Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Зінченко, О. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Англійська мова та література -2011р.,N 11
Цікаві статті :
Звєрєва, Т. Ю. Навчання читання (формування компетенції в читанні)/ Т. Ю. Звєрєва (стр.2-4.)
Приставська, А. Л. Ігрові технології навчання/ А. Л. Приставська (стр.5-8)
Пришляк, Я. Я. Активізація навчального процесу на уроках у середніх класах та використання методу проектів/ Я. Я. Пришляк (стр.9.)
Плугатарьова, О. І. Використання Інтернет-контенту під час вивчення іноземної мови (практичні матеріали)/ О. І. Плугатарьова (стр.10-14)
Ільницька, Ж. І. Створення та використання навчальних мультимедійних презентацій під час роботи над домашнім читанням/ Ж. І. Ільницька (стр.15-16)
Максімов, Є. Л. Уроки за темою "Їжа". Рівні: Pre-intermediate and intermediate/ Є. Л. Максімов (стр.17-20.)
Покуса, І. М. Розвиток в учнів перших класів загальноосвітніх шкіл умінь усного спілкування/ І. М. Покуса (стр.21-29.)
Тарабаринова, Н. Л. Приемы по освоению темы "Профессии" в 4-8 классах/ Н. Л. Тарабаринова (стр.30-32.)
Зінченко, О. В. Вільям Шекспір. 8 клас/ О. В. Зінченко (стр.33-35.)
Бехтер, Т. В. Easter/ Т. В. Бехтер (стр.36-39.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко, О. В.
Назва : Вільям Шекспір. 8 клас
Місце публікування : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 11. - С. 33-35. (Шифр 491234/2011/11)
УДК : 373.5.016:811.111]:371.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Англійська мова-- методика викладання-- уроки
Анотація: У статті запропоновано план-конспект заняття з англійської мови для восьмого класу на тему "Вільям Шекспір" із метою удосконалення в дітей навичок читання, усного мовлення, розвитку пам`яті та мислення, зацікавлення дітей у творчості письменника.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :224 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Гендерні відносини-- жінки
Психологія старшокласника
Діти з особливими потребами
Я-концепція-- психологія особистості
Психологія особистості
Психологія студента
Психологія підлітка
Психологія молоді
Кафедра психології
Зміст : Гендерні особливості самореалізації українських жінок/ С. О. Ангелова. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії/ О. В. Білоус. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників/ Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України/ О. Є. Блинова. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції/ В. Л. Бондарев. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей/ Ю. В. Борець. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами/ О. О. Буковська. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів/ В. Б. Бучко. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору/ Г. Б. Варіна. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників/ В. О. Васютинський. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях/ Г. С. Венгер. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету"/ О. В. Винославська. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості/ С. А. Ворожбит. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями/ І. В. Воронюк. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації/ Д. І. Гапоненко. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти/ М. М. Герасименко. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області/ В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда/ К. І. Горбачова. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку/ З. В. Гуріна. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці/ Н. О. Данильченко. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді/ Т. В. Данильченко. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій/ Ю. О. Дем’яненко. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту/ С. П. Дерев’янко. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі/ М. А. Дроздова. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості/ О. Ю. Дроздов. Розгляд феномена екологічності з позиції психології/ Л. А. Дуда. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості/ В. А. Дяченко. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація/ О. Є. Іванашко. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии/ В. П. Казмиренко. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості/ Л. Б. Калюжна. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя/ Є. В. Карпенко. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру/ Х. В. Качмарик. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі/ Л. М. Кобильнік. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу/ З. Я. Ковальчук. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця/ М. О. Кононець. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді/ П. В. Коротков. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями/ О. М. Кочубейник. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного/ В. А. Крайчинська. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини/ О. О. Крутікова. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки/ Э. Н. Кудусова. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни/ Л. І. Кузьо. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення/ О. С. Кущ. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза/ Л. П. Лассан. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання/ Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами/ Л. О. Ляховець. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента/ А. Г. Мартинюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 78949
Кількість відвідувачів 2147
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя