Пошуковий запит: <.>A=Калошин, В. Ф.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 154
Показані документи с 1 за 10 |
|
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Виховна робота в школі -2017р.,N 4 Цікаві статті : Мороз О.О. Взаємодія родини і ліцею для формування моральних якостей школярів/ О. О. Мороз (стр.2-5) Мітягін В. Ю. Особливості виховної діяльності й управління нею за умов сьогодення/ В. Ю. Мітягін (стр.44-48) Калошин В.Ф. Підводні рифи покарання дитини з виховною метою/ В. Ф. Калошин (стр.49-54) Цікаві статті : Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2013р.,N 3 Цікаві статті : Юркевич В.С. О двух типах одаренности/ В. С. Юркевич (стр.2-8) Недозірна Г.І. Розвиток пам’яті та творчого мислення методами Ейдетики в початковій школі/ Г. І. Недозірна (стр.9-14) Сахарова Н.П. Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры/ Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко (стр.15-22) Зверик А.П. "Испытай сам себя": 2-й тест на выявление творческой технической одаренности/ А. П. Зверик (стр.23-31) Настасенко В.А. Анализ 2-го теста Зверика А.П. на выявление творческой технической одаренности "Испытай сам себя"/ В. А. Настасенко (стр.31-34) Качур О.В. Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей/ О. В. Качур (стр.35-41) Недериця С.С. Музика - цілющий та розвивальний засіб, який працює на рівні дива/ С. С. Недериця (стр.42-44) Методика виявлення рівня естетичного та творчого розвитку дітей "Ескіз пам’ятника герою художнього твору" (стр.45-49) Розвиваємо пам’ять (стр.50-55) Калошин В.Ф. Как успешно развивать ребенка/ В. Ф. Калошин (стр.56-61) Завгородня В.В. Інтегрована природознавча гра "Соняшник" (позакласний захід для учнів 7-х класів)/ В. В. Завгородня (стр.62-66) Шумка О. Зерно калини/ О. Шумка (стр.67) Цікаві статті : Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Виховна робота в школі -2013р.,N 4 Цікаві статті : Калошин В. Ф. Відмовтеся від обвинувачень - живіть прощенням!/ В. Ф. Калошин (стр.2-5) Діденко Т. В. Свято останнього дзвоника/ Т. В. Діденко (стр.6-9) Кадров А. О. Поклонимся великим тем годам/ А. О. Кадров (стр.32-34) Євтушенко О. М. Шкільний Євроклуб: досвід роботи/ О. М. Євтушенко ; О. М. Євтушенко (стр.35-40) Гавриленко С. В. Освенцим як попередження людству/ С. В. Гавриленко (стр.41-46) Політико С. В. Унікальні властивості перепелиних яєць/ С. В. Політико (стр.54-55) Цікаві статті : Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Виховна робота в школі -2017р.,N 12 Цікаві статті : Кравець Н. В. Квестманія/ Н. В. Кравець (стр.2-23.) Страшна Л. В. Шлях до успіху/ Л. В. Страшна (стр.28-32.) Пугач М. Вандалізм - біла пляма в педагогіці й психології/ М. Пугач, К.Стрюк (стр.33-35.) Якухно І. І. Духовно-моральне виховання учнів/ І. І. Якухно (стр.36-40.) Калошин В. Ф. Як ефективно чого-небудь навчитися?/ В. Ф. Калошин (стр.41-44.) Метка С. М. Збережемо Землю для нащадків/ С. М. Метка (стр.45-50.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Виховна робота в школі -2013р.,N 3 Цікаві статті : Калошин В.Ф. Як ми живемо...і виховуємо своїх дітей/ В. Ф. Калошин (стр.2-10.) Проноза О. В. Вплив гендера на фомування уявлень образу ідеального партнера/ О. В. Проноза (стр.11-18.) Гречуха Н. М. За крок до дорослого життя/ Н. М. Гречуха (стр.21-25.) Копач І. Й. Безпека руху - це модно!/ І. Й. Копач (стр.30-32.) Мовчан Г. В. Як навчитися вчитися/ Г. В. Мовчан (стр.36-41.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 7 Цікаві статті : Ліщинська О. А. Інформаційно-динамічна модель особистості/ О. А. Ліщинська (стр.6-11.) Рибалка В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб/ В. В. Рибалка (стр.11-16.) Коваленко О. Г. Стандартизація методики КОС-2 В. В. Синявського і Б. О. Федоришина для долсідження осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко (стр.17-21.) Шлімакова І.І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи"/ І. І. Шлімакова (стр.21-28.) Кобикова Ю.В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх/ Ю. В. Кобикова (стр.29-33.) Давиденко А. А. Поняття обдарованості дитини/ А. А. Давиденко (стр.34-37.) Демида К. Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації/ К. Демида (стр.43-49.) Клещерова І. М. Основні напрямки роботи психолога з матерями дітей з органічними ураженням ЦНС в умовах дитячих реабілітаційних закладів/ І. М. Клещерова (стр.53-55.) Калошин В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху/ В. Ф. Калошин (стр.61-62.) Губенко А.В. Переструктуирование как важный механизм творческого обучения/ А. В. Губенко (стр.62-71.) Верещак Є. П. Керівник і команда/ Є. П. Верещак (стр.72-75.) Тищенко С.П. Моя лада. Пам’яті Рими Миколаївни Губенко/ С. П. Тищенко (стр.76-77.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Історія та правознавство -2015р.,N 28/29 Цікаві статті : Марєєнкова Л. М. Шляхи підвищення мотивації до навчання/ Л. М. Марєєнкова, О. О. Дятлова (стр.2-8.) Хавбе І. О. Сенкан на уроках історії/ І. О. Хавбе (стр.8-10.) Буланов Ю. І. Тестові завдання "Княжа Русь-Україна" (Історія України, 7 клас)/ Ю. І. Буланов (стр.10-19.) Машика В. Т. Порівняльні завдання на уроках всесвітньої історії/ В. Т. Машика (стр.19-22.) Гук Ю. М. Передумови і початок Національно-визвольної війни під проводом Б. Хмельницького (Історія України, 8 клас)/ Ю. М. Гук (стр.22-25.) Білоус Л. С. Урок узагальнення за темою "Виникнення та розвиток Київської Русі" (Історія України, 7 клас)/ Л. С. Білоус (стр.25-28.) Паславський Р. П. Найдавніші держави Дворіччя, 6 клас/ Р. П. Паславський (стр.28-34.) Лучко Н. В. Модернізація українського суспільства в середині - другій половині XIX ст. (Історія України, 9 клас)/ Н. В. Лучко (стр.34-36.) Сабадаш О. І. Церковне життя в Україні наприкінці XVI - на початку XVII ст. Християнські символи в традиціях і культурі українського народу (Історія України, 8 клас)I/ О. І. Сабадаш, Н. Д. Кручаниця (стр.36-41.) Слободська Н. І. Гетьманщина наприкінці XVII - на початку XVIII ст. : Іван Мазепа (Історія України, 8 клас)/ Н. І. Слободська (стр.41-47.) Нужа Ю. П. Московська держава у XVII - XVIII ст. (Всесвітня історія, 8 клас)/ Ю. П. Нужа (стр.47-52.) Садкіна В. І. Конкурс "Народний Спікер" - досвід + повага + суперприз/ В. І. Садкіна, І. Т. Соколянська (стр.52-53.) Калошин В. Ф. Як конструктивно ставитися до проблеми/ В. Ф. Калошин (стр.55-62.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2013р.,N 8 Цікаві статті : Біла І.М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях/ І. М. Біла (стр.2-8) Петренко Л.Б. Театральна ейдетика: всебічний розвиток обдарувань та загальна гармонізація дитини/ Л. Б. Петренко (стр.9-18) Мокрякова В.П. На шляху до історичного Олімпу/ В. П. Мокрякова (стр.19-24) Гончаренко О.Р. Розвиток мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку/ О. Р. Гончаренко (стр.25-30) Степаненко Н.П. Декоративне малювання як засіб пізнання та розвитку естетичного сприйняття дошкільнятами навколишнього світу/ Н. П. Степаненко (стр.30-38) Філіпенко Т.О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів/ Т. О. Філіпенко (стр.39-44) Поліхун Н.І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів/ Н. І. Поліхун (стр.45-49) Заика Е.В. Пальцевая гимнастика для активизации коры головного мозга (для детей от 10 до 16 лет)/ Е. В. Заика (стр.50-57) Калошин В.Ф. Вера в ребенка создает его будущее/ В. Ф. Калошин (стр.58-61) Мельник А.О. Математичні завдання для учнів 1-го класу/ А. О. Мельник (стр.62-65) Шумка О. Маґда/ О. Шумка (стр.66-67) Цікаві статті : Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 8 Цікаві статті : Панок В.Г. Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти/ В. Г. Панок (стр.1-7) Забаровська С.М. Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога/ С. М. Забаровська (стр.8-12) Гапоненко Л.О. Підготовка до рефлексивного спілкування у професійній взаємодії майбутніх практичних психологів/ Л. О. Гапоненко (стр.13-17) Климчук В.О. Мотиваційні конфлікти особистості: модель психологічної допомоги/ В. О. Климчук (стр.17-21) Соловйова О.П. Творчість як стиль життя: креативний підхід до вирішення проблем/ О. П. Соловйова (стр.21-24) Левченко Ю.В. Формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку/ Ю. В. Левченко (стр.24-30) Шлімакова І.І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи"/ І. І. Шлімакова (стр.30-36) Кобикова Ю.В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх/ Ю. В. Кобикова (стр.36-40) Рибалка В.В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб/ В. В. Рибалка (стр.40-34) Барашева Д. Гендерная и этническая идентификация в условиях гетерогенного социума/ Д. Барашева (стр.43-48) Філіппова І.Ю. Індивідуальне соціальне здоров’я як важливий соціокультурний компонент щастя та життєвого благополуччя/ І. Ю. Філіппова (стр.48-56) Шмаргун В.М. Зв’язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій/ В. М. Шмаргун (стр.57-62) Калошин В.Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху/ В. Ф. Калошин (стр.63-65) Акимова М.К. Коррекционно-развивающие программы для детей/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова (стр.65-72) Губенко А.В. Перформативные и констативные изменения творческой деятельности/ А. В. Губенко (стр.72-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2013р.,N 7 Цікаві статті : Носаченко І.М. Медіаосвіта як напрям навчально-виховного процесу/ І. М. Носаченко (стр.2-9) Йовко О.М. Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітньої школи/ О. М. Йовко (стр.10-16) Бугрова А.В. Внедрение медиаобразования во внешкольных учебных заведениях (на прмере Центра детского и юношеского творчества Соломенского района г. Киева)/ А. В. Бугрова (стр.17-19) Крутій К. Л. Медіадидактичні особливості використання мультфільмів як засобу навчання мови і розвитку зв’язного мовлення дошкільників/ К. Л. Крутій (стр.20-25) Балабанова К.Є. Використання соціальних інтернет-мереж у професійній діяльності педагогів/ К. Є. Балабанова, Є. С. Вакарєв (стр.26-31) Поліхун Н.І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів/ Н. І. Поліхун (стр.32-35) Зверик А.П. "Испытай сам себя": 3-й тест на выявление творческой технической одаренности/ А. П. Зверик (стр.36-39) Настасенко В.А. Анализ 3-го теста Зверика А.П. на выявление творческой технической одаренности "Испытай сам себя"/ В. А. Настасенко (стр.40-42) Заика Е.В. Тренинг индивидуальности познания - путь к успешности и здоровью школьников/ Е. В. Заика, И. А. Зуев (стр.43-50) Пономаренко Л.В. Особливості впливу мас-медіа на школяра/ Л. В. Пономаренко (стр.51-58) Калошин В.Ф. Научите ребенка мечтать/ В. Ф. Калошин (стр.59-62) Досліди з електрикою (для дітей молодшого шкільного віку). Частина друга, завершальна (стр.63-66) Цікаві статті : Знайти схожі
|
|
|