Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Жила, Світлана Олексіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У(070.2)/Ж 72
Автор(и) : Жила, Світлана Олексіївна
Назва : Мозаїка мистецтв на уроках української літератури : посібник для вчителя. Ч. І
Вихідні дані : Чернігів, 2009
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації, Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
ISBN, Ціна 966-502-081-1: 17.00 грн.
ББК : 83.3(4Укр)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Викладання української літератури в школі
Мистецька освіта-- Уроки літератури
Повість временних літ
Зміст : СЛОВО І ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО ; Основні напрями, методи й прийоми використання образотворчого мистецтвва у процесі вивчення української літератури ; "ПОВІСТЬ ВРЕМ’ЯНИХ ЛІТ " і суміжні мистецтва ; "Тут Шевченко присутній. Присутні ми" ; Поема Тараса Шевченка "Катерина" і "сюїта" живописних та графічних Катерин ; "Чорна Рада" Пантелеймона Куліша й альбом Самокиша і Васильківського "З української старовини" ; "А це ось Коцюбинський..." ; "Тіні забутих предків" і конгеніальні твори живопису й графіки ; "То був незвичайний геніальний чоловік...": Мистецький портрет Володимира Винниченка ; Вивчення роману Івана Багряного "Тигролови" з використанням живописних і графічних полотен ; "Майже ніколи не навпаки": Могутня енергія двох творців - письменниці Марії Матіос і художника Сергія Іванова ; СЛОВО Й МУЗИКА. МУЗИКА СЛОВА ; Зміст, основні напрями, методи й прийоми використання музики у процесі вивчення української літератури ; Особливості вивчення музичної драми Миколи куліша "Патетична соната"
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У(070.2)/Ж 72
Автор(и) : Жила, Світлана Олексіївна
Назва : Мозаїка мистецтв на уроках української літератури : Посібник для вчителя. Ч. ІІ
Вихідні дані : Чернігів, 2009
Кільк.характеристики :170 с
Колективи : Управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації, Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
ISBN, Ціна 966-502-081-1: 17.00 грн.
ББК : 83.3(4Укр)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Викладання української літератури в школі
Мистецька освіта-- Уроки літератури
Зміст : ДРАМАТИЧНИЙ ТЕКСТ І ТЕАТР ; Зміст, основні напрями, методи і прийоми театрально-творчого розвитку старшокласників ; Специфіка вивчення драми Миколи Куліша "Маклена Граса" ; Виховання кваліфікованих глядачів у процесі вивчення п’єси Володимира Винниченка "Чорна пантера і Білий Медвідь" ; СЛОВО Й КІНО ; Проблеми взаємин літератури й кіно: мистецтвознавчі й методичні аспекти ; "Великість. Крилатість. Могуття духу": технологія уроку із залученням кінофільмів або їх фрагментів під час вивчення життєвого й творчого шляху Олександра Довженка ; "Тіні забутих предків" - "свято української душі": Зіставлення літературного твору та його екранізації ; "Кінематографічний письменник": Вивчення новели Василя Стефаника "Камінний хрест" у взаємозв’язку з кіномистецтвом ; МОДЕЛІ КОМПЛЕКСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МИСТЕЦТВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ ; Бачити художній твір як культурний універсум ; Меланхолійний вальс суміжних професій у процесі вивчення повісті Богдага Лепкого "Мотря" ; Магнетичні поля суміжних мистецтв у процесі вивчення повісті Богдага Лепкого "Мотря" ; "Сонячні кларнети" Павла Тичини і збагачувальна енергія суміжних мистецтв ; Вивчення повісті Івана Багряного "Огненне коло" у взаємозв’язках з музикою, живописом, графікою ; "Меч - то лише сила, а пісня - то невмирущість": Новела Олеся Гончара "Фантазія місячної ночі" і живець суміжних мистецтв ; Мистецькі, історичні й психологічні діалоги у процесі вивчення роману Павла Загребельного "Євпраксія"
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У(070.2)/Ж 72
Автор(и) : Жила, Світлана Олексіївна
Назва : Мозаїка мистецтв на уроках української літератури : посіб. для вчителя
Вихідні дані : Х.: Стеценко І. І., 2010
Кільк.характеристики :284 с
ISBN, Ціна 978-966-2313-23-9: 32.00 р.
ББК : 83.3(4Укр)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Викладання української літератури в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література і мистецтво
Зміст : Слово й образотворче мистецтво ; Слово й музика. Музика слова ; Драматичний текст і театр ; Слово й кіно ; Моделі комплексної взаємодії мистецтв у процесі вивчення літератури
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 60.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Якість освіти
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Виховання-- школи-інтернати
Інклюзивна освіта
Управління ВНЗ
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Науково-дослідна діяльність студентів
Викладання української літератури в школі
Урок української літератури
Викладання української мови в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українські літературознавці--вчені-методисти
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина/ А. І. Грітчина. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті/ К. А. Дмитренко. Готовність педагога до інклюзивної освіти/ Н. Б. Зброєва. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема/ Є. І. Коваленко. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх/ В. В. Коваль. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях/ Л. М. Мороз. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України/ Л. О. Петриченко. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення/ Л. М. Притуляк. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин/ О. Є. Суєтіна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ/ А. А. Харківська. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні/ А. І. Чаговець. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження/ О. С. Білєр. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями/ А. А. В. Голуб. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу/ В. Б. Нечерда. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів/ А. С. Толкачова. БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів/ Т. В. Бабійчук. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти/ Т. П. Беценко. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови/ О. П. Божко. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі/ Ю. І. Бондаренко. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі/ В. О. Братко. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи/ Т. І. Бутурлим. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури/ О. І. Вертій. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням/ Л. О. Дворецька. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи/ М. С. Довіна. Консультації як форма вивчення літератури у виші/ С. О. Жила. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом/ Т. М. Левченко. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ/ О. О. Лілік. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Марущак. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах/ О. В. Міщенко. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу/ О. О. Покатилова. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах/ Т. В. Чубань. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах/ О. В. Чупріна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі/ З. О. Шевченко. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури/ В. І. Шуляр. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми/ В. М. Бескорса. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ Т. С. Острянко. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства/ Т. В. Отрошко. Модель формування спеціаліста технічної галузі/ А. В. Саркісова. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця/ І. В. Фролова. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки/ Г. І. Швецова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу/ Н. І. Лукашова. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми/ В. В. Яценко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся : Збірник наукових праць. Вип. 75 : Серія "Філологічні науки". № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :324 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Філологічні науки; № 2
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 94.50 грн.
ББК : 83.3(4Укр)5 + 83.3(4Укр)5-8 + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Кафедра російської та зарубіжної літератури та історії культури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Історія культури
Українська література-- історія, 19 ст.
Мовознавство
мова художніх творів
Зміст : ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ; Джерела творення образу Батурина за поемою-містерією Т. Г. Шевченка "Великий льох"/ С. О. Жила. Транзит одного сюжету в п’єсах Т. Шевченка "Назар Стодоля" та Я. Кухаренка "Чорноморський побит" в інтерпретації В. Рєзанова/ Ю. О. Шакура. Гоголь-гимназист в мемуаристике/ П. В. Михед, Ю. В. Якубина. Художественное пространство повести Н. Гоголя "Страшная месть"/ А. В. Чоботько. Казкові мотиви у "Ночі перед Різдвом" Миколи Гоголя/ І. О. Стребкова. Микола Гоголь і Тарас Шевченко в українських порівняльних студіях 20–30-х рр. ХХ ст./ Є. Є. Прохоренко. Гоголевские сюжеты в различных формах художественного воплощения (к постановке проблемы)/ Г. В. Самойленко. "Правила" духовного возрождения в "Лествице" Иоанна Синайского и втором томе "Мертвых душ" Николая Гоголя/ Н. М. Сквира. Рефлексивные структуры обыденного сознания и их отражение в переводе (на материале немецкого перевода поэмы Н. В. Гоголя "Мертвые души")/ А. В. Ролик. "Думающий и сознающий себя": творчество как предмет авторефлексии в малой прозе И. А. Бунина/ Е. С. Анненкова. Візуальне як засіб переформатування природного у соціальне (на матеріалі творів М. Коцюбинського)/ О. Г. Ковальчук. Екзистенційна парадигма у "тюремному циклі" оповідань Івана Франка/ О. М. Капленко. The Aesthetic and Ideological Strategies of "New" Ukrainian Literature/ V. Р. Kharkhun, В. П. Хархун. Письменник, породжений відчаєм: до проблеми духовного самовизначення Ф. Кафки/ Л. М. Остапенко. Poetics of modeling realism in modern Ukrainian drama plots/ О. Kohut, О. В. Когут. Shakespeare’s Canon as the Source of Gothic Tradition/ O. V. Bochkar, О. В. Бочкар. Своєрідність творчого методу Генріха Белля на матеріалі роману "Очима клоуна"/ Н. І. Телегіна, Р. М. Рилюк. Бескомпромиссный критик Франции III республики/ Э. З. Чичиашвили. Метафора по стихотворению Фр. Шиллера "Пилигрим"/ М. Напирели. Літературний канон: до варіації змісту і контекстів терміну/ К. П. Ісаєнко. МОВОЗНАВСТВО ; Слова-символи як елементи моделювання цілісної мовної картини світу Т. Г. Шевченка/ В. М. Бережняк. Видільні чинники предикатів дії в українській мові (на матеріалі поезій Т. Г. Шевченка)/ О. М. Петрик. Релігійна лексика в поемі Тараса Шевченка "Гайдамаки"/ Г. В. Баран. Архетипні метафори в мові української поезії Т. Шевченка/ Л. В. Кравець. Концептуально-стилістичний аналіз поетичної мовотворчості Тараса Григоровича Шевченка в аспекті комунікативної лінгвістики/ Л. І. Мацько. Стереотипи української етносвідомості у візуальному секторі поетики Тараса Шевченка/ Т. Ф. Семашко. Поетична та наукова шевченкіана Максима Рильського/ Н. М. Цівун. Використання лексики релігійної семантики в "Роздумах про Божественну Літургію" Миколи Гоголя/ Н. І. Клипа, Г. М. Вакуленко. Роль имплицитной семантики антропонимов в художественной прозе ХІХ века/ С. П. Грушко. ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ ; Українська культура в період становлення незалежної України: реверсивна розмітка/ І. З. Павлюк. Фактор музично-виконавського аналізу у процесуальному трактуванні/ В. Г. Дорохін. АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ ТА ЗНАХІДКИ ; Гоголевский юбилей 1909 года в Нежине/ Г. В. Самойленко. РЕЦЕНЗІЇ ; Рецензія на монографію Г. М. Вокальчук "Словотворчість українських поетів ХХ століття" (Острог : Національний університет "Острозька академія", 2008. – 536 с.)/ Н. І. Бойко.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(1)
Вільні : фб(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У(070.2)/Ж 72
Автор(и) : Жила, Світлана Олексіївна
Назва : Теорія і практика вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосвітньої школи : монографія
Вихідні дані : Чернігів: Деснянська правда, 2004
Кільк.характеристики :360 с. ; 21 см
Примітки : Бібліогр.: с. 324-359
ISBN (в м. обкл.), Ціна 966-502-199-0: 15.00, 24.00, грн.
ДРНТІ : 14.25.09
ББК : 83.3(4Укр)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
Викладання української літератури в школі-- взаємозв’язки з різними видами мистецтва
Українська література-- взаємозв’язки з різними видами мистецтва
Кафедра методики викладання української мови та літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художнє сприймання мистецтва--взаємозв’язки мистецтв--літературна освіта школярів--літературний розвиток учнів
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№3(2)
Вільні : фб(1), Ч.З.№3(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4 : П’яті Бугайківські читання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 116.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Психолого-педагогічні науки-- збірники
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
історія педагогіки (загальні питання)
Кафедра педагогіки
Кафедра української літератури та журналістики
Кафедра української мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бугайківські читання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Пропаганда засобами медіаосвіти роману "Крізь пекло на землі" Любові Василів-Базюк/ Т. В. Бабійчук. Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми/ Т. А. Бронзенко. Проблема аналізу художнього твору в методичній науці: ретроспективний огляд/ Н. І. Гричаник. Взаємозв’язок мистецтва слова і музики/ О. М. Косінова. Культурологічний підхід до навчання літератури (на матеріалі роману Гарпер Лі "Убити пересмішника". 9 клас)/ Т. П. Матюшкіна. Актуальність проблеми викладання української літератури для дітей майбутнім педагогам початкової школи/ О. П. Пелех. Вивчення літературних творів з міфологічними структурами експліцитного типу в 9–11 класах загальноосвітньої школи: теоретичні засади, система компетентностей/ Ю. О. Сидоренко. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі/ Л. О. Сулімова. Літературна освіта у вимірах постмодернізму/ Г. В. Хоменко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Вивчення односкладних речень на матеріалі творчості Ліни Костенко/ Н. О. Баранник. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку/ Ю. І. Бондаренко. Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас)/ Т. І. Бутурлим. Вивчення перехідних явищ у системі службових частин мови/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Розвиток у старшокласників уміння інтерпретувати ліричні твори української літератури/ О. В. Глеб. Панорама духовного життя українців за романом Мирослава Дочинця "Вічник"/ С. О. Жила. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи/ А. С. Іващенко. Вивчення творчості П. Г. Тичини у взаємозв’язку з музичним мистецтвом/ С. Р. Молочко. Формування етнокультурної компетентності учнів у процесі вивчення громадянської лірики Миколи Вінграновського в 11-му класі/ С. В. Нестеренко. Застосування методу case-study у навчанні майбутніх учителів української літератури як прояв "Тенденції методики до життєвості викладання" (Т. Бугайко, Ф. Бугайко)/ Н. В. Романишина. Особливості педагогічного дизайну мультимедійного уроку української літератури з використанням хмарного середовища/ Н. В. Скриннік. Система дидактичних ігор як засіб ефективності навчально-виховного процесу у сучасній початковій школі/ Р. В. Сопівник, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах профільного літературного навчання/ І. А. Тригуб. Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі/ Т. О. Яценко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання/ О. А. Гордієнко. Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями/ О. О. Лілік. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів української мови/ Л. В. Рускуліс. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Розвиток писемного мовлення учнів у процесі вивчення української літератури як методична проблема (60–90-ті рр. ХХ ст.)/ О. А. Гальонка. Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в науковій спадщині Тетяни і Федора Бугайків/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Генеза проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій спадщині Тетяни Бугайко/ О. М. Куцевол. Проблема організації позакласної роботи з української літератури в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків/ О. Б. Петрович. Ідеї використання методів навчання української літератури у працях Т. Бугайко і О. Мазуркевича/ М. А. Ткачук. Генеза проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя-словесника в науковій спадщині методистів ХХ ст./ О. М. Чайка.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Жила, Світлана Олексіївна
Назва : Панорама духовного життя українців за романом Мирослава Дочинця "Вічник"
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4: П’яті Бугайківські читання. - С. 77-84 (Шифр 15/Н 34-975036)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Аналіз художнього твору
Викладання української літератури в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): полігамний образ--фольклорні поля--проблемна бесіда
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У2(075.3)/Ж 72
Автор(и) : Жила, Світлана Олексіївна, Лілік, Ольга Олександрівна
Назва : Художній світ сучасної української літератури : навчальний посібник
Вихідні дані : Чернігів: Десна Поліграф, 2017
Кільк.характеристики :372 с
ISBN, Ціна 978-617-7491-16-2: 170.00 грн.
ББК : 83.3(4Укр)6я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська література-- підручники та посібники для ВНЗ
Українська література-- історія, 20 ст. кінець; 21 ст. початок
Викладання української літератури в ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасна українська література
Примірники :Ч.З.№3(1)
Вільні : Ч.З.№3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У(070.2)/Ж 72
Автор(и) : Жила, Світлана Олексіївна, Лілік, Ольга Олександрівна
Назва : Вивчення історичних творів у школі : посібник для вчителя
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2014
Кільк.характеристики :208 с. ; 21 см
ISBN (в м. обкл.), Ціна 978-966-7743-86-4: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.25.09
ББК : 83.3(4Укр)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
Українська література-- взаємозв’язки з різними видами мистецтва
Кафедра методики викладання української мови та літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вивчення історичних творів--літературна освіта школярів
Примірники :Ч.З.№3(1)
Вільні : Ч.З.№3(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Жила, Світлана Олексіївна
Назва : Джерела творення образу Батурина за поемою-містерією Т. Г. Шевченка "Великий льох"
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Література та культура Полісся: Збірник наукових праць/ Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - Вип. 75: Серія "Філологічні науки", № 2. - С. 3-15 (Шифр 8У/Л 64-227173)
ББК : 83.3(4Укр)5 + 83.3(4Укр)5-8 + 63.3(4Укр)0-7
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 56404
Кількість відвідувачів 837
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя