Пошуковий запит: <.>A=Калошин, В. Ф.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 154
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Калошин, В. Ф. Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення [Текст] / В. Ф. Калошин; Т. В. Вашека; Е. Ю. Пурло; В. В. Баранов; В. В. Кловацький> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N6. - С. 59-63.
Рубрики: мислення раціональне
Є примірники у відділах:
всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 8-11
Є примірники у відділах:
всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Калошин, В. Ф. Жертва або хазяїн? (або як змінити долю) [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N1. - 61-67. Далі буде.
Рубрики: психологія гри Кл.слова (ненормовані): ЖИТТЯ -- жертва-стиль життя
Є примірники у відділах:
всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>4.
|
Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 67-72
Рубрики: мислення позитивне творчий розвиток особистості
Є примірники у відділах:
всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Калошин, В. Ф. Педагогічні стратегії досягнення успіху [Текст] / В. Ф. Калошин> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N9. - 31-36 (далі буде)
Рубрики: психологія навчання успіх школяра Кл.слова (ненормовані): ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Калошин, В. Ф. Психічне здоров’я школярів [Текст] / В.Ф. Калошин> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N1. - С. 26-30
Рубрики: психічне здоров’я школярів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Калошин, В. Ф. Причини невдач в навчанні [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N7. - С. 17-20.
ББК 88.840 Рубрики: психологія навчання невстигання Я-концепція Кл.слова (ненормовані): Я-концепція -- мотивація до навчання -- пасивна педагогіка -- стандартизація, масовість навчання -- оцінка знань -- гіподинамія -- багатопредметність
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>8.
|
Калошин, В. Ф. Творче надбання В. Ф. Шаталова в освітню практику [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N8. - С. 71-73
Дод.точки доступу: Шаталов, Виктор Федорович (учитель) Є примірники у відділах:
всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах
Знайти схожі
|
>9.
|
Калошин, В. Ф. Як ефективно провести бесіду з батьками "важких" учнів ( практичні поради молодому вчителю) [Текст] / В.Ф. Калошин, Н.А. Козинчук> // Педагогіка толерантності : Громадський психолого-педагогічний журнал для вчителів, вихователів, науковців,організаторів освіти, бвтьків та юнацтва. - 2003. - N3. - С. 45-50. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.840 Рубрики: "важкі" діти
Дод.точки доступу: Козинчук, Н.А. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>10.
|
Калошин, В. Ф. Помогаем каждому ребенку развить свой талант [Текст] / В. Ф. Калошин> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N7. - С. 51-60.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|