Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Калошин, В. Ф.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 154
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Виховна робота в школі -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Мороз О.О. Взаємодія родини і ліцею для формування моральних якостей школярів/ О. О. Мороз (стр.2-5)
Мітягін В. Ю. Особливості виховної діяльності й управління нею за умов сьогодення/ В. Ю. Мітягін (стр.44-48)
Калошин В.Ф. Підводні рифи покарання дитини з виховною метою/ В. Ф. Калошин (стр.49-54)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Обдарована дитина -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Юркевич В.С. О двух типах одаренности/ В. С. Юркевич (стр.2-8)
Недозірна Г.І. Розвиток пам’яті та творчого мислення методами Ейдетики в початковій школі/ Г. І. Недозірна (стр.9-14)
Сахарова Н.П. Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры/ Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко (стр.15-22)
Зверик А.П. "Испытай сам себя": 2-й тест на выявление творческой технической одаренности/ А. П. Зверик (стр.23-31)
Настасенко В.А. Анализ 2-го теста Зверика А.П. на выявление творческой технической одаренности "Испытай сам себя"/ В. А. Настасенко (стр.31-34)
Качур О.В. Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей/ О. В. Качур (стр.35-41)
Недериця С.С. Музика - цілющий та розвивальний засіб, який працює на рівні дива/ С. С. Недериця (стр.42-44)
Методика виявлення рівня естетичного та творчого розвитку дітей "Ескіз пам’ятника герою художнього твору" (стр.45-49)
Розвиваємо пам’ять (стр.50-55)
Калошин В.Ф. Как успешно развивать ребенка/ В. Ф. Калошин (стр.56-61)
Завгородня В.В. Інтегрована природознавча гра "Соняшник" (позакласний захід для учнів 7-х класів)/ В. В. Завгородня (стр.62-66)
Шумка О. Зерно калини/ О. Шумка (стр.67)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Виховна робота в школі -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Калошин В. Ф. Відмовтеся від обвинувачень - живіть прощенням!/ В. Ф. Калошин (стр.2-5)
Діденко Т. В. Свято останнього дзвоника/ Т. В. Діденко (стр.6-9)
Кадров А. О. Поклонимся великим тем годам/ А. О. Кадров (стр.32-34)
Євтушенко О. М. Шкільний Євроклуб: досвід роботи/ О. М. Євтушенко ; О. М. Євтушенко (стр.35-40)
Гавриленко С. В. Освенцим як попередження людству/ С. В. Гавриленко (стр.41-46)
Політико С. В. Унікальні властивості перепелиних яєць/ С. В. Політико (стр.54-55)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Виховна робота в школі -2017р.,N 12
Цікаві статті :
Кравець Н. В. Квестманія/ Н. В. Кравець (стр.2-23.)
Страшна Л. В. Шлях до успіху/ Л. В. Страшна (стр.28-32.)
Пугач М. Вандалізм - біла пляма в педагогіці й психології/ М. Пугач, К.Стрюк (стр.33-35.)
Якухно І. І. Духовно-моральне виховання учнів/ І. І. Якухно (стр.36-40.)
Калошин В. Ф. Як ефективно чого-небудь навчитися?/ В. Ф. Калошин (стр.41-44.)
Метка С. М. Збережемо Землю для нащадків/ С. М. Метка (стр.45-50.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Виховна робота в школі -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Калошин В.Ф. Як ми живемо...і виховуємо своїх дітей/ В. Ф. Калошин (стр.2-10.)
Проноза О. В. Вплив гендера на фомування уявлень образу ідеального партнера/ О. В. Проноза (стр.11-18.)
Гречуха Н. М. За крок до дорослого життя/ Н. М. Гречуха (стр.21-25.)
Копач І. Й. Безпека руху - це модно!/ І. Й. Копач (стр.30-32.)
Мовчан Г. В. Як навчитися вчитися/ Г. В. Мовчан (стр.36-41.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Ліщинська О. А. Інформаційно-динамічна модель особистості/ О. А. Ліщинська (стр.6-11.)
Рибалка В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб/ В. В. Рибалка (стр.11-16.)
Коваленко О. Г. Стандартизація методики КОС-2 В. В. Синявського і Б. О. Федоришина для долсідження осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко (стр.17-21.)
Шлімакова І.І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи"/ І. І. Шлімакова (стр.21-28.)
Кобикова Ю.В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх/ Ю. В. Кобикова (стр.29-33.)
Давиденко А. А. Поняття обдарованості дитини/ А. А. Давиденко (стр.34-37.)
Демида К. Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації/ К. Демида (стр.43-49.)
Клещерова І. М. Основні напрямки роботи психолога з матерями дітей з органічними ураженням ЦНС в умовах дитячих реабілітаційних закладів/ І. М. Клещерова (стр.53-55.)
Калошин В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху/ В. Ф. Калошин (стр.61-62.)
Губенко А.В. Переструктуирование как важный механизм творческого обучения/ А. В. Губенко (стр.62-71.)
Верещак Є. П. Керівник і команда/ Є. П. Верещак (стр.72-75.)
Тищенко С.П. Моя лада. Пам’яті Рими Миколаївни Губенко/ С. П. Тищенко (стр.76-77.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Історія та правознавство -2015р.,N 28/29
Цікаві статті :
Марєєнкова Л. М. Шляхи підвищення мотивації до навчання/ Л. М. Марєєнкова, О. О. Дятлова (стр.2-8.)
Хавбе І. О. Сенкан на уроках історії/ І. О. Хавбе (стр.8-10.)
Буланов Ю. І. Тестові завдання "Княжа Русь-Україна" (Історія України, 7 клас)/ Ю. І. Буланов (стр.10-19.)
Машика В. Т. Порівняльні завдання на уроках всесвітньої історії/ В. Т. Машика (стр.19-22.)
Гук Ю. М. Передумови і початок Національно-визвольної війни під проводом Б. Хмельницького (Історія України, 8 клас)/ Ю. М. Гук (стр.22-25.)
Білоус Л. С. Урок узагальнення за темою "Виникнення та розвиток Київської Русі" (Історія України, 7 клас)/ Л. С. Білоус (стр.25-28.)
Паславський Р. П. Найдавніші держави Дворіччя, 6 клас/ Р. П. Паславський (стр.28-34.)
Лучко Н. В. Модернізація українського суспільства в середині - другій половині XIX ст. (Історія України, 9 клас)/ Н. В. Лучко (стр.34-36.)
Сабадаш О. І. Церковне життя в Україні наприкінці XVI - на початку XVII ст. Християнські символи в традиціях і культурі українського народу (Історія України, 8 клас)I/ О. І. Сабадаш, Н. Д. Кручаниця (стр.36-41.)
Слободська Н. І. Гетьманщина наприкінці XVII - на початку XVIII ст. : Іван Мазепа (Історія України, 8 клас)/ Н. І. Слободська (стр.41-47.)
Нужа Ю. П. Московська держава у XVII - XVIII ст. (Всесвітня історія, 8 клас)/ Ю. П. Нужа (стр.47-52.)
Садкіна В. І. Конкурс "Народний Спікер" - досвід + повага + суперприз/ В. І. Садкіна, І. Т. Соколянська (стр.52-53.)
Калошин В. Ф. Як конструктивно ставитися до проблеми/ В. Ф. Калошин (стр.55-62.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Обдарована дитина -2013р.,N 8
Цікаві статті :
Біла І.М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях/ І. М. Біла (стр.2-8)
Петренко Л.Б. Театральна ейдетика: всебічний розвиток обдарувань та загальна гармонізація дитини/ Л. Б. Петренко (стр.9-18)
Мокрякова В.П. На шляху до історичного Олімпу/ В. П. Мокрякова (стр.19-24)
Гончаренко О.Р. Розвиток мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку/ О. Р. Гончаренко (стр.25-30)
Степаненко Н.П. Декоративне малювання як засіб пізнання та розвитку естетичного сприйняття дошкільнятами навколишнього світу/ Н. П. Степаненко (стр.30-38)
Філіпенко Т.О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів/ Т. О. Філіпенко (стр.39-44)
Поліхун Н.І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів/ Н. І. Поліхун (стр.45-49)
Заика Е.В. Пальцевая гимнастика для активизации коры головного мозга (для детей от 10 до 16 лет)/ Е. В. Заика (стр.50-57)
Калошин В.Ф. Вера в ребенка создает его будущее/ В. Ф. Калошин (стр.58-61)
Мельник А.О. Математичні завдання для учнів 1-го класу/ А. О. Мельник (стр.62-65)
Шумка О. Маґда/ О. Шумка (стр.66-67)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 8
Цікаві статті :
Панок В.Г. Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти/ В. Г. Панок (стр.1-7)
Забаровська С.М. Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога/ С. М. Забаровська (стр.8-12)
Гапоненко Л.О. Підготовка до рефлексивного спілкування у професійній взаємодії майбутніх практичних психологів/ Л. О. Гапоненко (стр.13-17)
Климчук В.О. Мотиваційні конфлікти особистості: модель психологічної допомоги/ В. О. Климчук (стр.17-21)
Соловйова О.П. Творчість як стиль життя: креативний підхід до вирішення проблем/ О. П. Соловйова (стр.21-24)
Левченко Ю.В. Формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку/ Ю. В. Левченко (стр.24-30)
Шлімакова І.І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи"/ І. І. Шлімакова (стр.30-36)
Кобикова Ю.В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх/ Ю. В. Кобикова (стр.36-40)
Рибалка В.В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб/ В. В. Рибалка (стр.40-34)
Барашева Д. Гендерная и этническая идентификация в условиях гетерогенного социума/ Д. Барашева (стр.43-48)
Філіппова І.Ю. Індивідуальне соціальне здоров’я як важливий соціокультурний компонент щастя та життєвого благополуччя/ І. Ю. Філіппова (стр.48-56)
Шмаргун В.М. Зв’язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій/ В. М. Шмаргун (стр.57-62)
Калошин В.Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху/ В. Ф. Калошин (стр.63-65)
Акимова М.К. Коррекционно-развивающие программы для детей/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова (стр.65-72)
Губенко А.В. Перформативные и констативные изменения творческой деятельности/ А. В. Губенко (стр.72-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Обдарована дитина -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Носаченко І.М. Медіаосвіта як напрям навчально-виховного процесу/ І. М. Носаченко (стр.2-9)
Йовко О.М. Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітньої школи/ О. М. Йовко (стр.10-16)
Бугрова А.В. Внедрение медиаобразования во внешкольных учебных заведениях (на прмере Центра детского и юношеского творчества Соломенского района г. Киева)/ А. В. Бугрова (стр.17-19)
Крутій К. Л. Медіадидактичні особливості використання мультфільмів як засобу навчання мови і розвитку зв’язного мовлення дошкільників/ К. Л. Крутій (стр.20-25)
Балабанова К.Є. Використання соціальних інтернет-мереж у професійній діяльності педагогів/ К. Є. Балабанова, Є. С. Вакарєв (стр.26-31)
Поліхун Н.І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів/ Н. І. Поліхун (стр.32-35)
Зверик А.П. "Испытай сам себя": 3-й тест на выявление творческой технической одаренности/ А. П. Зверик (стр.36-39)
Настасенко В.А. Анализ 3-го теста Зверика А.П. на выявление творческой технической одаренности "Испытай сам себя"/ В. А. Настасенко (стр.40-42)
Заика Е.В. Тренинг индивидуальности познания - путь к успешности и здоровью школьников/ Е. В. Заика, И. А. Зуев (стр.43-50)
Пономаренко Л.В. Особливості впливу мас-медіа на школяра/ Л. В. Пономаренко (стр.51-58)
Калошин В.Ф. Научите ребенка мечтать/ В. Ф. Калошин (стр.59-62)
Досліди з електрикою (для дітей молодшого шкільного віку). Частина друга, завершальна (стр.63-66)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 54152
Кількість відвідувачів 783
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя