Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Коніна, Надія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Компанець Н. Особливості довільної поведінки у дітей із розладами гіперактивності з дефіцитом уваги/ Н. Компанець (стр.7-16.)
Луценко Л. Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями/ Л. Луценко [и др.] (стр.17-38.)
Баранець І. Методичні основи формуваня комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією/ І. Баранець (стр.39-45.)
Піканова Н. Інклюзивна група як інститут соціалізації дошкільників із загальним недорозвитком мовлення/ Н. Піканова (стр.46-61.)
Петрикіна А. Методичні рекомендації для педагогічних працівників музеїв закладів освіти з питань формування творчої активності учнів 5-6 класів із порушеннями зору/ А. Петрикіна (стр.62-71.)
Коніна Н. Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра/ Н. Коніна (стр.72-78.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коніна, Надія
Назва : Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.: Педагогічна преса, 2020. - N 4. - С. 72-78. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2020/4). - ISSN 2312-2781
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- інтелект
Діти з особливими потребами-- аутизм-- емоційний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія розуму--емоційний інтелект--емоційний розвиток--підлітки з розладами аутичного спектра
Анотація: Метою статті є висвітлення можливого причинно наслідкового зв’язку між розвитком теорії розуму та рівнем емоційного інтелекту, в тому числі, теорії розуму як невід’ємної складової емоційного інтелекту.
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.09.2024
Кількість запитів 18366
Кількість відвідувачів 779
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя