Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Корсак, К.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-52 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П 78
Назва : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 28
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2002
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 7.88 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Вимоги до підготовки спеціалістів у галузі освіти в сучасних умовах та прогнозування соціально-економічних показників діяльності вищих навчальних закладів/ В. В. Гапон. Три стадії розвитку дистанційної освіти/ К. В. Корсак, В. Ю. Хаскін. Валідність змісту педагогічних тестів у післядипломній медичній освіті/ В. В. Краснов. Роль соціологічного опитування у визначенні пріоритетів студентства ( на прикладі Черкаського державного технологічного університету)/ Л. І. Білик. До питання структурування навчального змісту біології в середній школі/ А. С. Шевченко, С. В. Страшко. Шляхи зниження загальнотижневого навантаження учнів за рахунок інтеграції предметів гуманітарного і природничого циклів у початковій школі/ А. С. Ясинська. Інноваційно-валеологічні технології у вихованні та освіті/ В. І. Джелалі, В. Л. Кулініченко. До питання формування свідомої мотивації на здоровий спосіб життя в учнів/ С. В. Страшко, Л. А. Животовська. Ефективність комплексного підходу до формування здоров’я учнів/ А. В. Атепалихіна. Основні положення концепції підготовки вчителя основ безпеки життєдіяльності/ М. С. Корець, Л. А. Сидуорчук. Про валеологічну компетенцію майбутніх учителів/ В. І. Бобрицька. Підготовка майбутнього вчителя до гендерного виховання учнів в умовах реформування освіти в Україні/ О. Д. Гречишкіна, А. П. Гречишкіна, Т. І. Пулькіна. Корекція та профілактика межових станів нервово-психічного здоров’я учнів/ О. Д. Гречишкіна, Л. А. Животовська. Сучасні погляди на причини виникнення синдрому хронічної втоми в процесі розумової праці/ Б. Д. Халмурадов, О. Ф. Гавриленко, Г. Ф. Гусєв та ін.; Шляхи вдосконалення антинаркотичної діяльності в навчальних закладах/ В. В. Безпалько, А. М. Нагорна. Стан здоров’я дітей (вікові контури ендокринної ситуації) та профілактика втоми в умовах педагогічного процесу/ С. А. Сябро, В. Л. Гуло, Б. Г. Хоменко. Причини аномальної поведінки дітей молодшого віку/ О. В. Шарапова. Формування культури здоров’я студентів педагогічного університету/ О. В. Горащук. Оздоровча цінність туристично-краєзнавчої роботи з молоддю/ В. І. Курілова, Г. М. Шилкін, О. Я. Комаров. Деякі біологічні та соціальні аспекти валеологічної підготовки майбутнього вчителя/ Н. Б. Сопнєва. Здоров’я студентів з межевими станами серцево-судинної системи/ О. М. Бойко. Освіта як визначальний засіб формування і розвитку здорової молоді/ С. М. Хатунцева. Гендерне виховання підростаючого покоління/ Т. Г. Шаповалова. Функціональна класифікація об’єктів програмних систем/ Т. А. Гуржій, М. С. Львов, О. В. Співаковський.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П 78
Автор(и) : Кремень В. Г., Степко М. Ф., Левківський, Казимир Михайлович, Федяєва А. М., Білявський, Георгій Олексійович, Бондар В. І., Волович В. І., Жалдак М. І., Зязюн І. А., Казміренко В. П., Козаков В. А., Ляшенко, Олександр Іванович, Мадзігон В. М., Носков В. І.
Назва : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 29
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2002
Кільк.характеристики :164 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 7.33 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Дистанційна освіта України/ В. Ю. Хаскін, К. В. Корсак. Використання історичного підходу у викладанні технічних дисциплін/ О. О. Могілевцев. Геополітика України в контексті європейської інтеграції/ С. Д. Василенко. Методологічні підходи до організації роботи кураторів у вищій школі/ Л. І. Білик. Роль науково-дослідницької діяльності студентів у підвищенні якості підготовки лікарів/ О. Б. Кобзар. Проблеми вчителя-двомовника у створенні сприятливих умов для розвитку українського етносу та національних меншин/ Р. І. Антонюк. Гендерна культура суспільства як основа соціалізації жіноцтва/ О. А. Невмержицький. Формування ціннісних орієнтацій як чинника духовного здоров’я особистості/ С. О. Свириденко. Визначення поняття норми у вихованні/ І. П. Підласий. Учитель і сім’я: технологія співробітництва/ Т. В. Кравченко. Трудове виховання в дитячих будинках сімейного типу та його технологія/ О. Ігнатова. Художньо-естетичне виховання учнів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки - найважливіша умова їх соціальної реабілітації/ Л. В. Канішевська, Л. Дробот. Деякі аспекти підготовки пенітенціарного персоналу до роботи із засудженими похилого віку/ С. В. Кушнарьов. Розкриття суті гендерних проблем через діяльність просвітницько-виховних структур гуманітарно-виховної частини ЧДТУ/ Л. І. Білик, С. Л. Благодєтєлєва-Вовк. Внесок К. М. Турчинської в розвиток теорії та історії вітчизняної корекційної педагогіки/ М. О. Супрун. Економіка природокористування в системі державного стандарту освіти/ Н. А. Негруца. Про особливості викладання курсу "Домашня економіка"/ С. А. Вишневський. Методи представлення даних при проектуванні математичних систем/ О. В. Співаковський, М. С. Львов, Т. А. Гуржій.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4УКР)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 001/Н34
Автор(и) :
Назва : Наука і сучасність: Збірник наукових праць/ Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Т. ХХУ: Педагогіка. Філологія
Вихідні дані : К.: Логос, 2001
Кільк.характеристики :300 с
Примітки : Бібліогр. в кінці ст
ISBN, Ціна 966--581-229-7: 3.50 грн.
ДРНТІ : 12.01
ББК : 72я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська мова
Англійська мова-- методика викладання
Зміст : ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ ; Безперервна професійна освіта в системі МВС України/ И. М. Буцык; О. М. Василенко; Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко. К вопросу качества подготовки авиадиспетчеров/ О. М. Василенко; Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак. Модульна технологія навчання/ Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко. Формування елементів економічних знань на уроках математики в основній школі/ О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко. Дидактичні проблеми індивідуалізації навчального процесу вищої медичної школи/ Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко. Внеклассная работа по иностранному языку как составная часть иноязычного общения/ С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе. Деякі шляхи оптимізації підготовки вихователів до професійної діяльності/ К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай. Точні науки в школах України - шляхи і перспективи реформ/ О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко. Підготовка соціальних працівників у Великобританії/ Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко. Деякі аспекти гуманістичної концепції творів О. Довженка/ Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова. Роль вищої освіти у забезпеченні стійкого економічно-соціального розвитку Фінляндії/ Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко. Пошук інформації при вивченні електронних таблиць/ С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук. Вплив музики на психічний стан людини в процесі адаптації/ Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц. Діяльність української "Просвіти" у справі національної освіти періоду 1917-1920 років/ Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова. Ідеологія Кирило-мефодіївського братства як передумова виникнення українських Громад/ М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей. Модель процесу формування у дошкільників ціннісного відношення до природи засобами мистецтва/ І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка. Розвиток творчої особистості управлінця засобами психолого-педагогічних дисциплін/ Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук. Психолого-педагогічні основи збагачення мовлення школярів експресивною лексикою/ К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич. Процеси глобалізації і сучасна освіта/ І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська. До питання про професійно-педагогічну підготовку студентів університету/ С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова. Проблема людини у медичній антропології/ О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба. Особливості соціально-виховної діяльності в КНР/ І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова. Вплив середовища на формування життєвої компетентності особистості/ В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Захист народних мов у контексті науки про мову (до 200-річчя романського мовознавства)/ Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. Прізвища Лубенщини (морфологічний спосіб творення)/ Ю. Л. Маленовський; Г. Б. Мінчак; Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. Структурно-семантичний аналіз двоскладних буттєвих речень/ Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. Звукозапис як фоностилістичний засіб увиразнення художнього тексту/ Г. Б. Мінчак; Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. Словотвірний потенціал збірних іменників у сучасній українській мові/ О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. Конотативно-ідеологічний потенціал фразеологічних одиниць в тексті/ Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. Англо-американізми в німецькій лексиці з економіки як результат міжмовної взаємодії в умовах інтернаціоналізації науки та техніки/ Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. Трансформація сюжетів і мотивів народної прози Поділля в художній творчості/ Т. А. Торчинська. "Губернские ведомости" у розвитку української фольклористики 40-х років ХІХ століття/ Н. Г. Ходаковська. Власні назви на уроках мови у першому класі як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів/ Т. А. Торчинська. Функціональний аспект стилістично забарвлених іменників із суфіксами -ei, -erei, -elei/ Н. Г. Ходаковська.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 10.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): науково-дослідна діяльність студентів
Болонський процес
Підготовка майбутніх вчителів-- формування
Вищі навчальні заклади-- комп’ютеризація
Розвивальне навчання
науково-дослідна діяльність студентів
Спілкування-- учні
Гра-- молодші класи
Точні науки-- методика викладання
Народність виховання
Церковний спів-- історія --Чернігівщина
Красномовство-- навчання
Іноземні мови-- вивчення
Вчитель майбутній -- іноземна мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель математики--діти з психічними вадами--діти з фізичними вадами
Зміст : Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу"/ Г. Поберезька. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів/ Є. В. Кулик. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань/ Ю. Й. Поліщук. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога/ Л. В. Манчуленко. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя/ О. А Осаволюк. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів/ К. Корсак, О. Симоненко. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій/ П. В. Кряжев. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів/ Ю. О. Ростовська. Процес формування особистості і кризи розвитку/ О Скалько. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України/ М. М Лисенко. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні/ О. Д Замашкіна. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя/ О. М Кочерга. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності"/ О. В. Ляшко. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи/ Г. Г. Бондаренко. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці/ Н. В. Білоусова. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства"/ З. Донець. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі/ І. Мищук. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі/ О. Ходаковський. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови/ М. Долматова. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання/ О. А. Палій. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови/ О. О. Москалець. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями/ О. В. Гармаш, А. І. Конончук. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання/ О. Банзерук. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект/ А. В. Лисенко. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи/ Ю. Г. Новгородська. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття/ О. Адаменко. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні/ Н. І. Зайченко. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка/ Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття)/ О. В. Аніщенко. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа)/ Л. С. Деркач. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття/ Л. О. Дубровська. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації/ С. Савіцька-Вільгусяк. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів/ Л. Юрчук. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань/ О. С. Бойчук.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Майбутні вчителі музики
Інноваційні технології навчання
Викладання іноземної мови
Викладання біології в школі
Викладання історії
Викладання вищої математики
Викладання російської мови
Майбутні менеджери
Педагогічна творчість
Самостійна робота студентів
Фізкультурна освіта
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Зміст : Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми/ Т. В. Кушерець. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності/ В. Л. Чуйко. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу/ М. М. Сич. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні/ Н. М. Баранова. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні/ С. Л. Одерій. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах/ К. В. Корсак. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук/ З. Є. Тарутіна. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь/ Г. Ф. Ястребова. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції/ О. М. Зубрицька. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України/ А. К. Похресник. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України/ О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі/ Р. В. Бобренко. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти/ М. Ф. Димитров. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації/ З. Ф. Донець. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань/ О. Лісовець. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці/ Т. Калініченко. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі/ О. П. Грибок. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі/ О. Копіца. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах/ В. Г. Мартинюк. Розвиток суспільства та зміни в університетах/ А. В. Василюк. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури/ О. Плахотник. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів/ С. Яшник. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач/ Н. І. Лукашова. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях/ И. Драчева, Т. Попова. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія")/ Г. Й. Чудовська. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів/ М. П. Долматова. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів/ Т. Андрущенко. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки/ О. Осаволюк. Використання програми PAINT у навчанні історії/ О. Желіба. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок/ Л. В. Єрмова. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов/ І. Гриненко. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій/ Н. М. Білоусова. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів/ В. П. Антипець. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки/ Ю. О. Ростовська. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності/ Н. В. Логутіна. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам/ Н. Н. Юрченко. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді/ І. І. Заплішний. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема/ Л. В. Гусейнова. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи/ Л. Присяжнюк. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності/ О. Мантуленко. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів/ Л. Мацевко-Бокерська. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників/ О. В. Полозенко. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті/ Т. Жукова. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки/ Л. Мицик. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції/ Н. Карпенко. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.)/ І. Киричок. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід/ Н. К. Удовиченко. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект)/ І. Пасинкова. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів/ В. Ф. Панченко. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко/ Н. О. Ярмак. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. Суховєєва.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі біології-- підготовка
Майбутні вчителі біології
Вчителі географії-- підготовка
Майбутні вчителі географії
Вчителі музики-- підготовка
Дистанційне навчання
освіта безперервна
Болонський процес
Вищі навчальні заклади-- організація навчального процесу
Вищі навчальні заклади-- адаптація студентів до ВНЗ
Викладання вищої математики
Перекладачі-- підготовка
Андрагогіка-- підготовка фахівців
Перекладознавство-- підготовка перекладачів
Викладачі вищих навчальних закладів
Підготовка майбутніх вчителів-- формування інформаційної культури
Дистанційна освіта
Управління вищим навчальним закладом
Навчання-- полікультурне навчання
Конфлікти-- сімейні
Інформаційні технології
Англійська мова-- спілкування
Освіта-- наступність в освіті
Викладання вищої математики
Викладання математики
Менеджери-- підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку/ К. Кравченко. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання/ Н. Ю. Борейко. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності/ О. О. Безносюк. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання/ В. Є. Лукін. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти/ Ю. Г. Бондаренко. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ"/ Д. Мазоха. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи/ Л. Красюк. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах/ Л. Прус. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання/ О. Одінцова. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні/ Л. Загребельна. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння/ В. М. Закалюжний. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація/ Я. М. Рудик. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників/ А. В. Шостак. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників/ Е. І. Дібрівна. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях/ Л. Омельченко. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України/ Н. І. Яковець. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою/ С. В. Грабова. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ"/ М. Дідовик, О. Коношевський. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей/ М. Ковтонюк. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики"/ К. Копняк, О. Матяш. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ/ Л. Гусак. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Щербініна. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа/ В. Імбер. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності/ А. І. Конончук, О. В. Сватенков. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації/ А. Воєвода. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів/ Н. Кардаш. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти/ Г. В. Абрамович. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії/ М. Г. Криловець. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації/ С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя/ С. В. Кривець. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів/ О. Павлик. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога/ І. О. Зель. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності/ Н. М. Байдацька. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів/ С. В. Виговська. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз/ Є. І. Коваленко. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи/ Т. В. Зінченко. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти/ Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід/ П. В. Кряжев. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід/ М. М. Лисенко. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини/ С. Івашньова. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття/ О. А. Лавріненко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П 78
Автор(и) : Кремень В. Г., Степко М. Ф., Левківський, Казимир Михайлович, Шелест І. А., Білявський, Георгій Олексійович, Бондар В. І., Шинкарук, Василь Дмитрович, Жалдак М. І., Зязюн І. А., Козаков В. А., Ляшенко, Олександр Іванович, Мадзігон В. М., Бровдій, Василь Михайлович, Адрусишин Б. І.
Назва : Проблеми освіти : Науково-методичний збірник. Вип. 42
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2005
Кільк.характеристики :233 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 2.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58я43 + 74.584(4Укр)я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Університет України і Європейський регіон вищої освіти: процес інтеграції/ Н. М. Дем’яненко. Інноваційно-теоретичні аспекти прогнозування розвитку вищої освіти України/ В. Я. Бобров, В. Є. Сафонова. Навчально-методичне забезпечення модульно-рейтингової системи навчання/ Н. Л. Акініна. Навчально-методичне забезпечення виховання духовності студентів вищого навчального закладу/ Н. м. Іщук. Технологізація інноваційних освітніх процесів у вищій школі/ О. І. Шапран, А. Л. Сембрат. Державна підтримка видавничої діяльності як складова інноваційного процесу розбудови соціально-культурної сфери в Україні/ Г. Ю. Кузнєцова. Причини низької інноваційності курсів культурознавства у вищій школі/ З. Ф. Донець. Нанореволюція як детермінаційний фактор майбутніх інновацій у вищій освіті/ К. В. Корсак. УКраїна: трансформація сектору ВНЗ I-II рівнів акредитації і Болонський процес/ А. К. Похресник. Роль інтеграції нових наук про людину для інтенсифікації інноваційних процесів у ВНЗ/ З. Є. Тарутіна. Вольова регуляція як чинник навчальних досягнень школярів/ І. В. Петренко. Особистісний розвиток школяра в умовах розвивального навчання/ І. В. Яворська-Вєтрова. Можливості та шляхи відродження української термінології/ Н. М. Дюканова. Впровадження моделі управління навчально-творчою діяльністю/ В. М. Нагаєв. Концептуальні проблеми педагогіки вищої школи/ І. О. Хорєв. Індустріально-педагогічний коледж в системі педагогічної освіти/ М. П. Шик. Про методику реалізації інтегрованого підходу на заняттях з органічної хімії/ О. П. Мітрясова. Експертне оцінювання ефективності процесу формування знань студентів/ О. О. Кисельов, В. К. Марігодов. Основні засоби загартовування організму учнівської та студентської молоді/ О. З. Леонов. Творчість П. Куліша в оцінці дослідників/ В. Шупик. Афоризм як форма фіксації особистісного смислу події/ І. Л. Гудінова. Стан тта перспективи підготовки юристів в Україні/ Б. К. Левківський. Досвід створення і використання системи рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників, кафедр і факультетів/ Ю. С. Рудь, А. Г. Темченко, Г. Х. Отверченко. Методика дослідження фразеологічних одиниць в текстах промов британських політиків/ Т. В. Нагорська. Форми організації навчального процесу у аграрних навчальних закладах у XIX - на початку XX ст./ Л. Л. Білан.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/П78
Автор(и) : Корсак К., Козлакова Г., Похресник А., Паламарчук В.
Назва : Проблеми якості вищої освіти : Монографія
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2007
Кільк.характеристики :231 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія: Модернізація вищої освіти: світоглядно-педагогічні проблеми
ISBN, Ціна 978-966-644-047-4: 10.10 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні
Якість вищої освіти
Вищі навчальні заклади-- ліцензування-- атестація-- акредитація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання внз
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Освіта і управління -2002р. т.5,N 3
Цікаві статті :
Дроб’язко П. Спостереження та аналіз уроків заступником директора школи з навчально-виховної роботи (методичні рекомендації)/ П. Дроб’язко ; П. Дроб’язко (стр.99-106) Кл.слова: адміністрація школи,мотивація учіння
Поляков М. Дніпропетровський національний університет: здобутки і перспективи/ М. Поляков (стр.118-126)
Ляшенко Л. Синергетика і освіта ХХ1 ст./ Л. Ляшенко, А. Євтодюк (стр.127-135) Кл.слова: філософія освіти
Балл Г. Діалогічні засади гуманізації суспільних відносин/ Г. Балл (стр.136-150.)
Нікуленко О. Парадигма діалогу Абрагама Маслова/ О. Нікуленко (стр.151-157.) Кл.слова: гуманістична психологія
Волощук І. Організаційні форми надання додаткових освітніх послуг обдарованим школярам: зарубіжний та вітчизняний досвід/ І. Волощук (стр.158-168.)
Зубалій М. Класифікація методів військово-патріотичного виховання допризовників/ М. Зубалій, (стр.169-177.)
Донець З. Менталітет молоді і предмети культурознавчого циклу/ З. Донець (стр.178-187.) Кл.слова: проблеми виховання
Антонюк Л. Освіта Австрії - стан і тенденції розвитку/ Л. Антонюк, К. Корсак (стр.188-196.)
Процюк Р. Соціальні, медичні та екологічні проблеми туберкульозу в Україні/ Р. Процюк, В. Мельник Кл.слова: епідемія,здоров’я української нації
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Антонюк Л., Корсак К.
Назва : Освіта Австрії - стан і тенденції розвитку
Місце публікування : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - К.: Освіта і управління, 2002. - Том5, N3. - С. 188-196. (Шифр ОІУ/2002/5/3)
УДК : 37
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Австрія-- освіта
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Народное образование -2002р.,N 9
Цікаві статті :
Корсак К. Цель образования XXI века - человек с новым мышлением/ К. Корсак (стр.49-53.) Кл.слова: мышление,психология обучения
Митин С. Диагностика и решение профессионально- личностных проблем учителя с позиций психотерапевтического подхода/ С. Митин (стр.99-112.) Кл.слова: психология учителя,подражание,психология обучения
Турбовский Я. Коллективизм как основа воспитания индивидуальности/ Я. Турбовский (стр.152- 158.) Кл.слова: психология школьного коллектива,психология воспитания,Макаренко и коллектив
Ватова Л. Вандализм: Что в его основе?/ Л. Ватова (стр.174-178.) Кл.слова: психология воспитания
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корсак К.
Назва : Цель образования XXI века - человек с новым мышлением
Місце публікування : Народное образование: Российский общественно-педагогический журнал/ Министерство образования РФ, Российская академия образования, Педагогическое общество России, Редакция "Народное образование". - М.: Народное образование, 2002. - N9. - С. 49-53. (Шифр НО-1/2002/9)
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840 + 88.351.3
Предметні рубрики (Галузі знань): мислення
психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мышление--психология обучения
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Підручник для Директора -2003р.,N 3
Цікаві статті :
Корсак К. Суспільство, освіта і особистість в ХХI столітті/ К. Корсак, З. Тарутіна, О. Бойчук (стр.42-52.) Кл.слова: лідер
Юрченко А. Под прессом стресса/ А. Юрченко (стр.53-61.) Кл.слова: синдром хронической усталости
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корсак К., Тарутіна З., Бойчук О.
Назва : Суспільство, освіта і особистість в ХХI столітті
Місце публікування : Підручник для Директора: Журнал управлінської компетентності. - К.: Плеяди, 2003. - N3. - С. 42-52. (Шифр ПДД1/2003/3)
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія особистості
Освіта-- інновації-- філософський аспект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідер
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Рідна школа -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Пустовіт Г. Формування особистісного ставлення учнів до природи у психолого-педагогічному контексті/ Г. Пустовіт (стр.3-6)
Галів М. Характер особистості: педагогічний контекст/ М. Галів (стр.6-9)
Скрябіна Т. Сутність поняття "інноваційний стиль діяльності"/ Т. Скрябіна (стр.10-12)
Ананьян Е. Генезис становлення і розвитку ідей полікультурної освіти/ Е. Ананьян (стр.12-14)
Лебідь І. Цінності як категорія педагогічного дослідження/ І. Лебідь (стр.15-17)
Бейзеров В. Педагогічні умови художньо-творчого виховання дітей молодшого шкільного віку засобами традиційних форм українського музикування у позашкільний час/ В. Бейзеров (стр.18-20)
Шелестова Л. Дитяче об’єднання: можливості впливу на особистісне становлення/ Л. Шелестова (стр.20-21)
Бут А. Вплив системи проблемних завдань на розвиток пізнавального інтересу школярів до географії/ А. Бут (стр.23-24)
Ястребова Г. Європейське бачення викладання історії для формування критичного мислення і толерантності/ Г. Ястребова, Л. Ляшенко (стр.24-26)
Шепотько В. П. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів: Навчально-методичний посібник/ В. П. Шепотько, І. С. Волощук (стр.27-54)
Долбенко Т. Формування пізнавального інтересу учнів засобами науково-пізнавальної літератури/ Т. Долбенко (стр.55-57)
Гусак Т. Методологія викладання іноземних мов/ Т. Гусак (стр.58-59)
Бродський Я. Про прикладну спрямованість навчання математики/ Я. Бродський, С. Великодний, О. Павлов
Теплицький І. Інформаційна безпека як нова складова інформаційної культури/ І. Теплицький, С. Семеріков (стр.63-64)
Уфімцева С. Особливості творчого розвитку дошкільника і молодшого школяра/ С. Уфімцева (стр.65-67)
Корсак К. "Ринковізація" освіти - хибний шлях у майбутнє/ К. Корсак (стр.68-70)
Пугач А. Проблема вчителя - важливий аспект науково-педагогічних досліджень/ А. Пугач (стр.71-73)
Шевченко С. Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі / С. Шевченко (стр.74)
Лаврова О. Проблема розумового розвитку дошкільників засобами гри у педагогічній спадщині І.О.Сікорського/ О. Лаврова (стр.75-77)
Сбруєва А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій/ А. Сбруєва (стр.78-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корсак К.
Назва : "Ринковізація" освіти - хибний шлях у майбутнє
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2006. - N1. - С. 68-70. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2006/1). - ISSN 0131-6788
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Науковий світ -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Каленюк І. Фінляндія-побудова суспільства знань та інноваційної економіки/ І. Каленюк, К. Корсак (стр.18-21)
Щокіна В.М. Небезпека ... з колодязя : Екологічна організація "МАМА-86-Ніжин" у боротьбі за чмстоту води/ В.М. Щокіна (стр.22-23)
Зленко Г. Українські корені Володимира Соловйова/ Г. Зленко (стр.26-27)
Панченко В. Герби полкових міст Слобожанщини (Ізюм, Охтирка, Суми, Чугуїв)/ В. Панченко (стр.28-29)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каленюк І., Корсак К.
Назва : Фінляндія-побудова суспільства знань та інноваційної економіки
Місце публікування : Науковий світ: Науково-популярний журнал-ревю. - К.: Бюлетень Вищої атестаційної комісії України, 2006. - N4. - С. 18-21 (Шифр НС-1/2006/4)
Географіч. рубрики: Фінляндія
Знайти схожі

20.

Назва журналу :Вища освіта України -2006р.,N 3
Цікаві статті :
Корсак К. Нові технології - новий образ світу - нові філософсько-гуманістичні основи педагогіки/ К. Корсак (стр.10-15.)
Лувкашевич М. Упровадження гуманітарної освіти в Україні: міфи та реалії/ М. Лувкашевич, А. Морозова (стр.16-24.)
Курняк Л. Екологічна культура: поняття і реальність/ Л. Курняк (стр.32-37.)
Козловський О. "Релігійне відродження" чи "релігійне будівництво"?: Про роль релігії у формуванні української політичної нації/ О. Козловський (стр.49-35.)
Приходько В. Про два типи сучасних систем вищої освіти і майбутнє України/ В. Приходько, В. Вікторов (стр.56-59.)
Бріжатий О. Інтегрований курс "історія фізики та методологія природознавства" як засіб формування в студентів сучасної картини світу/ О. Бріжатий, О Заїкін, В. Іваній (стр.89-93.)
Андрущенко Т. Естетичне у творчості представників патристики та блаженного Августина/ Т. Андрущенко (стр.94-98.)
Гладощук О. Ідеологія здоров’я: осягнення проблем/ О. Гладощук (стр.99-103.)
Чемерис І. Медиаосвіта за кордоном: теорії медіаосвіти й коротка історія розвитку/ І. Чемерис (стр.104-108.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-52 
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 130541
Кількість відвідувачів 1293
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя