Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Карпенко, А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.3/П 49
Автор(и) : Полевицкий К. А., Карпенко А. П.
Назва : Сельскохозяйственные машины и орудия : Пособие для техникумов
Вихідні дані : М.; Л.: Сельхозгиз, 1949
Кільк.характеристики :543 с
Ціна : Б.ц.
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8Р1/К 26
Автор(и) : Карпенко А. И.
Назва : О народности Н. В. Гоголя. (Художественный историзм писателя и его народные истоки)
Вихідні дані : К.: Киевский университет, 1973
Кільк.характеристики :272 с
Ціна : 1.11 р.
Примірники : всього : Ч.З.№3(1), фб(1), фб Гоголіана(1)
Вільні : Ч.З.№3(1), фб(1), фб Гоголіана(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Карпенко А. А.
Назва : Из воспоминаний о Нежинском институте 20-х годов
Колективи : Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Література та культура Полісся: Збірник/ Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1990. - Вип. 1: Ніжинська вища школа (1820-1990). - С. 95 (Шифр 8У/Л 64-158285)
ББК : 83.3(4Укр) + 74.583(4Укр)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Назва : Література та культура Полісся : Збірник. Вип. 1 : Ніжинська вища школа (1820-1990)
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1990
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя
Ціна : б/ц, 1.00, р.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр) + 74.583(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Гоголезнавчий науково-методичний центр
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія-- Ніжинська гімназія вищих наук (1820-1832)
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія-- Ніжинський історико-філологічний інститут
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія-- вихованці, 19 ст. ; 20 ст. початок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ніжинська гімназія вищих наук--новгород-сіверська гімназія--інститут народної освіти
Зміст : Основание гимназии высших наук князя Безбородко в Нежине/ Е. Н. Михальський, Г. В. Самойленко. Из истории Нежинской и Новгород-Северской гимназии/ А. В. Бобырь. Відлуння Ніжинського періоду/ В. Маремпольский. О преподавании курса словесности в гимназии высших наук князя Безбородко/ Ю. В. Якубина. Роль педагогики сотрудничества в формировании личностных установок и эстетических идеалов Гоголя-гимназиста/ Г. А. Матюхова. Граф Г. А. Кушелев-Безбородко - издатель и редактор журнала "Русское слово" (1859-1862 гг.)/ К. Кричевская. Из истории лингвистических исследований в Нежинском историко-филологическом институте (Наследие А. С. Будиловича)/ А. С. Белая. А. С. Будилович и проблемы народной школы в революционной России/ И. Г. Добродомов. Вопросы морфологической структуры слова в работе А. С. Будиловича. Анализ составных частей славянских слов с морфологической точки зрения/ Н. М. Стрелкова. О научной и учебной деятельности Г. А. Ильинского в Нежинском историко-филологическом институте/ Ф. Т. Евсеев. Вопросы изучения былин в работах М. Н. Сперанского/ Л. С. Амбокадзе. М. Н. Сперанский о Гоголе и Нежинской школе/ Г. А. Киричек. Научно-педагогическая деятельность В. К. Пискорского в Нежинском историко-филологическом институте/ В. А. Дятлов. Педагогіка в Ніжинському історико-філологічному інституті/ Т. Д. Пінчук. Революційно-демократичний рух у Ніжинському історико-філологічному інституті (1805-1807 рр.)/ І. П. Костенко. Воспоминания о Нежинской гимназии конца 19 стол./ В. В. Данилов. П. Г. Редкин и украинская культура (К истории вопроса)/ А. Н. Гулак. Вчений із світовим ім’ям/ М. Г. Сокольська. Карський Ю. Ф. про українсько-білорусько-російсько-польську взаємодії/ А. С. Зеленько. Формирование русского литературного языка как совокупности определенных качеств и свойств в концепции Е. Ф. Карскогоств и свойств/ О. В. Озаровський, Ю. С. Долгов. К вопросу об изучении Е. Ф. Карским синтаксиса древнерусских летописей/ Р. В. Козак, Л. Н. Марчук. Конструкции с быть в "Белорусах" Е. Ф. Карского: структура, значение, функция/ М. А. Корчиц. П. О. Потапов - воспитанник и последователь Нежинского филологического направления/ В. Л. Ринберг. Вопросы лексикологии в лингвистическом наследии П. О. Потапова/ М. П. Кочерган. Діяльність Р. М. Волкова на царині Української фольклористики/ А. Р. Волков. Профессор Нежинского института В. И. Резанов (1867-1936) как историк литературы/ А. А. Смирнов. Из воспоминаний о Нежинском институте 20-х годов/ А. А. Карпенко. Здійснення українізації Ніжинського інституту народної освіти (1823-1920 рр.)/ О. Д. Бойко. Краєзнавча діяльність Ніжинської науково-дослідної кафедри історії культури й мови у 20-х рр./ В. В. Ткаченко. М. Н. Бережков - историк и краевед/ А. Б. Коваленко. М. Ф. Даденков - випускник Ніжинського історико-філологічного факультету/ Л. О. Сахненко. Поезією зачаровані (З життя літстудії інституту)/ П. О. Сердюк. Писатели Нежинской литературной школы в суждених и оценках В. Г. Белинского/ П. В. Михед. Гоголь и традиции древнерусской культуры/ В. Ш. Кривонос. "Вечера на хуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя в литературно-критической интерпретации 50-70-х годов/ Н. М. Жаркевич. Особенности лексического состава повести Н. В. Гоголя "Сорочинская ярмарка"/ В. Г. Коваленко. Жанровые особенности рассказов "Вечер накануне Ивана Купала" Н. В. Гоголя и "Гробовщик" А. С. Пушкина/ А. А. Слюсарь. Изображение казачества в произведениях Н. Гоголя и Н. Кукольника/ В. Б. Мусий. Функции собственных имен в исторических повестях Гоголя/ И. М. Сенько. Фольклорные истоки повести Н. В. Гоголя "Страшная месть"/ Т. М. Чумак. Художественное время в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть"/ Н. Н. Арват. Гиперболизация в повести Н. В. Гоголя "Пропавшая грамота"/ Е. И. Нещерет. Некоторые принципы выявления символической образности в прозе Гоголя "Вий"/ н. А. Переверзева. Категория художественного времени в повести "Невский проспект" Н. В. Гоголя/ В. А. Сидоренко. Модальная структура текста повести Н. В. Гоголя "Невский проспект" / Л. А. Ивасенко, Н. М. Колмогорцева. "Портрет" Н. В. Гоголя и русская повесть о художнике начала 1830-х гг./ В. Д. Денисов. Метонимия в Петербургских повестях Н. В. Гоголя как закономерный элемент стиля автора/ Н. Ф. Донцу. "Внешний" и "внутренний" человек Н. В. Гоголя и философия Г. Сковороды (Эстетики слова и моральная философия)/ С. А. Гончаров. Употребление и функции деепричастий и деепричастных оборотов в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души"/ А. Н. Букарева. Антропонимы в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души"/ Н. И. Кривошей. Образная реконструкция ономастикона гоголевских произведений/ А. А. Живоглядов. Сколько главных героев в комедиях Гоголя?/ Л. П. Волкова. Художественные произведения Н. В. Гоголя как прецедентные тексты/ И. М. Гетман, А. И. Кузьмина. Особенности гоголевских заголовков/ Л. И. Гетман. Прагматические номинации адресата речи в произведениях Н. В. Гоголя/ Л. И. Шаповалова. Жест в творчестве Н. В. Гоголя/ О. Г. Мельниченко. Гоголь-гимназист в "Путимце" Н. С. Лескова/ Т. П. Маевская. До проблеми виховання особистості у прозі Гоголя, Куліша, Панаса Мирного/ О. О. Сидоренко. М. В. Гоголь і М. П. Драгоманов/ В. М. Олійник. Мережковский и Гоголь/ И. Н. Черников. Гоголевские традиции в романе М. Булгакова "Мастер и Маргарита"/ В. А. Доманский. Традиции Н. В. Гоголя и творчество А. П. Платонова ("Мертвые души" и "Чевенгур")/ Е. А. Яблоков. Гоголевские традиции в трилогии Якуба Колоса "На Росстанях"/ Т. Б. Лиокумович. Гоголевские традиции в романе М. А. Шолохова "Поднятая целина" (мотив возмездия)/ С. Н. Шошура. География в жизни и творчестве Н. В. Гоголя/ Б. А. Чернов. "Драматическая фантазия" Н. В. Кукольника "Торквато Тассо": жанровые и стилистические особенности/ С. С. Петровская, И. Н. Черников. Специфика семантического объема слова в исторической прозе Н. Кукольника/ Т. Г. Аркадьева. Лексико-семантическая организация текста повести Н. В. Кукольника "Психея"/ А. Т. Грязнова. О синтаксических конструкциях, передающих особенности разговорной речи, в драматических произведениях Н. Кукольника/ В. П. Проничев. Образность разговорных фразеологических единиц в художественном тексте (на материале произведений Н. В. Кукольника)/ М. П. Вологай. Є. П. Гребінка у боротьбі за народну освіту/ П. М. Кобернюк, Т. Г. Кобернюк. Є. П. Гребінка і питання розвитку української мови/ Н. М. Журавльова. Євген Гребінка у сучасній йому критиці/ О. А. Міхно. Образ Богдана Хмельницького у поемі Є. Гребінки "Богдан" і в творах Т. Шевченка/ Г. Я. Неділько. Фольклорні мотиви в творчості Є. П. Гребінки/ Л. Б. Мостова. Е. П. Гребенка и Д. В. Григорович/ Н. К. Белоусова. Е. П. Гребинка и Ф. М. Достоевский ("Петербургская сторона" и "Петербургская летопись")/ Н. М. Нагорная. Фольклоризм поезії В. Забіли/ О. М. Охріменко. Народнопісенні елементи в поезії Віктора Забіли/ О. М. Мозолюк. Мовностилістичні особливості лірики Віктора Забіли/ В. С. Калашник, Л. Г. Савченко. Драматургічні елементи в ліриці В. Забіли/ О. П. Чугуй. Жанровые особенности повестей Я. де Бальмена/ Т. В. Михед. Фольклорні джерела стилю українських поезій О. Афанасьєва-Чужбинського/ В. Т. Середа. Народнопісенні джерела поезій О. Афанасьєва-Чужбинського/ Л. В. Мужеловська. Роль Л. І. Глібова в розвитку й поширенні українського слова (до історії видання "Черниговского листка")/ В. І. Статєєва. До проблеми категорії "образу автора" в байках Леоніда Івановича Глібова/ В. І. Майборода. Функціонування прислів’їв та приказок Л. І. Глібова/ М. А. Ілляшенко, В. М. Сірик. Лексико-семантичні особливості мови байок Л. Глібова/ О. Д. Неділько. Францішак Багушэвіч аб нацыянальнай мове/ Т. Р. Міхальчук. К вопросу о языке и стиле поэзии Ф. Богушевича/ Л. И. Прашкович. Особенности языка Францишка Богушевича/ В. П. Иванов. Фразеология Ф. Богушевича в системе белорусского языка/ Н. Н. Олехнович. Образ автора в циклі Ф. Богушевича "Песні"/ О. Г. Астафьев. М. В. Гербель - перекладач і популяризатор творів українських письменників/ З. М. Куликова. М. В. Гербель і перші переклади Т. Г. Шевченка на болгарську мову/ Б. О. Костюк. І. Франко та О. Кониський/ В. Гориславець. Вплив поетики неокласиків на творчість М. Сайка/ О. Є. Гадзинський. Роман Юрія Збанацького "Червона роса" з огляду композиції/ П. О. Будівський, Т. С. Пінчук. Парцельовані конструкції у мові творів Ю. Збанацького/ М. Ф. Кобилянська, І. Ю. Кобилянський. Образ природи і тема любові до рідної землі в художньому мисленні Є. Гуцала/ Ю. Ф. Кочерган. Комічне у трилогії Євгена Гуцала "Позичений чоловік", "Приватне життя феномена", "Парад планет"/ Н. М. Мисливець. Роман Є. Гуцала "Позичений чоловік" у контексті стильового розвитку української прози 70-х років/ О. Г. Ковальчук. Позасловникова лексика та способи її творення у прозі Є. Гуцала/ Г. М. Віняр. Способи створення здорового образу в новеллах Є. П. Гуцала/ Л. І. Коломієць, Г. М. Шелемеха. Особливості функціонування фразеологічних одиниць у творах Євгена Гуцала/ В. М. Бойко. До специфіки створення образної мови Євгена Гуцала/ О. А. Вербицька. Лінгвостилістичний аналіз новели Є. Гуцала "Пісня про мить"/ З. С. Сікорська, Т. П. Терновська. Таїсія Шаповаленко: початок творчого шляху/ В. П. Крутиус. Про деякі особливості вживання предикативних форм на -но (-ено), -то у творах молодих письменників Чернігівщини/ В. М. Пугач. Ніжинський педагогічний інститут і перебудова/ Ф. С. Арват.
Примірники : всього 3: Ч.З.№3(1), ІБв(1), КСХ(1), фб Гоголіана(1)
Вільні : Ч.З.№3(1), ІБв(1), КСХ(1), фб Гоголіана(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 4.70 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Розвиток творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Традиції української співацької школи і творчий розвиток студентів/ Ю. Є. Юцевич. Розвиваюче навчання і поліфункціональна підготовка педагога-музиканта засобами джазового виконавства/ В. І. Дряпіка. Педагогічна культура як основа творчого розвитку майбутнього вчителя музики/ А. М. Растригіна. Формування творчої особистості: теорія питання/ Л. С. Руденко. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Теоретичні аспекти розвитку особистості майбутнього вчителя/ С. Г. Іващенко. Формування умінь фактурногго аналізу хорових творів у студентів музичних факультетів (на прикладі дитячої кантати "Здрастуй, день на всій землі!" Л. Дичко)/ Л. Ю. Шумська. До проблеми вдосконалення диригентсько-хормейстерської підготовки студентів/ Л. К. Рачицька. Ди питання вдосконалення процесу підготовки майбутнього вчителя музики/ Л. В. Костенко. Вплив хорових творів К. Стеценка на творчий розвиток студентів/ Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. Сформованість естетичних смаків студентської молоді у сфері музичного мистецтва/ Л. П. Гончаренко. Деякі аспекти вокальної роботи з хором на початковому етапі/ Л. П. Заболотний. Проблема формування індивідуальної техніки майбутніх диригентів хору/ М. Г. Колос. Сучасні підходи в хормейстерській підготовці майбутніх вчителів музики/ І. С. Ковваленко. Проблема формування дослідницьких умінь учителя-хормейстера/ М. І. Фалько. Сутність педагогічнної взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом/ С. В. Скрипець. Розвиток емоційно-творчих здібностей студентів на хоровому диригуванні/ Л. А. Бірюкова. Вокальна діагностика як умова успішного вокально-творчого розвитку майбутнього вчителя музики/ О. В. Маруфенко. Творчий розвиток студентів засобами вокально-хорового мистецтва/ А. М. Афанасенко. Психолого-педагогічні питання розвитку особистості майбутнього вчителя музики на матеріалі української народної пісні/ С. М. Козлова. Риси фортепіанного стилю Людвіга ван Бетховена та особливості його музично-виконавської інтерпретації/ О. О. Карпова. Образне і логічне мислення в процесі сприйняття музики/ В. А. Розен. Загальнолюдські цінності та їх роль у вихованні особистості/ А. П. Карпенко. Підготовка студентів музичного факультету до особистісно-зорієнтованого виховання дітей дошкільного віку/ С. І. Матвієнко, С. І. Самаріна. Засоби і методи самостійної роботи студента над хоровим твором/ В. Г. Потороча. До проблеми розвитку творчого мислення студента в процесі індивідуального навчання/ Н. Л. Біла, Л. П. Вишнева.
Примірники : всього : аб(4), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4)
Вільні : аб(4), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/Т 56
Автор(и) : Томсон, Кевин М.
Назва : Рецепты корпоративной культуры: Как изменить привычное поведение.
Вихідні дані : Днепропетровск: Баланс Бизнес Букс, 2005
Кільк.характеристики :244 с.: ил., фот.
Серія: Рецепты для сильных и энергичных компаний
ISBN, Ціна 9668644573: 90.00 грн.
ББК : 65.290-2 + 88.36
Предметні рубрики (Галузі знань): Корпоративна етика
Економіка підприємства
Психологія поведінки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление изменениями--корпоративна культура
Анотація: Большие организации не являются продуктом великих личностей, они - продукты великих культур. Предлагаем вам 40 рецептов, 20 ключевых ингредиентов и 16 типов личностей, с помощью которых вы сможете создать свою собственную культуру. Книга "Рецепты корпоративной культуры" затрагивает основные аспекты организационных и культурных изменений, с которыми сталкиваются современные компании во время объективных перемен. Руководство содержит простые, остроумные, быстрые в исполнении, апробированные рецепты создания энергичной компании.??
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 11.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі музики-- підготовка
Майбутні вчителі музики
Зміст : До питання про категорію "особистість" у сучасній педагогіці/ І. В. Каташинська. Професійне становлення особистості майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін/ Ю. В. Локарєва. Складові дослідницької діяльності майбутніх учителів музики/ М. І. Фалько. Вплив музичного мистецтва на соціальне виховання майбутніх учителів/ О. М. Арделян. Музично-естетична проблема особистості педагога/ Л. М. Костіна. Диригентське виконавство як складова художньо-творчої діяльності музиканта-педагога/ З. В. Хоменко. Психолого-педагогічні аспекти підготовки студентів мистецьких факультетів до концертного виступу/ С. Р. Хлєбік, О. В. Хлєбік. Експериментальна методика формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії/ Ю. О. Ростовська. Проблеми формування когнітивно-змістовного компоненту фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Формування навичок акомпоніаторської майстерності майбутнього вчителя музики в класі баяна, акордеона/ П. К. Зуєв, Л. В. Зуєва. Самореалізація на уроках музики як засіб становлення внутрішньої свободи особистості школяра/ А. М. Растригіна. Основні напрямки диригентсько-хорової підготовки студентів першого курсу на хоровому диригуванні/ Л. А. Бірюкова. Формування ціннісних орієнтацій магістрантів у процесі викладання фахових дисциплін/ О. В. Єременко. Методи роботи з підготовки майбутнього вчителя музики (у концерт-мейстерському класі)/ Т. П. Карпенко. Вокально-слухова діяльність майбутнього вчителя музики/ О. В. Маруфенко. Розвиток мовленнєвих здібностей студентів/ В. В. Калашнікова. Методологічні основи формування художнього світогляду особистості/ М. В. Палаєва. Методи навчальної взаємодії викладача та студента у процесі інструментальної підготовки/ В. В. ревенчук. Розвиток музично-творчих здібностей дошкільнят засобами пісенно-ігрових методів дитячого фольклору/ С. М. Садовенко. Роль музичної гри в організації і проведенні дозвілля дітей інвалідів/ Н. О. Калинюк. Дидактичні ігри у музично-виховній роботі з молодшими школярами/ О. С. Аліксійчук. Структурні компоненти невербальної комунікації музикантів ансамблістів/ О. В. Стурзеску. В поисках утраченного универсализма/ І. М. Дворядкина. Сприйняття духовної музики в структурі музичного виховання/ А. П. Карпенко. Фразування як синтез засобів музичної виразності/ М. І. Гейченко, Г. С. Дідич. Міді-технології в музичній освіті/ О. М. Рибніков. До питання стильової техніки музиканта-виконавця/ О. М. Щербініна. Деякі особливості артикуляції на баяні (фонетичний рівень)/ В. Г. Дорохін. Увага як фактор формування концертмейстерської майстерності (теоретичні та методичні аспекти)/ М. Б. Петренко. К проблеме интерпретации клавирных произведений И.-С. Баха в современном исполнительском искусстве/ С. В. Городенко. Розвиток музичної освіти на Лівобережній Україні в контексті національно-культурного відродження XVI-XVIII ст./ О. М. Ткаченко. Хоровое пение в духовных учебных заведениях Чернигова в начале ХХ столетия: традиции и их обновление/ Л. А. Дорохина. Генезис українського просвітництва/ О. В. Задоя. Музично-педагогічна думка в освітніх установах м. Ніжина: Ніжинській вищій школі та гімназіях (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Утворення і діяльність музично-драматичного товариства та організації "Просвіта" в м. Ніжині на початку ХХ століття/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Народна творчість як основа гуманістично спрямованої освіти особистості/ С. С. Горбенко. Особливості регіональних співочих традицій/ О. П. Федорчук. Виховна система ордену єзуїтів/ Г. І. Новольська.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :294 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 22.00, 40.00, грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Нестандартні уроки
Соціальна педагогіка
молодіжні організації і рухи України
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Дошкільники-- виховання
Школа Монтессорі
Кафедра української літератури
Уроки літератури
Біблія і література
Кафедра української мови
діалектологія українська
мова художніх творів
Мова ЗМІ --Україна
Викладання англійської мови в школі
Кафедра географії
кліматологія
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- географія
Ніжинщина-- клімат
Зміст : Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ Л. Авраменко. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера/ О. Албул. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області/ Т. Армашевська. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ І. Артеменко. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі/ В. Астраханський. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”)/ Т. Бахшиєва. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату/ Ю. Білан. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці/ І. Бовсуновська. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку/ І. Бойко. Опередження конфліктності у дитячому колективі/ Н. Бойко. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча/ І. Савченко. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу/ В. Бреус. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням/ М. Броварець. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови/ Л. Бурда. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові/ Н. Бур’ян. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах/ Є. Василевський. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу/ Л. Васильченко. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри/ Ю. Ващенко. Образ самотності: до постановки проблеми/ Т. Вершок. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження/ Т. Виницька. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу/ О. Гамза. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах/ О. Гамрецька. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. Гаценко. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля/ В. Горбань. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності/ С. Гринь. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала/ О. Грисюк. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату/ Ю. Гриценко. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці/ І. Довгаль. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття/ О. Довгаль. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського/ О. Довгополий. Запам’ятовування лексичних одиниць/ Ю. Довматенко. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу/ Л. Дубинська. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності/ О. Дудка. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ М. Єщенко. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії/ В. Жажковська. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект/ Л. Журавська. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників/ Я. Зайцева. Україна в умовах глобалізації/ М. Замана. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ/ Ю. Іваниченко. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ/ А. Івашко. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ/ А. Іващенко. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка/ Ю. Іващенко. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку/ Т. Іллющенко. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність”/ О. Кавун. Відсутній дискурс/ М. Казаков. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського/ Ю. Кандиба. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики)/ Т. Кармазін. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні/ А. Карпенко. Мовленнєві особливості дітей різної статі/ Л. Кательницька. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета/ А. Кисла. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. Кізенко. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника/ Ю. Клунок. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя/ М. Козачок. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку/ А. Колесник. Лексична виразність сучасної дитячої поезії/ М. Кононенко. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів/ Д. Конончук. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників/ І. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. Кріль. Лексичні особливості пирятинських говірок/ О. Кузьменко. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект/ К. Кузьмич. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом/ Н. Кулибка. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини/ А. Кульбака. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю/ Т. Куриленко. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка”/ И. Ландар. Концепція часу в Біблії/ І. Лисенко. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша/ Т. Лисенко. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей/ С. Максименко. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку/ Г. Мішенко. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників/ Л. Міщенко. Етапи створення тестових завдань з німецької мови/ А. Нагорна. Естетична природа Новозавітних апостольських послань/ Я. Наливайко. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала/ Я. Наріжна. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. Недоля. Прийоми для організації навчання письма/ К. Нестеренко. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять/ О. Нестеренко. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній”/ Ю. Ніжинець. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області/ Н. Огій. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини/ В. Ожема. Особливості діалектної лексики Борзнянщини/ О. Онищенко. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства/ Т. Онікієнко. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі”/ О. Остапенко. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха/ Т. Остапець. Профілактика девіантної поведінки у підлітків/ І. Откидач. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі/ А. Павлюк. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови/ О. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. Педора. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах/ А. Перевера. Драматизація на уроках англійської мови/ К. Петренко. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі/ Є. Плінь. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні/ Ю. Попильницька. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї/ О. Ребенок. Функціональний стиль преси та публіцистики/ Р. Резниченко. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос/ В. Рогальчук. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи/ О. Розенко. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.)/ С. Рой. Сутність організаційної культури та її структура/ Л. Романенко. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область)/ О. Савенко. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми/ Н. Салівон. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах/ А. Сероус. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”)/ І. Симоненко. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. Скрильнікова. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку/ К. Следь. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов/ А. Соболь. “Чарівна квітка України”/ А. Співак. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині/ Н. Стрілко. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики/ З. Трясухо. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності/ Н. Устенко. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості/ Я. Францух. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. Хніпель. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань/ Ю. Храменко. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області/ А. Чеверда. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр./ Л. Черевко. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха)/ Г. Чешко. Переживання щастя як екзистенційної цінності/ А. Шафранова. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка)/ Л. Шепель. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ/ Н. Шимко. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах/ Т. Шусть. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ/ Т. Юхименко.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Історія в школі -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Машкін А. "Вам нужны великие потрясения, нам нужна Великая Россия": П.А.Столипін та значення його перетворень для південно-західного краю, Малоросії та Новоросії/ А. Машкін (стр.1-7)
Коляда І. "Он умел метко наблюдать народный обычай, схватывая его существенные черты"./ І. Коляда (стр.9-14)
Васильєв О. Феномен преподобних печерських Христа заради юродивих/ О. Васильєв (стр.15-21)
Лисокінь А. Правові аспекти клонування/ А. Лисокінь (стр.22-26)
Карпенко А. Місце і роль відеоносіїв на уроках історії/ А. Карпенко (стр.42-43)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63.3(4Укр)р10/К 26
Автор(и) : Карпенко А.
Назва : Місце і роль відеоносіїв на уроках історії
Місце публікування : Історія в школі: Науково-методичний журнал/ Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова. - К.: Етносфера, 2012. - N 2. - С. 42-43 (Шифр ІШ-1/2012/2)
ББК : 63.3(4Укр)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання історії в школі
Технічні засоби навчання
Кафедра історії України та політології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фільм навчальний
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 43412
Кількість відвідувачів 987
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя