Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Заярна, Вікторія Сергіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Освітній фактор -2023р.,N 3
Цікаві статті :
Бордюг Н. С. Методи практичного навчання у формуванні екологічної компетентності здобувачів освіти/ Н. С. Бордюг (стр.3-4.)
Закутаєва Н. О. Заклад позашкільної освіти – простір безпеки для дітей/ Н. О. Закутаєва, О. О. Савенко (стр.5-6.)
Корнієнко А. Безпекові аспекти в умовах воєнного стану/ А. Корнієнко (стр.7-9.)
Мачуський В. Європейський досвід неформальної екологічної освіти/ В. Мачуський (стр.10-11.)
Степура Я. В. Національно-патріотичне виховання дітей в закладах дошкільної освіти/ Я. В. Степура (стр.12-13.)
Зотова О. Функціонування структурного підрозділу еколого-натуралістичного напряму "Станція юних натуралістів" у об’єднаному закладі позашкільної освіти/ О. Зотова (стр.14-19.)
Сушильнікова А. Ю. Екологічна освіта - шлях до збереження природи для наступних поколінь/ А. Ю. Сушильнікова (стр.20-22.)
Пожалова Т. М. Роль ізотерапії у створенні емоційно комфортного простору на заняттях гуртків еколого-натуралістичного напряму у воєнний час/ Т. М. Пожалова (стр.22-23.)
Лісовенко О. О. Створення безпечного освітнього середовища для підтримки стабільного психо-емоційного стану вихованців гуртків закладів позашкільної освіти в умовах воєнного стану/ О. О. Лісовенко (стр.24-25.)
Ярошенко О. І. Впровадження природотерапії у закладах освіти у період післявоєнної відбудови/ О. І. Ярошенко (стр.26-28.)
Шубчинський В. Д. Дослідження моделювання позашкільної освіти/ В. Д. Шубчинський, Ю. В. Мєнафова (стр.29-30.)
Горбенко С. Л. Stem-освіта у закладах позашкільної освіти: ресурси для підвищення кваліфікації педагогічних працівників/ С. Л. Горбенко, В. В. Черноморець (стр.31-32.)
Заярна В. С. Цифровий формат позашкільної освіти як складова безпечного освітнього простору/ В. С. Заярна (стр.33-34.)
Денисюк О. В. Аналіз рівня фізичної підготовленості вступників до Національної академії Служби безпеки України в умовах карантину та воєнного стану/ О. В. Денисюк, О. І. Яцукненко (стр.35-40.)
Кузьмінська В. В. Екологічне виховання дітей дошкільного віку - важлива складова загальної педагогічної роботи Чернівецького ОЦЕНТУМ/ В. В. Кузьмінська, Л. М. Хлус (стр.41-42.)
Трегубова Л. Мріємо та діємо/ Л. Трегубова (стр.43.)
Колісник М. В. Проєктний менеджмент в ОЗ "Хорольська гімназія”/ М. В. Колісник, В. М. Манжос, Н. В. Пасічник (стр.44-52.)
Коротка Т. Педагогіка співробітництва - один зі шляхів створення психологічно безпечного освітнього середовища/ Т. Коротка (стр.52-54.)
Крижанівський М. О. Роль класного керівника у формуванні особистості здобувача освіти та учнівського колективу/ М. О. Крижанівський (стр.55-56.)
Фаєвська Т. Становлення громадянина-патріота крізь призму участі у Всеукраїнській дитячо-юнацькій еколого-патріотичній грі "Паросток”/ Т. Фаєвська (стр.57-58.)
Герц І. І. Кібербезпека : освітній аспект/ І. І. Герц, Т. А. Гуцало, М. П. Валігура (стр.59-61.)
Головченко Л. Ю. Чернівецький ОЦЕНТУМ - простір безпеки для дітей/ Л. Ю. Головченко, Т. Н. Чебан, О. П. Заслонкіна (стр.62-64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Освітній фактор -2023р.,N 4
Цікаві статті :
Оксаніченко В. Л. Проблеми із забезпеченням якості освіти здобувачів передвищої освіти в умовах воєнного стану/ В. Л. Оксаніченко (стр.4-6.)
Гаврилюк В. Ю. Формування національно-культурної ідентичності здобувачів позашкільної освіти засобами українського народознавства/ В. Ю. Гаврилюк (стр.7-9.)
Зіновєєва М. І. Підвищення якості позашкільної освіти - пріоритетний напрям роботи з обдарованими вихованцями в гуртках МАН/ М. І. Зіновєєва, І. В. Комиса (стр.10-14.)
Шубчинський В. Д. Гурткові заняття - основа формування самоосвітньої компетентності здобувачів освіти/ В. Д. Шубчинський, Ю. В. Мєнафова (стр.15-16.)
Маруш І. В. Якісна освітня підготовка фахівців - один з компонентів процвітання країни/ І. В. Маруш (стр.17-18.)
Рудик О. Б. Якість освіти й міфи освітян/ О. Б. Рудик (стр.19-23.)
Сьома С. О. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності педагога позашкільника як важлива складова його професійної діяльності/ С. О. Сьома (стр.24-25.)
Горбань Н. І. Деякі аспекти використання міжпредметних зв’язків при викладанні дисциплін природничого циклу/ Н. І. Горбань (стр.26-27.)
Рудяшко О. О. Сучасні тенденції підвищення якості освіти/ О. О. Рудяшко (стр.28-29.)
Гуцало Т. А. . Природотерапія як метод психологічної і соціальної реабілітації учнівської молоді в умовах воєнного та післявоєнного стану/ Т. А. Гуцало (стр.30-31.)
Мисько В. З. Значущість науково-дослідної діяльності у розвитку творчого потенціалу дитини/ В. З. Мисько, Т. О. Мисько (стр.32-37.)
Юркова О. Ф. Завдання дослідницького характеру при вивченні "Мисливських усмішок” Остапа Вишні/ О. Ф. Юркова (стр.37-38.)
Ясінська Н. В. Організація освітньої діяльності закладу позашкільної освіти в умовах війни та тимчасової окупації міста/ Н. В. Ясінська, І. А. Самойлова (стр.39-42.)
Грицку В. С. Діяльність Чернівецького обласного центру еколого-натуралістичної творчості під час воєнного стану в Україні/ В. С. Грицку (стр.43-45.)
Сусахіна Л. В. Діяльність Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді щодо підвищення якості освітнього процесу/ Л. В. Сусахіна (стр.46-48.)
Дементьєва Н. В. Заклад позашкільної освіти - простір безпеки для дітей/ Н. В. Дементьєва (стр.49-50.)
Шевченко Л. Брендинг - від ефективної діяльності педагога до позитивного іміджу закладу/ Л. Шевченко, І. Пахомова (стр.51-52.)
Терещенко Н. Д. Навичка "4К” для підвищення якості освіти та розвитку й успіху особистості/ Н. Д. Терещенко (стр.53-54.)
Ясінська Н. В. Адаптивність в діяльності закладу позашкільної освіти в умовах воєнного часу/ Н. В. Ясінська, І. А. Самойлова (стр.55-56.)
Аніщенко В. О. Концептуальні напрями формування цифрової компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання/ В. О. Аніщенко, Н. С. Разумейко (стр.57-58.)
Ашихміна Н. В. Цифрова конективність сучасної вищої музично-педагогічної освіти/ Н. В. Ашихміна (стр.59-60.)
Щербина О. О. STEM-лабораторія для учнів початкових класів "Що таке експерименти”/ О. О. Щербина (стр.61-62.)
Заярна В. С. Упровадження освітніх STEM-технологій як складова підвищення якості позашкільної освіти / В. С. Заярна (стр.63-64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заярна, Вікторія Сергіївна
Назва : Цифровий формат позашкільної освіти як складова безпечного освітнього простору
Місце публікування : Освітній фактор: всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - Київ: НВП "Інтерсервіс", 2023. - N 3. - С. 33-34. (Шифр ОФ/2023/3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Позашкільна освіта-- інформаційно-комп’ютерні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позашкільна освіта--цифрова позашкільна освіта--цифрові технології--інформаційно-комп’ютерні технології
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заярна, Вікторія Сергіївна
Назва : Упровадження освітніх STEM-технологій як складова підвищення якості позашкільної освіти
Місце публікування : Освітній фактор: всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - Київ: НВП "Інтерсервіс", 2023. - N 4. - С. 63-64. (Шифр ОФ/2023/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): Позашкільна освіта-- Stem-освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): stem-технологія--позашкільна освіта--якість освіти--освітні технології
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 165716
Кількість відвідувачів 1364
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя