Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Карпенко, А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
Шифр: КШС-2/2017/5
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2017р. N 5
Зміст:
Франчук, Наталія Петрівна. Наукова школа Мирослава Івановича Жалдака / Н. П. Франчук. - С.3-6.
Карташова, Любов. Поняття електронного документообігу та його розкриття у процесі навчання інформатики / Л. Карташова, І. Пліш. - С.7-11.
Лапінський, Віталій Васильович. Особливості вивчення інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році (продовження) / В. В. Лапінський, Б. В. Кудренко. - С.11-20.
Вішнікіна, Л. П. Застосування комп’ютеризованого навчання на компетентнісно-формувальних уроках географії / Л. П. Вішнікіна. - С.20-24.
Дем’яненко, Віктор Михайлович. Освітні сервіси персоналізованого навчання / В. М. Дем’яненко. - С.24-28.
Смирнова, Ірина. Мета і зміст підготовки майбутніх учителів технологій до розроблення і використання електронних освітніх ресурсів / І. Смирнова. - С.28-34.
Карпенко, А. С. Оптимізація діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ засобами сервісу GOOGLE APPS / А. С. Карпенко. - С.34-39.
Задачі XXX Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування (другий тур, продовження). - С.39-41.
Кузьменко, Алла Володимирівна. Основи верстки та веб-програмування / А. В. Кузьменко, О. С. Рибак. - С.41-47.
Результати OI-2017 International Olimpiad In Informatics - новий світового рівня успіх українських школярів. - С.48.
Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
378:004.9
К 26


    Карпенко, А. С.
    Оптимізація діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ засобами сервісу GOOGLE APPS [Текст] / А. С. Карпенко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 5. - С. 34-39.
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Викладання інформатики в ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
ІК-технології -- Google-календар -- освітній процес
Анотація: У статті проаналізовано застосування Google-календаря сервісу Google Apps у плануванні діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ, розставлено основні акценти щодо планувально-аналітичного супроводу зазначених підрозділів. Автром статті описано основні характеристики Google-календаря сервісу Google Apps , виокремлено його основні переваги порівняно з іншими аналогвчними сервісами.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВШ1/2013/2
   Журнал

Воспитание школьников [Текст] : Теоретический и научно-методический журнал/ Министерство образования Российской Федерации. - М. : Школьная пресса, 1966 - . - ISSN 0130-0776. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 2 (Є додат.: эл. опт. диск (CD-ROM))
Зміст:
Тесленко, В. И. Культурологический подход к управлению учебно-познавательной деятельностью учащихся-мигрантов / В. И. Тесленко, О. В. Ганушко. - С.3-11. - Библиогр.: 5 назв.
Барышникова, С. В. Разговор о Родине : как провести тематический классный час / С. В. Барышникова. - С.12-14.
Майборода, С. Б. Комплексный подход к воспитанию социально и педагогически запущенных школьников в свете ФГОС второго поколения / С. Б. Майборода. - С.15-18. - Библиогр.: 8 назв.
Гусева, А. Ю. О путях повышения экологической грамотности учащихся : из опыта работы областного центра развития дополнительного образования / А. Ю. Гусева. - С.19-20.
Волгина, Т. Н. Хореографическая школа "Надежда": традиции и современность / Т. Н. Волгина. - С.21-24.
Паламонов, И. Ю. Профилактика асоциального поведения подростков / И. Ю. Паламонов. - С.25-31. - Библиогр.: 12 назв.
Сеньчукова, И. В. Социальное становление детей в условиях сельской школы / И. В. Сеньчукова. - С.31-34.
Карпенко, А. Л. Психологические особенности детей, воспитывающихся в неблагополучных семьях / А. Л. Карпенко. - С.35-39. - Библиогр.: 9 назв.
Крамаренко, Н. С. Утрата доверия как характеристика отношений подростка с миром / Н. С. Крамаренко. - С.40-46. - Библиогр.: 4 назв.
Суматохин, С. В. Значение социокультурной среды в формировании у детей гендерной идентичности / С. В. Суматохин. - С.47-52. - Библиогр.: 6 назв.
Носырева, С. Н. Особенности формирования самооценки у детей / С. Н. Носырева. - С.53-56. - Библиогр.: 4 назв.
Переслегин, С. Б. Медленное перерождение образования / С. Б. Переслегин. - С.57-64.
Левин, Я. Н. Открытое письмо министру образования и науки Российской Федерации Д.В.Ливанову / Я. Н. Левин. - С.64-66.
Шепель, В. М. Гигиена самосбережения / В. М. Шепель. - С.67-71.
Панова, Е. Г. "Береги здоровье смолоду" : классный час для учащихся Х-ХІ классов / Е. Г. Панова. - С.72-76. - Библиогр.: 8 назв.
Кабанова, Н. П. Судебное заседание о причинении тяжкого вреда здоровью граждан табачными компаниями : сценарий ролевой игры / Н. П. Кабанова. - С.77-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
88.56
К 26


    Карпенко, А. Л.
    Психологические особенности детей, воспитывающихся в неблагополучных семьях / А. Л. Карпенко // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 35-39. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.56 + 88.837
Рубрики: Психологія сім’ї--психологічний клімат сім’ї--статева самоідентифікація дитини
   Психологія особистості дитини

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
психологія сім’ї -- психологічний клімат сім’ї -- статева самоідентифікація дитини -- вплив сімейного виховання -- психологія особистості дитини -- неблагополуччя у сім’і -- психологія неблагополучних дітей
Анотація: Психологічні особливості дітей, які виховуються у неблагополучних сім'ях (проблема статевої самоідентифікації дитини).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
Шифр: ІШ-1/2012/2
   Журнал

Історія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова. - К. : Етносфера. - Виходить щомісячно
2012р. N 2
Зміст:
Машкін, А. "Вам нужны великие потрясения, нам нужна Великая Россия": П.А.Столипін та значення його перетворень для південно-західного краю, Малоросії та Новоросії : (До 150 річниці від дня народження Великого Реформатора)) / А. Машкін. - С.1-7
Коляда, І. "Он умел метко наблюдать народный обычай, схватывая его существенные черты". : П.П.Чубинський: науково-культурницька та громадська діяльність / І. Коляда. - С.9-14
Васильєв, О. Феномен преподобних печерських Христа заради юродивих / О. Васильєв. - С.15-21
Лисокінь, А. Правові аспекти клонування / А. Лисокінь. - С.22-26
Карпенко, А. Місце і роль відеоносіїв на уроках історії / А. Карпенко. - С.42-43
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
63.3(4Укр)р10
К 26


    Карпенко, А.
    Місце і роль відеоносіїв на уроках історії [Текст] / А. Карпенко // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 42-43
ББК 63.3(4Укр)р10
Рубрики: Викладання історії в школі
   Технічні засоби навчання

   Кафедра історії України та політології

Кл.слова (ненормовані):
фільм навчальний


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 7 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 294 с. - 22.00 грн., 40.00 грн.
    Зміст:
Авраменко, Л. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / Л. Авраменко. - С .3-5
Албул, О. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера / О. Албул. - С .5-8
Армашевська, Т. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області / Т. Армашевська. - С .8-10
Артеменко, І. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / І. Артеменко. - С .10-13
Астраханський, В. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі / В. Астраханський. - С .13-15
Бахшиєва, Т. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”) / Т. Бахшиєва. - С .15-17
Білан, Ю. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату / Ю. Білан. - С .17-19
Бовсуновська, І. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці / І. Бовсуновська. - С .19-21
Бойко, І. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку / І. Бойко. - С .22-24
Бойко, Н. Опередження конфліктності у дитячому колективі / Н. Бойко. - С .24-26
Савченко, І. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча / І. Савченко. - С .26-28
Бреус, В. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу / В. Бреус. - С .28-31
Броварець, М. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням / М. Броварець. - С .31-33
Бурда, Л. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови / Л. Бурда. - С .33-35
Бур’ян, Н. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові / Н. Бур’ян. - С .36-38
Василевський, Є. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах / Є. Василевський. - С .38-40
Васильченко, Л. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу / Л. Васильченко. - С .41-42
Ващенко, Ю. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри / Ю. Ващенко. - С .42-44
Вершок, Т. Образ самотності: до постановки проблеми / Т. Вершок. - С .44-47
Виницька, Т. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження / Т. Виницька. - С .47-50
Гамза, О. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу / О. Гамза. - С .51-52
Гамрецька, О. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Гамрецька. - С .52-54
Гаценко, Т. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. Гаценко. - С .54-56
Горбань, В. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля / В. Горбань. - С .56-58
Гринь, С. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності / С. Гринь. - С .58-60
Грисюк, О. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала / О. Грисюк. - С .60-62
Гриценко, Ю. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату / Ю. Гриценко. - С .62-64
Довгаль, І. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці / І. Довгаль. - С .64-66
Довгаль, О. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття / О. Довгаль. - С .66-68
Довгополий, О. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського / О. Довгополий. - С .68-70
Довматенко, Ю. Запам’ятовування лексичних одиниць / Ю. Довматенко. - С .70-73
Дубинська, Л. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу / Л. Дубинська. - С .73-75
Дудка, О. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності / О. Дудка. - С .75-78
Єщенко, М. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / М. Єщенко. - С .78-80
Жажковська, В. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії / В. Жажковська. - С .80-82
Журавська, Л. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект / Л. Журавська. - С .83-85
Зайцева, Я. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників / Я. Зайцева. - С .86-87
Замана, М. Україна в умовах глобалізації / М. Замана. - С .87-91
Іваниченко, Ю. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ / Ю. Іваниченко. - С .91-94
Івашко, А. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ / А. Івашко. - С .94-96
Іващенко, А. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ / А. Іващенко. - С .96-98
Іващенко, Ю. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка / Ю. Іващенко. - С .98-100
Іллющенко, Т. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку / Т. Іллющенко. - С .100-103
Кавун, О. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність” / О. Кавун. - С .103-106
Казаков, М. Відсутній дискурс / М. Казаков. - С .106-108
Кандиба, Ю. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського / Ю. Кандиба. - С .108-111
Кармазін, Т. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики) / Т. Кармазін. - С .111-113
Карпенко, А. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні / А. Карпенко. - С .113-115
Кательницька, Л. Мовленнєві особливості дітей різної статі / Л. Кательницька. - С .115-117
Кисла, А. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета / А. Кисла. - С .117-119
Кізенко, Д. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. Кізенко. - С .119-121
Клунок, Ю. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника / Ю. Клунок. - С .121-124
Козачок, М. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя / М. Козачок. - С .124-126
Колесник, А. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку / А. Колесник. - С .126-129
Кононенко, М. Лексична виразність сучасної дитячої поезії / М. Кононенко. - С .129-131
Конончук, Д. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів / Д. Конончук. - С .131-134
Кравченко, І. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / І. Кравченко. - С .134-137
Кріль, І. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. Кріль. - С .137-139
Кузьменко, О. Лексичні особливості пирятинських говірок / О. Кузьменко. - С .139-141
Кузьмич, К. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект / К. Кузьмич. - С .142-144
Кулибка, Н. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом / Н. Кулибка. - С .144-147
Кульбака, А. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини / А. Кульбака. - С .147-149
Куриленко, Т. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю / Т. Куриленко. - С .149-152
Ландар, И. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка” / И. Ландар. - С .152-154
Лисенко, І. Концепція часу в Біблії / І. Лисенко. - С .154-159
Лисенко, Т. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша / Т. Лисенко. - С .159-161
Максименко, С. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .161-164
Мішенко, Г. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку / Г. Мішенко. - С .164-167
Міщенко, Л. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників / Л. Міщенко. - С .167-169
Нагорна, А. Етапи створення тестових завдань з німецької мови / А. Нагорна. - С .169-172
Наливайко, Я. Естетична природа Новозавітних апостольських послань / Я. Наливайко. - С .172-174
Наріжна, Я. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала / Я. Наріжна. - С .174-177
Недоля, Н. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. Недоля. - С .177-180
Нестеренко, К. Прийоми для організації навчання письма / К. Нестеренко. - С .180-181
Нестеренко, О. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять / О. Нестеренко. - С .181-185
Ніжинець, Ю. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній” / Ю. Ніжинець. - С .185-186
Огій, Н. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області / Н. Огій. - С .186-189
Ожема, В. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини / В. Ожема. - С .189-192
Онищенко, О. Особливості діалектної лексики Борзнянщини / О. Онищенко. - С .192-194
Онікієнко, Т. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства / Т. Онікієнко. - С .194-196
Остапенко, О. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі” / О. Остапенко. - С .196-199
Остапець, Т. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха / Т. Остапець. - С .199-202
Откидач, І. Профілактика девіантної поведінки у підлітків / І. Откидач. - С .202-205
Павлюк, А. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі / А. Павлюк. - С .205-206
Пархоменко, О. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови / О. Пархоменко. - С .206-208
Педора, І. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. Педора. - С .208-210
Перевера, А. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах / А. Перевера. - С .210-212
Петренко, К. Драматизація на уроках англійської мови / К. Петренко. - С .212-214
Плінь, Є. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі / Є. Плінь. - С .214-215
Попильницька, Ю. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні / Ю. Попильницька. - С .215-219
Ребенок, О. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї / О. Ребенок. - С .219-221
Резниченко, Р. Функціональний стиль преси та публіцистики / Р. Резниченко. - С .221-222
Рогальчук, В. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос / В. Рогальчук. - С .222-225
Розенко, О. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи / О. Розенко. - С .225-228
Рой, С. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.) / С. Рой. - С .228-232
Романенко, Л. Сутність організаційної культури та її структура / Л. Романенко. - С .232-235
Савенко, О. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область) / О. Савенко. - С .235-237
Салівон, Н. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми / Н. Салівон. - С .237-238
Сероус, А. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах / А. Сероус. - С .238-241
Симоненко, І. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”) / І. Симоненко. - С .241-244
Скрильнікова, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. Скрильнікова. - С .244-246
Следь, К. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку / К. Следь. - С .246-248
Соболь, А. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов / А. Соболь. - С .248-251
Співак, А. “Чарівна квітка України” / А. Співак. - С .251-153
Стрілко, Н. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині / Н. Стрілко. - С .253-260
Трясухо, З. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики / З. Трясухо. - С .260-262
Устенко, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності / Н. Устенко. - С .262-264
Францух, Я. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості / Я. Францух. - С .264-267
Хніпель, В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. Хніпель. - С .267-269
Храменко, Ю. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань / Ю. Храменко. - С .269-272
Чеверда, А. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області / А. Чеверда. - С .272-274
Черевко, Л. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр. / Л. Черевко. - С .275-278
Чешко, Г. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха) / Г. Чешко. - С .278-280
Шафранова, А. Переживання щастя як екзистенційної цінності / А. Шафранова. - С .279-280
Шепель, Л. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка) / Л. Шепель. - С .280-284
Шимко, Н. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ / Н. Шимко. - С .284-287
Шусть, Т. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах / Т. Шусть. - С .287-289
Юхименко, Т. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ / Т. Юхименко. - С .289-291
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів

   Нестандартні уроки

   Соціальна педагогіка

   молодіжні організації і рухи України

   Дошкільники--поведінка--корекція

   Дошкільники--виховання

   Школа Монтессорі

   Кафедра української літератури

   Уроки літератури

   Біблія і література

   Кафедра української мови

   діалектологія українська

   мова художніх творів

   Мова ЗМІ--Україна

   Викладання англійської мови в школі

   Кафедра географії

   кліматологія

   Чернігівщина--географія
    Ніжинщина--клімат



Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Драч, Іван Федорович (укр. поет, перекладач, держ. та громад. діяч ; 1936) \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст ; 1937-1995) \о нем\; Лазаревський, Олександр Матвійович (укр. історик, археограф ; 1834-1902) \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (укр. політик, держ. діяч і письменник ; 1880-1951) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Вінграновський, Микола Степанович (укр. поет, прозаїк, кінорежисер ; 1936-2004) \о нем\; Тютюнник, Григір Михайлович (укр. письменник-прозаїк ; 1931-1980) \о нем\; Пушкин, Александр Сергеевич (рус. поэт ; 1799-1837) \о нем\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\; Шевчук, Валерій Олександрович (укр. письменник ; 1939) \о нем\; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Матіос, Марія Василівна (укр. поет, прозаїк, публіцист ; 1959) \о ней\; Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 7
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Знайти схожі

8.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 156 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн.
    Зміст:
Каташинська, І. В. До питання про категорію "особистість" у сучасній педагогіці / І. В. Каташинська. - С .5-9
Локарєва, Ю. В. Професійне становлення особистості майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / Ю. В. Локарєва. - С .9-12
Фалько, М. І. Складові дослідницької діяльності майбутніх учителів музики / М. І. Фалько. - С .12-14
Арделян, О. М. Вплив музичного мистецтва на соціальне виховання майбутніх учителів / О. М. Арделян. - С .15-18
Костіна, Л. М. Музично-естетична проблема особистості педагога / Л. М. Костіна. - С .18-21
Хоменко, З. В. Диригентське виконавство як складова художньо-творчої діяльності музиканта-педагога / З. В. Хоменко. - С .21-24
Хлєбік, С. Р. Психолого-педагогічні аспекти підготовки студентів мистецьких факультетів до концертного виступу / С. Р. Хлєбік, О. В. Хлєбік. - С .24-28
Ростовська, Ю. О. Експериментальна методика формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .28-33
Михаськова, М. А. Проблеми формування когнітивно-змістовного компоненту фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .33-37
Зуєв, П. К. Формування навичок акомпоніаторської майстерності майбутнього вчителя музики в класі баяна, акордеона / П. К. Зуєв, Л. В. Зуєва. - С .37-41
Растригіна, А. М. Самореалізація на уроках музики як засіб становлення внутрішньої свободи особистості школяра / А. М. Растригіна. - С .41-44
Бірюкова, Л. А. Основні напрямки диригентсько-хорової підготовки студентів першого курсу на хоровому диригуванні / Л. А. Бірюкова. - С .44-47
Єременко, О. В. Формування ціннісних орієнтацій магістрантів у процесі викладання фахових дисциплін / О. В. Єременко. - С .47-53
Карпенко, Т. П. Методи роботи з підготовки майбутнього вчителя музики (у концерт-мейстерському класі) / Т. П. Карпенко. - С .53-57
Маруфенко, О. В. Вокально-слухова діяльність майбутнього вчителя музики / О. В. Маруфенко. - С .57-60
Калашнікова, В. В. Розвиток мовленнєвих здібностей студентів / В. В. Калашнікова. - С .60-64
Палаєва, М. В. Методологічні основи формування художнього світогляду особистості / М. В. Палаєва. - С .64-68
ревенчук, В. В. Методи навчальної взаємодії викладача та студента у процесі інструментальної підготовки / В. В. ревенчук. - С .68-72
Садовенко, С. М. Розвиток музично-творчих здібностей дошкільнят засобами пісенно-ігрових методів дитячого фольклору / С. М. Садовенко. - С .72-77
Калинюк, Н. О. Роль музичної гри в організації і проведенні дозвілля дітей інвалідів / Н. О. Калинюк. - С .77-80
Аліксійчук, О. С. Дидактичні ігри у музично-виховній роботі з молодшими школярами / О. С. Аліксійчук. - С .80-83
Стурзеску, О. В. Структурні компоненти невербальної комунікації музикантів ансамблістів / О. В. Стурзеску. - С .83-86
Дворядкина, І. М. В поисках утраченного универсализма / І. М. Дворядкина. - С .86-89
Карпенко, А. П. Сприйняття духовної музики в структурі музичного виховання / А. П. Карпенко. - С .89-93
Гейченко, М. І. Фразування як синтез засобів музичної виразності / М. І. Гейченко, Г. С. Дідич. - С .93-97
Рибніков, О. М. Міді-технології в музичній освіті / О. М. Рибніков. - С .97-101
Щербініна, О. М. До питання стильової техніки музиканта-виконавця / О. М. Щербініна. - С .101-104
Дорохін, В. Г. Деякі особливості артикуляції на баяні (фонетичний рівень) / В. Г. Дорохін. - С .104-107
Петренко, М. Б. Увага як фактор формування концертмейстерської майстерності (теоретичні та методичні аспекти) / М. Б. Петренко. - С .107-110
Городенко, С. В. К проблеме интерпретации клавирных произведений И.-С. Баха в современном исполнительском искусстве / С. В. Городенко. - С .110-116
Ткаченко, О. М. Розвиток музичної освіти на Лівобережній Україні в контексті національно-культурного відродження XVI-XVIII ст. / О. М. Ткаченко. - С .116-120
Дорохина, Л. А. Хоровое пение в духовных учебных заведениях Чернигова в начале ХХ столетия: традиции и их обновление / Л. А. Дорохина. - С .120-125
Задоя, О. В. Генезис українського просвітництва / О. В. Задоя. - С .125-130
Володченко, Ж. М. Музично-педагогічна думка в освітніх установах м. Ніжина: Ніжинській вищій школі та гімназіях (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .130-139
Володченко, Ж. М. Утворення і діяльність музично-драматичного товариства та організації "Просвіта" в м. Ніжині на початку ХХ століття / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .139-144
Горбенко, С. С. Народна творчість як основа гуманістично спрямованої освіти особистості / С. С. Горбенко. - С .144-148
Федорчук, О. П. Особливості регіональних співочих традицій / О. П. Федорчук. - С .148-151
Новольська, Г. І. Виховна система ордену єзуїтів / Г. І. Новольська. - С .151-153
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі музики--підготовка
   Майбутні вчителі музики



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

9.
338
Т 56
б-ка Бойка О. Д. / Т 56-фб


    Томсон, Кевин М..
    Рецепты корпоративной культуры: Как изменить привычное поведение. [Текст] / К. М. Томсон ; пер. с англ. А. С. Карпенко. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2005. - 244 с. : ил., фот. - (Рецепты для сильных и энергичных компаний). - ISBN 9668644573 : 90.00 грн.
ББК 65.290-2 + 88.36
РУБ 338
Рубрики: Корпоративна етика
   Економіка підприємства

   Психологія поведінки

Кл.слова (ненормовані):
управление изменениями -- корпоративна культура
Анотація: Большие организации не являются продуктом великих личностей, они - продукты великих культур. Предлагаем вам 40 рецептов, 20 ключевых ингредиентов и 16 типов личностей, с помощью которых вы сможете создать свою собственную культуру. Книга "Рецепты корпоративной культуры" затрагивает основные аспекты организационных и культурных изменений, с которыми сталкиваются современные компании во время объективных перемен. Руководство содержит простые, остроумные, быстрые в исполнении, апробированные рецепты создания энергичной компании.??


Дод.точки доступу:
Карпенко, А. С. \пер.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 4.70 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Розвиток творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / О. Я. Ростовський. - С .5-8
Юцевич, Ю. Є. Традиції української співацької школи і творчий розвиток студентів / Ю. Є. Юцевич. - С .9-11
Дряпіка, В. І. Розвиваюче навчання і поліфункціональна підготовка педагога-музиканта засобами джазового виконавства / В. І. Дряпіка. - С .12-14
Растригіна, А. М. Педагогічна культура як основа творчого розвитку майбутнього вчителя музики / А. М. Растригіна. - С .18-19
Руденко, Л. С. Формування творчої особистості: теорія питання / Л. С. Руденко. - С .20-23
Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .24-26
Іващенко, С. Г. Теоретичні аспекти розвитку особистості майбутнього вчителя / С. Г. Іващенко. - С .27-29
Шумська, Л. Ю. Формування умінь фактурногго аналізу хорових творів у студентів музичних факультетів (на прикладі дитячої кантати "Здрастуй, день на всій землі!" Л. Дичко) / Л. Ю. Шумська. - С .30-34
Рачицька, Л. К. До проблеми вдосконалення диригентсько-хормейстерської підготовки студентів / Л. К. Рачицька. - С .35-37
Костенко, Л. В. Ди питання вдосконалення процесу підготовки майбутнього вчителя музики / Л. В. Костенко. - С .42-44
Дідич, Г. С. Вплив хорових творів К. Стеценка на творчий розвиток студентів / Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. - С .45-47
Гончаренко, Л. П. Сформованість естетичних смаків студентської молоді у сфері музичного мистецтва / Л. П. Гончаренко. - С .48-51
Заболотний, Л. П. Деякі аспекти вокальної роботи з хором на початковому етапі / Л. П. Заболотний. - С .52-54
Колос, М. Г. Проблема формування індивідуальної техніки майбутніх диригентів хору / М. Г. Колос. - С .58-59
Ковваленко, І. С. Сучасні підходи в хормейстерській підготовці майбутніх вчителів музики / І. С. Ковваленко. - С .60-62
Фалько, М. І. Проблема формування дослідницьких умінь учителя-хормейстера / М. І. Фалько. - С .63-66
Скрипець, С. В. Сутність педагогічнної взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом / С. В. Скрипець. - С .67-69
Бірюкова, Л. А. Розвиток емоційно-творчих здібностей студентів на хоровому диригуванні / Л. А. Бірюкова. - С .70-73
Маруфенко, О. В. Вокальна діагностика як умова успішного вокально-творчого розвитку майбутнього вчителя музики / О. В. Маруфенко. - С .79-81
Афанасенко, А. М. Творчий розвиток студентів засобами вокально-хорового мистецтва / А. М. Афанасенко. - С .86-87
Козлова, С. М. Психолого-педагогічні питання розвитку особистості майбутнього вчителя музики на матеріалі української народної пісні / С. М. Козлова. - С .90-92
Карпова, О. О. Риси фортепіанного стилю Людвіга ван Бетховена та особливості його музично-виконавської інтерпретації / О. О. Карпова. - С .93-96
Розен, В. А. Образне і логічне мислення в процесі сприйняття музики / В. А. Розен. - С .97-99
Карпенко, А. П. Загальнолюдські цінності та їх роль у вихованні особистості / А. П. Карпенко. - С .100-102
Матвієнко, С. І. Підготовка студентів музичного факультету до особистісно-зорієнтованого виховання дітей дошкільного віку / С. І. Матвієнко, С. І. Самаріна. - С .122-125
Потороча, В. Г. Засоби і методи самостійної роботи студента над хоровим твором / В. Г. Потороча. - С .118-121
Біла, Н. Л. До проблеми розвитку творчого мислення студента в процесі індивідуального навчання / Н. Л. Біла, Л. П. Вишнева. - С .108-110
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
аб (4), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4)
Свободны: аб (4), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4)
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 44508
Кількість відвідувачів 996
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя