Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кондратець, І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Піроженко Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників/ Тамара Піроженко (стр.4–6.)
Піроженко Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир/ Тамара Піроженко (стр.7–11.)
Кондратець І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри/ Інна Кондратець (стр.12–18.)
Гра – дитина – дорослий (стр.[19–21].)
Корнєєва О. Вихователі, які вміють грати, – виграють/ Оксана Корнєєва (стр.22–27.)
Шуть М. Технологічна карта організатора гри/ Микола Шуть (стр.[28–29].)
Музика О. Про непусті дитячі пустощі/ Олена Музика (стр.30–33.)
Соловйова Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника/ Людмила Соловйова (стр.34–39.)
Гуменчук В. Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати/ Валентина Гуменчук, Олена Маричева (стр.40–45.)
Дідич М. Кожному в пісочниці погратися хочеться/ Марія Дідич (стр.46–51.)
Карабаєва І. Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності/ Ірина Карабаєва (стр.52–58.)
Тест "Ігрова діяльність" (стр.59–60.)
Основні форми методичної роботи (стр.[61].)
Карабаєва І. Розв’язуємо проблеми граючи, або Ділова гра в методичній роботі/ Ірина Карабаєва (стр.62–64.)
Проводимо ділову гру (стр.[65].)
Усесвітній день авіації та космонавтики (стр.66–67.)
Тертишна Н. Космічна лабораторія/ Наталія Тертишна (стр.68–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.100.58/К 64
Автор(и) : Кондратець І.
Назва : Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фінанс.-екон. розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 2. - С. 12–18. (Шифр ВМДЗ/2017/2)
Примітки : Зміст: Що таке гра ; Проблеми сюжетно-рольової гри та способи їх подолання ; Ігрові смаки педагогів та дітей ; Роль вихователя в ігровій діяльності ; Чого бракує для ігрової діяльності ; Додаток 1 : Як організувати дитячу гру та брати в ній участь : ключові настанови від Тамари Піроженко ; Додаток 2 : Принцип успішної організації ігрової діяльності дошкільників : пам’ятка для педагогів.
ББК : 74.100.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- ігри
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільні навчальні заклади--ігри--сюжетно-рольові ігри--проблеми виховання--ігрові смаки--ігрова діяльність--настанови--анкетування--педагогічні дослідження
Анотація: У статті представлено досвід інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо проведення анкетування педагогів дошкільних навчальних закладів, з метою виявлення проблем, пов’язаних з організацією ігрової діяльності дошкільників та способів їх подолання.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Половіна О. Педагог для дошкільника: хто він?/ Олена Половіна (стр.4–10.)
Святенко О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста/ Олена Святенко (стр.11–17.)
Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід (стр.18–20.)
Формуємо культуру ділового спілкування в педагогічному колективі (стр.[21].)
Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста (стр.22–23.)
Алєксєєнко К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат!/ Катерина Алєксєєнко (стр.24–26.)
Бєлєнька Г. Ранок радісних зустрічей/ Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець (стр.27–35.)
Черешнюк О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників/ Олена Черешнюк (стр.36–40.)
Соціально-економічне виховання дошкільників (стр.41–44.)
Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття (стр.45.)
Корнєєва О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих/ Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова (стр.46–53.)
День спонтанного прояву доброти (стр.54–55.)
Джемула Г. Хай живе доброта!/ Галина Джемула (стр.56–60.)
Михайленко О. Співчуття і доброта здатні творити дива/ Оксана Михайленко, Анастасія Василенко (стр.61–64.)
[Добірка матеріалів щодо сертифікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів] (стр.[69–71].)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.212.5(477)/Б 11
Автор(и) : Бєлєнька Г., Кондратець І.
Назва : Ранок радісних зустрічей
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 1. - С. 27–35. (Шифр ВМДЗ/2018/1)
Примітки : Зміст: Ранок починається вдома ; Структура ранку в дошкільному закладі ; З рук до рук: зустрічаємо дітей ; Коло радості: ранкові зустрічі ; Рефлексійні кола ранкового спілкування ; Підсумковий акорд ; Додаток : Форми роботи з дітьми.
УДК : 373.212.5(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Заклади дошкільної освіти-- вихователь і дошкільник
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільні навчальні заклади--ранкові зустрічі в здо--дошкільники--форми роботи--емоційний настрій--емоційний стан
Анотація: У статті йдеться про організацію ранкових зустрічей дітей у дошкільному навчальному заклалі.
Знайти схожі

 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 5491
Кількість відвідувачів 934
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя