Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дічек, Наталія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/Д 11
Автор(и) : Дічек, Наталія
Назва : Внесок О. Лазуровського у розвиток ідей індивідуалізації навчання та виховання
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 11. - С. 36-41. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/11). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): історія педагогіки України до 1917 р.
історія педагогіки України(1917-
педагоги України
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті аналізується наукова спадщина О. Ф. Лазуровського. Висвітлюються психолого-педагогічні ідеї, які лягли в основу розроблення вченим психології особистості. Наголошується на вагомій ролі О. Ф. Лазуровського в створенні перших у вітчизняній педагогічній психології програм вивчення особистості школярів, розкривається сутність розроблених ним методів - природного експерименту та експериментального уроку.
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Рідна школа -2011р.,N 11
Цікаві статті :
ІІІ Всеукраїнський з’їзд працівників освіти (стр.2-а с. обкл., 3)
Загальні збори НАПН України (стр.4)
Пастовенський О. Вплив громадських чинників на розвиток системи управління загальною середньою освітою/ О. Пастовенський (стр.5-9)
Слесик К. Розвиток етичної культури учнів основної школи в процесі навчання гуманітарних предметів як дидактична категорія/ К. Слесик (стр.10-13)
Лазаренко А. Засоби створення проблемних ситуацій під час розв’язування задач на уроках фізики у сучасній загальноосвітній школі/ А. Лазаренко (стр.14-18)
Ковмір О. Особливості структурно-функціональної організації музичного мислення підлітків/ О. Ковмір (стр.18-23)
Галета Я. Інформаційна культура в професійній підготовці майбутнього педагога/ Я. Галета (стр.24-27)
Панасенко Е. Зміст і структура екперименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.)/ Е. Панасенко (стр.28-35)
Нові виміри в осягненні світу дитинства (стр.35)
Дічек Н. Внесок О. Лазуровського у розвиток ідей індивідуалізації навчання та виховання/ Н. Дічек (стр.36-44)
Пономаренко О. Педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів у США/ О. Пономаренко (стр.41-44)
Художник з Україною в серці (стр.44, 4-а с. обкл.)
Савченко О. Професійна підготовка вчителя : погляд польською вченого/ О. Савченко (стр.45-47)
Проблеми дошкілля та початкової освіти у творчій спадщині В. О. Сухомлинського (стр.47)
Климович М. Роль науково-методичного середовища педагогічного ВНЗ у професійній підготовці вчителя початкової школи/ М. Климович (стр.48-51)
Чечилова Г. Бериславський педагогічний коледж : минуле, сучасне, майбутнє/ Г. Чечилова (стр.52-55)
Деменнікова Т. Напрями та зміст науково-методичної діяльності Бериславського педагогічного коледжу/ Т. Деменнікова (стр.56-59)
Бернвальдт Т. Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення/ Т. Бернвальдт (стр.60-64)
Шаповалова Н. Патріотичне виховання студентів педагогічного коледжу з використанням засобів ІКТ/ Н. Шаповалова (стр.64-67)
Шкворченко Г. Підготовка вчителя інформатики початкової школи/ Г. Шкворченко (стр.68-70)
Лященко М. Взаємодія батьків та педагогів - необхідна умова для виховання нового покоління/ М. Лященко (стр.71-74)
Костюк А. Організація фізичного виховання у спеціальних медичних групах/ А. Костюк (стр.75-77)
Кондратьєва О. Особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітації/ О. Кондратьєва (стр.78-80)
Портфоліо сучасного педагогічного ВНЗ
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/Д 11
Автор(и) : Дічек, Наталія
Назва : Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст.
Місце публікування : Історико-педагогічний альманах: Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К.: Міленіум, 2012. - N 2. - С. 80-86. (Шифр ІПА-1/2012/2)
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр.
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лікарсько-педагогічний кабінет--диференційований підхід--дефективні діти--педологія
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Історико-педагогічний альманах -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Сухомлинська О. Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики/ О. Сухомлинська (стр.6-12.)
Побірченко Н. Етнографія дитинства як предмет наукової рефлексії 20-х років/ Н. Побірченко (стр.13-17.)
Троцко А. Зв’язок соціальної педагогіки з іншими науками про людину (20-ті рр. XX століття)/ А. Троцко, Л. Штефан (стр.18-21.)
Кузьміна С. Рятування у катастрофі: педагогічна діяльність київських філософів-академістів у 1920-х роках/ С. Кузьміна (стр.22-26.)
Петренко О. Вплив педології на становлення гендерного підходу до освіти й виховання школярів в Україні (20-ті рр. XX ст.)/ О. Петренко (стр.27-35.)
Завгородня Т. Дослідження персоналій Західнох України 1920-х років та їх внесок у розвиток української педагогіки/ Т. Завгородня, І. Стражнікова (стр.36-39.)
Кочубей Т. Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX - початку XX ст./ Т. Кочубей, О. Штик (стр.40-43.)
Кузь В. Софія Русова: сторінки життя і творчості у контексті сьогодення/ В. Кузь (стр.44-47.)
Богуславский М. Педагогическое мировоззрение А. И. Герцена: к 200-летию со дна рождения/ М. Богуславский (стр.48-54.)
Калініченко Н. Василь Харцієв: підготовка педагогічних кадрів/ Н. Калініченко (стр.55-59.)
Зайченко І. Про деякі проблеми освіти в Україні в період 1920-х років в оцінці Г. Г. Ващенка (1878-1967)/ І. Зайченко (стр.60-64.)
Фадєєва В. Проблеми сім’ї і сімейного виховання в працях політичного діяча раннього радянського періоду (1917-1941) О. Колонтай (1872-1952)/ В. Фадєєва (стр.65-67.)
Шоробура І. Видатні постаті української лінгводидактики початкової школи 1920-х років/ І. Шоробура, А. Качур (стр.68-70.)
Бондар Л. Науково-педагогічна спадщина С. Х. Чавдарова (до 120-річчя від дня народження)/ Л. Бондар (стр.71-74.)
Половка С. Науково-педагогічна творчість професора Юрія Дмитровича Шуйського (до 70-річчя від дня народження)/ С. Половка, О. Осадчий (стр.75-79.)
Дічек Н. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст./ Н. Дічек (стр.80-86.)
Радул О. Виховання малих дітей та догляд за ними у східних слов’ян VI - XIII століть/ О. Радул (стр.87-93.)
Роєнко С. Розвиток загальної освіти Черкаського повіту Київської губернії (XIX - поч. XX століття)/ С. Роєнко (стр.98-102.)
Місечко О. Роль інститутів народної освіти у професіоналізації педагогічної освіти в Україні (початок 1920-х рр.)/ О. Місечко (стр.104-108.)
Адаменко О. Часопис "Просвещение Донбасса (Радянська школа)" як дзеркало проблем освіти 20-х років XX століття/ О. Адаменко (стр.109-113.)
Регейло І. Становлення та розвиток професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України (перша половина 1920-х рр.)/ І. Регейло (стр.114-120.)
Мельничук С. Діяльність народного комісаріату освіти України з реалізації завдань естетичної підготовки та естетичного виховання майбутніх вчителів/ С. Мельничук, А. Рацул (стр.121-124.)
Пироженко Л. Становлення предметів загальної середньої освіти у 30-х роках XX ст./ Л. Пироженко (стр.125-128.)
Бричок С. Специфіка системи комплесного навчання в початкових школах України у 20-ті роки XX ст./ С. Бричок (стр.129-132.)
Гавриленко Т. Тенденції розвитку початкової освіти в УСРР у 1920-х роках/ Т. Гавриленко (стр.133-136.)
Степанович А. К вопросу о положении частной средней школы/ А. Степанович (стр.137-139.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Рідна школа -2012р.,N 6
Цікаві статті :
Кушнір В. Інноваційність освіти як дидактичний принцип/ В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова (стр.3-8)
Уваркіна О. Базова модель новітньої української освіти/ О. Уваркіна (стр.9-12)
Пастовенський О. Мережева модель управління загальною середньою освітою/ О. Пастовенський (стр.13-18)
Щекатунова Г. Аналіз методологічних засад та механізмів реалізації інноваційного розвитку ЗНЗ/ Г. Щекатунова (стр.19-26)
Островерхова Н. Методологія формування технологічної культури керівника ЗНЗ/ Н. Островерхова (стр.27-32)
Бондар Л. В. О. Сухомлинський: піклування про здоров’я і духовне життя школярів/ Л. Бондар (стр.33-36)
Столяренко О. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини/ О. Столяренко (стр.37-43)
Матяш Н. Проектування міжпредметних компетенцій на основі взаємозв’язку біологічного і хімічного змісту/ Н. Матяш (стр.44-48)
Петрова А. Особливості формування іншомовної компетентності студентів у вищому навчальному закладі/ А. Петрова (стр.48-52)
Назаренко К. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови/ К. Назаренко (стр.53-57)
Вернидуб Р. Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних университетів/ Р. Вернидуб (стр.58-62)
Турчин Т. Гуманно-естетичний підхід - головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти/ Т. Турчин (стр.63-67)
Антонець М. Висвітлення проблеми вивчення дитини на сторінках журналу "Шлях освіти"/ М. Антонець (стр.68-72)
Паньків Л. Мальовничий світ на полотні/ Л. Паньків (стр.72-73.)
Ткаченко Л. На чолі цивілізаційних перетворень України/ Л. Ткаченко (стр.74-76.)
Корольов Б. Вона прийшла у світ не для корид/ Б. Корольов (стр.77-78.)
Дічек Н. Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу/ Н. Дічек (стр.79-80.)
Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу (стр.3-тя с. обкл.)
Варшавські зустрічі науковців України та Польщі (стр.2-га с. обкл.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)6/Д 11
Автор(и) : Дічек, Наталія
Назва : Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років)
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 11. - С. 13-20. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/11). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 45 назв.
ББК : 74.03(4УКР)6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- історія, 20 ст. 2 пол.
Педагогіка України-- історія, 1945-1952 рр.
Анотація: У статті на основі архівних і документальних джерел розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945 - 1952 років.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(4Укр)(09)/Д 50
Автор(и) : Сухомлинська, Ольга Василівна, Дічек, Наталія Петрівна, Березівська, Лариса Дмитрівна
Назва : Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX - перша третина XX ст.) : монографія
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2013
Кільк.характеристики :640 с.: табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України (Київ), Інститут педагогіки (Київ)
Примітки : Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ISBN, Ціна 978-966-644-361-1: 264.60 грн.
ББК : 74.03(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Школи українські-- Історія, ХІХ - І третина ХХ ст.
Історія педагогіки --Україна
Диференційоване навчання-- історія
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): земські школи
Зміст : Підходи до диференціації шкільного навчання на українських землях Російської імперії (кінець XIX ст. - 1917 р.) ; Ідеї про диференційований підхід в українській школі доби визвольних змагань (1917-1920) ; Розвиток педагогічної думки і практики щодо диференціації навчально-виховного процесу в українській школі у 20-ті - на початку 30-х років
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(11)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(11)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :288 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 103.79 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Освіта-- моніторинг освіти
Виховання-- превентивне виховання
Майбутні вчителі
акмеологія
Дошкільники-- виховання
Студенти-- готовність-- трудова діяльність
Самостійна робота студентів
Професійна компетентність педагога
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Історія педагогіки --Україна
Освіта в зарубіжних країнах-- історія освіти
Педагогіка України-- історія освіти
Географіч. рубрики: США-- освіта
Німеччина-- освіта
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов/ Г. Бейгер. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців/ В. О. Браун, Ю. В. Коваль. Інновації моніторингу якості вищої освіти/ І. В. Ващенко. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі/ В. І. Кириченко, О. О. Єжова. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери/ Л. Г. Кириченко. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога/ Л. М. Мороз. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності/ Т. В. Потапчук. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність/ О. Ф. Приліпко. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів/ С. І. Самаріна. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді/ О. В. Сватенков. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу/ В. М. Солова. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера/ В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз/ Я. В. Таравська. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах/ В. Л. Уліч. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе/ О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості/ Л. Ю. Якименко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів/ М. Б. Білан. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи/ С. В. Благініна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин/ А. Я. Бондарчук. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури/ Т. І. Бутурлим. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей/ О. В. Ващило. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку/ Т. Грановська. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів/ О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови/ М. П. Долматова. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов/ В. О. Коваленко. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь/ А. Л. Кондратюк. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів/ В. С. Король. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами/ Г. Л. Кушнір. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва/ Е. М. Луговська. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби/ М. М. Пелипенко. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку/ Л. М. Пісоцька. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради/ Л. Л. Примачок. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом/ М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. Особенности проектной деятельности студентов-биологов/ А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів/ С. Н. Якимчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти/ А. М. Аніщук. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів/ О. С. Філоненко. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови/ Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время/ П. И. Щербак, В. М. Благинин. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора/ А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології/ Н. П. Дічек. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації/ В. М. Донченко. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.)/ Ю. М. Мачача. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.)/ І. О. Пєтухова. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти/ В. Д. Сутрин. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині/ Н. К. Удовиченко. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.)/ С. М. Шевченко. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст./ О. В. Самойленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Рідна школа -2013р.,N 1/2
Цікаві статті :
Кремень В. Постулати філософсько-освітньої діяльності/ В. Кремень (стр.3-7)
Адаменко О. Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки/ О. Адаменко (стр.8-14)
Дічек Н. А. С. Макаренко і проблема "морально дефективного дитинства" в ранньорадянський період/ Н. Дічек (стр.15-22)
Степаненко М. Педагогічна концепція А. С. Макаренка і сучасність/ М. Степаненко, А. Бойко (стр.23-29)
Овсієнко Я. Педагогічна діяльність та мистецтво - як два крила для птаха/ Я. Овсієнко, О. Рудик (стр.29.)
Боднар О. Аналітико-експертні задачі: сутність, структура і алгоритми розв’язання/ О. Боднар (стр.30-36)
Митник О. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи/ О. Митник (стр.37-42)
Грабовий А. Формування у майбутніх учителів хімії експериментально-методичних компетенцій щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах/ А. Грабовий (стр.43-47)
Скиба М. Екологічна освіта і виховання школярів у процесі позакласної роботи/ М. Скиба (стр.48-52)
Ребрина А. Формування комунікативнсті у студентів засобами фізичного виховання/ А. Ребрина (стр.52-55)
Карасевич А. Теоретична модель формування у студентів готовності до створення сім’ї/ А. Карасевич (стр.56-61)
Овсієнко Я. Реалізація ідей педагогічної майстерності у навчально-виховному процесі спеціалізованих навчальних закладів художньо-естетичного профілю/ Я. Овсієнко (стр.62-65)
Березівська Л. Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні/ Л. Березівська (стр.66-71)
Відкриття першої в Україні кафедри позашкільної освіти (стр.72)
Ткаченко Л. Науковий Еверест/ Л. Ткаченко (стр.73-75)
Визначні дати 2013 року (стр.76-80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дічек, Наталія
Назва : А. С. Макаренко і проблема "морально дефективного дитинства" в ранньорадянський період
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 1/2. - С. 15-22: фотогр. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 34 назв.
ББК : 74.03(4Укр),218
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- персоналії педагогів
Історія педагогіки України, 20 ст.
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті розглянуто педагогічне новаторство А. Макаренка в аспекті розв'язання проблеми так званого "морально дефективного дитинства" у 20-ті роки ХХ ст. Проаналізовано поширені в українській педагогічній науці досліджуваного періоду погляди на зазначену проблему. Окреслено найважливіші складові виховної системи А. Макаренка, спрямованої насамперед на ресоціалізацію "важких" дітей, гуманізацію цього процесу.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 07.09.2024
Кількість запитів 9027
Кількість відвідувачів 513
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя