Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Корсак, Юрій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. П. Академічна співпраця/ Віктор Андрущенко (стр.5-7)
Пілов П. І. Вірність традиціям і відповідність часу/ Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько (стр.8-15)
Косова Б. Кризис образования и задача университетов и общественных наук/ Беата Косова (стр.16-23)
Зеленков А. І. Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира/ Анатолій Зеленков (стр.24-37)
Уваркіна О. В. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору/ Олена Уваркіна (стр.38-44)
Касьянов Д. В. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення/ Дмитро Касьянов (стр.45-50)
Перглер Т. І. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення/ Тетяна Перглер (стр.51-58)
Гончаров В. І. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя/ Володимир Гончаров (стр.59-65)
Кофанова О. В. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів/ Олена Кофанова (стр.66-74)
Козлакова Г. О. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті/ Галина Козлакова, Наталія Сура (стр.75-82)
Дідков О. М. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку/ Олександр Дідков (стр.83-88)
Ганаба С. О. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"/ Світлана Ганаба (стр.89-95)
Кірейчева Є. В. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя/ Євгенія Кірейчева (стр.96-100)
Слюсаренко О. М. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом/ О. М. Слюсаренко ; Олена Слюсарено (стр.101-108)
Корсак Ю. К. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства"/ Юрій Корсак (стр.109-115)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корсак, Юрій Костянтинович
Назва : Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства"
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 3. - С. 109-115: табл. (Шифр ВОУ1/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 74.584(2Рос)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання "Концепції сучасного природознавства" у ВНЗ
Кафедра біології
Вища освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Росія-- вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сталий розвиток--концепції сучасного природознавства, дисципліна--філософські дисципліни--новий світогляд--нанонауки--піконауки--фемтонауки--нанотехнології--ноотехнології--досвід викладання--екобезпечний розвиток
Анотація: З урахуванням зарубіжного і національного досвіду можна стверджувати, що прогрес в економіці і сподівання на перехід людства до сталого розвитку можливі тільки на основі залучення людських і фінансових ресурсів до природобезпечних технологій, нано-, піко- і фемтонаук з одночасним формуванням нового світогляду молоді. Серед засобів успішного формування такого світогляду студентів - нова філософська дисципліна "Концепції сучасного природознавства", яка широко використовується у Росії і має перспективи в Україні.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Освіта і управління -2012р. т.15,N 4
Цікаві статті :
Бахрушин В. Якість вищої освіти та сучасні підходи до її вимірювання/ В. Бахрушин, О. Горбань (стр.7-11.)
Паращенко Л. Підвищення ефективності шкільної освіти: українська практика та європейський досвід/ Л. Паращенко (стр.12-17.)
Рибальченко Д. Нормативно-правове забезпечення управління якістю освітніх послуг у загальноосвітньому навчальному закладі/ Д. Рибальченко (стр.25-28.)
Рідей Н. Аналіз міжнародного інституційного регулювання у сфері управління й забезпечення якості освіти/ Н. Рідей [и др.] (стр.29-42.)
Добровська Л. Формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх фахівців в умовах інтегративного підходу до освіти/ Л. Добровська (стр.43-50.)
Данилова Г. Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти/ Г. Данилова (стр.51-64.)
Корсак К. Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.70-76.)
Сініцина І. Проблеми та перспективи інноваційної діяльності вищих навчальних закладів України/ І. Сініцина (стр.77-80.)
Горпинюк В. Аспекти періодизації розвитку системи підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення (друга половина XX- початок XXI століття)/ В. Горпинюк (стр.81-91.)
Петрук В. Філософський аспект сучасної освіти/ В. Петрук (стр.102-108.)
Шляхова В. Сучасні тенденції функціонування власних імен людей/ В. Шляхова (стр.128-135.)
Присяжна Т. Методичні рекомендації до викладання українознавства у загальноосвітніх навчальних закладах/ Т. Присяжна (стр.136-139.)
Короб А. Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів/ А. Короб (стр.140-147.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(4УКР)/К 69
Автор(и) : Корсак, Костянтин, Корсак, Юрій
Назва : Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства
Місце публікування : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - Київ: ЗАТ "ВІПОЛ", 2012. - Том 15, N 4. - С. 70-76. (Шифр ОІУ/2012/15/4)
ББК : 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- інноваційна діяльність
Освіта-- освіта для сталого розвитку
Сталий розвиток-- ноотехнології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нооекологія--ноосуспільство--ноорозвиток--сонячна енергетика--освіта для сталого розвитку
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/В 55
Назва : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 1
Вихідні дані : К.: Педагогічна преса, 2012
Кільк.характеристики :642 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія:
Ціна : 35.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіопедагогіка
Зміст : ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ ; Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти/ В. П. Андрущенко. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу/ А. І. Кузьмінський. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії/ І. А. Зязюн. Виховний простір у розвитку особистості/ І. Д. Бех. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення/ М. Ф. Степко. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи/ О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг/ Р. М. Вернидуб. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема/ В. П. Покась. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті/ М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. Основні особливості української освіти як системи/ О. В. Уваркіна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів/ Н. М. Дем’яненко. Компетентнісний підхід у професійній освіті/ В. В. Ягупов. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ; Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві/ О. Д. Джура. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки/ К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. Потенціал освіти та виклики сьогодення/ Л. М. Панченко. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект/ А. М. Сингаївська. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ; Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії/ С. О. Авхутська. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського/ Т. В. Багрій. Структура і проблеми обдарованості/ А. П. Біда. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання/ Л. Л. Борисенко. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія/ Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти/ О. В. Двіжона, М. І. Олійник. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії/ Г. І. Коберник. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя/ В. О. Кравцов. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя/ Л. І. Серман. Педагогічна культура майбутнього вчителя/ Н. О. Сінельникова. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності/ Т. М. Фарбак. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти/ І. О. Шишова. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді/ Н. О. Мамедова.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вища освіта України -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення/ Віктор Андрущенко (стр.5-8)
Вітренко Ю. Освіта України в Системі національних рахунків/ Юрій Вітренко (стр.9-22)
Молодиченко В. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького/ Валентин Молодиченко (стр.23-29)
Лапенок М. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності/ Марія Лапенок (стр.30-34)
Корсак К. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти/ Костянтин Корсак, Юрій Корсак (стр.35-41)
Набок М. Філософські засади ефективності управління освітою/ Микола Набок (стр.42-50)
Луговий В. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи/ Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жаннета Таланова (стр.51-59)
Коваленко В. Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки/ Вільям Коваленко (стр.60-67)
Смолінська О. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів/ Олеся Смолінська (стр.68-73)
Ганаба С. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект/ Світлана Ганаба (стр.74-81)
Варецька О. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти/ Олена Варецька (стр.82-88)
Сбруєва А. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу/ Аліна Сбруєва (стр.89-95)
Похресник А. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу/ Анатолій Похресник (стр.96-102)
Курбатов С. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів/ Сергій Курбатов (стр.103-110)
Педагогічна Конституція Європи (стр.111-116)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/К 69
Автор(и) : Корсак, Костянтин, Корсак, Юрій
Назва : Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 3. - С. 35-41: рис. (Шифр ВОУ1/2013/3)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.58 + 87.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Людство-- глобальне майбутнє
Вища освіта-- перспективи розвитку, 21 ст.
Вища освіта-- філософія освіти
Філософія-- соціальна філософія-- людство
Філософія, 21 ст.
Анотація: Розглянуто глобальну сучасність і майбутнє на основі найновіших наукових досягнень з урахуванням того, що може бути відкритим і використаним у перспективі. Цей підхід ми вважаємо результативнішим від усіх інших, оскільки він має ознаки справжнього форсайту і дає підстави запропонувати створення ноофілософії XXI століття як засобу формування для людства можливості стати мудрішим без втрат від глобальних катаклізмів, а також визначити особливості вищої освіти XXI ст.
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вища освіта України -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Університетська автономія: нові виклики/ В. Андрущенко (стр.5-14.)
Луговий В. Автономія та лідерство в європейському просторі вищої освіти/ В. Луговий [и др.] (стр.14-21.)
Панченко Л. Значення демократії в університетській освіті/ Л. Панченко (стр.21-28.)
Бабій С. Основні напрями модернізації освіти: тенденції та перспективи/ С. Бабій (стр.28-34.)
Скиртач В. Концепція суб’єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі/ В. Скиртач, О. Періг (стр.34-40.)
Корсак К. Футорологічні вимоги до освіти і науки у новому столітті/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.40-47.)
Коваленко О. Нанотехнологічні відкриття та розробки в науково-дослідних установах України/ О. Коваленко (стр.47-54.)
Похресник А. Синергетично-форсайтні підходи до змін національної вищої освіти/ А. Похресник (стр.54-60.)
Лесик Г. Сучасний стан соціально-гуманітарної підготовки у вищій школі України в умовах інтеграційних процесів/ Г. Лесик (стр.66-72.)
Шелюк Л. Якість освіти як пріоритет її розвитку в Україні/ Л. Шелюк (стр.72-79.)
Тарутіна З. Значення природознавчої основи психолого-педагогічної складової сучасної вищої освіти/ З. Тарутіна (стр.79-85.)
Сбруєва А. Наднаціональний вимір управління Болонським процесом: суб’єкти, функції, механізми/ А. Сбруєва (стр.91-98.)
Мурована Н. Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освти: наукові засади/ Н. Мурована (стр.98-106.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.584(4Укр)/К 69
Автор(и) : Корсак, Костянтин, Корсак, Юрій
Назва : Футорологічні вимоги до освіти і науки у новому столітті
Місце публікування : Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К.: "Педагогічна преса", 2014. - N 1. - С. 40-47. (Шифр ВОУ1/2014/1)
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта в Україні-- інноваційний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ноофутурологія--екобезпечний розвиток--сталий розвиток--нанотехнології--ноотехнології--ноофілософія--ноосуспільство
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Вища освіта України -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Педагогіка миру: актуальність теорії та практики/ Віктор Андрущенко (стр.5-12)
Луговий В. Стратифікація та стійкість "орбіт" топ-закладів вищої освіти у світі/ Володимир Луговий, Олена Слюсаренко, Жанна Таланова (стр.13-20)
Васильєв А. Інноваційні аспекти ІТ-підготовки та підвищення кваліфікації фахівців: досвід українських університетів/ Анатолій Васильєв, Сергій Шкарлет (стр.21-27)
Коваленко В. Дидактологістика у вищій школі: критерії та стандарти текстовізованого розуму/ Вільям Коваленко (стр.28-35)
Морозов В. Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес/ Володимир Морозов (стр.36-41)
Корсак К. Нооглосарій як засіб позитивізації майбутнього й нових цілей вищої освіти/ Костянтин Корсак, Юрій Корсак (стр.42-48)
Касьянов Д. Філософські засади осягнення сучасних нанотехнологій/ Дмитро Касьянов (стр.49-54)
Карпаш М. Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства/ Максим Карпаш, Євстахій Крижанівський, Олег Карпаш (стр.55-60)
Подлєсний С. Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів/ Сергій Подлєсний, Олександр Періг (стр.61-66)
Кульбашна Я. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології: міжнародний аспект/ Ярослава Кульбашна (стр.67-73)
Федоров О. Синтез теології та медіаосвіти: російський стан справ/ Олександр Федоров (стр.74-79)
Онкович Г. Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі/ Ганна Онкович (стр.80-87)
Бак М. Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання/ Бак Мирослав (стр.88-93)
Шульга В. Особливості ієрархії цінностей польських та українських студентів/ Валентина Шульга, Ірина Сікорська (стр.94-101)
Каланова Ш. Участь студентів у процедурі забезпечення якості вищої освіти: досвід Європи та Казахстану/ Шолпан Каланова, Мейргуль Алписбаєва (стр.102-107)
Сінельнікова Н. Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи (ІІ половина ХХ ст.)/ Наталія Сінельнікова (стр.108-112)
Іванова О. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Пріоритети розвитку сучасної освіти: теорія, методологія, практика"/ Ольга Іванова (стр.113-115)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 31.08.2024
Кількість запитів 6682
Кількість відвідувачів 623
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя