Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кнодель, л.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
викладання основ безпеки життєдіяльності
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Зміст : ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ/ В. М. Глазиріна. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності"/ О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів/ В. Ф. Кривозуб. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти/ С. О. Демченко. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів/ Т. І. Шанскова. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів/ О. В. Паскаль. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності/ А. П. Щербина. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя/ Б. М. Багай, І. О. Ковба. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Б. Мамчич. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни/ Г. В. Марченко. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти/ С. В. Кривець. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе/ Т. О. Доронина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти/ Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями/ О. В. Лісовець. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання/ А. М. Аніщук. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів/ Л. П. Перхач. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей/ І. О. Зель. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ О. П. Хижна. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики/ М. П. Бойко. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів/ Н. М. Стрельнікова. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів/ Т. А. Василенко. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі/ І. І. Заплішний. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників/ Н. О. Падун. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти/ Н. М. Суховєєва. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст./ Є. І. Коваленко. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.)/ О. В. Лавріненко. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття)/ О. Аніщенко. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова/ Н. М. Баленко. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Професіоналізм у педагогічній освіті США/ С. В. Тезікова. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні/ І. О. Кулик. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття/ І. І. Киричок. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька/ Т. О. Білик. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції/ Н. В. Абашкіна. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі/ Н. М. Авшенюк. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини/ А. Корнілова. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти/ Є. Є. Гончарова. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини/ Н. Удовиченко. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів/ Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США/ О. М. Семеног. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии/ Л. В. Кнодель. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині/ Л. П. Євтушик. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство/ С. А. Нургалиева. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес/ Т. В. Зінченко. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині/ А. І. Турчин. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи/ А. В. Василюк. Демарш-французький метод рівності у здібностях/ О. І. Авксентьєва. ПСИХОЛОГІЯ ; Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності/ В. В. Синявський. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді/ Н. І. Литвинова. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді/ О. В. Михайленко. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи/ Л. А. Колбіна. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки/ С. О. Борисюк. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців/ В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі/ О. Л. Мерзлякова. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету/ Н. В. Коваленко. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти/ О. П. Щотка. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі/ І. Я. Мищук. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді/ В. І. Панченко. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності/ А. О. Коркунова.
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Директор школи. Україна -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Кнодель л. Освітня психологія: школа біхевіоризму/ л. Кнодель (стр.6-9)
Панченков А. Дебати як ефективна технологія навчання/ А. Панченков (стр.30-35)
Цернікель Л. Нові форми педагогічної ради на модераторському семінарі/ Л. Цернікель (стр.36-40)
Лаговська С. Досвід взаємодії НМЦ і закладів освіти/ С. Лаговська (стр.41-48)
Пироженко Л. Педагогічний портрет у номері: Микола Аркас/ Л. Пироженко (стр.50-53)
Мерзлякова Е. Опыт профилактики культового влияния в образовании/ Е. Мерзлякова (стр.56-66)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кнодель л.
Назва : Освітня психологія: школа біхевіоризму
Місце публікування : Директор школи. Україна: Науково-методичний журнал. - київ: Директор школи.Україна, 2006. - N4. - С. 6-9 (Шифр ДШУ1/2006/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія освіти
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Директор школи. Україна -2007р.,N 5
Цікаві статті :
Харитонова Н. Педагогічний музей. Софія Русова (1858-1940)/ Н. Харитонова (стр.4-5)
Півненко А. Про зміну освітньої парадигми/ А. Півненко (стр.6-18 (далі буде))
Редько Ф. До нових перемог радянської школи/ Ф. Редько (стр.23-32)
Іванова Є. Система Станіславського в педагогічних концепціях/ Є. Іванова (стр.33-38)
Целіковська І. Проект "Школа майбутнього"/ І. Целіковська (стр.40-49)
Бровкіна Л. Адаптивний освітній простір/ Л. Бровкіна (стр.50-58)
Кнодель Л. Освітня система в Польщі: традиції та сучасність/ Л. Кнодель (стр.60-66)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кнодель Л.
Назва : Освітня система в Польщі: традиції та сучасність
Місце публікування : Директор школи. Україна: Науково-методичний журнал. - К.: Видавництво "Плеяди", 2007. - N5. - С. 60-66 (Шифр ДШУ1/2007/5)
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогіка зарубіжних країн
Географіч. рубрики: Польща-- освіта
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Директор школи. Україна -2007р.,N 7
Цікаві статті :
Григорій Ващенко: віхи біографії (стр.4-5)
Ващенко Л. Інноваційний розвиток соціальних систем/ Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна (стр.6-25)
Сазоненко Г. Технології дистанційного навчання/ Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна (стр.26-41)
Кнодель Л. Міжнародне співробітництво Німеччини в галузі освіти/ М. Ворон; Т. Дороніна ; М. Ворон; Т. Дороніна (стр.44-58)
Ворон М. Проектна діяльність у школі/ Т. Дороніна ; Т. Дороніна (стр.60-66)
Дороніна Т. Гендерна чутливість і гендерна культура/ Т. Дороніна (стр.68-70)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кнодель Л.
Назва : Міжнародне співробітництво Німеччини в галузі освіти
Місце публікування : Директор школи. Україна: Науково-методичний журнал. - К.: Видавництво "Плеяди", 2007. - N7. - С. 44-58 (Шифр ДШУ1/2007/7)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Німеччина-- ОСВІТА
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Директор школи. Україна -2007р.,N 8
Цікаві статті :
Педагогічний музей. Станіслав Шацький (1878-1934) (стр.4-5)
Ващенко Л. Рівні управління інноваційними процесами/ Л. Ващенко ; Г. Сазоненко; Ю. Соловйов, О. Чернишов; Л. Кнодель; І. Гончарова; О. Мерзлякова (стр.6-28)
Сазоненко Г. Система особистісно зорієнтованого навчання/ Г. Сазоненко (стр.29-34)
Соловйов Ю. Наступність між ланками освіти : реалії та перспективи/ Ю. Соловйов, О. Чернишов (стр.36-42)
Кнодель Л. Педагог в сучасних умовах/ Л. Кнодель (стр.44-50)
Гончарова І. Профільне навчання та збереження колективу/ І. Гончарова (стр.54-59)
Мерзлякова О. Краса врятує світ. А що врятує сучасну систему освіти?/ О. Мерзлякова (стр.60-65)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Директор школи. Україна -2007р.,N 9
Цікаві статті :
Богусловський М. Педагогічний музей. Василь Вахтеров (1853-1924)/ М. Богусловський (стр.4-5)
Ващенко Л. Концепція інноваційного розвитку освіти регіону/ Л. Ващенко (стр.6-18)
Декунова З. Неперервна освіта як підвищення фахового рівня/ З. Декунова, А. Лавська (стр.19-22)
Завалевський Ю. Зміст, форми та методи громадського виховання старшокласників у позаурочній діяльності/ Ю. Завалевський (стр.23-29)
Кнодель Л. Тенденції в розвитку навчальних стратегій/ Л. Кнодель (стр.32-39)
Ройл Д. Рамкові основи змісту освіти: досвід Великої Британії та Шотландії/ Д. Ройл (стр.40-44)
Чернишов О. Зовнішнє оцінювання: реалії сьогодення/ О. Чернишов, Н. Пастухова (стр.46-51)
Охрименко Н. TIMSS: перші уроки/ Н. Охрименко, В. Панкіна, Н. Пастухова (стр.52-55)
Методичні рекомендації учням із проблем тестування (витяг) (стр.56-58)
Волковська Т. Нові підходи у виховній роботі/ Т. Дороніна (стр.59-64)
Дороніна Т. Гендер у системі педагогічного знання/ Т. Дороніна (стр.66-69)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Директор школи. Україна -2007р.,N 10
Цікаві статті :
Богуславський М. Педагогічний музей Генріх Песталоцці (1746-1827)/ М. Богуславський (стр.4-5)
Півненко А. Еліта як виховний ідеал/ А. Півненко (стр.6-12)
Корсун Л. Інтелектуалізація - це що?/ Л. Корсун, Н. Корсун (стр.13-16)
Лозинський Е. До проблем правової освіти/ Е. Лозинський (стр.24-29)
Аліфанова І. Модернізація змісту освіти/ І. Аліфанова (стр.32-39)
Величко А. Оновлення змісту початкової освіти/ А. Величко (стр.40-45)
Шевченко М. Як не "згоріти" на роботі/ М. Шевченко (стр.59-61)
Кнодель Л. Реформа освіти у Словенії: історичний огляд/ Л. Кнодель (стр.62-69. Далі буде.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-13 
 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 104
Кількість відвідувачів 63
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя