Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Завгородня, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 37(05)/В 53
Назва : Вісник Львівського університету. Серія педагогічна . Вип. 14
Вихідні дані : Львів: Львівський національний університет, 1999
Кільк.характеристики :254 с
Ціна : 7.50 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74я5
Зміст : Освітні стратегії і перспективи ; Освіта в умовах трансформації суспільного устрою в Україні/ Т. Кошманова; Д. Герцюк, Б. Паздера; М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович. Нова парадигма філософії підготовки вчителів/ Д. Герцюк, Б. Паздера; М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк. Європейський вимір в освіті/ М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів. Психолого-педагогічні аспекти організації білінгвальних шкіл як форми діалогу культури/ Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ. До проблеми інтеграції психологічної психотерапії та педагогіки/ З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко. Про модель управління державними закладами освіти/ Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак. Історія української та зарубіжної школи і педагогічної думки ; Проблеми педагогічної етики в епоху Середньовіччя та Нового часу/ І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка. Полікультурні основи української вищої освіти XVI - XVIII ст. (світоглядно-гуманістичний аспект)/ О. Караманов; І. Мищишин; Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина. Штрихи до історії діяльності педагогічних кафедр в університеті Яна Казимира (Львів, 20-30-ті роки ХХ ст)/ Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед. Розвиток педології у галичині на початку ХХ ст./ І. Мищишин; Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук. Проблема виховання характеру у матеріалах Першого Українського Педагогічного Конгресу/ В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська. Просвітньо-виховна діяльність українських молодіжних організацій релігійного спрямування (Галичина, кінець XIX - 30-ті роки ХХ ст.)/ Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. Проблеми організації шкільного навчання на сторінках журналу "Учитель"/ Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. Особливості розвитку української теорії і практики шкільного навчання в Галичині міжвоєнної доби/ М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. Ідеал учителя у педагогічній системі Юліана Дзеровича/ І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. Проблема формування національної свідомості дітей у педагогічній спадщині Івана Ющишина/ С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. Етнічна преса українців у боротьбі за розвиток українського шкільництва у Канаді/ Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. Проблеми сучасного українського виховання ; Параметри виховання , орієнтованого на підготовку людини до самостійного духовного розвитку/ Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. Психологічний аналіз деяких причин девіантної поведінки школярів/ М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. Традиції гуманної педагогіки в Західній Україні й сучасність/ З. Гіптерс; Г. Коссак; Г. Савчук. Роль педагога як посередника у навчанні і вихованні молоді/ Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. Вплив екологічної ситуації на формування свідомості сучасника/ Н. Лозинська; К. Беркита. Культурологічні засади художньої творчої діяльності студентів/ Г. Коссак; Г. Савчук. Впровадження надбань вальдорфської педагогіки в закладах нового типу/ О. Захарчук. Актуальні питання дидактики середньої і вищої школи ; Особливості розвитку педагогічних технологій у вищій школі України/ К. Беркита. Проблема взаємодії наукових знань та життєвого досвіду учнів у системі природничої освіти/ Г. Савчук. Психолого-педагогічні аспекти формування наукового стилю мислення старшокласників у навчально-пізнавальній діяльності/ О. Захарчук. Психолого-педагогічний аналіз проблем молодших школярів у навчанні (з досвіду практичної роботи)/ М. Романишин. Теоретичні аспекти змісту професійного навчання бакалаврів з економіки та підприємництва/ К. Беркита. Міжпредметні зв’язки як необхідна дидактична умова підвищення наукового рівня викладання основ наук у школі/ Г. Савчук.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Рідна школа -2002р.,N 11
Цікаві статті :
Завгородня Т. Штрихи до портрету сучасного старшокласника/ Т. Завгородня (стр.3-5.) Кл.слова: психологія старшокласника
Сушенцев О. Сутність пізнавальної діяльності учнів/ О. Сушенцев (стр.13-15.) Кл.слова: психологія навчання
Шушара Т. Навчально-пізнавальна діяльність учнів: зміст і основні критерії/ Т. Шушара (стр.17-18.) Кл.слова: психологія навчання
Порох Л. Розвиток творчої особистості школяра як психолого-педагогічна проблема сучасності/ Л., Порох Л., Н. Максимова (стр.42-44.) Кл.слова: психологія навчання
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завгородня Т.
Назва : Штрихи до портрету сучасного старшокласника
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - К.: Преса України, 2002. - N11. - С. 3-5. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2002/11). - ISSN 0131-6788
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія старшокласника
психологія навчання
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Шлях освіти -2007р.,N 4
Цікаві статті :
Сухомлинська О. Методологія дослідження історико-педагогічних реалій другої половини ХХ століття/ О. Сухомлинська (стр.6-12)
Остапчук О. Професійний саморозвиток і самопроектування в системі педагогічної освіти/ О. Остапчук (стр.13-18)
Білецька С. Американський та японський варіанти сімейного виховання (60-ті роки ХХ - початку XXI століття)/ С. Білецька (стр.19-25)
Гулецька Я. Полікультурна освіта вчителів в університетах США/ Я. Гулецька (стр.25-28)
Шаповалова Л. Реформування змісту університетської освіти Франції/ Л. Шаповалова (стр.28-31)
Онопрієнко О. Концептуальні засади компетентнісного підходу в сучасній освіті/ О. Онопрієнко (стр.32-37)
Клокар Н. Методологічні основи запровадження дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації/ Н. Клокар (стр.38-41)
Березівська Л. Радянська реформа про зміцнення зв’язку школи з життям (1956-1964)/ Л. Березівська (стр.42-47)
Завгородня Т. Галицький педагог Василь Пачовський - борець за українську державність/ Т. Завгородня (стр.48-52)
Лаврова О. І.О.Сікорський та Київський Фребелівський педагогічний інститут/ О. Лаврова (стр.53-56)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завгородня Т.
Назва : Галицький педагог Василь Пачовський - борець за українську державність
Місце публікування : Шлях освіти: Науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2007. - N4. - С. 48-52 (Шифр ШО1/2007/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): історія педагогіки України, 1917-1991
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :204 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 76.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Підготовка майбутніх вчителів
Болонський процес --Україна
Майбутні психологи-- особистісна зрілість-- професійні характеристики
Вчителі-- підвищення кваліфікації
Вчитель початкової школи-- культура
післядипломна освіта
Керівник ДНЗ
Професійна компетентність педагога
Викладання української мови в школі
оцінювання знань-- студенти
Освіта в Україні-- європейська інтеграція
освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Німеччина-- освіта
Швеція-- освіта
США-- освіта та педагогіка
Великобританія-- освіта
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Соціальний контекст дослідження світового освітнього простору/ Н. М. Авшенюк. Концептуальні підходи до формування управлінської культури/ Н. М. Александрова. Проблематика впровадження інформаційно-комунікативних навчальних комплексів у творчих спеціальностях/ Д. В. Борисенко. Теоретичні засади формування професійної взаємодії фахівців з туризму зі споживачами туристичних послуг/ О. Л. Дишко. Проблема ступеневої підготовки у ВНЗ в контексті Болонського процесу і можливості її розв’язання в Україні/ Т. К. Завгородня. До питання сутнісного наповнення поняття "інформаційна культура бакалавра з туризму"/ Т. В. Зубехіна. Явище кінесичної лакуни у вивченні другої іноземної мови в немовному ВНЗ/ О. В. Лось. Розвиток інформаційної грамотності як актуальний напрямок педагогічної діяльності вищої школи/ О. Л. Мерзлякова. Історико-педагогічна складова становлення та розвитку системи підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів/ В. П. Настрадін, Т. М. Багаліка. Прогнозування у професійній діяльності майбутнього психолога/ С. А. Наход. Підвищення кваліфікації учителів у європейському регіоні: проблеми, перспективи/ Н. О. Постригач. Теоретико-методологічний аспект упровадження мoнiтopингу якocтi виxoвнoгo пpoцecу в пeдaгoгiчнoму коледжі/ С. І. Рябокінь. Комунікативна культура викладача як умова гуманізації педагогічної взаємодії у навчальному процесі/ В. В. Сгадова. Аналіз систем оцінювання професійної компетентності вчителів/ В. С. Ульянова. Теоретичні передумови формування управлінської культури майбутніх економістів/ О. М. Хомік. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: програма та методика експериментального дослідження/ Г. Г. Цвєткова. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Подолання лексичних труднощів у процесі навчання перекладу науково-технічної літератури/ Н. А. Бараненкова. Сучасні освітні технології навчання української мови у вищій школі/ В. В. Борисенко. Оцінювання групової проектної діяльності студентів на занятті з іноземної мови/ Н. В. Гагіна. Тестування як ефективний інструмент вимірювання рівня знань студентів/ Б. С. Гриник, О. Г. Пилипів. Методичні аспекти формування іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців у сфері туризму/ Л. М. Заблоцька. Засвоєння комунікативних моделей поведінки у процесі співвивчення мов і культур як основа розвитку полікультурної особистості/ І. В. Іванова. Формування організаторських здібностей майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів/ Ю. Г. Новгородська. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні дисципліни "Фінансово-економічна інформація"/ Ю. Л. Романишин. Організаційно-дидактична модель процесу формування професійної етики у майбутніх перекладачів авіаційної галузі/ Т. І. Семигінівська. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Модель формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладi/ Т. Я. Грітченко. Підготовка компетентних учителів іноземних мов на засадах особистісного та індивідуального підходів до навчання/ С. В. Дуброва. Актуальні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в навчальному процесі/ Н. В. Житєньова. Модернізація підготовки сучасного вчителя початкової школи в умовах інформатизації освіти/ Н. В. Олефіренко. Професійний розвиток учителя початкових класів у системі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти/ Л. Ю. Поперечна. Розвиток проектної культури студента в освітньому процесі вишу/ Н. Є. Татаринцева, О. Є. Реброва. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Пріоритетні напрями модернізації вищої освіти України на сучасному етапі/ Н. О. Бєлікова. Вимоги Болонської Хартії в українській освітній системі/ В. Л. Вертегел. Інноваційна складова реформування університетської освіти в Німеччині та Швеції/ Т. П. Голуб. Вітчизняний досвід підготовки майбутніх медиків/ Ю. С. Гребеник. Мова та соціум як фактори формування мовної особистості у французькій лінгвістичній школі/ В. М. Махінов. Професійний розвиток педагогів у США: досвід та перспективи/ М. В. Нагач. Екологічна освіта в сучасних соціально-педагогічних концепціях Німеччини/ І. Сирай. Моніторинг якості інтернаціоналізованої освіти: досвід Великої Британії/ Ж. Ю. Чернякова.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2019р.,N 7
Цікаві статті :
Резніченко І. STEM-освіта для дошкільників/ Ірина Резніченко (стр.4–9.)
Резніченко І. STEM-педагоги розкривають секрети/ Ірина Резніченко (стр.10–15.)
Лайфаки для STEM-педагога/ розробила Ірина Резніченко (стр.16.)
Коваленко А. Діяльнісний підхід: учимося, граючи/ Алла Коваленко (стр.17–19.)
Грицишина Т. Абетка для туриста: як навчити старших дошкільників "читати" мапу/ Таїсія Грицишина (стр.20–23.)
Зеніч Т. Плекаємо любов до України: квест-технології/ Тетяна Зеніч, Ірина Яковенко (стр.24–28.)
Левінець Н. Оптимальна рухова активність дітей протягом дня – в трьох таблицях/ Наталія Левінець (стр.29–31.)
Медико-педагогічний контроль: хто за що відповідає (стр.32–34.)
Безсонова О. Мотивація до дії як основа формування сталого способу життя/ Ольга Безсонова (стр.35–38.)
Освіта для сталого розвитку дошкільників, або Як організувати роботу з дітьми (стр.39–43.)
Освіта для сталого розвитку: поради педагогам (стр.44.)
Модель світу без відходів від Coca-Cola: екошпаргалка для дорослих і дітей (стр.45–47.)
Завгородня Т. Тематичний проєкт "Вода! Водиця!", або Як навчити старших дошкільників берегти воду/ Тетяна Завгородня, Олена Личана, Наталія Холод (стр.48–56.)
Як зберегти воду/ [буклет] (стр.[55–56].)
Я розумію тебе: до Міжнародного дня миру (стр.57–58.)
Головіченко О. Все починається з добра/ Ольга Головіченко, Лариса Омельченко, Оксана Хижа (стр.59–62.)
Коротіна Л. Новий правопис: з проєкту в життя/ Людмила Коротіна, Ганна Степанець (стр.63–69.)
Новий правопис. Перевірте себе (стр.70–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завгородня Т., Личана О., Холод Н.
Назва : Тематичний проєкт "Вода! Водиця!", або Як навчити старших дошкільників берегти воду
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2019. - № 7. - С. 48–56. (Шифр ВМДЗ/2019/7)
Примітки : Зміст: Запитання до себе ; Прогамне забезпечення ; Поетапна робота ; Результати впровадження проєкту ; Додаток 1 : Карта проєкту ; Додаток 2 : Комплексний план заходів.
УДК : 373.2.015.31:502/504](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- екологічне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--екологічне виховання--вода--екологічні проєкти--екологічні проекти--тематичні проєкти
Анотація: У статті вміщено матеріали для реалізації проєкту в освітньому процесі з дітьми.
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 81825
Кількість відвідувачів 1299
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя