Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Капська, Алла Йосипівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 808.5(075.3)/К 20
Автор(и) : Капська, Алла Йосипівна
Назва : Виразне читання : навч. посібник для студ. філол. фак. пед. ін-тів
Вихідні дані : К.: Вища школа, 1986
Кільк.характеристики :168 с
Ціна : 0.30 крб.
ББК : 83.7я7
Примірники : всього 86: Ч.З.№3(24), ав(1), Ч.З.№2(43), аб(20)
Вільні : Ч.З.№3(24), ав(1), Ч.З.№2(43), аб(20)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 808.5(07)/К 20
Автор(и) : Капська, Алла Йосипівна
Назва : Як навчати учнів виразно читати
Вихідні дані : К.: Радянська школа, 1987
Кільк.характеристики :108 с
Ціна : 0.15 крб.
Предметні рубрики (Галузі знань): Виразне читання
Примірники : всього : Ч.З.№3(2)
Вільні : Ч.З.№3(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 808.5(075.3)/К 20
Автор(и) : Капська, Алла Йосипівна
Назва : Виразне читання: Практичні і лабораторні заняття : навч. посібник для студ. філ. фак. пед. ін-тів
Вихідні дані : К.: Вища школа, 1990
Кільк.характеристики :175 с
Ціна : 0.30 крб.
ББК : 83.7я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Виразне читання
Примірники : всього 2: Ч.З.№3(4), аб(14), ав(1)
Вільні : Ч.З.№3(4), аб(14), ав(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/С 69
Автор(и) : Капська, Алла Йосипівна, Олексюк, Наталія Степанівна, Калаур С. М., Фалинська З. З.
Назва : Соціально-педагогічна робота з проблемними сім’ями : Посібник
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2010
Кільк.характеристики :304 с
ISBN, Ціна 978-966-308-357-5: 30.00 грн.
ББК : 74.6я73 + 74.9я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціальна педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Сімейне виховання
Соціально-педагогічна робота-- Сім’я
Сім’я-- проблемні сім’ї
Сім’я в Україні-- соціально-педагогічна підтримка
Сім’я-- домашнє насильство
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 36(075.3)/К 20
Автор(и) : Капська, Алла Йосипівна
Назва : Соціальна робота : навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Слово, 2011
Кільк.характеристики :400 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-966-194-072-6: 58.00 грн.
ББК : 65.9(4Укр)272я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Соціальна робота-- підручники та посібники для ВНЗ
Соціальна робота-- методи, форми
Технології соціальної роботи
Робота в громаді
Соціальні служби --Україна
неблагополучна сім’я-- соціальна робота
Сирітство-- соціальна робота
Соціальна робота-- робота з дітьми, молоддю
Соціально-педагогічна робота-- важковиховувані діти
Зміст : Соціальна робота як практична діяльність ; Соціальна робота з дітьми, які залишилися без батьківського піклування ; Соціально-педагогічна робота з важковиховуваними дітьми ; Соціальна робота з дітьми та молоддю з функціональними обмеженнями ; Технології соціальної роботи з бездоглядними та безпритульними дітьми ; Організація роботи в громаді
Примірники : всього : фб(1), НМК ф-т ПСР(2), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), НМК ф-т ПСР(2), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 36(075.3)/К 20
Автор(и) : Капська, Алла Йосипівна, Пєша, Ірина Василівна
Назва : Соціальний супровід різних категорій сімей та дітей : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :231, [1] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ), Інститут соціальної роботи та управління
Примітки : Л-ра: с. 202-205. - Дод.: с. 206-231
ISBN, Ціна 978-611-01-0333-6: 50.00 грн.
ББК : 65.9(4Укр)272я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна робота-- підручники та посібники для ВНЗ
Соціальна робота в Україні
Соціальна робота і сім’я
Соціальна робота-- робота з дітьми, молоддю
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний супровід
Примірники :Ч.З.№2(1)
Вільні : Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 36(075.3)/Т 38
Автор(и) : Капська, Алла Йосипівна, Пєша, Ірина Василівна, Міхеєва, Оксана Юріївна, Соляник, Марина Геннадіївна
Назва : Технології соціально-педагогічної роботи з сім’ями : Навчально-методичний посібник для студ. спец. "Соціальна педагогіка" та "Соціальна робота"
Вихідні дані : К.: СЛОВО, 2015
Кільк.характеристики :328 с
Примітки : Бібліогр.: с. 312-324
ISBN, Ціна 978-966-194-213-3: 79.00 грн
ББК : 65.9(4Укр)272я73 + 74.6я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна робота-- підручники та посібники для ВНЗ
Соціальний працівник
соціальні організації
Соціальна педагогіка
Соціальна робота і сім’я
Соціально-реабілітаційна робота
Примірники : всього : ав(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(2)
Вільні : ав(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :242 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 98.00 грн
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Викладання іноземної мови
Дитяча психологія
Керівник ДНЗ
соціальний педагог-- підготовка
Військово-патріотичне виховання
історія зарубіжної педагогіки
Історія педагогіки --Україна
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Канада-- Освіта. Педагогіка
Німеччина-- освіта
Великобританія-- освіта
Франція-- Освіта.Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання альтруїзму
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Соціально-психологічні ознаки ВІЛ-інфікованих дітей/ К. А. Абрамова. Порівняльний аналіз результатів експериментального дослідження з формування соціального досвіду дитини у взаємодії ДНЗ і родини/ О. А. Алєко. Інновації в галузі антропологічного контексту освіти/ І. П. Аносов. Закономірності навчання учнів образотворчого мистецтва в сучасній школі/ Л. В. Бабенко. Задачний підхід при вивченні педагогіки в університеті/ С. М. Бадьора. Здоров’язбережувальні педагогічні технології – важлива складова здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу/ Т. І. Бережна. Ансамблеве музикування: до сутності поняття/ Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. Умови формування бажання самовдосконалюватись у молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Аналіз проблеми формування соціального здоров’я студентської молоді в науковій літературі/ А. А. Бобро. Сімейна депривація як негативний чинник розвитку та становлення особистості вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ Р. Х. Вайнола, О. В. Красницька. Модернізація іншомовної підготовки співробітників сектора безпеки у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів/ Л. В. Вікторова. Компетентнісно спрямована освіта – сучасний орієнтир навчально-виховного процесу/ Л. А. Гуцан. Дослідження соціальних потреб дітей трудових мігрантів у новому соціально-освітньому середовищі/ Л. М. Завацька. Змістова структура процесу самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації/ А. Й. Капська, М. С. Сидорчук. Некоторые современные аспекты преподавания иностранных языков/ Л. В. Кнодель. Активізація професійного саморозвитку аспірантів – майбутніх викладачів вищої економічної школи/ О. Є. Коваль. Особистісно-діяльнісний розвиток студента-математика у процесі навчання письмового перекладу фахової літератури/ О. А. Копил. Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти/ А. А. Коробченко. Сутність та освітньо-кваліфікаційні рівні вищої економічної освіти/ Р. А. Кубанов. Соціально-педагогічні орієнтири виховання альтруїзму/ Р. В. Малиношевський. Обучение иностранному языку в высшем профессиональном образовании: к проблеме реализации системного подхода/ М. Е. Маслова, Ю. В. Маслов. Організаційна культура майбутнього керівника дошкільного навчального закладу як складова управлінської діяльності/ Ю. Г. Новгородська. Психологія любові та диференціація понять кохання та закоханості/ С. В. Отчич. Особливості профорієнтаційної діяльності соціального педагога з молоддю з обмеженими можливостями/ Т. Г. Соловйова. Тенденції розвитку понятійного апарату соціальної педагогіки у сучасному науковому контексті/ С. Я. Харченко, О. І. Рассказова. Педагогічні засади функціонування центрів матері і дитини та потреба професійної діяльності у них кваліфікованих соціальних педагогів/ А. М. Шеремет. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Педагогічний потенціал технології tеаm teaching для професійного розвитку майбутнього вчителя іноземних мов/ С. Л. Бобир. Розробка комплексу вправ у межах курсової, бакалаврської чи магістерської роботи з методики навчання іноземних мов/ Н. В. Богушевич. Рефлексія у професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів англійської інтонації/ Н. В. Гурина. "Захист Вітчизни" у системі військово-патріотичного виховання учнівської молоді/ Р. О. Проць. Деякі аспекти викладання української мови як іноземної для студентів-медиків/ З. Я. Родчин. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх соціальних педагогів до співпраці з недержавними організаціями в контексті діяльнісного підходу/ Г. П. Біляченко. Основні аспекти підготовки соціальних педагогів до організації виховної роботи в закладах інклюзивного навчання/ Л. І. Міщик. Інтерактивне навчання як засіб ефективної підготовки спеціалістів/ Н. О. Падун, А. О. Падун. Критерії та показники рівнів готовності вчителя-філолога до профільного навчання старшокласників засобами інформаційних технологій/ Ю. Самойленко. Лінгвокультурологічний компонент у змісті іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземних мов/ Л. І. Ушакова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості організації змісту професійної підготовки заняттєвих терапевтів у Канаді/ І. П. Багрій. Вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах ФРН як важливий елемент професійної соціалізації/ І. Б. Бойчевська. Становлення системи професійної підготовки майбутніх вчителів у Великобританії (ХІХ ст.)/ Т. В. Коляда. Релігієзнавчий компонент у змісті суспільствознавчих дисциплін у колежах та ліцеях Франції/ І. С. Лаухіна. Система виховання неповнолітніх правопорушників у педагогічній спадщині О. Я. Герда/ Н. М. Малько. Проблема бюджету часу майстра виробничого навчання у закладах професійно-технічної освіти в Україні (друга половина ХХ століття)/ Д. Ш. Поприткіна.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :242 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 103.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія освіти --Україна
Дошкільне виховання
Професійна орієнтація
Дозвіллєва діяльність
Особи похилого віку
Обдаровані діти
Інформаційно-комунікаційні технології
Позакласна виховна робота
Проектні технології-- метод проектів
Психологія юнацького віку
Здоровий спосіб життя-- виховання
Толерантність-- діти
Підготовка соціальних педагогів
Географіч. рубрики: Польща-- освіта
Франція-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педологія
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Соціально-педагогічне супроводження батьків учнів у процесі здійснення інклюзивного навчання в загальноосвітній школі/ В. О. Бойко. Соціально-педагогічна робота у ДНЗ з формування життєзбережувальної компетентності дошкільників/ О. М. Василенко. Любов як смисложиттєва цінність учнів основної та старшої школи/ К. О. Журба. Сoціально-педагогічна робота з молоддю у конфлікті з законом/ Н. В. Заверико. Професійний вибір як чинник соціалізації особистості/ Р. В. Зозуляк-Случик. Особливості діяльності студентських громадських організацій як фактора формування соціальної активності особистості/ Ю. В. Ївженко. Дозвіллєва діяльність: сутність, структура і підходи до досліджень/ Т. І. Ковальчук. Експериментальне дослідження адаптації людей похилого віку до умов нового соціального середовища/ Т. І. Коленіченко. Соціально-педагогічні аспекти навчання та виховання обдарованих дітей у загальноосвітніх навчальних закладах/ О. В. Михайленко. Психолого-педагогічні аспекти формування активної екологічної позиції учнів/ С. В. Скрипник. Програма соціально-педагогічного супроводу медіасоціалізації молодших школярів у сучасному інформаційному просторі/ А. В. Тадаєва. Безпека особистості як соціокультурний феномен/ О. П. Шароватова. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Розвиток у дітей старшого дошкільного віку почуття совісті як регулятора міжособистісних взаємин/ А. М. Аніщук. Формування громадянина в системі загальноосвітніх навчальних закладів в умовах розвитку громадянського суспільства в Україні/ Н. М. Богомолова. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб організації навчання і виховання підлітків/ О. Л. Демянчук. Практичні аспекти формування національної самосвідомості підростаючого покоління засобами фольклорного мистецтва/ В. М. Кирилюк. / І. П. Лисенкова ; Формування творчої особистості дитини старшого дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності. Формування інтересу у старших дошкільників до здорового способу життя як психолого-педагогічна проблема/ Л. В. Мовчан. Базові аспекти, функції та напрями діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі/ О. В. Пожидаєва. Актуальність формування доброзичливих взаємин між старшими дошкільниками/ О. П. Полякова. Проективна технологія на заняттях образотворчого мистецтва у позакласній роботі/ І. В. Руденко. Вплив екзистенційних переживань на формування особистості у юнацькому віці/ Т. І. Сватенкова. Формування здорового способу життя підлітків шляхом реалізації комплексу засобів соціальної вуличної роботи/ Н. В. Тарасенко. Особливості організації сюжетно-рольової гри у вихованні моральних цінностей дітей/ М. А. Федорова. Соціально-педагогічні проблеми впливу засобів масової інформації на формування негативних проявів у поведінці неповнолітніх/ Т. Є. Федорченко. Дитячі об’єднання як соціальний інститут виховання особистості: типологія, проблеми, організація діяльності/ Н. В. Чиренко. Робота соціального педагога загальноосвітньої школи з прийомними сім’ями: технологічний аспект/ Н. О. Шпиг. Особливості організації образотворчої діяльності обдарованих дітей старшого дошкільного віку/ К. О. Ющенко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Критерії та показники розвитку лідерського потенціалу студентського активу/ Д. А. Волківська. Психолого-педагогічна характеристика студента-менеджера як суб’єкта процесу формування соціально-етичних цінностей/ А. Й. Капська, А. І. Сікалюк. До питання про зміст формування готовності майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності до попередження професійних конфліктів/ М. О. Коростелін. Підготовка майбутніх вихователів до формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку/ С. І. Матвієнко. Формування творчої особистості в університетах природоохоронного профілю/ Т. Ф. Мельничук. Формування готовності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів до виховання толерантності учнів старшої школи (просоціальний аспект)/ В. М. Оржеховська, В. Б. Нечерда. Практичні підходи до організації соціально-психолого-педагогічного тренінгу як форми конфліктологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ М. А. Трухан. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості реформування загальноосвітньої і професійної шкіл у Польщі у повоєнний період (середина 40-х – початок 50-х рр. ХХ ст.)/ Д. Д. Герцюк. Формування професіоналізму майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект/ М. М. Головкова. Виховання статевої чистоти та стриманості у педагогічній спадщині Г. Ващенка/ О. І. Онипченко. Стратегії навчання і розвитку дитини раннього віку в документах ООН і їх реалізація в Україні/ В. В. Рагозіна. Літні походи як результат педагогічної діяльності А. С. Макаренка/ І. В. Самофалов. Педагогічний аналіз підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищих мистецьких закладах України/ О. А. Устименко-Косоріч. Сучасний стан та шляхи розв’язання проблеми ресоціалізації наркозалежних осіб в Україні та за кордоном/ Ю. І. Чернецька. Особливості соціально-педагогічної роботи з дитячими громадськими об’єднаннями у Франції/ Л. В. Школяр. Педологія як основа соціального виховання дітей в Україні у 20-ті роки ХХ ст./ Т. В. Янченко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 76921
Кількість відвідувачів 790
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя