Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кононко, Олена Леонтіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 27
1.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2004р.,N 9
Цікаві статті :
Максименко С.Д. Особистість починається з любові/ С.Д. Максименко (стр.1-8)
Трухін І.О. Виховна робота з учнями середнього шкільного віку/ І.О. Трухін, О.Т. Шпак (стр.9-17)
Джонсон Девід В. Удосконалення вміння спілкуватись/ Девід В. Джонсон (стр.18-35)
Радченко М.И. Тренинги личностного роста как метод психокоррекционной помощи родителям "необучаемых" детей/ М.И. Радченко (стр.36-45)
Болтівець С.С. Оцінка референтної і вікової психогенності/ С.С. Болтівець (стр.52-55)
Мірошниченко О.М. Психологічні особливості особистісної самоактуалізації ділової жінки у сучасному суспільстві/ О.М. Мірошниченко (стр.56-60)
Титаренко Т.М. Вікова динаміка особистісних дисгармоній/ Т.М. Титаренко (стр.67-74)
Коновальчук В.І. Глибинно-психологічні засади особистісно-креативного підходу в навчанні студентів університету/ В.І. Коновальчук, І.В. Кукуленко-Лук’янець (стр.75-79)
Кононко О. Л. Дослідження педагогічної комунікації, потрібек сучасній психологічній науці/ О.Л. Кононко (стр.79-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Дослідження педагогічної комунікації, потрібек сучасній психологічній науці
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2004. - N9. - С. 79-80 (Шифр ПП/2004/9)
ДРНТІ : 15.41
ББК : 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): дослідження у психології
Комунікативність
педагогічна комунікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рецензія
Анотація: Рецензія на монографію: Мусатов С.О. Психологія педагогічної комунікації: теоретико-методологічний аналіз. - Київ-Рівне: Ліста-М, 2003. - 176 с.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/Б 17
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Базова програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" : навчально-практичне видання . -3-тє вид., випр.
Вихідні дані : К.: Світич, 2009
Кільк.характеристики :430 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України
ISBN, Ціна 966-8506-09-Х: 59.50 грн.
ББК : 74.10
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра дошкільної освіти
Дошкільний вік-- розвиток дитини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я у світі (програма розвитку)--базова програма я у світі (програма розвитку)
Примірники : всього 25: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10), НМК ф-т ПСР(2), аб(16)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10), НМК ф-т ПСР(2), аб(16)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/М 54
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна, Плохій З. П., Гончаренко А. М., Якименко Л. Ю., Старченко В. А., Терещенко О. П., Луценко В. О.
Назва : Методичні аспекти реалізації Базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" : навчально-практичне видання . -2-ге вид., випр.
Вихідні дані : К.: Світич, 2009
Кільк.характеристики :208 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання
ISBN, Ціна 966-8506-00-6: 51.00 грн.
ББК : 74.10
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра дошкільної освіти
Дошкільний вік-- розвиток дитини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я у світі (програма розвитку)--базова програма я у світі (програма розвитку)
Примірники : всього 25: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(12), НМК ф-т ПСР(2), аб(14)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(12), НМК ф-т ПСР(2), аб(14)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 49.50 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта в зарубіжних країнах
Творча діяльність
Соціальний педагог
Професійна підготовка вчителів
Психологія дошкільника
Дошкільна освіта
Обдаровані діти
Географіч. рубрики: США-- освіта
Сербія-- освіта
США-- освіта-- дошкільна освіта
Зміст : Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці/ І. П. Акіншева. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника/ О. Ю. Горбачова. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми/ В. В. Горбунова. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження/ Т. О. Даценко. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю/ О. Л. Кононко. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки/ Г. В. Локарєва, О. В. Філь. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема/ Н. П. Пихтіна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості/ Т. В. Потапчук. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі/ Л. В. Рень. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема/ М. А. Трухан. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді/ Т. М. Тюльпа. / Я. В. Хмелюк. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі/ М. С. Швед. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу/ Р. А. Шулигіна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку/ В. П. Антипець. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування"/ О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів/ Т. Г. Веретенко. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми/ О. Д. Вєтрова. Мотивація та роль учителя в її підвищенні/ Н. Габашвілі. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ/ Н. М. Голота. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури/ Е. Каціашвілі. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку/ О. І. Мельничук. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання/ Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі/ Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя/ І. Г. Глухов. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти/ Н. В. Гордієнко. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога/ Г. Р. Зеркаліна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів/ А. Ю. Ізотова. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти/ О. В. Коваленко. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій/ М. М. Марій. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи)/ А. Ю. Рижкова. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами/ Л. М. Степаненко. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти/ Т. І. Шанскова. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю/ С. Л. Яблочніков. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства/ О. Г. Якименко. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.)/ І. О. Большакова. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.)/ С. О. Довбня. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування/ М. Б. Кандиба. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.)/ Н. М. Коляда. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США/ Т. Д. Кресан. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст./ Л. І. Меленець. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці/ Ю. Г. Новгородська. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака/ Р. Г. Новгородський. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект/ Г. Г. Петрученя. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.)/ С. О. Томашевська-Прядун. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації/ Г. П. Щука. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича/ А. І. Левдер.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/Д 36
Назва : Державний екзамен із соціальної педагогіки та технологій соціально-педагогічної діяльності : навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності 6.010106 "Соціальна педагогіка" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" (денної і заочної форм навчання)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :52 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 13.75 грн.
ББК : 74.6р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Соціальна педагогіка-- державний екзамен
Примірники : всього 10: НМК ф-т ПСР(7), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : НМК ф-т ПСР(7), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(070.3)/Д 46
Назва : Дипломна робота із соціальної педагогіки : навчально-методичний посібник для студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" денної та заочної форм навчання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :124 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 97-99
Ціна : 23.92 грн.
ББК : 74.6р.30-254.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна педагогіка-- Дипломні роботи
Соціальна педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Дипломні роботи-- написання-- соціальна педагогіка
Дипломні роботи-- оформлення
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(4)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(4)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :236 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 87.46 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
навчання в початковій школі
Філософія освіти
педагогічна діагностика
Підготовка майбутніх вчителів
Проблемне навчання
Вчитель початкової школи-- культура
Викладання іноземної мови
Підготовка вчителів іноземної мови
Професійна компетентність педагога
Педагогіка України-- історія освіти
Освіта в зарубіжних країнах-- історія освіти
Географіч. рубрики: Польща-- освіта
Японія-- освіта
Німеччина-- освіта
США-- освіта
Азербайджан-- освіта
Вірменія-- освіта
Грузія-- освіта
Китай-- освіта
Сінгапур-- освіта
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі/ І. С. Артемьєва. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов/ Г. Бейгер. Філософія освіти як педагогічна проблема/ А. В. Вихрущ. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект/ В. Л. Дубровський. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя/ Т. Г. Калюжна. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України/ Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах/ Л. В. Кнодель. Психолого-педагогічні детермінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти/ О. Л. Кононко. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти / Л. М. Павлюк. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві/ І. Ю. Регейло. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля/ Т. В. Яцула. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого/ І. Ф. Андрійко. Інноваційні технології навчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу/ О. В. Баніт. Формування у молодого покоління здорового способу життя/ А. А. Бобро. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти/ В. В. Борисенко, О. Ковальська. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції/ О. О. Колейчик. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі/ М. І. Кузьма-Качур. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів/ І. О. Пінчук. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів/ Я. М. Рудик. Організація самостійної роботи студентів спеціальності “Дошкільна освіта” у вивченні навчальної дисципліни “Основи сценічної майстерності”/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі/ Н. В. Кожем’яко. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи/ О. М. Кочерга. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі/ О. В. Полозенко. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення/ О. М. Таран. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів/ М. О. Шевчук. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Діяльність педагогічної секції Вільного Польського університету в роки окупації (1940–1944 рр.)/ О. В. Давиденко. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі/ Н. А. Демешкант. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії/ Н. Б. Зброєва. Проблема формування ключових кваліфікацій і компетентностей системі професійної підготовки Німеччини/ Л. П. Євтушик. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття/ Є. І. Коваленко. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти/ А. В. Красуля. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст./ М. Є. Лещенко. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн/ Т. О. Логвиненко. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок/ Н. М. Малько. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів/ О. В. Орел. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії/ І. В. Федорчук. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки/ М. В. Шапаренко. Сірополко С. про народні бібліотеки в освітньому просторі/ Н. Г. Шарошкіна. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру/ О. П. Шацька. / Н. В. Шеверун ; Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті)/ Н. О. Ярмак. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова/ О. В. Самойленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 94.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Викладання іноземної мови
Викладання хімії в школі
педагогіка вищої школи
психологія молодшого школяра
Психологія підлітка
Дошкільна освіта
Інноваційні технології-- методи навчання
Підготовка майбутніх вчителів
Підготовка майбутніх соціальних педагогів
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Питання формування естетичної потреби особистості у науково-педагогічній літературі/ В. М. Благінін. Концепція моделі освітньо-інформаційного середовища як умови формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості / С. Д. Булавенко. Основні положення теорії трансформаційного навчання дорослих/ М. Г. Дернова. Психосоціальний аспект проблеми трансформації вищої школи України/ О. А. Зеленько. Розвиток, соціалізація та виховання особистості майбутнього педагога/ О. Л. Кононко. Відповідальність особистості як наукова категорія/ Т. Ю. Куниця. Особливості становлення взаємин молодших школярів (психолого-педагогічний аспект)/ О. О. Максимова. Забезпечення наступності дошкільної і початкової освіти як умова ефективності попередження негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку/ Н. П. Пихтіна. Суть та структура творчого потенціалу особистості/ Я. М. Рудик. Ключові компетенції майбутніх викладачів іноземної мови як запорука їхнього професіоналізму/ О. Б. Шендерук. Вікові особливості виховання моральної самосвідомості старших підлітків у сучасних умовах/ І. М. Шкільна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Використання арт-педагогічних технологій як засобу творчого самовираження молодших школярів у позашкільних навчальних закладах/ А. Е. Бойко. Консультування соціально дезадаптованих підлітків з використанням двосторонніх іграшок/ С. О. Борисюк. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи України/ Н. В. Василенко. Формування організаційних та управлінських умінь старшокласників у діяльності учнівського самоврядування/ О. В. Долгова. Дослідження впливу субкультури рокерів та металістів на формування життєвих стратегій молоді/ Д. І. Конончук. Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів у процесі вивчення хімії в старшій профільній школі/ Н. І. Лукашова. Використання проектних технологій у процесі формування соціальної компетентності старшокласників в умовах ліцею/ Л. М. Павлюк. Форми і методи іншомовної підготовки майбутніх працівників органів державної фіскальної служби/ Т. В. Пілюгіна. Використання риторичних методів під час вивчення польської мови/ О. П. Ранюк. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами дидактичної гри/ М. М. Сидоренко. Вивчення педагогічних умов використання казки як засобу морального виховання старших дошкільників/ О. А. Сурмило. Формування соціального досвіду дитини дошкільного віку: історико-педагогічний аналіз/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Деякі напрямки гуманізації фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів/ Л. Ф. Віннікова. Готовність майбутнього учителя початкової школи до співпраці з сім’єю учня/ В. Л. Дубровський. Підвищення рівня професійної компетентності як складової конкурентоспроможності педагогічних працівників/ С. В. Івашньова. Педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх податкових інспекторів у процесі фахової підготовки/ Т. М. Поночовна-Рисак. Проектна технологія у підготовці майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності/ С. Р. Хлєбік. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Культурно-освітній розвиток етнонаціональних меншин в Україні у 20–30-ті рр. ХХ ст./ І. М. Конончук. Особливості професійної орієнтації в Україні/ М. З. Кузів. Методологічний потенціал трансдисциплінарного підходу в формуванні гуманітарної культури студентів у США/ С. В. Федоренко. Концептуальні засади культурологічної підготовки майбутнього педагога: історичний контекст у вимірах нової парадигми освіти/ Т. О. Шахрай.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :316 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 112.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Психолого-педагогічні науки-- збірники
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
історія педагогіки (загальні питання)
Кафедра педагогіки
Кафедра дошкільної освіти
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Сучасні підходи до розвитку мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві/ А. М. Аніщук. Молодий педагог – проблеми чи перспективи?/ О. К. Безсонова. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника/ Г. В. Бєлєнька. Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема/ Л. В. Бобро. Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень/ О. Г. Брежнєва. Аналіз завдань і змісту організації фізкультурно-оздоровчої роботи у системі дошкільної освіти України/ Л. В. Гаращенко. Батьківський всеобуч як умова оптимізації роботи з батьками дітей дошкільного віку/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Методичні питання формування білінгвізму в дітей дошкільного віку в умовах полілінгвального середовища/ Л. І. Казанцева. Інноваційна діяльність у закладах дошкільної освіти/ Є. І. Коваленко. Роль партнерської взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти в організації передшкільної освіти/ О. В. Ковшар. Синтез структурно-цілісної методики професійного розвитку аспірантів/ І. М. Козубцов. До проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в дошкільних навчальних закладах освіти України/ Т. Г. Коломоєць. Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації/ О. Л. Кононко. Принципи формування толерантності у старшому дошкільному віці/ В. А. Ляпунова. Інформаційне суспільство: проблеми та перспективи модернізації освітнього процесу/ О. А. Маковська. Результати діагностики стану сформованості операційно-діяльнісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу/ Т. В. Марєєва. Обгрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи/ А. О. Міненок. Особливості управлінського спілкування керівника дошкільного навчального закладу/ Ю. Г. Новгородська. Значення первинної екзистенційної орієнтації у дошкільному віці/ Т. І. Сватенкова. Університет як провідний тип сучасного вищого навчального закладу/ Л. Ю. Султанова. Структурно-логічна схема формування методичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів/ С. В. Толочко. Теоретико-методологічні засади культурологічної підготовки педагогів до виховної діяльності/ Т. О. Шахрай. Сім’я як чинник впливу на картину світу дитини дошкільного віку/ Л. В. Шелестова. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі/ Н. В. Білоусова. Використання мультфільмів для реалізації морального виховання старших дошкільників/ В. В. Городиська. Театралізована діяльність як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників/ А. В. Зозуля. Міждисциплінарна інтеграція в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту/ О. М. Кравчук. Врахування особливостей кризи семи років у формуванні психологічної готовності дитини до школи/ О. В. Лісовець. Метод електронного портфоліо як засіб віртуальної самопрезентації дослідницької діяльності вчителя математики/ О. В. Норкіна. Роль мовленнєвої дидактичної гри у процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. У пошуках формули кохання студентами у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету/ Л. В. Петько. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ/ А. В. Желан. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільного навчального закладу до реалізації виховного аспекту у фізкультурно-оздоровчій діяльності/ В. І. Журавель. Підготовка майбутніх вихователів до формування гуманної поведінки дітей дошкільного віку/ І. В. Казанжи. Формування культури мовлення майбутнього вихователя як важлива складова професійного становлення/ Л. В. Мороз-Рекотова. Розвиток рефлексивних умінь у студентів як складової готовності до педагогічної діяльності/ Н. Б. Пастушенко. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки/ І. М. Пащенко. Підготовка студентів до професійної діяльності: соціально-педагогічний аспект/ Н. А. Перхайло. Підготовка майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з патріотичного виховання дошкільників у процесі опанування етнопедагогіки/ Н. В. Притулик. Підготовка майбутнього вихователя до патріотичного виховання дошкільників крізь призму поглядів В. О. Сухомлинського/ Л. Л. Савченко. Пути формирования потребности в физическом совершенствовании у будущих учителей/ П. И. Щербак, В. М. Благинин. Професійна підготовка вихователя до забезпечення валеологічної освіти дітей дошкільного віку/ К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; "Сталінська естафета" за доступність суспільного дошкільного виховання в УРСР (на початку 30-х рр. ХХ століття)/ І. В. Апрєлєва. Внесок С. П. Лукач у розвиток методичної думки (до 210-річчя Ніжинської вищої школи)/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Шляхи оптимізації навчальної діяльності хлопців (на прикладі шкіл Канади)/ О. О. Костюк. Педагогічна преса дошкільного спрямування 50-80-х років ХХ століття/ О. Д. Літіченко. Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.)/ Л. І. Меленець. Освітня політика у сфері професійної підготовки дошкільних педагогів в Ірландії/ Н. І. Мельник. Науковий внесок професора Ю. І. Бондаренка в методику вивчення позасюжетних елементів художнього твору/ О. В. Міщенко. Теорія і практика медіаосвіти дітей: вітчизняний і зарубіжний досвід/ Ю. Б. Назарук. Проблеми дошкільної лінгводидактики в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Т. А. Садова. Підготовка вчителів на педагогічних курсах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)/ І. В. Тонконог. Вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)/ І. Г. Улюкаєва. Лідія Деполович та її ідеї щодо комплексного підходу в організації навчально-виховного процесу/ Н. М. Халімон. Характеристика дошкільних закладів України 20-х років ХХ століття/ Т. Ю. Шинкар.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 77-81 (Шифр 15/Н 34-011164)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(073.8)/П 78
Назва : Програма державного екзамену: орієнтовані питання та практичні завдання "Дошкільна педагогіка з методиками дошкільної освіти" : для студентів денної та заочної форми навчання: освітній рівень бакалавр спецальність 012 "Дошкільна освіта"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :45 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра дошкільної освіти
Ціна : 21.67 грн.
УДК : 373.2(073.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Державний екзамен-- дошкільна освіта
Дошкільна освіта-- навчальні програми
Кафедра дошкільної освіти
Примірники : всього 5: Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(3)
Вільні : Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(3)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(075.3)/К 64
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Методологія та методи дослідження з дошкільної педагогіки : навчальний посібник зі спеціальності "Дошкільна освіта"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :166 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 44.83 грн.
ББК : 74.10я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- дослідницька діяльність дошкільника
Дошкільна освіта-- підручники та посібники для ВНЗ
Кафедра дошкільної освіти
Примірники : всього : ав(1), Ч.З.№2(6), НМК ф-т ПСР(3)
Вільні : ав(1), Ч.З.№2(6), НМК ф-т ПСР(3)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(070.3)/К 64
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна, Аніщук, Антоніна Миколаївна
Назва : Методичні рекомендації до написання та захисту магістерської роботи : зі спеціальності: 012 "Дошкільна освіта" . -2-е вид., доп. та переробл.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :52 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 15.83 грн.
ББК : 74.10р30-254.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Магістерські роботи-- оформлення
Дошкільна освіта
Кафедра дошкільної освіти
Примірники : всього 5: Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(2)
Вільні : Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 182.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Розвиток педагогічної освіти і науки у Ніжинській вищій школі/ Є. І. Коваленко. Використання діяльнісного підходу в підготовці фахівців дошкільної освіти/ А. М. Аніщук. Освіта як форма профілактики соціального відторгнення бездомних/ Г. З. Бейгер. Проблема міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті/ Н. О. Бугаєць. Проблема творчості вчителя в сучасній педагогічній науці/ Н. І. Варга. Формування освітніх компетентностей учнів початкової школи у змісті навчального предмета "Я у світі"/ Т. В. Гордієнко. Соціальні контексти й практичні цілі вивчення комунікації в університетах (науковий аналіз опитування в академічних спільнотах)/ Е. У. Гуцало, О. І. Матьяш. Формування моральних якостей молодших школярів: теоретичний аспект/ Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. Медіація як технологія запобігання конфліктам у професійній діяльності юристів/ А. В. Жданюк. Патологія родинного життя – насильство в сім’ї/ Р. Карташинська. Формування тимчасового колективу в оздоровчому таборі як соціальна необхідність виховної роботи з дітьми/ Д. І. Конончук. Медійна та інформаційна грамотність – одна із важливих компетентностей, які має формувати нова українська школа: виклики інформаційного суспільства/ М. М. Коропатник. Феномен інформаційної культури в управлінській діяльності керівника/ Ю. Г. Новгородська, Л. І. Кравченко. Персоналізм та інновації. Філософські коментарі щодо виховання та освіти/ П. Скшидлевський. Формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури в педагогічному дискурсі/ Люй Цзін. До проблеми формування у студентів музично-аналітичних умінь/ В. В. Ревенчук. Соціотерапія як форма допомоги дітям із синдромом порушення активності та уваги/ А. Пашкевич. Передумови виникнення й розвитку ідеї формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів/ І. О. Солошич. Проектна культура керівника: сутність поняття/ М. О. Шевчук, І. В. Доліна. Теоретичне обґрунтування змісту фахової підготовки магістрів-диригентів у контексті компетентнісного підходу/ Л. Ю. Шумська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків/ Н. В. Білоусова, І. В. Ходосенко, О. П. Долгорук. Методика діагностування сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики/ І. А. Дікун. Формування позитивної мотивації й виховання потреби відповідального ставлення до майбутньої професійної діяльності у студентів педагогічних університетів/ 173-180. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери засобами дистанційного навчання в умовах ВНЗ / А. І. Конончук. Партнерська взаємодія вихователя і практичного психолога ДНЗ у профілактиці агресивної поведінки дітей дошкільного віку/ О. А. Конончук. Педагогічні методи формування соціокультурних цінностей учнів початкової школи на уроках української мови та літературного читання/ С. І. Луців, Г. О. Філь. Картина як засіб ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з культурою рідного краю (на прикладі картин Сергія Шишка)/ С. І. Матвієнко, А. Е. Горбачева. Управління процесом формування науково-дослідницьких умінь студентів у системі професійної підготовки/ О. С. Повідайчик. Інноваційна сутність видів і форм діяльності на уроках музики в початковій школі/ Т. М. Турчин. Педагогічні умови управління процесом формування культури проектної діяльності старшокласників/ М. О. Шевчук, А. О. Ткаченко. Особливості перекладу термінів туристичної та ресторанно-готельної галузі в економічних текстах/ Ю. О. Ювковецька. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Керована самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутніх фахівців іноземної філології/ А. М. Абрамович, Т. Г. Чувакова. Підготовки майбутніх викладачів економіки до професійного спілкування/ С. М. Дубовик. Формування у майбутніх педагогів життєдайного світобачення/ О. Л. Кононко. Методичний інструментарій підготовки вчителя іноземної мови/ Н. М. Лавриченко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Сучасні вимоги до професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія (на основі аналізу нормативних документів 2004–2017 рр.)/ Н. В. Бхіндер. Особливості гуманізації медичної освіти в медичних школах Великої Британії в XX сторіччі/ Л. Ф. Віннікова. Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст./ Н. П. Дічек. Теоретичні та практичні аспекти підготовки до неперервної професійної освіти в історії вищої школи за кордоном/ О. М. Сагач. Історія становлення і розвитку логоритмічного виховання дітей/ С. І. Самаріна. Підготовка до вчителювання у Полтавському інституті шляхетних дівчат (1818–1917 рр.)/ І. В. Тонконог. Розвиток спеціальної освіти в країнах Європи та Україні (порівняльний аспект)/ В. М. Шевченко. Відображення зовнішньої диференціації організації шкільної освіти на прикладі польських шкіл і шкіл 2–3 мовами навчання (1991–2010)/ С. М. Шевченко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Формування у майбутніх педагогів життєдайного світобачення
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 240-247 (Шифр 15/Н 34-236407)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Світобачення
Підготовка майбутніх вчителів
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2:001.89(072./М 54-044549
Назва : Методичні рекомендації до написання та захисту курсової роботи з дошкільної педагогіки : для студентів педагогічних спеціальностей
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :57 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 20.83 грн.
УДК : 373.2:001.89(072.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- підручники та посібники для ВНЗ
Курсові роботи-- дошкільна педагогіка-- оформлення та захист
Кафедра дошкільної освіти
Примірники : всього 10: аб(3), ІБв(1), Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(3)
Вільні : аб(3), ІБв(1), Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(3)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(075.8)/К 64
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Психолого-педагогічні аспекти розвитку особистості в ранньому дитинстві : навчальний посібник зі спеціальності "Дошкільна освіта"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :265 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл. обл.: Психолого-педагогічні аспекти розвитку дитини раннього віку
Примітки : Літ.: с. 231-238
Ціна : 75.00, 90.00, грн.
УДК : 373.2+37.015.3](075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- підручники та посібники для ВНЗ
Педагогічна психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Дошкільна освіта
Кафедра дошкільної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти раннього віку--компетентність вихователя--диференційований підхід
Примірники : всього : фб(1), аб(17), Ч.З.№2(3)
Вільні : фб(1), аб(17), Ч.З.№2(3)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :166 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 216.67 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Ніжинщина-- історія
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах/ В. Бліндар, М. Руденко. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки/ С. Д. Булавенко. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення/ І. І. Заплішний, В. В. Боровик. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування/ О. Л. Кононко. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України/ O. І. Крaвченкo. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення/ Я. О. Співак. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів/ Н. А. Бессараб. Сторітелінг на уроках української мови/ О. П. Василець, Н. В. Білоусова. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі/ В. Л. Дубровський. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням/ С. І. Матвієнко. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років/ Ю. В. Мойсєєнко. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку/ В. І. Тернопільська, А. В. Новиченко. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи/ М. О. Шевчук. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації/ Н. С. Щерба. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища/ А. А. Бобро [и др.]. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки/ Л. В. Гребенюк. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії/ А. П. Гриценко. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти/ О. П. Кірдан. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу/ Ю. Г. Новгородська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Регіональний гуманітарний (елітний) університет/ О. А. Зеленько. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції/ Л. Г. Мовчан. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні/ О. Ю. Нестерова. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти/ О. В. Самойленко.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :152 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 225.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Cоціально-моральне виховання в ранньому онтогенезі: теоретичні та технологічні аспекти/ О. Л. Кононко. Зміст поняття "художньо-творчий досвід" педагога-хореографа в контексті інтеграції мистецтва/ В. І. Максименко. Теорія та методика розвитку понять у психолого-педагогічній та методичній літературі/ Т. С. Ткаченко, Т. В. Гордієнко. Соціалізуючий потенціал педагога як представника соціономічної професії/ Т. М. Тюльпа. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Наступність у формуванні екологічної компетентності старших дошкільників та молодших школярів/ Л. В. Бобро, А. А. Бобро. Педагогічні особливості використання нетрадиційних уроків у початковій школі/ Л. О. Дубровська, О. В. Самойленко, В. Л. Дубровський. Педагогічні умови виховання старших дошкільників з відхиленнями у поведінці/ Н. П. Пихтіна. Опанування специфіки наукової мови як передумова підготовки наукового тексту/ Т. М. Турчин. Інноваційні технології в соціальній роботі з неповнолітніми засудженими у постпенітенціарний період/ С. Р. Хлєбік. Педагогічні умови особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики/ Імей Хоу. Превентивно-педагогічний потенціал образотворчої діяльності дітей дошкільного віку у попередженні їх негативної поведінки/ К. О. Ющенко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Формування інформаційної компетентності в майбутніх докторів філософії/ Н. М. Демченко, Б. С. Щуцький. Проблема забезпечення підготовки фахівців служби цивільного захисту/ М. С. Коваль, З. В. Гіптерс, М. І. Кусій. Основні аспекти когнітивного компонента мистецької компетентності майбутнього керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва/ Є. Ю. Липовецька. Дидактичні засади навчання історії педагогіки в закладах вищої педагогічної освіти незалежної України/ Я. А. Нагрибельний. Визначення ефективності моделі розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у художній діяльності/ І. А. Онищук. Психологічні та творчі аспекти роботи концертмейстера в процесі диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. В. Переверзєва. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Теоретичні основи організації самостійної роботи в початковій школі: історичний аспект/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. Попередники соціальної педології (Х. А. Екеблад)/ О. А. Зеленько. Питання про навчання дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття/ Т. В. Черненко.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/С 69
Назва : Соціально-моральний розвиток і виховання дітей дошкільного віку : колектина монографія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :288 с
ISBN, Ціна 978-617-527-221-3: 97.50, 135.00, грн.
УДК : 373.2-053.4:316.42:17.022
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра дошкільної освіти
Дошкільне виховання-- моральне виховання
Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-моральний розвиток--дошкільники
Примірники : всього : фб(2), аб(5), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(2)
Вільні : фб(2), аб(5), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(2)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Cоціально-моральне виховання в ранньому онтогенезі: теоретичні та технологічні аспекти
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 4. - С. 8-19 (Шифр 159.9(06)/Н 34-287298)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання
Соціальне виховання-- дошкільна освіта і виховання
Моральне виховання-- дошкільні навчальні заклади
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 2. - С. 28-37 (Шифр 159.9(06)/Н 34-094593)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Компетентність-- студентів
Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна компетентність--емоційний інтелект
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(075.8)/С 69
Назва : Соціально-моральне виховання дошкільника: дослідно-технологічні аспекти : навчально-методичний посібник для студентів педагогічних спеціальностей
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :416 с.: табл.
Ціна : 116.67, 135.00, грн.
УДК : 373.2-053.4:316.42:17.022](075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра дошкільної освіти
Дошкільна освіта-- підручники та посібники для ВНЗ
Психологія дошкільника
Дошкільне виховання-- моральне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-моральний розвиток--дошкільники
Примірники : всього : фб(2), аб(5), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(2)
Вільні : фб(2), аб(5), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(2)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Індивідуальний досвід майбутніх фахівців дошкільної освіти: суть, актуалізація та умови розвитку
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 3. - С. 8-20 (Шифр 159.9(06)/Н 34-149401)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- підготовка спеціалістів
Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): досвід--типологія індивідуального досвіду--майбутні фахівці
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Становлення і розвиток дошкільника як суб’єкта практичної діяльності
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - № 1. - С. 17-28 (Шифр 159.9(06)/Н 34-491400)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): результат практичної діяльності
Знайти схожі

27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
ISSN: 2522-1736
Ціна : 238.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості інклюзивного навчання здобувачів початкової освіти/ Т. В. Гордієнко, О. С. Філоненко, А. А. Бобро. Музичне виховання дошкільників в умовах передшкільної освіти/ С. І. Матвієнко. Сором’язливість у дошкільників: сутність, чинники виникнення та особливості вияву/ Н. П. Пихтіна. Магістерська робота як кваліфікаційне дослідження/ Т. М. Турчин. / М. О. Шевчук, Н. О. Бугаєць. Сутність та зміст вокально-педагогічної діяльності/ Я. М. Йотка. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Мозковий штурм» на уроках літератури/ Ю. І. Бондаренко. Теоретико-методичні засади розвитку моральної позиції дошкільника у взаємодії з однолітками/ О. Л. Кононко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Ситуативні вправи на заняттях з української мови за професійним спрямуванням як засіб формування ціннісних орієнтацій здобувачів вищої освіти/ О. А. Гордієнко. Бінарний підхід у формуванні музичної компетентності майбутнього хореографа/ О. В. Мартиненко, О. Ю. Ємельянова. Формування лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови/ О. В. Михайленко, О. Б. Мамчич. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Освіта дорослих у контексті історії самореалізації українського соціуму (ІІ пол. ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.)/ Л. П. Вовк. Життєвий шлях і наукові здобутки професора О. Я. Ростовського/ В. В. Йотка. Мистецько-педагогічні інновації професора О. Я. Ростовського/ О. В. Коваль, Ю. Ф. Дворник.
Примірники : всього : фб(2), Ч.З.№2(3)
Вільні : фб(2), Ч.З.№2(3)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 78965
Кількість відвідувачів 871
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя