Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Конончук, Антоніна Іванівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/М 54
Автор(и) : Борисюк С. О., Конончук, Антоніна Іванівна
Назва : Методологія і методи соціально-педагогічних досліджень : Програма курсу для спеціальності "Соціальна педагогіка; Практична психологія"
Вихідні дані : Ніжин, 2000
Кільк.характеристики :12 с
Ціна : 0.70 крб.
ББК : 74.6р30-211
Примірники : всього 80: аб(56), пед.(20), ав(2), фб(1)
Вільні : аб(56), пед.(20), ав(2), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.04/М 54
Автор(и) : Коваленко, Євгенія Іванівна, Конончук, Антоніна Іванівна, Пінчук, Ірина Миколаївна, Солова, Валентина Миколаївна
Назва : Методика роботи в літньому оздоровчому таборі : Навчальний посібник для педагогів середніх закладів
Вихідні дані : К., 1997
Кільк.характеристики :279 с
Ціна : 1.20 грн.
ББК : 74.200.58
Примірники : всього : ав(2), Ч.З.№2(4), фб(1)
Вільні : ав(2), Ч.З.№2(4), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :274 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 98.17 грн
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
психологія молодшого школяра
Викладання зарубіжної літератури в школі
Переклад-- Українська мова
соціальний педагог-- підготовка
Соціальна допомога-- діти-- жорстоке поводження
Історія педагогіки --Україна
історія зарубіжної педагогіки
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічна саморегуляція--бугайківські читання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання/ Т. Ф. Алєксєєнко. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї/ Б. Л. Антонян-Шевчук. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації/ О. М. Білик. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю/ Т. В. Букій. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід/ І. П. Волощук. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу/ О. О. Єжова. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки/ Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи/ А. І. Конончук. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя/ Т. В. Лоза. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ/ Н. П. Онищенко. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення/ Ж. В. Петрочко. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе/ О. Д. Рейпольська. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів/ Т. М. Тюльпа. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів/ В. Н. Багрій. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки"/ В. Ю. Белан. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час/ Н. О. Максимовська. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів/ Л. В. Рень. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції/ І. А. Ясточкіна. ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ ; Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича/ Ю. М. Балаховська. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова”/ Н. О. Баранник. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури/ Ю. І. Бондаренко. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді/ М. В. Бриль. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект/ Т. І. Бутурлим. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу/ С. В. Воробець. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників/ М. В. Галушко. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ О. В. Галушко. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури/ О. А. Гальонка. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах/ О. А. Гордієнко. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності/ А. В. Градовський. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи/ М. М. Греб. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови/ Н. В. Грона. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів/ О. В. Забарний. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі/ В. А. Каліш. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя/ К. Я. Климова. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка/ Т. М. Левченко. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами/ О. О. Лілік, О. В. Сазонова. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами)/ Т. П. Матюшкіна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості/ Т. Ф. Мельничук. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору/ О. В. Міщенко. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ С. Р. Молочко. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці/ Л. Л. Нежива. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда)/ Л. М. Остапенко. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя)/ О. В. Пилипенко. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури/ В. І. Пустохіна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації/ С. І. Хропата. Остання й вічна шана Кобзареві/ С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст./ Т. О. Яценко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблема евтаназії дітей у Європі/ Г. Бейгер. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку/ Л. В. Повалій. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ Л. Б. Махоткіна.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.5/Б 41
Автор(и) : Бейгер, Галина, Борисюк, Світлана Олексіївна
Назва : Робота на Телефоні Довіри
Вихідні дані : Ніжин; Люблін: PRINT GROUP Sp.z o.o, 2013
Кільк.характеристики :198 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-83-61149-18-7: 40.00, 22.00, грн.
ББК : 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна робота
Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): телефон довіри--консультативна допомога--соціально-психологічні послуги
Анотація: Упорядники даної книги розкрили теоретико-історичні аспекти становлення та специфіку діяльності спеціалізованих служб консультативної допомоги "Телефон Довіри" у сфері соціально-психологічних послуг окремих країн і світу в цілому. охарактеризували сутність діалогічної та фасилітативної взаємодії абонента і консультанта Телефону Довіри, розглянули особливості побудови консультативної бесіди з різними категоріями клієнтів.
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(070.3)/Д 46
Назва : Дипломна робота із соціальної педагогіки : навчально-методичний посібник для студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" денної та заочної форм навчання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :124 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 97-99
Ціна : 23.92 грн.
ББК : 74.6р.30-254.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна педагогіка-- Дипломні роботи
Соціальна педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Дипломні роботи-- написання-- соціальна педагогіка
Дипломні роботи-- оформлення
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(4)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(4)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/К 64
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна
Назва : Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 112-113: фото (Шифр В551/2012/4)
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади України-- окремі ВНЗ
Вища освіта в Україні-- з’їзди, конференції, семінари, форуми
Підготовка фахівців-- соціально-педагогічна сфера
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- факультети-- факультет психології та соціальної роботи
Географіч. рубрики: Ніжин, місто-- вищі навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): всеукраїнська конференція--науково-практична конференція--факультет психології--факультет соціальної роботи--соціально-педагогічна сфера--педагогічна освіта
Анотація: Подається інформація про Всеукраїнську науково-практичну конференцію "Професійна підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери в умовах інтеграції України до європейського освітнього простору", що була проведена 11-12 жовтня 2012 року у рамках святкування 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/Д 36
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна, Суховєєва, Наталія Миколаївна, Борисюк, Світлана Олексіївна, Володченко, Жанна Михайлівна, Останіна, Ніна Степанівна, Качалова, Тетяна Василівна
Назва : Державний екзамен із соціальної педагогіки : навчально-методичний комплекс для студентів напряму підготовки 8.01010601 "Соціальна педагогіка" освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :39 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Ціна : 5.41, 6.50, грн.
ББК : 74.6р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Соціальна педагогіка-- державний екзамен
Примірники : всього 6: Ч.З.№2(4), фб(1), ав(1)
Вільні : Ч.З.№2(4), фб(1), ав(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :229 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 65.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
позаурочна діяльність
Екологічне виховання-- дошкільники
Музикотерапія
Військово-патріотичне виховання-- студенти
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
Румунія-- освіта
США-- освіта
Зміст : Концепція соціально-педагогічного патронату сучасної сім’ї (авторська)/ Т. Ф. Алєксєєнко. Професійна освіта фахівців для сфери туризму як наукова проблема/ Л. А. Балахадзе. Сучасна педагогічна діяльність у контексті ідей теорії вільного виховання (на зразках роботи в ДНЗ)/ О. А. Барило. Соціально-економічні передумови створення національної системи кваліфікацій Російської Федерації/ О. І. Беспарточна. Роль і значення методології пізнання у процесі формування системи знань в учнів старшої школи/ Г. О. Васьківська. Сучасні парадигми професійної освіти маргінальних груп населення як складової освіти дорослих/ О. А. Жижко. Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій/ С. М. Коляденко. Соціально-педагогічна робота з сім’єю з підвищення педагогічної культури батьків/ А. І. Конончук. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін профільної школи/ О. І. Ордановська. Проблема організації соціально-виховного середовища школи/ С. П. Панченко. Сутність і структура діяльності балетмейстера-педагога/ О. М. Пархоменко. Пошук механізмів взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та роботодавців в умовах сучасного ринку праці/ О. В. Пащенко. Рефлексивне управління освітніми інноваціями/ О. В. Петрунько. Організаційні форми передшкільної освіти/ К. Є. Суятинова. Концептуальні підходи до визначення фенгменологічного поняття "гуманітарна культура"/ С. В. Федоренко. Елементи культурологічної складової у програмах виховання і навчання дітей дошкільного віку/ С. В. Чередніченко. Виховання обдарованої молоді в навчальному закладі професійної освіти/ І. А. Гриценок. Технологічний аспект діяльності соціального педагога у запровадженні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ С. В. Грищенко, Т. В. Богатирьова. Соціально-педагогічні засади спільної роботи дитячого садка і сім’ї у вихованні дітей/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Розвиток особистісного потенціалу дітей та молоді у процесі соціально-педагогічної діяльності/ Н. В. Зимівець. Формування гуманних відносин у підлітків у позаурочній діяльності/ Л. В. Канішевська. Використання надбань родинної педагогіки у вихованні дошкільників/ В. В. Ковнер. Психолого-педагогічні механізми сприймання авторських казок природознавчого змісту дітьми старшого дошкільного віку в контексті екологічного виховання/ Т. С. Науменко. Специфіка проектування електронних дидактичних ресурсів для молодших школярів/ Н. В. Олефіренко. Розвиток пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності/ Н. Б. Пастушенко, З. О. Суддя. Використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку/ Н. П. Пихтіна, Л. М. Черевко. Характеристика музикотерапії як допоміжної арт-терапевтичної технології для роботи з молодшими школярами/ О. В. Сорока. До питання підвищення військово-патріотичного виховання студентів у вищих навчальних закладах України на заняттях фізичною культурою та спортом/ А. В. Тарасенко. Використання здоров’язберігаючих програм для покращення здоров’я майбутніх фахівців/ Д. О. Хоменко. Професійна компетентність майбутніх учителів російської мови/ Л. В. Біденко. Нові орієнтири у вихованні студентської молоді як детермінанта їх успішного професійного становлення/ З. П. Бондаренко. Складові готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку/ Т. О. Голубенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх закладах/ Т. В. Зінченко. Експериментальні дослідження педагогічних умов формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів/ С. М. Карпова. Варіативність змісту та структури практико--зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів/ О. М. Котикова. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності для роботи з дітьми: постнекласичний контекст/ Н. В. Кочубей. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування гендерної культури старшокласників/ Н. В. Маркова. Аналіз сучасного стану використання ігрових технологій у професійній підготовці майбутніх менеджерів туризму/ Н. С. Мартинова. Фахова підготовка соціальних педагогів до здійснення гувернерської діяльності/ С. Р. Хлєбік. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки вчительки в педагогічній концепції К. В. Єльницького (1846-1917)/ Н. М. Демченко. Особливості формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання/ Т. І. Коваль, Л. С. Бірецька. Актуальні аспекти реформи дошкільної освіти в Румунії (2000-2008 рр.) та її вплив на підготовку вихователів дитячих установ/ М. І. Олійник. Проблеми педагогічного оцінювання з філологічних дисциплін в умовах особистісно орієнтованої моделі навчання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Загальноосвітні тенденції у контексті культурно-історичних періодів Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/Д 36
Назва : Державний екзамен із соціальної педагогіки та технологій соціально-педагогічної діяльності : навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності 6.010106 "Соціальна педагогіка" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" (денної і заочної форм навчання)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :52 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 13.75 грн.
ББК : 74.6р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Соціальна педагогіка-- державний екзамен
Примірники : всього 10: НМК ф-т ПСР(7), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : НМК ф-т ПСР(7), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-43(072.8)/К 64
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна, Зінченко, Тетяна Василівна
Назва : Практична підготовка майбутніх соціальних працівників : методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :120 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 45.83 грн.
УДК : 364-43(072.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх соціальних працівників-- професійна компетентність
Соціальна робота
Практика студентів
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка соціальних працівників--ознайомча практика--волонтерська практика--навчальна практика--виробнича практика--науково-дослідна практика
Примірники : всього : фб(1), НМК ф-т ПСР(3), Ч.З.№2(6)
Вільні : фб(1), НМК ф-т ПСР(3), Ч.З.№2(6)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4Укр)/З-63
Назва : Зірки залишають слід...: Тамара Дмитрівна Пінчук : Присвячується 90-річчю з дня народження. Книга 5
Вихідні дані : Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017
Кільк.характеристики :108 с.: фотоіл., портр
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
ISBN, Ціна 978-617-640-343-2: 62.00, 62.00, грн.
ДРНТІ : 14.09
ББК : 74.03(4Укр),218
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія педагогіки України, 20 ст.
Освіта в Україні-- персоналії педагогів
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- викладачі (персоналії)
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1), аб(2)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1), аб(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна
Назва : Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери засобами дистанційного навчання в умовах ВНЗ
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 181-187 (Шифр 15/Н 34-236407)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дистанційне навчання-- вищі навчальні заклади
Підготовка майбутніх соціальних працівників
інформаційно-комунікаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційна освіта
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 182.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Розвиток педагогічної освіти і науки у Ніжинській вищій школі/ Є. І. Коваленко. Використання діяльнісного підходу в підготовці фахівців дошкільної освіти/ А. М. Аніщук. Освіта як форма профілактики соціального відторгнення бездомних/ Г. З. Бейгер. Проблема міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті/ Н. О. Бугаєць. Проблема творчості вчителя в сучасній педагогічній науці/ Н. І. Варга. Формування освітніх компетентностей учнів початкової школи у змісті навчального предмета "Я у світі"/ Т. В. Гордієнко. Соціальні контексти й практичні цілі вивчення комунікації в університетах (науковий аналіз опитування в академічних спільнотах)/ Е. У. Гуцало, О. І. Матьяш. Формування моральних якостей молодших школярів: теоретичний аспект/ Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. Медіація як технологія запобігання конфліктам у професійній діяльності юристів/ А. В. Жданюк. Патологія родинного життя – насильство в сім’ї/ Р. Карташинська. Формування тимчасового колективу в оздоровчому таборі як соціальна необхідність виховної роботи з дітьми/ Д. І. Конончук. Медійна та інформаційна грамотність – одна із важливих компетентностей, які має формувати нова українська школа: виклики інформаційного суспільства/ М. М. Коропатник. Феномен інформаційної культури в управлінській діяльності керівника/ Ю. Г. Новгородська, Л. І. Кравченко. Персоналізм та інновації. Філософські коментарі щодо виховання та освіти/ П. Скшидлевський. Формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури в педагогічному дискурсі/ Люй Цзін. До проблеми формування у студентів музично-аналітичних умінь/ В. В. Ревенчук. Соціотерапія як форма допомоги дітям із синдромом порушення активності та уваги/ А. Пашкевич. Передумови виникнення й розвитку ідеї формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів/ І. О. Солошич. Проектна культура керівника: сутність поняття/ М. О. Шевчук, І. В. Доліна. Теоретичне обґрунтування змісту фахової підготовки магістрів-диригентів у контексті компетентнісного підходу/ Л. Ю. Шумська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків/ Н. В. Білоусова, І. В. Ходосенко, О. П. Долгорук. Методика діагностування сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики/ І. А. Дікун. Формування позитивної мотивації й виховання потреби відповідального ставлення до майбутньої професійної діяльності у студентів педагогічних університетів/ 173-180. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери засобами дистанційного навчання в умовах ВНЗ / А. І. Конончук. Партнерська взаємодія вихователя і практичного психолога ДНЗ у профілактиці агресивної поведінки дітей дошкільного віку/ О. А. Конончук. Педагогічні методи формування соціокультурних цінностей учнів початкової школи на уроках української мови та літературного читання/ С. І. Луців, Г. О. Філь. Картина як засіб ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з культурою рідного краю (на прикладі картин Сергія Шишка)/ С. І. Матвієнко, А. Е. Горбачева. Управління процесом формування науково-дослідницьких умінь студентів у системі професійної підготовки/ О. С. Повідайчик. Інноваційна сутність видів і форм діяльності на уроках музики в початковій школі/ Т. М. Турчин. Педагогічні умови управління процесом формування культури проектної діяльності старшокласників/ М. О. Шевчук, А. О. Ткаченко. Особливості перекладу термінів туристичної та ресторанно-готельної галузі в економічних текстах/ Ю. О. Ювковецька. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Керована самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутніх фахівців іноземної філології/ А. М. Абрамович, Т. Г. Чувакова. Підготовки майбутніх викладачів економіки до професійного спілкування/ С. М. Дубовик. Формування у майбутніх педагогів життєдайного світобачення/ О. Л. Кононко. Методичний інструментарій підготовки вчителя іноземної мови/ Н. М. Лавриченко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Сучасні вимоги до професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія (на основі аналізу нормативних документів 2004–2017 рр.)/ Н. В. Бхіндер. Особливості гуманізації медичної освіти в медичних школах Великої Британії в XX сторіччі/ Л. Ф. Віннікова. Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст./ Н. П. Дічек. Теоретичні та практичні аспекти підготовки до неперервної професійної освіти в історії вищої школи за кордоном/ О. М. Сагач. Історія становлення і розвитку логоритмічного виховання дітей/ С. І. Самаріна. Підготовка до вчителювання у Полтавському інституті шляхетних дівчат (1818–1917 рр.)/ І. В. Тонконог. Розвиток спеціальної освіти в країнах Європи та Україні (порівняльний аспект)/ В. М. Шевченко. Відображення зовнішньої диференціації організації шкільної освіти на прикладі польських шкіл і шкіл 2–3 мовами навчання (1991–2010)/ С. М. Шевченко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 36(070.3)/А 92
Автор(и) : Борисюк, Світлана Олексіївна, Володченко, Жанна Михайлівна, Качалова, Тетяна Василівна, Конончук, Антоніна Іванівна, Лісовець, Оксана Вікторівна, Новгородський, Руслан Григорович, Сватенков, Олександр Васильович, Хлєбік, Світлана Ростиславівна
Назва : Атестація здобувачів вищої освіти з теорії та практики соціальної роботи : навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності 231 "Соціальна робота" освітнього ступення "бакалавр"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :55 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 30.58 грн.
ББК : 65.272р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Соціальна робота-- підручники та посібники для ВНЗ
Примірники : всього 10: Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(5)
Вільні : Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(5)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 140.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків/ В. О. Головня. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання/ Л. А. Гуцан. Напрями та форми соціально-педагогічної допомоги молодіжним громадським організаціям студентів/ Ю. В. Ївженко. Соціальні детермінанти девіантної поведінки неповнолітніх/ Р. В. Козубовський. Основные тенденции и направления развития дефиниции понятия “методологическая культура”/ И. Н. Козубцов. Ефективний проектний менеджмент як засіб інтернаціоналізації вищої освіти в Україні/ Ю. В. Коргуник. Компетентність соціального працівника у сприянні міжвідомчій взаємодії щодо соціально-правового захисту особистості/ О. В. Лісовець. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін/ І. О. Ніколаєску. Активне соціально-психологічне пізнання як метод дослідження цінностей особистості/ О. В. Овчаренко, Т. І. Білуха. Сімейно орієнтований підхід у соціальній роботі/ Ж. В. Петрочко. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом/ Л. А. Пєтушкова. Просвітницька робота як важлива фахова складова у діяльності соціального педагога/ Т. В. Розвадовська. Культура професійно орієнтованого спілкування майбутніх соціальних педагогів/ Т. О. Савченко. Послуга сімейного патронату як альтернатива центрам соціально-психологічної реабілітації та притулкам/ М. С. Сидорчук. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації/ Н. Д. Сойма. Соціальне партнерство як особливий вид взаємодії ВНЗ із соціальними інститутами громади (на прикладі соціальних служб)/ С. Р. Хлєбік, В. В. Литвиненко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування міжетнічної толерантності молодших школярів у теорії і практиці освіти/ Т. О. Атрощенко. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ/ Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху/ Т. І. Бутурлим. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины/ Н. А. Ворона. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців/ Ю. М. Жданович. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі/ Т. В. Качалова. Окремі аспекти використання навіювального впливу у навчально-виховному процесі старшокласників/ І. І. Киричок. Партнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗ/ С. М. Коляденко. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні/ М. З. Кузів. Взаємодія суспільних інституцій у підготовці учнівської молоді до захисту Вітчизни/ Б. П. Мисак. Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників/ О. С. Повідайчик, М. М. Повідайчик. Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку/ О. Д. Вєтрова. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів/ О. І. Гуренко. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічної підтримки батьків, які виховують дітей з інвалідністю/ О. М. Денисюк. Практична підготовка соціальних працівників у професійному середовищі/ Т. В. Зінченко. Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери/ А. І. Конончук. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді/ В. В. Костіна. Особливості формування у майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів управлінських умінь/ Ю. Г. Новгородська. Комунікативні ситуації у формуванні культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів/ К. В. Носова. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти на засадах компетентнісного підходу/ Н. С. Останіна. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу/ О. І. Падалка. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії/ Л. В. Пахомова. Підготовка соціальних педагогів до партнерської взаємодії у реабілітаційному процесі/ Н. О. Сайко. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури/ Т. Р. Струтинська. Стан сформованості професійного мислення майбутніх фельдшерів у медичних коледжах/ І. С. Сурсаєва. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США/ О. О. Байбакова. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття)/ В. В. Безлюдна. Досвід національно-патріотичного виховання громадських організацій Республіки Польща на прикладі Союзу польського харцерства/ В. Ю. Белан. Дослідження соціальних проблем у сучасних пріоритетах студентської молоді України та Польщі/ С. О. Борисюк, Г. Бейгер. Застосування ведення випадку в соціальній роботі: міжнародний досвід, практика і перспективи в Україні/ З. П. Кияниця. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти/ Н. П. Павлик. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії/ І. Є. Попович. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції/ Л. В. Школяр. РУСОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ ; Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу “Вільна українська школа” (1917–1920)/ Л. Д. Березівська. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової/ І. В. Дяков. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності/ Є. І. Коваленко.
Примірники : всього : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Вільні : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/С 69
Автор(и) : Борисюк, Світлана Олексіївна, Качалова, Тетяна Василівна, Конончук, Антоніна Іванівна, Лісовець, Олег Васильович, Новгородський, Руслан Григорович, Суховєєва, Наталія Миколаївна, Хлєбік, Світлана Ростиславівна
Назва : Соціальний педагог: професія чи покликання : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :170 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Література: с.106-107 ; додатки : с.108-169
Ціна : 32.50 грн.
ББК : 74.62я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Соціальна педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Примірники : всього : ав(1), Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(2), аб(12)
Вільні : ав(1), Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(2), аб(12)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(070.3)/К 64
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна, Зінченко, Тетяна Василівна
Назва : Практична підготовка майбутніх соціальних педагогів : методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :116 с.: табл.
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 30.72, 30.72, грн.
ББК : 74.62р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка соціальних педагогів
Підготовка майбутніх соціальних педагогів
Соціальний педагог-- майбутній соціальний педагог
соціальний педагог-- підготовка
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Практика-- навчальна-- студенти
Практика-- соціально-педагогічна
Практика-- стажувальна-- магістранти
Примірники : всього : ав(1), Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(4), аб(1)
Вільні : ав(1), Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(4), аб(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна
Назва : Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 183-187 (Шифр 15/Н 34-936403)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх соціальних працівників-- професійна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): громадянське суспільство--партнерство--недержавна організація--громадська організація--професійна підготовка соціальних працівників
Анотація: У статті розглянуто аспекти професійної підготовки студентів вищих навчальних закладів до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери; визначено сутність і принципи соціального партнерства; виокремлено мету, функції недержавних організацій щодо держави, бізнесу і своїх клієнтів; зазначено зміст теоретичної бази та окремих навчальних дисциплін, спрямованих на підготовку майбутніх фахівців соціальної сфери до партнерської взаємодії з недержавними організаціями.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/Ф 79
Назва : Формування здорового способу життя (семінар-тренінг) : Навчальна програма курсу
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра соціальної педагогіки
Ціна : 1.20 грн.
ДРНТІ : 14.43.43
ББК : 74.6р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Здоровий спосіб життя-- програми
Примірники : всього 49: аб(30), НМК ф-т ПСР(15), Ч.З.№2(1), ав(1), фб(1)
Вільні : аб(30), НМК ф-т ПСР(15), Ч.З.№2(1), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/К 64
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна
Назва : Технології соціально-педагогічної діяльності : навчальна програма курсу для спеціальності "Соціальна педагогіка; практична психологія" (денна і заочна форми навчання)
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :46 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 42-45
Ціна : 1.40, 0.55, грн.
ДРНТІ : 14.43.43
ББК : 74.6р30-211
Примірники : всього 319: фб(1), ав(1), пед.(2), НМК ф-т ПСР(25), аб(281), Ч.З.№2(10)
Вільні : фб(1), ав(1), пед.(2), НМК ф-т ПСР(25), аб(279), Ч.З.№2(10)
Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 29.08.2024
Кількість запитів 41942
Кількість відвідувачів 756
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя