Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Калмикова, Л.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4Укр)(05/У 45-202899
Назва : Український педагогічний календар : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний інститут, 2002
Кільк.характеристики :256 с
Примітки : Імен. покаж.: с. 241-254
ISBN, Ціна 5-7763-1258-2: 8.50 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.03(4Укр)я25
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка України-- історія освіти
Анотація: Календар є найповнішим зібранням фактографічного матеріалу з історії української освіти, впорядкованого за хронологічним принципом.
Примірники : всього : фб(1), ІБв(1)
Вільні : фб(1), ІБв(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 94
Назва : Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди : науково-теоретичний збірник : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький, 2000
Кільк.характеристики :306 с
ISBN, Ціна 966-7053-09-1: 9.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта
Вищі навчальні заклади
Важковиховуваність
Зміст : ПЕДАГОГІКА ; Проблема організації студенської науки/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття/ І. М. Яровий. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку/ Л. О. Калмикова. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів/ О. І. Шапран. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня/ Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів/ В. В. Куйбіда. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій/ В. Ф. Хомич. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття/ А. П. Россоха. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника/ Л. В. Лохвицька. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України/ Н. Є. Химич. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять/ С. А. Закопайло. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Н. А. Побірченко. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування/ Г. О. Хомич. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка/ І. С. Булах. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків/ А. М. Виногородський. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації/ Л. В. Дзюбко. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності/ Я. З. Василькевич. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів/ І. М. Холод. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання/ В. А. Вінс. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів/ О. О. Грейліх. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів/ О. М. Мильнікова. ФІЛОЛОГІЯ ; Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини/ М. М. Сулима. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння/ М. П. Корпанюк. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах/ Л. Е. Довбня. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі"/ П. М. Мільошина. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст./ М. І. Навальна. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури/ М. О. Саприкін. ФІЛОСОФІЯ ; Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди/ І. П. Стогній. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму/ В. І. Ярошевець. Основні інтеграційні фактори української культури/ С. М. Рик. Практичний розум як предмет філософського дослідження/ Т. І. Білобровко. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність/ М. М. Стадник. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність/ О. П. Свириденко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті/ К. Л. Крутій. Природа й типологічні особливості дитячої творчості/ В. Л. Захарова. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників/ Ю. О. Демидова. До питання формування культури мовної особитстості педагога/ Н. М. Шацька. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога/ Т. Андрущенко. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми/ С. В. Дяченко. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку/ Н. Нападій. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості/ Т. В. Котирло. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки/ Л. Лохвицька. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи/ С. Дем’яненко. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів/ Н. Є. Химич. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю/ Л. О. Калмикова. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою"/ І. О. Мордоус. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови/ О. Бойко. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів/ І. В. Грушевська. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання"/ Г. В. Бєлєнька. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів/ К. М. Поліщук. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти/ В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку/ К. С. Лупінович. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови/ К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи)/ К. Й. Борисова. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку/ Л. В. Білоусько. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я/ Т. К. Андрющенко. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти/ Л. Пісоцька. Формування екологічної культури у закладах освіти/ Т. В. Зінченко. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания/ В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку/ Н. С. Останіна. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці/ Ю. Г. Новгородська. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників/ Н. М. Кот. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ Н. П. Пихтіна. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності/ О. Л. Богініч. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят/ І. І. Заплішний. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР/ Н. Терещенко. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів/ С. В. Зінченко. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання/ О. І. Крюкова. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей/ О. Бурова. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху/ О. Г. Брежнєва. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності"/ О. О. Долманова. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів/ М. Г. Криловець. / О. Н. Байер. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін/ З. О. Суддя. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти/ О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа"/ Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а./ Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти/ Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів/ О. М. Кочерга; Н. Карпенко. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції/ Н. Карпенко; А. В. Василюк. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші/ А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії/ О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема/ Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця/ Р. Г. Новгородський.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), пед.(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), ав(1), пед.(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Початкова школа -2003р.,N 3
Цікаві статті :
Бех І. Психологічний супровід особистісно орієнтованого виховання/ І. Бех (стр.1-6)
Калмикова Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема/ Л. Калмикова (стр.10-13)
Явоненко М. Розвиток уяви та літературних здібностей молодших школярів/ М. Явоненко, (стр.14-17)
Зелінська Т. Амбівалентність батьківської гендерної ролі/ Т. Зелінська (стр.47-48)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема
Місце публікування : Початкова школа: Науково- методичний журнал. - К.: Преса України, 2003. - N3. - С. 10-13. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2003/3).; №4. - С. 10-12. - ISSN 0131-5358. - ISSN 0131-5358
ДРНТІ : 15.21.41
ББК : 88.351.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Мовлення
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Початкова школа -2003р.,N 4
Цікаві статті :
Волошина В. До школи зі стійкими пізнавальними інтересами: Психолого-педагогічний практикум/ В. Волошина, Л. Лохвицька (стр.5-7.) Кл.слова: пізнавальні психічні процеси,інтерес до навчання,психологія навчання
Калмикова Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема/ Л. Калмикова (стр.10-12.)
Дубчак О. Дитина йде до школи. Радощі й турботи/ О. Дубчак (стр.52-55.) Кл.слова: психологія навчання,дитяча психологія,адаптація в школі
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Початкова школа -2003р.,N 5
Цікаві статті :
Калмикова Л. Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати / Л. Калмикова, Н. Харченко (стр.5-7) Кл.слова: міркування,умовиводи,мовленнєво-мислительна діяльність
Тименко В. Сенсомоторна цілісність як ознака дитячої природності/ В. Тименко (стр.17-19)
Обухівська А. Формування елементарних математичних уявлень у дітей під час підготовки до школи/ Обухівська А., Стадненко Н., Ілляшенко Т. (стр.28-31)
Шмаргун В. Рухова активність і психологічний розвиток дитини/ В. Шмаргун (стр.38-40)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калмикова Л., Харченко Н.
Назва : Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати
Місце публікування : Початкова школа: Науково- методичний журнал. - К.: Преса України, 2003. - N5. - С. 5-7. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2003/5). - ISSN 0131-5358
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.834
Предметні рубрики (Галузі знань): дитяча психологія
психологія молодшого школяра
психологія навчання
мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міркування--умовиводи--мовленнєво-мислительна діяльність
Анотація: Мета статті - показати зв'язок між мислительніми процесами й мовними засобами оформлення, своєрідність функціонування речень та граматичних категорій, які проявляються в міркуванні - мовленнєвій одиниці надфразового рівня; запропонувати дидактичний мовний матеріал і методику роботи з ним у процесі навчання дітей міркування
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Рідна школа -2008р.,N 10
Цікаві статті :
Коцур В. Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди: з освітніми традиціями минулого - до європейської інтеграції/ В. Коцур (стр.3-8)
Боголіб Т. Специфіка управління структурою організації в інноваційному ВНЗ/ Т. Боголіб (стр.16-18)
Токмань Г. Методика організації наукового колективного дослідництва у вищих навчальних закладах (на матеріалі держбюджетної теми "Діалогічне прочитання української літератури")/ Г. Токмань (стр.19-23)
Борисова О. Науково-дослідна діяльність студентів педагогічних ВНЗ в умовах реалізації завдань Болонської конвенції/ О. Борисова, Н. Харченко (стр.33-35)
Коцур Н. Адаптація шестирічної дитини до школи: психолого-педагогічні та медичні критерії/ Н. Коцур (стр.38-42)
Василькевич Я. Проблема діагностики творчих здібностей у діяльності психологічної служби ВНЗ/ Я. Василькевич (стр.43-45)
Ігнатенко Н. Компетентнісно орієнтований підхід у системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи/ Н. Ігнатенко (стр.46-48)
Яременко Л. Організаційно-економічний механізм управління вищою освітою/ Л. Яременко (стр.49-50)
Яценко Л. Теоретичні засади підготовки молоді до майбутнього сімейного життя/ Л. Яценко (стр.51-54)
Куйбіда В. Організація туристсько-краєзнавчаї роботи/ В. Куйбіда, Н. Пангелова (стр.55-57)
Білоусько Л. Шляхи формування мовної (математичної) компетенції дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу/ Л. Білоусько (стр.58-60)
Калмикова Л. Психолінгвістика у ВНЗ України і Болонський процес: проблеми реалізації європейського змісту освіти і компетентнісного підходу/ Л. Калмикова (стр.61-63)
Розсоха А. Становлення системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів географії в Україні (1888-1917 рр.)/ А. Розсоха (стр.64-67)
Тарапон О. Розвиток освіти на Переяславщині в 20-х роках ХХ ст./ О. Тарапон (стр.68-73)
Лоха В. Вольності, соціальне і майнове становище міщанства Перяслава другої половини XVII - першої половини XVIII cn// В. Лоха (стр.73-77)
Палатна В. Формування педагогічного світогляду С.Х.Чавдарова у контексті шкільної освіти в Україні/ В. Палатна (стр.78-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Психолінгвістика у ВНЗ України і Болонський процес: проблеми реалізації європейського змісту освіти і компетентнісного підходу
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал/ МОН України; Видавниче підприємство "Деміур". - К.: Фенікс, 2008. - N10. - С. 61-63. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2008/10). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): психолінгвістика
викладання окремих предметів у ВНЗ
освіта педагогічна
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 25217
Кількість відвідувачів 1191
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя