Пошуковий запит: <.>A=Дічек, Наталія@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX - перша третина XX ст.)/[авт. кол.: О. В. Сухомлинська, Н. П. Дічек, Л. Д. Березівська та ін.]. - 2013
|
>2.
| Дічек Н. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу/Н. Дічек // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 11.-С.13-20
|
>3.
| Дічек Н. Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського/Н. Дічек // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 7.-С.8-12
|
>4.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 5. - 2013
|
>5.
| До джерел вивчення психолого-педагогічного забезпечення процесу диференціації у середній школі України (кінець 1950-х рр.)/публікація Н. Дічек // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2014,N N 2
|
>6.
| Дічек Н. Сухомлинський В. і зарубіжна філософсько-психологічна думка XX ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому/Н. Дічек // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 5/6.-С.3-9.
|
>7.
| Дічек Н. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів/Н. Дічек // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 11.-С.57-63
|
>8.
| Дічек Н. П. Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст./Н. П. Дічек // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 3.-С.270-281
|
>9.
| Дічек Н. Внесок О. Лазуровського у розвиток ідей індивідуалізації навчання та виховання/Н. Дічек // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.36-41
|
>10.
| Процеси диференціації в шкільній освіті незалежної України (історико-аналітичний аспект)/автор. кол.:Н. П. Дічек, Н. Б. Антонець, Н. М. Гупан [та ін.]. - 2019
|
|
|