Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Калмикова, Л.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2009р.,N 9
Цікаві статті :
Ладивір С. Допомогти дитині "створити себе". Співпраця методичної та психологічної служб в особистісно орієнтованій системі дошкільної освіти/ С. Ладивір (стр.5-9)
Каліцун Н. Готуємо педагогів до роботи за Базовою програмою/ Н. Каліцун (стр.10-14)
Білецька Л. Атестація педагогічних працівників як аспект діяльності вихователя-методиста дошкільного закладу/ Л. Білецька (стр.15-25)
Корнєєва О. Рейтинг як мотивація особистісного зростання педагога/ О. Корнєєва (стр.41-48)
Калмикова Л. Групова психолінгвотерапія у формуванні мовленнєвої діяльності дітей/ Л. Калмикова (стр.49-60)
Бернацька О. Довіра як основний чинник успішної адаптації дитини у дошкільному закладі/ О. Бернацька (стр.61-65)
Даніліна Т. Адаптація дитини до дитячого садка: тематичні тренінги/ Т. Даніліна, В. Зедгенідзе (стр.66-70)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2009р.,N 10
Цікаві статті :
Шинкаренко В. Дітям з особливими потребами - рівний доступ до якісної освіти/ В. Шинкаренко (стр.4-9)
Ремажевська В. Дитина з вадами зору в групі раннього віку/ В. Ремажевська (стр.16-22)
Шевчук В. Чого бояться наші діти?/ В. Шевчук (стр.31-39)
Калмикова Л. Застосування природотерапії в освітньому процесі дошкільного закладу/ Л. Калмикова (стр.39-48)
Письменна Л. Розвиток мовлення та формування здібностей до наочного моделювання засобами художньої літератури/ Л. Письменна, О. Кулинич (стр.52-65)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/К 17
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Групова психолінгвотерапія у формуванні мовленнєвої діяльності дітей
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009. - N 9. - С. 49-60 (Шифр ВМДЗ/2009/9)
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- корекційна робота-- мовленнєвий розвиток
Кафедра дошкільної освіти
Групова психокорекція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): групові форми психотерапевтичного впливу
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 94
Назва : Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди : науково-теоретичний збірник : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький, 2000
Кільк.характеристики :306 с
ISBN, Ціна 966-7053-09-1: 9.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта
Вищі навчальні заклади
Важковиховуваність
Зміст : ПЕДАГОГІКА ; Проблема організації студенської науки/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття/ І. М. Яровий. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку/ Л. О. Калмикова. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів/ О. І. Шапран. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня/ Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів/ В. В. Куйбіда. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій/ В. Ф. Хомич. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття/ А. П. Россоха. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника/ Л. В. Лохвицька. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України/ Н. Є. Химич. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять/ С. А. Закопайло. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Н. А. Побірченко. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування/ Г. О. Хомич. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка/ І. С. Булах. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків/ А. М. Виногородський. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації/ Л. В. Дзюбко. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності/ Я. З. Василькевич. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів/ І. М. Холод. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання/ В. А. Вінс. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів/ О. О. Грейліх. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів/ О. М. Мильнікова. ФІЛОЛОГІЯ ; Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини/ М. М. Сулима. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння/ М. П. Корпанюк. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах/ Л. Е. Довбня. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі"/ П. М. Мільошина. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст./ М. І. Навальна. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури/ М. О. Саприкін. ФІЛОСОФІЯ ; Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди/ І. П. Стогній. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму/ В. І. Ярошевець. Основні інтеграційні фактори української культури/ С. М. Рик. Практичний розум як предмет філософського дослідження/ Т. І. Білобровко. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність/ М. М. Стадник. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність/ О. П. Свириденко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/К 17
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Застосування природотерапії в освітньому процесі дошкільного закладу
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009. - N 10. - С. 39-48 (Шифр ВМДЗ/2009/10)
ББК : 74.1 + 5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психотерапія-- методи
Кафедра дошкільної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аромотерапия,кольоротерапія, квіткотерапія
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/К 17
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2015. - N 9. - С. 14-17. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2015/9). - ISSN 0131-5358
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна підготовка вчителя
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна освіта педагога--психологічна освіта вчителя
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті/ К. Л. Крутій. Природа й типологічні особливості дитячої творчості/ В. Л. Захарова. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників/ Ю. О. Демидова. До питання формування культури мовної особитстості педагога/ Н. М. Шацька. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога/ Т. Андрущенко. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми/ С. В. Дяченко. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку/ Н. Нападій. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості/ Т. В. Котирло. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки/ Л. Лохвицька. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи/ С. Дем’яненко. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів/ Н. Є. Химич. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю/ Л. О. Калмикова. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою"/ І. О. Мордоус. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови/ О. Бойко. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів/ І. В. Грушевська. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання"/ Г. В. Бєлєнька. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів/ К. М. Поліщук. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти/ В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку/ К. С. Лупінович. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови/ К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи)/ К. Й. Борисова. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку/ Л. В. Білоусько. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я/ Т. К. Андрющенко. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти/ Л. Пісоцька. Формування екологічної культури у закладах освіти/ Т. В. Зінченко. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания/ В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку/ Н. С. Останіна. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці/ Ю. Г. Новгородська. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників/ Н. М. Кот. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ Н. П. Пихтіна. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності/ О. Л. Богініч. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят/ І. І. Заплішний. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР/ Н. Терещенко. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів/ С. В. Зінченко. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання/ О. І. Крюкова. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей/ О. Бурова. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху/ О. Г. Брежнєва. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності"/ О. О. Долманова. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів/ М. Г. Криловець. / О. Н. Байер. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін/ З. О. Суддя. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти/ О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа"/ Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а./ Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти/ Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів/ О. М. Кочерга; Н. Карпенко. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції/ Н. Карпенко; А. В. Василюк. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші/ А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії/ О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема/ Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця/ Р. Г. Новгородський.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), пед.(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), ав(1), пед.(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Початкова школа -2015р.,N 9
Цікаві статті :
Колесникова Ю. Україна - єдина країна!/ Ю. Колесникова (стр.1-4.)
Титаренко Л. Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі/ Л. Титаренко (стр.5-8.)
Митник О. Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі/ О. Митник, О. Кочерга (стр.9-13.)
Калмикова Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів/ Л. Калмикова (стр.14-17.)
Остапенко О. Концепція загальнодержавної Програми військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді України/ О. Остапенко, М. Зубалій (стр.18-21.)
Шевченко О. Естетичне виховання молодших школярів на уроках літературного читання/ О. Шевченко (стр.21-24.)
Василенко Н. Сучасні підходи до змісту і методики формування логічно-математичного мислення школярів/ Н. Василенко (стр.24-27.)
Шостак Л. Формування уміння розв’язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності/ Л. Шостак (стр.27-32.)
Андрусенко І. Особливості вивчення природознавства у 4 класі/ І. Андрусенко, І. Івашина (стр.32-35.)
Дробчак Я. Розвиток творчої діяльності учнів початкових класів на уроках трудового навчання/ Я. Дробчак (стр.36-39.)
Лобова А. Тематичне планування уроків музичного мистецтва у 4 класі/ А. Лобова (стр.39-44.)
Сак Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі/ Т. Сак (стр.57-60.)
Мартиненко С. Як розвивати в дитини бажання читати?/ С. Мартиненко (стр.60-63.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Початкова школа -2003р.,N 3
Цікаві статті :
Бех І. Психологічний супровід особистісно орієнтованого виховання/ І. Бех (стр.1-6)
Калмикова Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема/ Л. Калмикова (стр.10-13)
Явоненко М. Розвиток уяви та літературних здібностей молодших школярів/ М. Явоненко, (стр.14-17)
Зелінська Т. Амбівалентність батьківської гендерної ролі/ Т. Зелінська (стр.47-48)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Початкова школа -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Майданенко С. Розвиток духовного потенціалу обдарованої дитини/ С. Майданенко (стр.1–2)
Ханзель Ж. STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України"/ Ж. Ханзель (стр.3–5)
Каракоз С. Марія Чумарна/ Сусанна Каракоз (стр.6–9.)
Ілляшенко Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом/ Т. Ілляшенко (стр.10–13)
Лагодюк В. Шляхи вдосконалення математичної початкової освіти у проектних класах "Інтелект України"/ В. Лагодюк, І. Федорчук (стр.14–19.)
Балютіна К. Причини графічних відхилень у молодших школярів/ К. Балютіна (стр.20–23)
Ростикус Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів/ Н. Ростикус (стр.23–28.)
Євтушик Н. Бінарний урок (позакласне читання та музичне мистецтво) у 3 класі/ Н. Євтушик, Н. Ставілова (стр.28–32)
Радченко А. Урок літературного читання у 2 класі/ А. Радченко (стр.32–33.)
Губарєва С. "Материнська мова – мова колискова"/ С. Губарєва (стр.34–35)
Кравченко Л. Урок-квест/ Л. Кравченко (стр.36–38)
Кучер Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі/ Т. Кучер (стр.38–43.)
Кіщук Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями/ Н. Кіщук (стр.43–48.)
Ступак Г. Письмове ділення в початковій школі/ Г. Ступак (стр.48–50)
Цимбалару А. Дидактичні засади розвитку початкової освіти: варіативність програмового забезпечення/ А. Цимбалару (стр.51–54)
Калмикова Л. Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови/ Л. Калмикова (стр.54–58)
Голибарт Є. Міркування про впровадження норм християнської моралі у свідомість учасників освітньо-виховного процесу в початковій школі/ Є. Голибарт (стр.59.)
Скребець В. Моя Батьківщина – Україна/ В. Скребець (стр.60.)
Азарова Н. Зародження і розвиток кобзарського мистецтва в Україні. Кобзарські традиції Сумщини/ Н. Азарова (стр.61–62.)
Уварова Ю. "Найдорожча рідна мова джерельцем радісно дзвенить..."/ Ю. Уварова (стр.63.)
Якимець Л. Я люблю своє місто Житомир/ Л. Якимець (стр.64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-19 
 
Статистика
за 20.06.2024
Кількість запитів 90466
Кількість відвідувачів 1124
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя