Пошуковий запит: <.>A=Комаровська, О.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
1.
|
Назва журналу :Мистецтво та освіта -2009р.,N 4 Цікаві статті : Комаровська О. Художній образ твору як прояв обдарованості митця/ О. Комаровська (стр.2-6) Гуральник Н. Сьогодення та перспективи фахових конкурсів учителів музичного мистецтва/ Н. Гуральник (стр.6-9) Антонець М. Мистецько-педагогічні погляди Миколи Мурашка (до 165-річчя від дня народження)/ М. Антонець (стр.10-14) Волинець Л. Інформаційне забезпечення загальної мистецької освіти у Франції/ Л. Волинець (стр.14-18) Колесніков С. Володимир Луців - представник української діаспори/ С. Колесніков (стр.18, 59-61) Кібалова Т. Завдання та вправи на уроках музики/ Т. Кібалова (стр.23-25) Фіцалович Х. Тестові завдання з елементарної теорії музики/ Х. Фіцалович, Л. Чуриліна (стр.26-28) Лисицина Ю. Виховання толерантності у старшокласників засобами художньої культури/ Ю. Лисицина (стр.48-50) Паньків Л. Новорічна казка, або Хто найкрасивіший (сценарій новорічного свята)/ Л. Паньків (стр.51-54) Цікаві статті : Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 85/К 63
Автор(и) : Комаровська О.
Назва : Художній образ твору як прояв обдарованості митця
Місце публікування : Мистецтво та освіта: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К.: "Педагогічна думка", 2009. - N 4. - С. 2-6 (Шифр МО-1/2009/4)
ББК : 85 + 88 Предметні рубрики (Галузі знань): освіта мистецька Психологія мистецтва Емпатія Обдаровані діти Кафедра загальної та практичної психології Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--діалогічність мислення--художній образ твору мистецтва--художній образ
Знайти схожі
|
3.
|
Назва журналу :Мистецтво та освіта -2013р.,N 2 Цікаві статті : Масол Л. Мистецтво : Програми для 5-9 класів/ Л. Масол, О. Коваленко, Г. Сотська (стр.С.2-6) Коновець С. Проведення колективних занять з образотворчого мистецтва в початковій школі/ С. Коновець (стр.С.7-11) Гринчук І. Музична освіта в Україні: історико-регіональний аспект/ І. Гринчук (стр.С.11-15) Башкатов Г. Технологія проведення загальношкільного конкурсу хорового співу/ Г. Башкатов (стр.С.16-19) Рейзіна О. Виражальні можливості музичного мистецтва/ О. Рейзіна (стр.С.19-21) Гончарук А. Чудодійний вплив музики Моцарта/ А. Гончарук (стр.С.21-25) Полянська О. Творчі завдання на уроках музики і вдома/ О. Полянська (стр.С.25-38) Лимаренко Л. День любові та добра (пасхальна музична казка)/ Л. Лимаренко (стр.С.38-44) Пундєєва О. Витинанка як вид декоративного мистецтва/ О. Пундєєва (стр.С.45-47) Горовенко В. Дивосвіт декоративно-прикладного мистецтва/ В. Горовенко (стр.С.48-55) Краснова Н. Гончарне мистецтво у формуванні світовідображення підлітків/ Н. Краснова (стр.С.55-59) Комаровська О. Кардіограма таланту: творчий портрет обдарованої особистості/ О. Комаровська (стр.С.60-62) Пономаренко О. Науковці імпровізують у стилі джаз/ О. Пономаренко Цікаві статті : Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Комаровська О.
Назва : Кардіограма таланту: творчий портрет обдарованої особистості
Місце публікування : Мистецтво та освіта: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Л. Масол. - К.: Педагогічна думка, 2013. - N 2. - С. С.60-62 (Шифр МО-1/2013/2) Примітки : Библиогр.: 3 назв.
ББК : 74.200.58 Предметні рубрики (Галузі знань): Обдаровані діти-- художня обдарованість Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художня обдарованість--лонгітюдне спостереження--саморефлексія--творчість Анотація: Автор розглядає особливості мистецького таланту на прикладах дитячої творчості, намагаючись виявити характерні особистісні риси юних митців. Для всноввків застосовано метод лонгітюдного спостереження. Як ілюстрації подаються твори учнів (музика і живопис).
Знайти схожі
|
5.
|
Назва журналу :Мистецтво та освіта -2013р.,N 4 Цікаві статті : Школьнік С. Казки Василя Сухомлинського в музичному навчанні молодших школярів/ С. Школьнік, Т. Бесшапошникова (стр.6-8.) Кройтор Т. Методи інтерактивного навчання на заняттях з композиції/ Т. Кройтор (стр.17-19.) Плазовська Л. Теорія і практика композиції площинного характеру в коментарях художників-педагогів/ Л. Плазовська (стр.20-26.) Комаровська О. Творчі завдання на музичних заняттях у розвитку художньої обдарованості дітей/ О. Комаровська (стр.28-40.) Лисицина Ю. Методика виховання толерантності старшокласників засобами художньої культури/ Ю. Лисицина (стр.41-46.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.200.5/К 63
Автор(и) : Комаровська О.
Назва : Творчі завдання на музичних заняттях у розвитку художньої обдарованості дітей
Місце публікування : Мистецтво та освіта: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К.: "Педагогічна думка", 2013. - N 4. - С. 28-40. (Шифр МО-1/2013/4)
ББК : 74.200.5 Предметні рубрики (Галузі знань): виховання засобами мистецтва Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художня обдарованість--емоційний слух--творчі діти--творчо обдаровані діти
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Комаровська О. А.
Назва : Художні цінності сучасних дітей: особливості прояву та діагностування
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. - Київ: Пед. преса, 2017. - N 4. - С. 57-62. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2017/4). - ISSN 2304-0629 Примітки : Бібліогр.: с. 62 (7 назв)
УДК : 373.3/.5.015.31:7]:17.022 Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка школи-- цінності учнів Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художні цінності учнів--суб’єктність--соціокультурна ситуація--діагностувальна процедура--емоційно-чуттєвий резонанс Анотація: Розкрито специфіку формування ціннісної сфери учня в контексті сучасної соціокультурної ситуації. Акцентовано на позиції суб'єктності учня та вчителя в навчанні мистецтву.
Знайти схожі
|
8.
|
Назва журналу :Мистецтво та освіта -2023р.,N 3 Цікаві статті : Філіпчук Г. Г. Персонологія освіти і культури Буковини: Сидір Воробкевич як педагог і просвітник/ Г. Г. Філіпчук (стр.2-7.) Громченко В. В. Фестиваль "Музика без меж” у контексті творчих універсалій Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки/ В. В. Громченко (стр.8-12.) Комаровська О. А. Навчально-виконавська діяльність: синергетика художнього пізнання/ О. А. Комаровська (стр.13-17.) Чжоу Т. "Країна усмішок”: китайський сюжет на європейській оперетковій сцені/ Т. Чжоу, Ї. Юе (стр.17-21.) Холевінська Я. І. Слухання музики: методичні аспекти роботи викладача музики/ Я. І. Холевінська (стр.21-27.) Бриль М. М. Артфорум як мистецьке об’єднання учнів, викладачів та митців/ М. М. Бриль, О. А. Садівнича (стр.28,36-41.) Скуратовська О.В. Іскри Прометея: грані житєтворчості Володимира Скуратовського/ О. В. Скуратовська (стр.42-48.) Лупак Н. М. Нові грані хореоргафії: танець-перформанс як медіатекст/ Н. М. Лупак, Б. О. Водяний (стр.54-59.) Черкасов В. Ф. Мистецькі проєкти викладачів і студентів Кропивницького музичного фахового коледжу/ В. Ф. Черкасов ; порєкти Мистецькі (стр.60-62.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Комаровська О. А.
Назва : Навчально-виконавська діяльність: синергетика художнього пізнання
Місце публікування : Мистецтво та освіта: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К.: "Педагогічна думка", 2023. - N 3. - С. 13-17. (Шифр МО-1/2023/3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх музикантів Мистецька освіта України Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичне виконавство--спеціалізована мистецька освіта--навчально-виконавська діяльність
Знайти схожі
|
|