Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Колтакова, Наталя@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Рідна школа -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Соловйов Ю. Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні/ Ю. Соловйов (стр.3-7)
Чернишов О. Формування системи науково-методичного супроводу діяльності освітніх округів/ О. Чернишов, Л. Чернікова (стр.8-13)
Волобуєва Т. Єдиний цифровий простір освітнього округу: адаптивна модель/ Т. Волобуєва (стр.14-19)
Бочаров С. Освітній округ як чинник розвитку виховної системи навчального закладу/ С. Бочаров (стр.20-22)
Пасечнікова Л. Управлінське забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів в освітньому окрузі/ Л. Пасечнікова (стр.23-27)
Соф'янц Е. Освітній округ як інноваційна модель управління: експеримент триває/ Е. Соф'янц (стр.28-30)
Будівничий освітянської справи (стр.31.)
Бухлова Н. Регіональні аспекти науково-методичного супроводу інноваційної діяльності освітніх округів/ Н. Бухлова (стр.32-35)
Колтакова Н. Заклади культури як суб’єкти цілісної моделі освітнього округу/ Н. Колтакова, С. Волкова (стр.36-39)
Горна Е. Організація профільного навчання і професійної підготовки школярів в умовах освітнього округу/ Е. Горна (стр.40-43)
Ферсілеєва Ж. Інноваційні форми організації додаткової та дистанційної освіти в освітньому окрузі/ Ж. Ферсілеєва, І. Цунікова (стр.44-48)
Вінницька Н. Віртуальний виховний простір як компонент мережевої взаємодії суб’єктів освітнього округу/ Н. Вінницька, Г. Ломакіна (стр.49-52)
Ях Т. Управління розвитком освітніх округів сільського району в контексті підвищення якості регіональної системи освіти/ Т. Ях (стр.53-56)
Пелих М. Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді/ М. Пелих (стр.57-60)
Поуль В. Базовий навчальний заклад освітнього округу - Школа сприяння здоров’ю: напрями діяльності/ В. Поуль (стр.61-64)
Хмельницька Л. Літня школа запорука успішної соціалізації особистості/ Л. Хмельницька (стр.65-69)
Гапоненкова Н. Діяльність опорного закладу як методичного центру в освітньому окрузі/ Н. Гапоненкова, В. Головіна (стр.70-72)
Пахомова М. Формування математичної компетенції старшокласників в умовах освітнього округу/ М. Пахомова, Л. Зуєва (стр.73-76)
Сидорова Є. Освітній округ як інноваційна модель управління освітою: напрями діяльності/ Є. Сидорова (стр.77-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колтакова, Наталя, Волкова, Світлана
Назва : Заклади культури як суб’єкти цілісної моделі освітнього округу
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 7. - С. 36-39: схема. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
ББК : 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- освітні округи
Заклади культури-- освітній округ-- координація
Анотація: У статті окреслено загальні принципи функціонування організаційної моделі освітнього округу, представленої у вигляді колової взаємодії всіх суб’єктів. Розглянуто культурно-історичне підгрунтя для впровадження цієї інновації. Заклади культури осмислено як суттєвий компонент у системі освітнього округу. Проаналізовано загальні та специфічні функції культурних устпнов. Особливу увагу приділено естетичній функції та її різновидам.
Знайти схожі

 
Статистика
за 18.09.2024
Кількість запитів 18972
Кількість відвідувачів 602
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя