Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Заика, Е. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.
Шифр: ПО-3/2007/6
   Журнал

Психология обучения [Текст]/ Учредитель НОУ СГА. - М. : СГУ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 6
Зміст:
Игнатьева, Г. А. Педагогический поиск и типология инновационных школ: контекст развития концептуальных идей / Г. А. Игнатьева, Д. Ю. Доронин. - С.4-13.
Зуев, И. А. Игры и упражнения для развития когнитивных стратегий у школьников / И. А. Зуев, Е. В. Заика. - С.14-29.
Рожина, Л. Н. Развитие креативности у студентов разных специальностей / Л. Н. Рожина, Т. С. Юрочкина. - С.29-46.
Шеховцова, Л. Ф. Онтология процесса психического развития / Л. Ф. Шеховцова. - С.47-57.
Медведская, Е. И. Эталон личности ученика: формы репрезентации в педагогическом сознании / Е. И. Медведская. - С.58-73.
Малышева, В. В. Уровневая модель профессиональной компетентности и ее реализация в непрерывном образовании государственных служащих / В. В. Малышева, Л. И. Саляхова, Т. В. Черникова. - С.74-90.
Бархаев, Б. П. Преподавание психологии в высшей школе / Б. П. Бархаев. - С.98-121.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
88.37
П 78


   
    Программа личностно-коммуникативного тренинга для педагогов [Текст] / Е. В. Заика [и др.] // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 31-36.
ББК 88.37
Рубрики: Тренінги для педагогів
Кл.слова (ненормовані):
тренінг для педагогів -- особистісно-комунікативний тренінг


Дод.точки доступу:
Заика, Е. В.; Лантушко, Г. Н.; Мартыненко, М. И.; Авраменко, Е. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ПП/2014/8
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 8
Зміст:
Ліщинська, О. А. Мотиваційно-динамічний каркас особистості / О. А. Ліщинська. - С.1-5.
Панок, В. Г. Місце практичної психології в системі психологічного знання / В. Г. Панок. - С.5-8.
Шебанова, В. И. Техника "Сочинение стихов" в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова. - С.8-17.
Журавлева, М. А. Арт-терапия как средство преодоления тревожности у подростков / М. А. Журавлева. - С.28-30.
Заика, Е. В. Программа личностно-коммуникативного тренинга для педагогов / Е. В. Заика [и др.]. - С.31-36.
Тюптя, О. В. Рефлексивний вихід у навчальному процесі / О. В. Тюптя. - С.40-44.
Рєпнова, Т. П. Переход к активным формам саморегуляции психосоматики у подростков / Т. П. Рєпнова. - С.44-49.
Паркінсон, Ф. Посттравматичний стрес: рятувальні команди і добровольці / Ф. Паркінсон. - С.49-51.
Краснова, О. В. Важкі втрати і психологічний супровід у пізньому житті / О. В. Краснова. - С.51-59.
Губенко, А. В. Психосемантические механизмы творческого мышления / А. В. Губенко. - С.70-80.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: ПП/2014/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 2
Зміст:
Поліщук, В. М. Вікові кризи: феноменологія, проблеми / В. М. Поліщук. - С.1-5.
Волкова, Л. О. Групові ціннісні орієнтації як критерій класифікації неформальних молодіжних об’єднань / Л. О. Волкова. - С.5-11.
Авдеева, И. Н. Алгоритмы работы фасилитатора по усилению ко-фасилитативного ресурса социальной сети школьника / И. Н. Авдеева. - С.11-22.
Заика, Е. В. Комплекс коррекционно-развивающих упражнений для развития у школьников внутреннего плана действий, внимания, памяти и самоконтроля / Е. В. Заика. - С.22-28.
Литовченко, О. В. Програма соціально-психологічного тренінгу "Соціальне становлення особистості" / О. В. Литовченко. - С.28-35.
Дзюбко, Л. В. Особливості діагностики мотиваційної сфери / Л. В. Дзюбко, Л. І. Гриценюк. - С.38-49.
Жорнова, О. І. Соціально-психологічні ефекти вищої освіти в загальній поліфонії благополуччя українців / О. І. Жорнова. - С.49-53.
Кондратенко, Н. В. ЗМІ як один з інструментів управління соціальними групами: протистояння панічним настроям, які викликані ЗМІ / Н. В. Кондратенко. - С.56-61.
Коваленко, О. Г. Міжособистісне спілкування як компонент психічної діяльності у похилому віці / О. Г. Коваленко. - С.61-65.
Циганчук, Т. В. Насильство над жінками в сімейних стосунках / Т. В. Циганчук, Д. Д. Лях. - С.65-69.
Калошин, В. Ф. Инфантилизм: сущность, пути преодоления / В. Ф. Калошин. - С.69-71.
Егорченко, С. П. Сравнительный анализ личностных характеристик матерей и жен, зависимых от психоактивных веществ пациентов / С. П. Егорченко. - С.71-75.
Мазяр, О. В. Сікорський О. В. в історії психології та історія психології про Сікорського / О. В. Мазяр. - С.75-79.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ПП/2014/1
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 1
Зміст:
Митник, О. Я. Психолого-педагогічні засади створення розвивального освітнього середовища у ЗНЗ як чинник створення предумов успіху у подальшій професійній кар’єрі учня / О. Я. Митник. - С.1-4
Біла, І. М. Розвиток художнього сприймання у дошкільному віці / І. М. Біла. - С.4-8
Швидкий, А. Л. Профілактика та корекція поведінкової стратегії в конфлікті членів педагогічного колективу / А. Л. Швидкий, Н. А. Бієнко. - С.8-13
Ілляшенко, Т. Д. Корекційно-розвивальні заняття з молодшими школярами у позакласній роботі / Т. Д. Ілляшенко. - С.13-19
Заика, Е. В. Игры с понятиями и предметами, направленные на развитие мышления и воображения / Е. В. Заика. - С.19-24
Левенець, А. Є. Тренінг розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці / А. Є. Левенець. - С.37-45
Сняданко, І. І. Діагностика рівня навчальної самоефективності студентів / І. І. Сняданко. - С.45-51
Панченко, В. М. Аналіз феномену життєвої перспективи особистості в період навчання у ВНЗ / В. М. Панченко. - С.51-54
Попова, М. І. Психологічні особливості сучасних поглядів на класифікацію когнітивних стилів / М. І. Попова. - С.55-58
Волкова, Л. О. Музичні уподобання як нормоформуюча сфера у неформальних молодіжних об’єднаннях / Л. О. Волкова. - С.59-64
Зінченко, Г. П. Психологічні особливості розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку / Г. П. Зінченко. - С.68-70
Лотоцька, Ю. М. З чим пов’язана успішність життєвих виборів? / Ю. М. Лотоцька, О. В. Панкратов. - С.71-75
Бенедицька, Т. В. Гуманістична спрямованість особистості як основа ціннісного єднання поколінь / Т. В. Бенедицька, І. В. Горшунова. - С.76-79
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ПП/2013/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 4
Зміст:
Поліщук, В. М. Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому віці / В. М. Поліщук. - С.1-5
Ліщинська, О. А. Психологічна концепція соціокультурного імунітету / О. А. Ліщинська. - С.6-9
Касицина, Н. В. Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин. - С.9-12
Воронюк, І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем / І. В. Воронюк. - С.12-20. - Библиогр. в конце ст.
Дусавицкий, А. К. Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении / А. К. Дусавицкий. - С.21-24
Хабайлюк, В. В. Психологічні особливості прояву надмірної залежності в сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.24-27
Соловйова, О. П. Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віці та основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками / О. П. Соловйова. - С.28-32. - Библиогр. в конце ст.
Заика, Е. В. Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы / Е. В. Заика. - С.32-37
Флярковська, О. В. Програма "Школа самовдосконалення "Повір у себе" / О. В. Флярковська. - С.38-60. - Библиогр. в конце ст.
Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька. - С.60-73
Березина, Т. Н. Развитие внимания / Т. Н. Березина. - С.74-76
Семенов, И. Н. Развитие Московского психологического института и изучение в нем рефлексии / И. Н. Семенов. - С.76-80. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ПП/2013/12
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 12
Зміст:
Авдеева, И. Н. Алгоритмы работы фасилитатора по изменению отношенияклиента к его значимому окружению / И. Н. Авдеева. - С.1-10
Поуль, В. С. Методика навчання старших дошкільників побудові мовленнєвих висловлювань як умови їхнього вольового розвитку / В. С. Поуль, Л. І. Волошенко. - С.10-17. - Бібліогр. у кінці ст.
Заморуєва, В. В. Психологічні особливості адаптації студентів-сиріт на початковому етапі навчання / В. В. Заморуєва. - С.17-28. - Бібліогр. у кінці ст.
Заика, Е. В. Упражнения для развития взаимосвязей образно-пространственного и вербального мышления / Е. В. Заика. - С.29-32. - Бібліогр. у кінці ст.
Жогно, Ю. П. Організація служби паліативної допомоги на регіональному рівні / Ю. П. Жогно. - С.32-35. - Бібліогр. у кінці ст.
Дідик, Н. М. Теоретичне обґрунтування моделі професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів / Н. М. Дідик. - С.36-43. - Бібліогр. у кінці ст.
Барашева, Д. Є. Диференціація впливу фактору вивчення іноземної мови на когнитивний розвиток індивіду й ідентифікацію особистості / Д. Є. Барашева. - С.43-48. - Бібліогр. у кінці ст.
Егорченко, С. П. Химическая зависимость - предрасположенность или внушение? / С. П. Егорченко. - С.48-51. - Бібліогр. у кінці ст.
Овчаренко, А. І. Використання засобів впливу в політичній агітації / А. І. Овчаренко, В. С. Кашуба. - С.51-55. - Бібліогр. у кінці ст.
Молдован, Н. О. Соціально-психологічні особливості учасниць громадських об’єднань у містах, районних центрах та сільській місцевості / Н. О. Молдован. - С.55-58. - Бібліогр. у кінці ст.
Очеретянный, А. А. По следам одного семинара или как мы разрушаем наше настоящее и будущее / А. А. Очеретянный. - С.58-60
Верещак, Є. П. Доля вченого: Світогляд. Успіхи, Переживання : до 85-річчя від дня народження українського психолога Олексія Тимофійовича Губка (1928-2013) / Є. П. Верещак. - С.60-64. - Бібліогр. у кінці ст.
Третяк, Т. М. Методичні засоби дослідження сприймання старшокласниками творчих технічних задач / Т. М. Третяк. - С.65-69. - Бібліогр. у кінці ст.
Давиденко, А. А. Процес творчості / А. А. Давиденко. - С.69-72. - Бібліогр. у кінці ст.
Костромина, С. Н. Диагностика трудностей в обучении / С. Н. Костромина. - С.72-80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ПП/2013/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 10
Зміст:
Тищенко, С. П. Відтворення "я" у просторі автобіографічного дискурсу / С. П. Тищенко. - С.1-6. - Библиогр. в конце ст.
Завгородня, О. В. Акмеологічна модель художньо обдарованої особистості / О. В. Завгородня. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Мединська, Ю. Я. Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій / Ю. Я. Мединська. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Лаптєва, Г. Р. Теоретичні підходи до проблеми духовної самореалізації ососбистості у сучасній психології / Г. Р. Лаптєва. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст.
Тіунова, О. В. Корекція порушень емоційної прихильності засобами арт-терапії / О. В. Тіунова. - С.19-31. - Библиогр. в конце ст.
Низовець, О. М. Програма соціально-психологічного тренінгу підготовки наповнолітніх засуджених до звільнення / О. М. Низовець. - С.32-57
Заика, Е. В. Подсчет количества букв в словах как способ развития внимания и саморегуляции умственных процессов / Е. В. Заика. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст.
Поклад, С. В. Формування професійної свідомості учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів (курс тренінгових занять) / С. В. Поклад. - С.63-70. - Библиогр. в конце ст.
Мар’яненко, Л. Формування операційного компоненту пізнавальної діяльності в учнів молодшого шкільного віку / Л. Мар’яненко. - С.70-76. - Библиогр. в конце ст.
Овчарова, А. О. Соціально-психологічні чинники суспільної консолідації / А. О. Овчарова. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ПП/2012/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 10
Зміст:
Заика, Е. В. Заполнение пробелов в схемах как способ развития мышления и воображения / Е. В. Заика. - С.10-18.
Мірошник, З. М. Шляхи дослідження рольової структури особистості вчителя початкових класів / З. М. Мірошник. - С.19-22.
Панченко, В. М. Психокорекційна програма підвищення ефективності використання активних копінг-стратегій як чинників соціальної зрілості студентів-випускників / В. М. Панченко. - С.22-31.
Вінник, Н. Д. Методика "Духовна культура особистості педагога" / Н. Д. Вінник. - С.36-41.
Мазяр, О. В. Методологічні суперечності позитивної психотерапії : історико-психологічний аналіз / О. В. Мазяр. - С.41-49.
Гаврилькевич, В. К. Психопрофілактика та психологічна допомога дорослим із ішемічною хворобою серця з урахуванням особливостей їхньої емоційної саморегуляції / В. К. Гаврилькевич. - С.54-58.
Устінова, Н. О. Психологічні чинники участі жінок у громадській діяльності / Н. О. Устінова. - С.59-62.
Лесик, Г. Г. Вплив батьківських цінностей на статус підлітка в групі однолітків / Г. Г. Лесик. - С.62-65. - Библиогр. в конце ст.
Красновский, В. Н. Личностный аспект профессиональной деятельности и его вариации / В. Н. Красновский. - С.66-69.
Гарбузов, В. Н. Психология детей с отклонениями и нарушениями психического развития / В. Н. Гарбузов. - С.69-74.
Жутикова, Н. В. Учителю о практике психологической помощи / Н. В. Жутикова. - С.75-80.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ПП/2012/1
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 1
Зміст:
Матвеева, Л. В. Актульные проблемы психологии массовой коммуникации : основные направления исследований, осуществляемые на факультете психологии МГУ имени М. В. Ломоносова / Л. В. Матвеева. - С.14-18.
Доценко, В. В. Навчально-тренінгова програма "Життєконструювання особистості в кризові періоди життя" / В. В. Доценко. - С.19-26.
Новикова, Е. В. Программа развития творческого мышления младших подростков по системе Эдварда де Боно / Е. В. Новикова. - С.26-31.
Шебанова, В. І. Техніки роботи з механізмами психологічного захисту у гештальт-терапії / В. І. Шебанова. - С.32-36.
Творогова, Н. Д. Саногенное поведение в контексте здорового образа жизни / Н. Д. Творогова. - С.37-40.
Пчелинова, В. В. Многоярусная классификация профессий и специальностей как основание профориентирования / В. В. Пчелинова. - С.40-47.
Русалов, В. М. Влияние семейных факторов на выбор "любимых" школьных предметод и будущей профессии у старшеклассников / В. М. Русалов, Н. А. Велумян. - С.48-53.
Семенов, И. Н. Развитие профессиональной деятельности В. П. Зинченко и его психологии сознания, рефлексии и творчества / И. Н. Семенов. - С.53-58.
Москалець, В. П. Психічне вигорання - реальність чи вигадка? / В. П. Москалець, Т. Колтунович. - С.58-65.
Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников: уровни сформированности ее компонентов / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина. - С.66-80.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 89615
Кількість відвідувачів 999
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя