Пошуковий запит: <.>A=Калмикова, Л.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2009р.,N 10 Цікаві статті : Шинкаренко В. Дітям з особливими потребами - рівний доступ до якісної освіти/ В. Шинкаренко (стр.4-9) Ремажевська В. Дитина з вадами зору в групі раннього віку/ В. Ремажевська (стр.16-22) Шевчук В. Чого бояться наші діти?/ В. Шевчук (стр.31-39) Калмикова Л. Застосування природотерапії в освітньому процесі дошкільного закладу/ Л. Калмикова (стр.39-48) Письменна Л. Розвиток мовлення та формування здібностей до наочного моделювання засобами художньої літератури/ Л. Письменна, О. Кулинич (стр.52-65) Цікаві статті : Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2009р.,N 9 Цікаві статті : Ладивір С. Допомогти дитині "створити себе". Співпраця методичної та психологічної служб в особистісно орієнтованій системі дошкільної освіти/ С. Ладивір (стр.5-9) Каліцун Н. Готуємо педагогів до роботи за Базовою програмою/ Н. Каліцун (стр.10-14) Білецька Л. Атестація педагогічних працівників як аспект діяльності вихователя-методиста дошкільного закладу/ Л. Білецька (стр.15-25) Корнєєва О. Рейтинг як мотивація особистісного зростання педагога/ О. Корнєєва (стр.41-48) Калмикова Л. Групова психолінгвотерапія у формуванні мовленнєвої діяльності дітей/ Л. Калмикова (стр.49-60) Бернацька О. Довіра як основний чинник успішної адаптації дитини у дошкільному закладі/ О. Бернацька (стр.61-65) Даніліна Т. Адаптація дитини до дитячого садка: тематичні тренінги/ Т. Даніліна, В. Зедгенідзе (стр.66-70) Цікаві статті : Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 378/Г 94
Назва : Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди
: науково-теоретичний збірник : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький, 2000 Кільк.характеристики :306 с
ISBN, Ціна 966-7053-09-1: 9.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.01 ББК : 74.58 Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта Вищі навчальні заклади Важковиховуваність Зміст : ПЕДАГОГІКА ; Проблема організації студенської науки/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття/ І. М. Яровий. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку/ Л. О. Калмикова. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів/ О. І. Шапран. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня/ Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів/ В. В. Куйбіда. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій/ В. Ф. Хомич. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття/ А. П. Россоха. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника/ Л. В. Лохвицька. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України/ Н. Є. Химич. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять/ С. А. Закопайло. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Н. А. Побірченко. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування/ Г. О. Хомич. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка/ І. С. Булах. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків/ А. М. Виногородський. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації/ Л. В. Дзюбко. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності/ Я. З. Василькевич. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів/ І. М. Холод. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання/ В. А. Вінс. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів/ О. О. Грейліх. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів/ О. М. Мильнікова. ФІЛОЛОГІЯ ; Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини/ М. М. Сулима. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння/ М. П. Корпанюк. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах/ Л. Е. Довбня. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі"/ П. М. Мільошина. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст./ М. І. Навальна. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури/ М. О. Саприкін. ФІЛОСОФІЯ ; Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди/ І. П. Стогній. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму/ В. І. Ярошевець. Основні інтеграційні фактори української культури/ С. М. Рик. Практичний розум як предмет філософського дослідження/ Т. І. Білобровко. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність/ М. М. Стадник. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність/ О. П. Свириденко.
Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.1/К 17
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Групова психолінгвотерапія у формуванні мовленнєвої діяльності дітей
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009. - N 9. - С. 49-60 (Шифр ВМДЗ/2009/9)
ББК : 74.1 Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- корекційна робота-- мовленнєвий розвиток Кафедра дошкільної освіти Групова психокорекція Ключові слова (''Вільн.індекс.''): групові форми психотерапевтичного впливу
Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.1/К 17
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Застосування природотерапії в освітньому процесі дошкільного закладу
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009. - N 10. - С. 39-48 (Шифр ВМДЗ/2009/10)
ББК : 74.1 + 5 Предметні рубрики (Галузі знань): Психотерапія-- методи Кафедра дошкільної освіти Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аромотерапия,кольоротерапія, квіткотерапія
Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88/К 17
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2015. - N 9. - С. 14-17. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2015/9). - ISSN 0131-5358
ББК : 88 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна підготовка вчителя Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна освіта педагога--психологічна освіта вчителя
Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Психолінгвістика у ВНЗ України і Болонський процес: проблеми реалізації європейського змісту освіти і компетентнісного підходу
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал/ МОН України; Видавниче підприємство "Деміур". - К.: Фенікс, 2008. - N10. - С. 61-63. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2008/10). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): психолінгвістика викладання окремих предметів у ВНЗ освіта педагогічна
Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Калмикова Л., Харченко Н.
Назва : Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати
Місце публікування : Початкова школа: Науково- методичний журнал. - К.: Преса України, 2003. - N5. - С. 5-7. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2003/5). - ISSN 0131-5358
ДРНТІ : 15.31.31 ББК : 88.834 Предметні рубрики (Галузі знань): дитяча психологія психологія молодшого школяра психологія навчання мовлення Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міркування--умовиводи--мовленнєво-мислительна діяльність Анотація: Мета статті - показати зв'язок між мислительніми процесами й мовними засобами оформлення, своєрідність функціонування речень та граматичних категорій, які проявляються в міркуванні - мовленнєвій одиниці надфразового рівня; запропонувати дидактичний мовний матеріал і методику роботи з ним у процесі навчання дітей міркування
Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема
Місце публікування : Початкова школа: Науково- методичний журнал. - К.: Преса України, 2003. - N3. - С. 10-13. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2003/3).; №4. - С. 10-12. - ISSN 0131-5358. - ISSN 0131-5358
ДРНТІ : 15.21.41 ББК : 88.351.3 Предметні рубрики (Галузі знань): Мовлення
Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 7. - С. 54–58. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/7). - ISSN 0131-5358 Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.2.016:81’233](477) Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільники-- мовленнєві здібності Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психолінгвістика--мовленнєві здібності--знання мови--знання про мову--мовна компетенція--мовлення--користування мовою--дошкільники Анотація: Стаття присвячена висвітленню деяких аспектів оволодіння дітьми дошкільного віку знаннями мови та знаннями про мову, розрізненню цих двох різновидів знань, розкриттю їх відмінностей і особливостей, а також специфіки функціонування. В ній детально описані стратегії й тактики емпіричного набуття мовних знань і процедури користування мовою в мовленні та оволодіння метамовою; представлено два види знань про мову – декларативні й процедуральні, обгрунтовано їх значення для розвитку мовної та мовленнєвої компетенції дітей.
Знайти схожі
|
|
|