Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Колос, Катерина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Назва журналу :Комп’ютер у школі та сім’ї -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Лещик Н. В. Всеукраїнський конкурс "Учитель року 2013" у номінації "Інформатика"/ Н. В. Лещик (стр.3-7.)
Казанцева О. П. Спогади про конкурс "Учитель року"/ О. П. Казанцева (стр.7-9.)
Мотурнак Є. В. Приклад розробки конкурсного уроку на тему "Аналіз даних у середовищі табличного процесора"/ Є. В. Мотурнак (стр.9-13.)
Комарницька О. М. Розробка стратегії навчання інформатики засобами Веб 2.0/ О. М. Комарницька (стр.14-16.)
Клейн О. В. Створення інформаційного середовища школи як засобу розвитку в учнів умінь і навичок інформаційної навігації/ О. В. Клейн (стр.17-18.)
Коршунова О. В. З досвіду участі у конкурсі "Учитель року 2013" у номінації "Інформатика"/ О. В. Коршунова (стр.19-21.)
Кузнєцова І. В. Карта освоєння інтерактивних засобів навчання/ І. В. Кузнєцова (стр.22-24.)
Колос К. Р. ProShowProduser як засіб створення мультимедійних презентацій для підтримки навчально-пізнавального процесу в закладі післядипломної педагогічної освіти/ К. Р. Колос (стр.25-29.)
Петрович С. Д. Основи роботи з операційною системою Android/ С. Д. Петрович (стр.30-32.)
Бондаренко В. В. Задачі XXVI Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування/ В. В. Бондаренко, Ш. І. Ягіяєв (стр.33-37.)
Програма курсу за вибором "Бази даних в інформаційних системах" (стр.38-44.)
Програма спецкурсу "Мережеві технології Web 2.0" 9, 10, 11 клас (стр.44-49.)
Про організацію навчально-виховного поцесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі (стр.49-55.)
Всеукраїнська науково-практична конференція "Інформаційні технології в освіті України : стан, проблеми, перспективи" (стр.55-56.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 22.183.4/К 61
Автор(и) : Колос, Катерина Ростиславівна
Назва : ProShowProduser як засіб створення мультимедійних презентацій для підтримки навчально-пізнавального процесу в закладі післядипломної педагогічної освіти
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2013. - N 4. - С. 25-29. (Шифр КШС-2/2013/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 22.183.4 + 74.59
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчання-- інформаційні технології
Комп’ютерні технології навчання
Освіта післядипломна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні презентації--відеоматеріали--графічні матеріали--слайди--післядипломна педагогічна освіта
Анотація: У статті проаналізовано низку програм для створення мультимедійних презентацій стосовно засобів, необхідних для підтримки навчально-пізнавального процесу в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Комп’ютер у школі та сім’ї -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Спірін О. М. Досвід підготовки наукових кадрів з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті/ О. М. Спірін, А. В. Яцишин (стр.3-8.)
Григорьев С. Г. "Умная аудитория": на пути к интеграции средств обучения и воспитания/ С. Г. Григорьев, В. В. Гриншкун, И. М. Реморенко (стр.9-13.)
Пасічник О. В. Дистанційне (змішане) навчання інформатики у 5 класі/ О. В. Пасічник (стр.14-17.)
Чепорнюк Н. Б. Формування мотивації навчальної діяльності учнів на уроках інформатики/ Н. Б. Чепорнюк (стр.17-22.)
Пилипчук О. П. Про вибір мови програмування/ О. П. Пилипчук, В. А. Ребрина (стр.22-23.)
Колос К. Р. Методологічні підходи до розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Р. Колос (стр.24-27.)
Сокол І. М. Квест: метод чи технологія?/ І. М. Сокол (стр.28-31.)
Горбачевська О. П. Визначення ІТ-готовності майбутніх фахівців у процесі навчання в класичному університеті з урахуванням фахового напрямку/ О. П. Горбачевська (стр.32-34.)
Білоусова Л. І. Висвітлення етичних аспектів е-листування у процесі навчання інформатики/ Л. І. Білоусова, О. О. Колесник (стр.35-38.)
Кириченко О. М. Ефективна організація надсилання файлів в локальній мережі комп’ютерного класу/ О. М. Кириченко (стр.39-42.)
Пушкарьова Т. О. Електронний навчальний посібник з математики для 1 класу/ Т. О. Пушкарьова, О. О. Рибалко (стр.43-46.)
Мирошніченко Ю. Б. Необхідність створення й основні вимоги до шкільної науково-дослідної інформаційно-комунікаційної лабораторії/ Ю. Б. Мирошніченко (стр.47-50.)
Глюз Н. В. Програма факультативу курсу "Сліпий метод друку"/ Н. В. Глюз (стр.51-53.)
Знов’як Ю. В. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2012 - 2013 навчальному році/ Ю. В. Знов’як [и др.] (стр.54-56.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.59(4УКР)/К 61
Автор(и) : Колос, Катерина Ростиславівна
Назва : Методологічні підходи до розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2014. - N 2. - С. 24-27. (Шифр КШС-2/2014/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 74.59(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Післядипломна педагогічна освіта-- комп’ютерні технології навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище--післядипломна педагогічна освіта--заклад післядипломної педагогічної освіти--методологічні підходи--інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті обгрунтовано необхідність розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. На теоретичному рівні здійснено аналіз таких напрямків наукових досліджень, як: діалектика, теорія розвитку особистості, філософія освіти, дидактика, навчання дорослих, середовище закладу післядипломної педагогічної освіти, електронне навчання, що складає основу розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти.
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вища освіта України -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Герменевтика освіти/ Віктор Андрущенко (стр.5-9)
Корсак К. Основи нової національної ідеї у контексті розвитку вищої освіти України/ Костянтин Корсак (стр.10-15)
Рябченко В. Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект/ Володимир Рябченко (стр.16-22)
Похресник А. Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє/ Анатолій Похресник (стр.23-28)
Нестерова М. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти/ Марія Нестерова (стр.29-34)
Колос К. Типологія компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/ Катерина Колос (стр.35-43)
Береза В. Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві/ Вадим Береза (стр.44-49)
Козлов Д. Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід/ Дмитро Козлов (стр.50-58)
Федоров О. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів/ Олександр Федоров (стр.59-70)
Шелюк Л. Світовий досвід демократизації освітньої політики/ Людмила Шелюк (стр.71-76)
Бак М. Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти/ Мирослав Бак (стр.77-84)
Онкович Г. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія/ Ганна Онкович (стр.85-93)
Козієвська О. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції)/ Олена Козієвська (стр.94-100)
Колесниченко Н. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини/ Наталія Колесниченко (стр.101-108)
Ланських О. Мовні стратегії в системі державної освітньої політики/ Оксана Ланських (стр.109-113)
Покажчик публікацій журналу за 2014 рік (стр.114-116)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/К 61
Автор(и) : Колос, Катерина
Назва : Типологія компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 35-43 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта післядипломна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище--заклад післядипломної педагогічної освіти--підвищення кваліфікації--педагогічні кадри--інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У дослідженні обґрунтовано необхідність проведення типологічного аналізу компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; визначено поняття "типологія компетентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти"; виокремлено і схарактеризовано основні типи компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти.
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Комп’ютер у школі та сім’ї -2015р.,N 6
Цікаві статті :
Ракута В. М. Проблеми інформатизації шкільної математичної освіти/ В. М. Ракута (стр.3-6)
Триус Ю. В. Особливості навчання інформатики майбутніх економістів/ Ю. В. Триус, О. М. Яцько (стр.7-16)
Семеніхіна О. В. Використання програми GeoGebra в дослідженні функціональних залежностей (на прикладі розв’язування задач на екстремум)/ О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк (стр.17-24)
Шаповал Є. В. Використання програмного засобу GeoGebra у процесі навчання судноводіїв/ Є. В. Шаповал (стр.25-28)
Лапінський В. В. Лабораторний практикум у середовищі NI LabVIEW/ В. В. Лапінський, С. В. Воєводін (стр.29-33)
Колос К. Р. Мета і завдання підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Р. Колос (стр.34-37)
Іванова С. М. Наукова електронна бібліотека НАПН України як засіб інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень/ С. М. Іванова (стр.38-43)
Потієнко В. О. Очний етап Всеукраїнського дистанційного турніру з інформаційних технологій 2014-2015 навчального року: рекомендації щодо розв’язання завдань/ В. О. Потієнко (стр.44-48.)
Мисак Д. П. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2014-2015 навчальному році/ Д. П. Мисак, О. В. Рибак, О. Б. Рудик (стр.49-56.)
Початок навчального року в ліцеї "Престиж" Києва (1 вересня 2015 року) (стр.1-2 стор. обкл.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Комп’ютер у школі та сім’ї -2015р.,N 7
Цікаві статті :
Підгорна Т. В. Вивчення хімічних редакторів у школі/ Т. В. Підгорна (стр.3-8.)
Біляй І. М. Застосування комп’ютера в процесі навчання стохастики/ І. М. Біляй (стр.9-12.)
Япринець Т. С. Ресурси мережі Інтернет як засіб формування природоохранних знань учнів у процесі навчання фізичної географії/ Т. С. Япринець (стр.13-17.)
Мельник Ю. С. Комп’ютерне моделювання в процесі розв’язування фізичних задач/ Ю. С. Мельник (стр.18-25.)
Мукосєєнко О. А. Конспекти-сходинки як засіб побудови молодшими школярами багатоступінчастих карт пам’яті на уроках інформатики/ О. А. Мукосєєнко (стр.26-29.)
Колос К. Р. Зміст і особливості організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Р. Колос, Л. А. Лупаренко (стр.30-38.)
М’ясоїд Г. І. Методична дилема: які засоби наочності використовувати, традиційні чи електронні?/ Г. І. М’ясоїд, Т. І. Юсипіва (стр.39-45.)
Дементієвська Н. П. Формування навичок критичного оцінювання веб-ресурсів і проблема безпеки учнів в Інтернеті/ Н. П. Дементієвська (стр.46-51.)
Потієнко В. О. Очний етап Всеукраїнського дистанційного турніру з інформаційних технологій 2014-2015 навчального року/ В. О. Потієнко (стр.52-56.)
Круглий стіл з обговорення проекту програми курсу інформатики дл 5-9-их класів ЗНЗ (стр.1-2-га стор. обкл.)
Відділ математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України провів виїзний круглий стіл з учителями-експериментаторами Великодимерського НВК (стр.3-я стор. обкл.)
Методичні рекомендації щодо навчання основних навчальних предметів за оновленими навчальними програмами у 2015/2016 навчальному році з коментарем провідних фахівців Інституту педагогіки НАПН України (стр.4-та стор. обкл.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.59/К 61
Автор(и) : Колос, Катерина Ростиславівна
Назва : Мета і завдання підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2015. - N 6. - С. 34-37 (Шифр КШС-2/2015/6)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 74.59
Предметні рубрики (Галузі знань): Післядипломна педагогічна освіта-- комп’ютерні технології навчання
Педагогічні кадри-- підвищення кваліфікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний працівник--підвищення кваліфікації педагогів--комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище--заклад післядипломної педагогічної освіти
Анотація: У статті розглянуто й уточнено загальні навчальні, виховні та розвивальні завдання навчально-пізнавальної діяльності, обумовлені потребами сучасного інформаційного суспільства. Сформульовано і декомпозовано мету підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.59(4УКР)/К 61
Автор(и) : Колос, Катерина Ростиславівна, Лупаренко, Лілія Анатоліївна
Назва : Зміст і особливості організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2015. - N 7. - С. 30-38. (Шифр КШС-2/2015/7)
ББК : 74.59(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- післядипломна педагогічна освіта-- підвищення кваліфікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні працівники--підвищення кваліфікації--післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерне орієнтоване навчальне середовище--заклади післядипломної педагогічної освіти--методична система
Анотація: У дослідженні виокремлено особливості організації й вимоги до формування змістового компонента методичної системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти; уточнено контент навчальних планів і програм відповідно до сучасного стану розвитку педагогічно-виважених інформаційно-комунікаційних технологій.
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 19.07.2024
Кількість запитів 184067
Кількість відвідувачів 1159
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя