Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Клименко, Ж.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 94
Назва : Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" : науково-теоретичний збірник. Вип. 8 : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2006
Кільк.характеристики :600 с
ISBN, Ціна 966-7053-09-1: 19.50 грн.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання зарубіжної літератури
Викладання української літератури в школі
викладання народознавства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературна гра--аналіз художнього твору--національне виховання--вчитель літератури
Зміст : Співтворчість як мета художнього сприймання/ П. Білоус. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури/ О. Бицько. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі/ В. Братко. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця/ С. Васюта. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури/ Г. Гаврилова. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій/ А. Вітченко. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я"/ Л. Дибка. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах/ Н. Дига. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників/ О. Загарук. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня"/ І. Зарудня. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі/ О. Ісаєва. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору/ Ж. Клименко. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків/ Н. Крецул. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури/ О. Куцевол. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору/ А. Мельник. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне")/ А. Нагорна. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв/ Л. Овдійчук. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури/ І. Одинець. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок/ Н. Буркалець. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів/ Р. Радкіна. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю)/ Ю. Рибінська. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору/ А. Ситченко. Діалогічна сутність методики викладання літератури/ Г. Токмань. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас)/ В. Уліщенко. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі/ А. Фасоля. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості/ С. Бєлякова. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія"/ А. Льовочкіна. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників/ О. Руденко. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі/ М. Богданова. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка/ Е. Боєва. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору)/ П. Кириченко. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати"/ Л. Козубенко. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука/ Г. Косарєва. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка/ Л. Македон. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг/ О. Мацько. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея"/ С. Нестерук. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки"/ О. Олійник. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор"/ Т. Сагайдак. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди")/ Л. Ткаченко. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше"/ М. Турчин.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Всесвітня література в середніх навчальних закладах України -2006р.,N 5
Цікаві статті :
Клименко Ж. В. Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору/ Ж. В. Клименко (стр.13-18)
Вітченко А. О. Формування інтерпретаційної компетенції старшокласників засобами драматичного мистецтва/ А. О. Вітченко (стр.21-27)
Півнюк Н. О. Привернути увагу п’ятикласників до сучасної дитячої літератури/ Н. О. Півнюк (стр.34-41)
Бицько О.К. "Портрет" Н. В. Гоголя как зеркало художественных замыслов писателя/ О.К. Бицько (стр.46-50)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименко Ж. В.
Назва : Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору
Місце публікування : Всесвітня література в середніх навчальних закладах України: Науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2006. - N5. - С. 13-18. - ISSN 0205-47IX (Шифр ВЛСНЗУ1/2006/5). - ISSN 0205-47IX
Предметні рубрики (Галузі знань): аналіз художнього твору
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Русская словесность в школах Украины -2006р.,N 3
Цікаві статті :
Николенко О. Н. Какая концепция нужна школе?: О проблемах литературного образования в Украине/ О. Н. Николенко (стр.2-4.)
Клименко Ж. В. Вторая жизнь оригинала: Формирование представления школьников о переводной литературе как составной национальной культуры/ Ж. В. Клименко (стр.5-6.)
Писарук Г. В. Познать человеческую премудрость - значит понять самого себя: Система работы с библейскими притчами на уроках русского языка/ Г. В. Писарук (стр.14-19. Продолжение следует.)
Мережковский Д. С. Малое кажется великим лишь вследствием нашей собственной малости: Хлестаков и Чичиков как ипостаси "бессмертной пошлости людской"/ Д. С. Мережковский (стр.48-54. Продолжение следует.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименко Ж. В.
Назва : Вторая жизнь оригинала: Формирование представления школьников о переводной литературе как составной национальной культуры
Місце публікування : Русская словесность в школах Украины: Научно-методический журнал/ Мин. образов. и науки Украины. И-нт педагогики АПН Украины. Из-дво " Педагогічна преса". Ассоциация учителей русского языка и литературы Украины. - К.: Издательство " Педагогічна преса", 2006. - N3. - С. 5-6. (Шифр РСВШУ/2006/3)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Всесвітня література в середніх навчальних закладах України -2006р.,N 11
Цікаві статті :
Наливайко Д. С. Вивчення зарубіжної літератури в школах України цілком відповідає політичному курсу нашої держави/ Д. С. Наливайко (стр.3-4)
Шалагінов Б. Б. Данте, Шекспір, Вольтер, Гете, Толстой "панують над умами мільйонів людей, які за все своє життя не прочитали жодного рядка з їхніх творів". Про роль та значення курсу "Зарубіжна література" в школі/ Б. Б. Шалагінов (стр.4-6)
Ковбасенко Ю. І. Про місце і роль предмета "Зарубіжна література" в системі літературної освіти української школи та про шляхи підвищення ефективності його викладання/ Ю. І. Ковбасенко (стр.7-10)
Ненько І. Я. Викладання літератури як мистецтва слова: зміст і форми, або Учити вмінню виробляти власні естетичні судження/ І. Я. Ненько (стр.20-22)
Гетьман О. Г. Кожному учню прищепити вміння естетично сприймати художній текст. Про методологічні основи цієї роботи/ О. Г. Гетьман (стр.29-34)
Клименко Ж. В. Специфіка викладання зарубіжної літератури в середній школі/ Ж. В. Клименко (стр.43-45)
Кузьменко В. І. Про види перекладу, форми і методи роботи з ним. Матеріал до уроку/ В. І. Кузьменко (стр.47-49)
Тараник К. В. Верлібр - відлуння природи в поезії. Алгоритм уроку "Естетично-стильові особливості поезії У. Уїтмена"/ К. В. Тараник (стр.52-55)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименко Ж. В.
Назва : Специфіка викладання зарубіжної літератури в середній школі
Місце публікування : Всесвітня література в середніх навчальних закладах України: Науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2006. - N11. - С. 43-45. - ISSN 0205-47IX (Шифр ВЛСНЗУ1/2006/11). - ISSN 0205-47IX
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання зарубіжної літератури
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Всесвітня література в середніх навчальних закладах України -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Чередник Т. Виховання читача як методична проблема/ Т. Чередник (стр.2-6)
Клименко Ж. Міжсеміотичний переклад як засіб поглибленого вивчення художнього твору: Методичні рекомендації щодо використання зразків такого перекладу/ Ж. Клименко (стр.6-9)
Діалогічна модель вивчення зарубіжної літератури в школі: Статті (стр.9-13)
Федоренко В. "Міжнародний калейдоскоп": Літературна пізнавально-розважальна гра для учнів старших класів/ В. Федоренко (стр.23-42)
Сутула О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури. 6 клас/ О. Сутула, І. Тригуб (стр.44-51 (далі буде))
Баландина Н. Язык как вместилище социальных и культурных ценностей: О реализации социокультурной линии в учебной литературе/ Н. Баландина (стр.58-60)
Давидюк Л. Календарное планирование уроков русского языка для 11 класса школ с украинским языком обучения/ Л. Давидюк (стр.61-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименко Ж.
Назва : Міжсеміотичний переклад як засіб поглибленого вивчення художнього твору: Методичні рекомендації щодо використання зразків такого перекладу
Місце публікування : Всесвітня література в середніх навчальних закладах України: Науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2007. - N3. - С. 6-9. - ISSN 0205-47IX (Шифр ВЛСНЗУ1/2007/3). - ISSN 0205-47IX
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання зарубіжної літератури
переклад
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Всесвітня література в середніх навчальних закладах України -2007р.,N 11/12
Цікаві статті :
Федоренко В. До вершин професіоналізму. Звіт про семінар/ В. Федоренко (стр.2-7)
Міністерство освіти і науки України. Департамент загальної середньої та дошкільної освіти. Методичні рекомендації щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української та зарубіжної літератур у загальноосвітніх навчальних закладах (стр.20-25)
Ніколенко О. Концепція літературної освіти в 12-річній загальноосвітній школі/ О. Ніколенко (стр.26-31)
Юсипович І. Різдвяне оповідання як жанр. Урок за повістю Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі". 6 клас/ І. Юсипович (стр.32-33)
Горбійчук Н. Й. В. Гете. "Вільшаний король": матеріали до варіативного вивчення. Міфологічний та філософський зміст балади. Конспект уроку. 7 клас/ Н. Горбійчук (стр.34-37)
Шепель Ю. Историзм в романе-эпопее: историю движут не эпические герои, а люди - все в совокупности. (Л. Толстой "Война и мир"). Конспект урока. 10 класс/ Ю. Шепель (стр.51-53)
Сызько Г. Собирательный образ народа и его роль в характеристике главных героев романа. материалы к уроку-исследованию/ Г. Сызько (стр.53-56)
Клименко Ж. Новела Р. Акутагави "Усмішка богів" як ключ до таємниць японської душі. Методичні рекомендації до уроку в 10 або 11 класі/ Ж. Клименко (стр.58-62)
Акутагава Рюносконе. Усмішка богів. Новела/ Рюносконе Акутагава (стр.62-65)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-21   21-21 
 
Статистика
за 08.06.2024
Кількість запитів 23765
Кількість відвідувачів 1467
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя