Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Зілінська, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Початкова школа -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Рондяк Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ Леся Рондяк (стр.1–6)
Зілінська Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання/ Наталія Зілінська (стр.6–11)
Космовський Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі/ Богдан Космовський (стр.11–16)
Котяхова Н. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи/ Наталія Котяхова (стр.17–21)
Сарієнко В. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту/ Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко (стр.22–26)
Кіщук Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні/ Наталія Кіщук (стр.27–30.)
Гречук В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами/ Василь Гречук (стр.31–35)
Бурлака С. Діти об’єднують Україну/ Світлана Бурлака (стр.36–39.)
Петрик О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів/ Ольга Петрик (стр.39–43)
Горбунова Л. Урок літературного читання, 2 клас/ Леся Горбунова (стр.43–47)
Дризлова В. Вчимося бути толерантними/ Вікторія Дризлова (стр.48–51.)
Дробчак Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей/ Ярослава Дробчак, Іван Кутняк (стр.51–53.)
Бурлака С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..."/ Світлана Бурлака (стр.54–59)
Ґолибарт Є. Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе/ Євген Ґолибарт (стр.61–62.)
Конкурс "Розповідь про добрі справи" (стр.63–64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зілінська Н.
Назва : Використання лепбуку на уроці літературного читання
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 6–11. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2019/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 373.3.016:821.161.2](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки літературного читання-- нестандартні форми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературне читання--інноваційні технології--лепбук--організація навчальної діяльності--творчість учнів--творчі завдання--казки--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про використання лепбуку на уроці літературного читання – як зручного способу повторення та узагальнення вивченого, коли школяр вчиться самостійно обирати і впорядковувати інформацію, аналізувати та робити висновки з теми. Висвітлено виготовлення навчального лепбуку до теми: "Узагальнення та систематизація знань учнів за розділом "Казка вчить, як на світі жить" до підручника "Літературне читання", 2 клас (автр – Савченко О. Я.).
Знайти схожі

 
Статистика
за 22.08.2024
Кількість запитів 9293
Кількість відвідувачів 275
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя