Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Коваль, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4УКР)/Н 73
Назва : Нові технології навчання : Наук. - метод. зб. Вип. 32
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2002
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 7.60 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.58(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України/ І. М. Мельникова, О. А. Невмержицький. Довгострокове планування - програма дій/ О. Г. Величко, В. П. Іващенко, О. Г. Ясев. Багатокультурність: громадянський та освітянський аспект/ Р. І. Антонюк. Моделі представлення змісту предметних областей інженерних дисциплін/ М. І. Лазарєв. Методи НЛП - технологій та системного аналізу в педагогіці/ О. В. Шарапова. Про один метод генерування альтернатив у педагогіці/ О. В. Шарапова. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки/ Т. Г. Величко. Урахування права батьків на вибір у реформах освіти США/ О. О. Демидова. Дистанційна освіта у вищій школі Англії та США/ О. М. Коваль. Дидактичні закономірності і специфічні особливості підготовки менеджерів інформаційних систем/ О. В. Матвієнко. Дидактична роль нових інформаційних технологій у навчальному процесі вищої медичної школи/ О. Б. Кобзар. Шляхи оптимізації витрат на підготовку курсантів ВВНЗ/ С. О. Кубіцький. Система принципів педагогічного процесу в роботі вихователів мікросоціуму/ Л. П. Мельник. Нова соціальна роль університетської бібліотеки/ Н. М. Терещенко. Соціально-педагогічне та виховне значення спеціальності "бібліотекар-рекламіст"/ О. В. Черних. Становлення національної системи розповсюдження сільсько-господарських науково-технічних знань та інформації в Україні/ В. В. Дерлеменко. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу/ Н. М. Флегонтова. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки асистентів лікаря-стоматолога/ О. М. Гуменюк. Інформаційна складова підготовки вчителя до інноваційної діяльності/ Т. М. Демиденко. Критерії оцінки проектів педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Особливості методики вивчення питань історії науки з використанням можливостей сучасних ЕОМ/ М. В. Головко. Нові форми організації хореографічного навчання і виховання (досвід роботи)/ А. П. Тараканова. Вплив сенсорного досвіду на засвоєння знань з рідної мови учнями допоміжної школи/ Н. П. Кравець. Психічна ортопедія: історія становлення та розвитку/ М. О. Супрун. Юридична поліклініка як одна з форм організації гурткової роботи/ Д. В. Гребеняк, Т. В. Шанайда. Стратегія розвитку освіти на порозі ХХІ століття (міжнародний аналітичний огляд)/ В. К. Федорченко. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей/ Н. А. Негруца.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 11.30 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті/ Є. І. Коваленко. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів/ Танась Мацей. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников/ Д. А. Закатнов. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів/ О. Г. Гроздовська. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми/ Ю. Р. Мацкевич. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині/ О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності/ Н. М. Суховєєва. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива/ Н. С. Останіна. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості/ О. М. Грисюк. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики/ О. В. Коваль. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді/ М. О. Носко. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування/ В. В. Ревенчук. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість"/ С. Г. Іващенко. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища/ О. М. Кочерга. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища/ Г. С. Адамів. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань/ С. О. Коваленко. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя/ О. В. Євсєєва. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи/ О. В. Забарний. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів/ Л. Г. Котлінська. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти/ Н. О. Падун. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька/ В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні/ Н. І. Зайченко. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової/ О. М. Таран. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття/ Р. Г. Новгородський. Вільна школа Олександра Нілла/ О. А. Барило. Грот М. Я. як особистість і професіонал/ М. Д. Бойправ. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова/ І. І. Киричок. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.)/ Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення"/ І. Турчина. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст./ Т. Г. Даллада. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні/ М. А. Михаськова. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно)/ Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції/ О.О. Карпова. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст./ Т. Гавриленко. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття/ В. М. Наконечна. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду)/ А. В. Василюк. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Віра і ментальність українського народу/ Н. О. Видолоб.
Примірники : всього : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Вільні : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(07)/М 34
Автор(и) : Ярмаченко М. Д., Яковець, Василь Павлович, В’ялий М. Г., Ростовський О. Я., Юцевич Ю. Є., Яковець, Наталія Іванівна, Володченко Ж. М.
Назва : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Професійна підготовка майбутнього вчителя" (31 березня - 3 квітня 2003 року)
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :124 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Музичний факультет, Кафедра вокально-хорової майстерності, Служба у справах сім’ї та молоді Ніжинського міськвиконкому
Серія: Другий Всеукраїнський юніорський конкурс вокальної та диригентської майстерності. Ніжин - 2003
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 3.90 грн.
ДРНТІ : 18.41.07
ББК : 85.31р30я46 + 74.200.55
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель музики-- майстерність
Зміст : Підготовка майбутнього вчителя до естетичного виховання молодших школярів/ С. І. Тітов. Визначення критеріїв поняття "музичності" живопису як засіб інтерпретації художніх знань майбутніх учителів музики/ Л. Г. Котлінська. Ансамблеве музикування - ефективний засіб творчого розвитку майбуиніх вчителів у класі бандури/ Н. В. Голуб. Професійне становлення майбутніх вчителів музики у процесі вивчення творів Й. С. Баха/ Л. І. Пащенко. Психолого-педагогічні основи професійної підготовки вчителя музики/ Л.Я. Люлюк, О. В. Люлюк. Сценічна підготовка майбутніх вчителів музики/ Н. А. Мірошниченко. Особливості вивчення народнопісенної музичної творчості при підготовці майбутніх вчителів музики/ В. М. Курсон. Психолого-педагогічна та методична підготовка майбутнього вчителя музики/ А. М. Афанасенко. Підготовка майбутнього вчителя в умовах індивідуалізації навчально-виховного процесу/ В. О. Неретін. Особливості вокально-хорової педагогіки Глухівської співацької школи/ Н. А. Галішевська. До питання організації та проведення виробничо-виконавської практики студентів музичного факультету в класі основного інструменту/ Т. Г. Даллада. Структура музично-слухових уявлень студентів-піаністів музичних факультетів/ В. А. Розен. Інтерпретація камерної вокальної лірики С. В. Рахманінова в концертмейстерському класі/ М. Б. Петренко. Удосконалення майстерності виконання камерної музики у вокальному класі музичних факультетів педагогічних вузів/ В. І. Коробка. Формування творчих здібностей студентів у навчально-виховному процесі/ В. О. Касьянова. Духовне спілкування у становленні та розвитку творчого потенціалу студента як особистості (з досвіду роботи клубу "Ліра")/ О. Г. Гроздовська. Специфіка формування навичок гри на додатковому інструменті (студентів-піаністів на баяні)/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Методика цілісного формування музичних здібностей першокурсників на уроках музики/ О. В. Коваль. До проблеми розвитку самостійності студентів та виховання їх виконавської майстерності в класі постановки голосу на музичному факультеті/ А. Б. Хоменко. До питання удосконалення музичного інструментарію/ Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. Використання пісенно-обрядового фольклору у процесі підготовки вчителя музики як педагогічна проблема/ О. І. Кравченко. Українська народна пісня - основа формування національної свідомості школяра на уроках музики/ М. Г. Колос. Внесок українських композиторів-класиків у становлення та розвиток сучасної музичної педагогіки/ Ю. В. Петлій. Глухівська співацька школа - колиска музичної культури/ В. В. Мішедченко. Наукова та педагогічна спадщина викладача Ніжинської вищої школи професора І. М. Забарного/ С. І. Матвієнко. Пізнавальне та виховне значення хорової музики та роль хорового співу у професійній підготоці майбутнього вчителя музики/ В. Г. Розгон.
Анотація: В книгу ввійшли матеріали конференції ІІ Всеукраїнського юніорського конкурсу вокальної та диригентської майстерності (м. Ніжин, 2003 р.)
Примірники : всього : Ч.З.№2(10), аб(5), ІБв(1), ав(1), фб(2)
Вільні : Ч.З.№2(10), аб(5), ІБв(1), ав(1), фб(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :162 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 11.90 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічне дослідження
Моделювання-- діяльність вчителя
Педагогічна творчість
Менеджмент-- педагогічний
Виховання-- виховання здорового спосібу життя
Виховання-- національне виховання
Педагогічна практика
Виховання-- естетичне виховання
Громадянське виховання
Обрядовий фольклор України, 19 ст. кінець ; 20 ст. початок;
Дошкільна освіта в Україні-- історія
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія-- Ніжинський історико-філологічний інститут
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- дошкільна освіта-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--мовлення--вільне виховання--українські педагоги--жіноча професійна освіта--вільна українська школа, часопис
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Моделювання діяльності вчителя як ефективний метод педагогічного дослідження/ В. П. Курок. Культурна політика як теоретична проблема: аналіз сучасних концепцій та міжнародних документів/ О. Р. Копієвська. Педагогіка свободи як оснащення для життя/ А. М. Растригіна. Аксіологічний аспект художньої та естетичної культури в освіті й вихованні молоді/ Ю. В. Локарєва. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя/ М. А. Михаськова. Педагогічні основи загально-типологічного та диференційовано-типологічного методів формування музичних здібностей школярів/ О. В. Коваль. До суті поняття "педагогічна взаємодія"/ В. В. Ревенчук. Теоретичні засади формування у майбутніх учителів готовності до педагогічної творчості/ С. Г. Іващенко. До сутності поняття "естетичний досвід особистості"/ М. П. Долматова. Критерії та рівні сформованості майбутнього вчителя музики до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Педагогічний менеджмент в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами/ Г. М. Тимошко. Деякі особливості навчально-пізнавальної діяльності/ М. М. Солдатенко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Сучасні підходи у підготовці вчителя музики до роботи в системі особистісно-орієнтованої музичної освіти/ С. Р. Хлєбік. Адаптаційний період у музичному вихованні першокласників у малокомплектній школі/ О. М. Грисюк. Психологічні особливості навчання студентів-заочників педагогічного спілкування англійською мовою з використанням мережі Інтернет/ О. М. Базар. Педагогічні технології виховання здорового способу життя старших підлітків у позакласній роботі/ В. Ю. Кузьменко. Специфіка формування поліфонічного мислення майбутніх учителів у класі бандури/ Н. В. Голуб. Педагогічна практика - важливий чинник формування екологічної культури/ В. Ф. Лащенко. До проблеми національного виховання молодших школярів (на прикладі татарської діаспори в Україні)/ Т. Г. Зякун. Роль дидактичної гри у вихованні і розвитку мовлення дітей дошкільного віку/ О. Квак. Естетико-виховні можливості навчання сольфеджіо на уроках у ДМШ/ Т. М. Турчин. До питання організації педагогічної практики майбутнього учителя музики в початковій школі/ В. В. Мішедченко. Музичне краєзнавство в естетичному вихованні майбутніх вчителів/ В. М. Семикліт. Громадянське виховання в системі формування громадянської позиції школярів/ В. М. Благінін, С. В. Павлюк. Зміст навчання продуктивних видів мовлення у мовних закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблеми педагогіки творчості у педагогічній спадщині Г. Ващенка/ Є. І. Коваленко. Розвиток музичної освіти в Україні в другій половині ХУ - початку ХУІІ століть/ О. Я. Ростовський, О. В. Ростовська. Український обрядовий фольклор у спадщині творчої інтелігенції кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. Музичний світ Миколи Гоголя як джерело формування духовної культури студентської молоді/ О. А. Кавунник. Розвиток музично-педагогічної освіти в Польщі у другій половині ХХ століття в світлі еволюції шкільних програм/ Г. Ю. Ніколаї. Роль і місце Ніжинського історико-філологічного інституту князя О. А. Безбородька в культурно-освітньому просторі України кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Педагогічна історіографія 70-х років ХХ ст. про творчий доробок Г. С. Сковороди/ І. О. Кулик. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості у концептуальних підходах до реформування освіти/ Ю. Г. Новгородська. Ідеї соціалізації в педагогічному доробку Тимофія Лубенця/ Р. Г. Новгородський. Навчально-методична література для закладів жіночої професійної освіти (1865-1916)/ О. В. Аніщенко. Проблеми вільного виховання на сторінках часопису "Вільна українська школа"/ О. А. Барило. Клуб як культурно-освітній осередок громадянського виховання учнівської молоді в Україні в 20-і роки ХХ століття/ Н. С. Останіна. Уроки історії музичної педагогіки/ О. Я. Ростовський. Дошкільне виховання в науково-педагогічній структурі Ніжинської вищої школи: історичний аспект/ С. І. Матвієнко. Ідей соціально-психологічної адаптації в зарубіжній психології/ Н. В. Коваленко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :142 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 10.60 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель музики-- підготовка
Вчитель початкової школи-- підготовка
Музичне мистецтво
Фортепіано-- навчання гри
Диригент хору
Вчитель хореографії
Управління школою-- кадри
Репертуар хору
Естетичне виховання-- майбутні вчителі
Музичне сприймання-- підлітки
Здоровий спосіб життя-- формування
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи/ О. Я. Ростовський. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики/ В. І. Дряпіка. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи/ Т. А. Смирнова. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді/ Т. Г. Дашківська. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера)/ А. Ф. Кречківський. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи/ О. П. Хижна. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу/ Л. І. Резан. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва/ О. М. Арделян. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці/ Н. В. Свещинська. Диригент хору: комунікативний аспект/ Л. А. Бірюкова. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі/ О. Д. Бузова. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик/ В. Г. Дорохін. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії/ В. Г. Ростовська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою/ Г. М. Тимошко. Репертуар як основа діяльності хорового колективу/ І. П. Заболотний. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки/ В. М. Крицький. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів/ Н. В. Абдуліна. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків/ О. В. Єременко. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики/ І. О. Ростовська. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики/ М. І. Фалько. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом/ С. В. Скрипець. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики/ І. В. Баладинська. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій/ К. І. Станіславська. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона/ Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів/ М. П. Долматова. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики/ З. В. Хоменко. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури/ В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики/ О. В. Маруфенко. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи)/ К. О. Салан, О. П. Петрикова. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки/ Г. Г. Кондратенко. ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Витоки підготовки учителів музики в Україні/ Ю. Є. Юцевич. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века/ Л. А. Дорохина. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа/ В. М. Новікова. Особистість Каменяра у спогадах сучасників/ Н. М. Баленко. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики/ І. А. Малашевська. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917)/ І. І. Киричок. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая/ О. В. Коваль.
Примірники : всього : аб(2), Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : аб(2), Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1998
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 6.74 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Лідерство-- підлітки
Мовлення-- дошкільнята
Моральне виховання
Адиктивна поведінка-- молодь-- профілактика
Спілкування-- іншомовне-- студенти
Я - теорія
Вчитель майбутній-- формування
Дошкільники-- навчання
Освіта в Україні-- історія, 20 ст. 20-ті рр.
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Підготовка майбутніх вчителів хімії
Освіта в Україні-- історія-- жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.
Диференційоване навчання-- біологія
Творчість-- суть
Молодші школярі-- моральне формування
Музичні твори-- інтерпретація
Музична культура-- школярі
Музичні здібності
Футбольна техніка
Старшокласники-- індивідуальність
Вчитель майбутній-- формування
Конфлікт-- психологія
Психолог вузу
Коледж
Студентська група-- адаптація
Адаптація студентів до ВНЗ
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жіноча сільськогосподарська освіта
Зміст : Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів/ В. М. Крицький. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим"/ С. В. Походенко. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці/ В. С. Савельєва. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. Бєлкіна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки/ Н. П. Пихтіна. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів/ Л. П. Дарійчук. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда/ Т. Д. Кричковська. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя/ С. В. Олійник. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації/ В. В. Плохіх. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції/ Казімеж Хиц. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід)/ А. В. Василюк. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму/ О. Кивлюк. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693)/ Т. Гавриленко. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами/ Н. А. Олійник. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості/ Ю. А. Репецький. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах/ Ю. Л. Луценко. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Практика як основа підготовки соціального педагога/ Н. В. Заверико. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії/ Н. І. Лукашова. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.)/ О. В. Аніщенко. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін/ Н. О. Падун. До питання про сутність творчості/ Є. І. Коваленко. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва/ С. Р. Хлєбік. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу/ З. В. Хоменко. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів/ О. М. Грисюк. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання/ В. В. Мішедченко. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності/ О. В. Коваль. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів/ С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників/ М. В. Папуча. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми/ С. О. Борисюк. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи/ О. М. Таран. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях/ О. М. Гуменюк. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу/ О. П. Щотка. Український коледж - школа самореалізації/ Ю. Г. Новгородська. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем/ О. М. Ковальчук. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу/ Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи/ Л. М. Жалдак.
Примірники : всього : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Вільні : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 7.20 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- комплексна програма "Вчитель"
Педагогіка творчості
Екологічна культура-- студенти
Здібності музичні-- розвиток
Ігри народні
Педагогіка співробітництва
Стохастика-- розв’язання задач
Лижний спорт
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Підготовка спеціалістів-- наукова організація
Підліткові клуби
уроки музики
"Історія Русів"-- вивчення у школі
Літня педагогічна практика-- готовність студентів
Творчість дитяча
Самоконтроль-- учні
Сновидіння
Гештальт-психологія
Початкова школа-- навчання
Екологічна криза
Імідж
Психолог-- роль
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна преса
Зміст : Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель"/ В. П. Яковець. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга/ О. Я. Ростовський. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості/ Є. І. Коваленко. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів/ В. Ф. Лащенко. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри/ Ж. М. Володченко. Русова С. про принцип виховуючого навчання/ О. М. Таран. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя/ В. В. Мішедченко. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності/ С. Р. Хлєбік. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді/ О. В. Коваль. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу/ Н. І. Бєлкіна. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки/ Г. С. Адамів. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики/ Н. О. Головіна. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку/ С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи)/ Н. П. Пихтіна. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи/ М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів/ Є. В. Плющик. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності/ С. О. Коваленко. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи/ О. В. Євсєєва. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття)/ Н. О. Останіна. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області)/ Н. М. Бовсунівська. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького/ Л. І. Драчук. Вивчення "історії Русів" у школі/ О. С. Буянкіна. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах/ В. М. Солова. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога/ О. М. Ковальчук. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина)/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра/ О. К. Любчук. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь/ М. Д. Бойправ. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі/ Я. Ф. Андрєєва. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології/ Н. Ф. Литовченко. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності/ С. В. Походенко. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи/ З. Д. Каржова. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання/ Н. А. Тертична. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей/ Ю. І. Блинов. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи/ Г. М. Лисенко. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу/ Т. В. Скрипаченко. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати/ С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності/ Н. Ф. Шевченко. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором/ З. В. Хоменко. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі/ В. М. Крицький.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :140 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 6.74 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Музична освіта в Україні
Вчитель музики-- підготовка
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Здібності музичні-- розвиток
уроки музики
Викладання музики
Зміст : Стан, проблеми і перспективи розвитку шкільної музичної освіти в Україні на межі тисячоліть/ О. Я. Ростовський. Педагогічна домінанта як основа музичної підготовки майбутніх вчителів музики/ І. Гринчук, А. Шинкаренко. Подготовка учителя музыки к эстетической деятельности в общеобразовательной школе/ В.А. Рева. Використання театральної методології у підготовці учителя музики/ Л. Ф. Колесник; Л.Ф. Колесник. Забезпечення студентів художньо та дидактично доцільними знаннями у процесі музично-виконавської підготовки/ В. М. Крицький; В.М. Крицький. Методи формування емоційного мислення студентів у класі хлрового диригування/ С. Р. Хлєбік. До проблеми формування інструментального-виконавської культури майбутніх вчителів музики/ Л. В. Гусєйнова. Формування інтонаційно-драматургічного способу мислення студентів у процесі музично-виконавської підготовки/ Л. І. Резан. Формування відчуття музичного стилю у майбутніх учителів музики в процесі інструментальної підготовки/ О. М. Щербініна. Формування концертмейстерських умінь у майбутніх учителів музики/ В. В. Ревенчук. Виховання творчої самостійності студентів у процесі інструментальної підготовки/ Т. Г. Далада. До питання виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ Т. В. Скорик. Просторові експерименти у лабораторії стильового сольфеджіо як чинник формування інтонаційной культури студентів/ О. Е. Чекан. Формування художньої культури майбутніх учителів музики як педагогічна проблема/ Л. І. Котлінська. Структура музичної діяльності та їх вплив на процес підготовки майбутнього вчителя музики/ З. В. Хоменко. Викладання історії української музики у процесі підготовки музиканта-педагога/ О. А. Кавунник. Перспективи застосування ППЗ на музично-педагогічних факультетах/ М. А. Дергач. Дидактичне обгрунтування процесу професійної підготовки майбутнього вчителя музики/ В. В. Мішедченко. Проблема індивідуалізації в професійній підготовці майбутніх вчителів музики/ І. П. Бобакова, Е. А. Власенко. Підготовка студентів музичних факультетів до роботи в хореографічних класах/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Організація науково-дослідної роботи студентів музично-педагогічного факультету/ Т. М. Завадська. Формування музично-естетичних здібностей першокласників як педагогічна проблема/ О. Коваль. Вербалізація як засіб розкриття художньо-творчих здібностей дітей/ О. Г. Гроздовська. Формування музичного мислення молодших школярів у процесі сприймання музики/ Т. В. Дорошенко. Активізація процесу музичного сприймання як засіб розвитку емоційно-пізнавального ставлення школярів до інструментального мистецтва/ Т. Браніцька. Музично-естетичне виховання в контексті нових педагогічних ідей/ О. О. Сапожнік. Деякі аспекти вивчення музичних творів неофольклорного спрямування на уроках музики/ О. Є. Верещагіна. Соціокультурні та педагогічні проблеми сприйняття популярної музики у юнацькому віці/ І. Я. Климук. Співдружність загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл у вихованні школярів/ О. М. Грисюк. Про зміст музичної освіти режисерів (методологічний аспект)/ К. І. Станіславська.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), аб(3), ав(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), аб(3), ав(2), фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 3
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :142 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 3.03 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Мистецтво-- значення
Музична освіта в Україні
Здібності музичні-- розвиток
Духовий оркестр
Музика-- методика викладання
Зміст : Музично-естетичне виховання в системі античної педагогіки: Уроки історії/ О. Я. Ростовський. Проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів у галузі музичної культури/ В. І. Дряпіка. Роль мистецтва у формуванні світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Мистецтво у формуванні світогляду майбутнього вчителя музики/ Н. Л. Біла. Переінтонування як методологічна основа аналізу історичного функціонування музичного твору/ Ю. І. Чекан. Розуміння мистецького твору в контексті ідей феноменології/ О. П. Рудницька. Художня форма як цілісна інтелігенція у концепції О. Ф. Лосєва/ Л. М. Ісьянова. Функціонування авторського міфу в наніональній культурі як методологічна та навчально-пізнавальна проблема/ С. В. Кафтанова. Принципи періодизації творчості композитора як методологічна та навчально-методична проблема/ Т. Г. Кульбака. Музичний авангард другої половини ХХ століття в курсі історії музики: творчість Альфреда Шнітке в контексті постмодернізму/ Л. Л. Матвєєва. Ознайомлення студентів музично-педагогічного факультету з духовною музикою крішнаїзму/ В. Матвєєв. Деякі питання викладання сучасної української музики в середній ланці освіти/ Т. Соколова. До питання про структуру музичної свідомості особистості/ Л. П. Воєводіна. Музичне висловлювання як предмет сприймання/ Л. П. Шилова. Науково-творчий компонент у системі музично-професійної підготовки студентів/ Г. А. Гарбар. Психологічний аспект запам’ятовування музичної інформації студентами-інструменталістами/ Д. Г. Юник. Оптимум збудливості як фактор формування виконавської надійності музикантів-інструменталістів/ Л. М. Богданович. Проблемні питання комп’ютеризації музичної освіти/ О. А. Чайковська. Проблема формування оцінних суджень у системі професійної підготовки фахівця-музиканта/ Н. М. Семенова. Педагогічні умови формування культури почуттів майбутнього фахівця-бандуриста/ О. П. Римаренко. Музична освіта в професійній підготовці майбутнього педагога/ О. А. Цвігун. Розвиток професійної вокальної освіти в Києві (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ Ю. В. Грищенко. Формування музично-аналітичних умінь у студентів музичних спеціальностей/ Т. Г. Панасенко. Структура проведення практик у групах з музичною спеціалізацією педагогічних коледжів/ В. М. Іващенко, С. Г. Іващенко. Заняття ритмікою та хореографією на сучасному етапі/ В. М. Головєнко. Діяльність духового оркестру як засіб гуманізації навчально-виховного процесу (за матеріалами діяльності духових оркестрів макаренківських виховних установ)/ В. І. Плєтніченко. Сучасні вимоги до музичної підготовки керівників аматорських колективів/ Е. І. Булатова. Музична терапія в роботі керівника дитячого художнього колективу/ Л. І. Паньків. Питання розвитку музичних здібностей дітей у педагогічних працях М. Д. Леонтовича і К. Г. Стеценка/ О. Коваль.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся : сборник научных трудов. Вип. 33 : Північне Полісся в історико-культурному контексті
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :244 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 8.10 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4УКР)5 + 63.3(4Укр)52
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): слово о полку ігоревім
Зміст : Що таке празька "хвороба мови"?/ І. Качуровський. Лінгвостилістична інтерпретація новели Євгена Гуцала "Оргія"/ А. І. Бондаренко. Кореляція слова й образу в художньому мовленні Є. Гуцала/ Н. М. Пасік. Карскі Яухім Федаравіч/ М. Г. Булахов. Лінгвокогнітивні особливості номінацій людини в героїчному епосі (на матеріалі поеми "Беофульф" та "Слова о полку Ігоревім")/ О. С. Колесник. Мнимый Гоголь/ О. В. Коваль. Модальність гендерно маркованих фразеологічних одиниць та їх місце і роль в системі мови/ Н. І. Куликовська. Проблема ефективності міського самоврядування і її зв’язок з розвитком освіти на прикладі міст Чернігівської губернії у 70-80-х рр. ХІХ ст./ Ю. О. Нікітін. Сучасники про підготовку офіцерів у військах за часів правління Миколи І/ О. Г. Козинець. Розвиток історичної освіти й академічної науки зарубіжних країн в оцінках вчених Ніжинської вищої школи в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст./ О. Г. Самойленко. До історії становлення земської медичної служби на Чернігівщині/ О. М. Сагач. земля... та її господарі на Чернігівщині у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст./ В. М. Шевченко. Із французького досвіду патріотичного виховання в ХІХ - ХХ ст./ Л. В. Таран. Встановлення етнографічних кордонів України в добу УНР та Гетьманату (1917-1918 рр.)/ П. П. Притуляк, В. В. Іщенко. Суспільно-політична та громадська діяльність представників аристократичних кіл Волині в побудові української державності/ Т. О. Шахрай. Розвиток освіти на Чернігівщині у другій половині (XVII - XVIII ст.)/ Г. В. Самойленко, С. Г. Самойленко. Розвиток декоративно-прикладного мистецтва на Чернігівщині у другій половині XVII-XVIII ст./ Г. В. Самойленко, С. Г. Самойленко. Простір і час садибної культури України ХІХ сторіччя (на матеріалі Полтавщини і Чернігівщини)/ М. М. Будзар. Пам’яткоохоронна робота окружних музеїв чернігівщини у 20-х роках ХХ ст./ Н. М. Дмитренко. Николай Гербель (Архивные документы. Петербург, 1854-1881 гг.)/ Л. І. Зеленська.
Примірники : всього : фб Гоголіана(1), Ч.З.№3(2), ав(1), ІБв(1)
Вільні : фб Гоголіана(1), Ч.З.№3(2), ав(1), ІБв(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 33375
Кількість відвідувачів 1439
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя