Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кивлюк, Ольга Петрівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/К 38
Автор(и) : Кивлюк, Ольга Петрівна
Назва : Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 25-30 (Шифр ВОУ1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- інформатизація освіти
Педагогіка інформаційна
Анотація: Висвітлюються особливості віртуалізації освітнього простору в межах розвитку інформаційної педагогіки за умов поглиблення інформатизації всіх сфер життєдіяльності суспільства та розширення можливостей віртуальної реальності, в якій технологічною основою є використання інформаційно-комунікаційних технологій.
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. П. Соціальний статус учителя/ В. П. Андрущенко (стр.5-9)
Самчук З. Ф. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери/ З. Ф. Самчук (стр.10-19)
Уваркіна О. В. Особливості сучасного розвитку української національної освіти/ О. В. Уваркіна (стр.20-24)
Кивлюк О. П. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки/ О. П. Кивлюк (стр.25-30)
Корсак К. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі/ К. Корсак (стр.31-37)
Касьянов Д. В. Основні наноресурси людства: природа і сутність нанотехнологічного розвитку/ Д. В. Касьянов (стр.38-41)
Дуденко В. П. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні?/ В. П. Дуденко (стр.42-48)
Вернидуб Р. М. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя/ Р. М. Вернидуб (стр.49-55)
Линовицька О. В. Автономія і відповідальність навчального закладу/ О. В. Линовицька (стр.56-60)
Макаренко С. О. Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей/ С. О. Макаренко (стр.61-66)
Прудченко І. І. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя/ І. І. Прудченко (стр.67-74)
Слюсаренко О. М. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. М. Слюсаренко (стр.75-80)
Косенко О. І. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті/ О. І. Косенко (стр.81-86)
Коваль Т. В. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції/ Т. В. Коваль (стр.87-92)
Капера І. С. Українська молодь у контексті соціальних змін/ І. С. Капера (стр.93-100)
Сахневич І. А. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей/ І. А. Сахневич (стр.101-105)
Іващенко О. А. Психолого-педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби/ О. А. Іващенко (стр.106-112)
Клепко С. Ф. Прецедентний текст української освітології/ С. Ф. Клепко (стр.113-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
Статистика
за 27.06.2024
Кількість запитів 133756
Кількість відвідувачів 1330
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя