. І. Рапацький. Психосоматичні взаємодії та роль значущих переживань у збереженні і відновленні здоров’я/ В. М. Рековець. Способи переживання професійних криз у безробітних/ О. В. Рудюк. Теоретико-методологічні підходи до подолання комунікативних бар’єрів у працівників організацій/ Л. О. Саєнко. Толерантність до дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивній школі/ Х. Я. Сайко, К. О. Островська. Просторово-ситуативна сутність екопсихологічної взаємодії/ О. В. Селезньова. Вияви конформності у ситуації ухвалення групових політичних рішень: психологічні механізми/ Л. Р. Синецька. Проблеми методики викладання психології/ А. Г. Скок. Психология поведения руководителя в ситуациях принятия решения/ Н. А. Скок. Еколого-економічні й морально-правові виміри здорового глузду у повсякденні та методика їх діагностики/ В. О. Скребець. Психологічні механізми розвитку національної самосвідомості особистості в юності/ Л. М. Співак. Соціально-психологічні практики особистості: варіанти життєконструювання/ Т. М. Титаренко. Сучасний стан сімейної ідентифікації студентської молоді/ О. Г. Угрин. Аналіз проблеми шлюбних орієнтацій молоді як засобу запобігання сімейної дисгармонії/ Р. П. Федоренко. Соціально-психологічні засоби економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку/ С. В. Фера. Проблеми розвитку особистісної рефлексії студентів технічного університету в процесі професійної підготовки/ В. В. Фурман. Почуття провини та її візуалізація в архетипній символіці/ О. В. Царькова. Шляхи та засоби розвитку адаптивної форми перфекціонізму молоді/ Г. Л. Чепурна. Особливості самоактуалізації творчої молоді/ О. В. Черняк. Аналіз феномена освітньої мобільності особистості/ І. Г. Чистенко. Особливості валеонастанов як детермінант психологічного здоров’я особистості у дорослому віці/ О. М. Шевцова. Теоретичний аналіз джерел проблеми емоційної стійкості/ О. В. Шибрук. Внутрішня гармонія як адаптивний механізм та показник психічного здоров’я/ І. І. Шлімакова. Структурно-феноменологічні характеристики емоційного інтелекту/ М. М. Шпак. Визначення емоційних бар’єрів в міжособистісному спілкуванні та рівні асертивності в учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. І. Шушунова. Аналіз результатів емпіричного дослідження сугестивності соціально дезадаптованих неповнолітніх/ Т. В. Юдєєва. Взаємозв’язок рівня довіри та локусу контролю студентів технічного ВНЗ/ О. В. Юрченко. Особливості психологічного благополуччя вчителів загальноосвітніх навчальних закладів/ І. М. Ющенко. Обгрунтування змістового навантаження поняття "справедливість" у філософсько-психологічній зарубіжній науці/ В. Г. Ярова. Батьківство в умовах трансформації сім’ї/ О. Ф. Яцина.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :224 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Гендерні відносини-- жінки
Психологія старшокласника
Діти з особливими потребами
Я-концепція-- психологія особистості
Психологія особистості
Психологія студента
Психологія підлітка
Психологія молоді
Кафедра психології
Зміст : Гендерні особливості самореалізації українських жінок/ С. О. Ангелова. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії/ О. В. Білоус. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників/ Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України/ О. Є. Блинова. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції/ В. Л. Бондарев. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей/ Ю. В. Борець. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами/ О. О. Буковська. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів/ В. Б. Бучко. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору/ Г. Б. Варіна. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників/ В. О. Васютинський. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях/ Г. С. Венгер. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету"/ О. В. Винославська. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості/ С. А. Ворожбит. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями/ І. В. Воронюк. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації/ Д. І. Гапоненко. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти/ М. М. Герасименко. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області/ В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда/ К. І. Горбачова. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку/ З. В. Гуріна. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці/ Н. О. Данильченко. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді/ Т. В. Данильченко. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій/ Ю. О. Дем’яненко. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту/ С. П. Дерев’янко. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі/ М. А. Дроздова. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості/ О. Ю. Дроздов. Розгляд феномена екологічності з позиції психології/ Л. А. Дуда. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості/ В. А. Дяченко. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація/ О. Є. Іванашко. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии/ В. П. Казмиренко. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості/ Л. Б. Калюжна. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя/ Є. В. Карпенко. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру/ Х. В. Качмарик. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі/ Л. М. Кобильнік. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу/ З. Я. Ковальчук. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця/ М. О. Кононець. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді/ П. В. Коротков. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями/ О. М. Кочубейник. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного/ В. А. Крайчинська. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини/ О. О. Крутікова. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки/ Э. Н. Кудусова. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни/ Л. І. Кузьо. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення/ О. С. Кущ. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза/ Л. П. Лассан. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання/ Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами/ Л. О. Ляховець. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента/ А. Г. Мартинюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 114
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Кільк.характеристики :228 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 40.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Діти з особливими потребами
Агресія-- діти
Психологія спілкування
Психологія особистості
Девіантна поведінка
Соціальний інтелект
Соціалізація молоді
Здібності-- психологія
Кафедра психології
Зміст : Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії/ Н. М. Білоусова. Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах/ О. І. Бондарчук. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами/ О. О. Буковська. Особливості копінг-поведінки особистості життєвих та професійних ситуаціях/ А. В. Вдовиченко. Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї/ Н. П. Веселова. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації/ І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха. Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри/ С. А. Ворожбит. Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії/ В. Ю. Гавриленко. Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології/ О. Л. Гірченко. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен/ А. А. Губко. Здатність до інтимності як особистісна властивість/ В. А. Гупаловська, І. Гапон. Феномен гендерної ідентичності в психології/ Т. В. Данильченко. Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями/ С. П. Дерев’янко. Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців/ О. Ю. Дроздов. Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів/ М. А. Дроздова. Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування/ В. М. Духневич. Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження/ О. І. Жорнова. Соціальна і політична психологія - для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів/ О. І. Жорнова. Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності/ Т. І. Корж. Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб/ П. В. Коротков. Соціальні уявлення як психологічний феномен/ О. В. Кравчук. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу/ А. О. Куліш. Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні/ А. О. Лісневська. Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності/ В. Г. Лашук. Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Р. С. Лимар. Соціальний інтелект: поняття, функції, структура/ Л. О. Ляховець. Поняття людської волі в контексті життєвого світу особистості/ М. М. Махній. Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів/ Д. Д. Отич. До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології/ В. Г. Панок. Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається/ Т. С. Панченко. Розвиток креативних здібностей особистості/ Т. М. Позняк. Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї/ Ю. В. Примак. Особливості оцінки студентами особистості викладача/ Н. О. Прядко. Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування/ З. Ф. Сіверс. Особливості комунікативної толерантності студентів/ А. Г. Скок. Возможность. Соответствие личностного и ситуативного/ С. В. Солдатова. Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень/ П. Д. Фролов. Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми/ К. Ф. Халепа. Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді/ Г. Л. Чепурна. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників/ І. Г. Чистенко. Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості/ В. М. Шмаргун. Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. І. Шушунова. Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін/ І. М. Ющенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 111
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Кільк.характеристики :408 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Педагогічні науки
Примітки : Фахове видання з педагогічних наук
Ціна : 65.00 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- збірники наукових праць
Підготовка майбутніх вчителів
Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Підготовка майбутніх вчителів-філологів
Неперервна освіта
Викладання іноземної мови
Кафедра педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-технології
Зміст : Языковая личность, прагматика и межкультурное общение/ С. Д. Алпатова. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів/ Н. П. Андронік. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст./ Г. Д. Антонюк. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа)/ В. Ф. Баньоі. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів/ І. В. Беженар. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника/ О. П. Биконя. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів/ О. А. Бичек. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов/ С. Л. Бобир. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению/ Л. И. Богатикова. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов/ Н. В. Богушевич. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу/ О. І. Вовк. Живемо в глобалізованому селищі/ В. Вуд-Гейджер. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі/ І. О. Гаценко. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ С. М. Гергуль. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови/ Н. В. Горобченко. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах/ Л. В. Городнича. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття/ Г. В. Гриценко. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття/ С. В. Грищенко. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів/ О. О. Дідух. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми/ І. П. Єдомаха. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку/ М. А. Ерыкина. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ/ А. Р. Жаворонкова. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови/ Т. В. Жукова. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов/ І. Ф. Заваринська. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США/ Н. Г. Зайцева. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе/ Е. Л. Занина. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики/ И. В. Извольская. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов/ В. П. Іванишина. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики/ Л. В. Калініна. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови/ Т. В. Караєва. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов/ Н. М. Карпенко. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи/ О. В. Кміть. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації/ І. Ковалинська. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу/ Т. М. Колодько. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування/ Т. О. Корогод. Розвивальне навчання в молодшій школі/ А. А. Костенко. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза/ А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка/ А. К. Крупченко. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации/ А. Н. Кузнецов. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка/ Е. А. Кузьменкова. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО"/ Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации/ А. Э. Левицкий. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів/ С. В. Литвин. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку/ Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості/ В. В. Марчук. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию/ Ю. В. Маслов. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст/ О. А. Мацнєва. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу/ І. В. Мірошник. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності/ Л. М. Мороз. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения/ А. Л. Назаренко. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові/ Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов)/ А. Е. Павленко. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи/ А. М. Палієнко. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської/ О. М. Панзига. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну/ О. О. Першукова. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности/ Г. А. Петрова. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів/ Ю. А. Петрусевич. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению/ Т. В. Починок. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької)/ М. М. Прокопчук. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ/ О. Є. Ріхтер. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування/ Ю. О. Роскопіна. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана/ Д. Р. Сабирова. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою/ Н. В. Саєнко. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти/ Н. Б. Самойленко. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту/ М. Г. Семенова. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів/ Ю. О. Семенчук. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку/ В. А. Скакунова. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів/ В. В. Смелянська. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности/ С. В. Смолини. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника/ З. К. Соломко. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови/ Т. О. Стеченко. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона)/ Е. Ю. Стрельцова. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи/ С. І. Стрілець. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи/ С. В. Стрілецька. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс/ О. А. Строганова. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов/ О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. В. Тітова. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні/ Л. М. Тонконог. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму/ Ю. І. Трикашна. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів/ М. В. Труфкіна. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича/ О. М. Тютюнник. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов/ И. А. Тяллева. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики/ А. П. Умінська. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей/ О. М. Федоренко. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування)/ Н. Ю. Фоміних. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу/ Л. В. Циган. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47/ А. В. Шаронова. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови/ І. В. Шастова. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності/ Т. Д. Шмідт. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу/ О. В. Ярошенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 1
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :220 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Психологія підлітка
Стосунки дітей і батьків
Обдаровані діти
Післядипломна освіта
Соціальна психологія
Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психотерапія--насилля
Зміст : Психологічні проблеми взаємин сучасних підлітків та юнаків з батьками/ А. Ш. Апішева. Психологічні особливості коучингу як інструменту особистісного розвитку/ С. В. Баранова. Психологічні особливості сприйняття інтернету сучасними підлітками/ Р. М. Білоус, А. Б. Дзюба, Я. В. Сімонова. Переживання вичерпаності особистісного потенціалу та ставлення до інших людей у курсантів ВНЗ МВС України/ А. М. Большакова. Психологічні особливості прояву та профілактики віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків/ О. І. Бондарчук, Т. В. Калязіна. Архетипна феноменологія як методологічна перспектива розвідок царини несвідомого/ О. М. Боровицька. Специфіка перетворення морального мотиву в самоцінність особистості підліткового віку/ І. С. Булах, М. І. Заяц. Соціальні орієнтири й ідеали студенства: 2000 та 2012 роки/ О. М. Васильченко. Копінгові стратегії в умовах професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ/ А. В. Вдовиченко. Психологічні особливості задоволеності та успішності сімейних стосунків/ Н. П. Веселова. Розвиток основної функції образу уяви-антиципації у старшокласників з опорою на художній текст/ Н. К. Вічалковська. Соціально-психологічний аналіз явища громадської участі: системний підхід / С. В. Волеваха. Культурологічний та соціально-економічний аспект особистісного розвитку почуття довіри, як соціально-психологічна складова адаптації людини/ С. А. Ворожбит. Проблема насилля та її соціально-психологічний вимір/ С. О. Гарькавець. Казкотерапія як ефективний метод психотерапевничного впливу у роботі з дітьми молодшого шкільного віку / О. Л. Гірченко. Формування толерантності підлітків засобами соціально-психологічного теренінгу як умови подолання їх агресивності/ Г. В. Гладуш. Управління як механізм впливу змісту на форму/ В. В. Голець. Особливості психологічної компетентності працівників районних методичних кабінетів системи післядипломної педагогічної освіти/ Н. В. Гордієнко. Залежність політичної поведінки молоді від суб’єктивної оцінки власної бідності/ І. М. гусев. Психологічний портрет чоловіка і жінки очима студенток/ Т. В. Данильченко. Сучасна профорієнтація проблеми та перспективи розвитку/ Л. Л. Дворніченко. Філософсько-психологічні аспекти розуміння досвіду особистості / Ю. О. Дем’яненко. Соціально-психологічна категоризація спільноти осіб із низьким економічним статусом/ В. О. Дишлевук. Віковий вимір геополітичної свідомості/ О. Ю. Дроздов. Особливості прояву екологічних сенсів у людей різного віку/ Д. Е. Дубініна. Формування компетентності спеціаліста засобами когнітивного спілкування/ В. М. Духневич. Методологія дослідження міжетнічної толерантності студентської молоді Західного та Східного регіонів України/ Л. І. Залановська. Особистісні детермінанти соціально-психологічної адаптації хворих на епілепсію/ А. В. Зінченко. Розвиток спроможності громад як компонент соціально-психологічного супроводу суспільних інновацій/ С. М. Іванченко. Особливості самосвідомості особистості у психологічному портреті сучасного студента/ К. О. Кальницька. Функціональні відмінності психологічних меж особистості на прикладі психоаналізу/ П. А. Карелін. Психолого-педагогічні детермінанти розвитку психологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності/ Т. А. Каткова, О. М. Троїцька. Психологічний захист особистості: теоретична конструкція факторів впливу на сприйняття реальності/ Ю. А. Кашкарова. Довіра як умова розвитку дружніх взаємин/ Є. О. Клименко, Л. М. Рось. Зміни у самооцінці особистості похилого віку/ О. Г. Коваленко. Самопрезентація як складова частина розвитку особистості/ А. О. Кононенко. Особливості формування оптимізму в онтогенезі/ Т. І. Корж. Особливості прояву конфліктних форм поведінки підлітків з вираженими акцентуаціями рис характеру/ Л. О. Котлова. Теоретичний аналіз відповідальності як психологічного феномена/ О. В. Кравчук. Важность семейного фактора в процессе социализации и социальной адаптации ребенка с синдромом дефицита внимания и гиперактивностю/ О. В. Кривоногова. Природа мотивації сексуальної поведінки/ Т. С. Кудріна, В. С. Цихоня. Психологические особенности переживания стыда и вины женщинами/ Е. А. Кузьминова. Емпатія учасників педагогічної взаємодії як фактор академічної успішності/ А. О. Куліш. Забобони як психологічний феномен/ В. Г. Лашук. Практичні рекомендації активізації розвитку особистісного самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою для психологів вчителів та вихователів/ І. М. Лисенко. Соціальна зайнятість як чинник розвитку категоріальних структур свідомості в юнацькому віці/ А. О. Лісневська. Психологічний аналіз особливостей ціннісно-потребнісних орієнтацій державних службовців місцевих органів виконавчої влади/ Л. Я. Малімон, І. В. Глова. Формування міжкультурної компетентності майбутніх соціальних педагогів і психологів у сфері невербальної поведінки/ М. М. Махній. Вплив ціннісної орієнтації на розвиток національно-технічної еліти України/ О. М. Мелащенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :221 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Конфліктологія
Психологія студента
психологія молодшого школяра
"Я-концепція"
Аутизм дитячий
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ризиконебезпечні професії--насильство--лідерство--чуйність--копінг-поведінка--психічне здоров’я
Зміст : Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій/ С. М. Миронець. Типологія політичних конфліктів/ О. О. Мисюра. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій/ А. С. Москальова. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей/ М. І. Мушкевич. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій/ О. О. Нагірна. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес/ О. О. Нежинська. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових/ Н. О. Никончук. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці/ В. П. Олефір. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості/ В. В. Омельяненко. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Д. Д. Отич. Тілесність як цілісна характеристика людини/ Ю. Г. Павлік. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця/ О. М. Паламарчук. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності/ О. К. Папакиця. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення/ Г. О. Печерська. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри)/ А. Подорван. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю/ С. В. Поклад. Особистість політичного лідера/ В. М. Половець. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності/ Ю. В. Примак. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості/ І. В. Прокопчук. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження/ В. М. Радчук. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі/ Х. Г. Рахубовська. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи/ Г. В. Руда. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці/ О. М. Савиченко. Вчинкова сутність людської чуйності/ Г. М. Свідерська. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом/ Г. А. Семешко. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки/ А. А. Сімак. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання/ А. Г. Скок. Принятие решений в управленческой деятельности/ Н. А. Скок. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки/ М. М. Скорик. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я/ В. О. Скребець. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність"/ І. М. Тичина. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції/ Н. М. Фалько. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості/ Н. В. Федорченко. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища/ П. Д. Фролов. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками/ К. Ф. Халепа. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації/ Н. В. Цумарєва. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках/ К. О. Черемних. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці/ Н. М. Чижиченко. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації/ А. О. Чхаідзе. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості/ Т. В. Шелег. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами/ К. І. Шкарлатюк. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі/ О. А. Шолох. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя/ О. С. Штепа. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення/ І. М. Щербакова. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства/ З. В. Юрченко. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін/ І. М. Ющенко. Психологічні особливості сприйняття часу людиною/ Л. Б. Яковенко. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках/ Н. П. Ярощук.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.08.2024
Кількість запитів 78796
Кількість відвідувачів 1223
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя