Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Костіна, Людмила Сергіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 119.50 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Взаємодія соціальних інститутів у процесі соціально-педагогічної підтримки багатодітної сім’ї/ Т. В. Букій. Морфологічна та екологічна поверхня як соціокультурна детермінанта розвитку соціальної компетентності особистості вчителя початкової школи у післядипломній освіті/ О. В. Варецька. Діагностика діяльнісно-оперативного компонента культури безпечної життєдіяльності студентів класичного університету/ С. П. Гвоздій. Категорія екологічної відповідальності в світлі сучасних наукових досліджень/ Н. В. Граматик. Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи/ І. І. Киричок, Р. В. Сопівник. До питання про особливості перекладу термінів у технічних текстах галузі машинобудування/ О. Г. Корбут. Трансформація педагогічних поглядів на проблему морального виховання підростаючого покоління/ В. Л. Короленко. Інтелектуальна антиципація в навчально-пізнавальній діяльності школярів/ В. С. Король. Особливості психофізичного розвитку розумово відсталих учнів та чинники, що ускладнюють їхню читацьку діяльність/ Н. П. Кравець. Професійна компетентність вихователя дітей передшкільного віку як фактор успішності першокласників/ Т. М. Лесіна. Результати аналізу змісту підручників з англійської мови для початкової школи/ О. Ю. Лосєва. Розвиток початкової ланки української освіти: від "Школи радості" до деградації/ Л. О. Мазур, С. М. Повторева. Фольклор як засіб формування соціального досвіду в дитини старшого дошкільного віку/ С. І. Матвієнко. Принципи самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів/ О. В. Нікулочкіна. Дослідження рівня сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: комунікативний компонент/ О. М. Тур. Магістерська підготовка диригента-педагога: особистісно орієнтований підхід/ Л. Ю. Шумська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Наступність і перспективність у навчанні дітей рідної мови в ДНЗ та початковій школі/ А. М. Аніщук. Міжкультурні аспекти інтеграції Інтернету у навчанні іноземної мови/ І. С. Бахов. Інноваційні підходи до використання дидактичних ігор на уроках математики у початковій школі/ Т. М. Дубовик, М. М. Кропта. Разработка и реализация проектов по обучению английскому языку взрослых/ А. Н. Дядечко, С. Г. Золотова. Педагогічні умови використання арт-терапії в освітньо-виховному просторі початкової школи/ Л. В. Ілійчук. Внеаудиторная работа в обучении студентов и аспирантов иноязычному общению/ Г. И. Литвиненко, С. Г. Золотова. Оцінювання рівня іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей/ Л. Г. Мовчан. Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти/ С. О. Павлова. Формування знань про робітничі професії у старших дошкільників як умова їх підготовки до навчання у школі/ Л. М. Пісоцька. Формування еколого-економічних цінностей в учнів / А. О. Химинець. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка вчителя початкової школи до діагностичної діяльності: історія, здобутки, перспективи/ С. М. Мартиненко. Навчально-методичний супровід формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів/ М. П. Оліяр. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; В. О. Сухомлинський про естетичне ставлення учнів до природи як необхідної складової екологічного виховання/ В. Ю. Бережок. Універсальні ідеї К. Д. Ушинського на уроках трудового навчання в початковій школі/ О. В. Дідик. Критерії ефективності професійного розвитку вчителів середніх шкіл Австралії/ Л. С. Костіна. Функціональні особливості корпоративного університету як найбільш прогресивної форми організації корпоративної освіти у США/ І. М. Литовченко. Формування інтелектуально-творчих умінь учнів у початкових школах радянської України (друга половина ХХ століття)/ К. П. Нечипоренко. Формування здоров’язбережувального середовища – шлях до модернізації сучасної початкової освіти в світлі просвітницьких ідей Софії Русової/ Л. Б. Петренко. Музичне мистецтво у контексті естетичного виховання за педагогічними ідеями Григорія Сковороди та Рудольфа Штайнера/ С. О. Салдан. Ідеї педагогічної майстерності учителя в педагогічній спадщині М. С. Григоревського (1872–?)/ І. В. Тонконог.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Костіна, Людмила Сергіївна
Назва : Критерії ефективності професійного розвитку вчителів середніх шкіл Австралії
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 2. - С. 163-168 (Шифр 15/Н 34-368924)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): професійний розвиток педагога
Географіч. рубрики: Австралія-- освіта
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.46:[37.011/К 72-311429
Автор(и) : Костіна, Людмила Сергіївна
Назва : Організаційно-педагогічні умови професійного розвитку вчителів середніх шкіл Австралії : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти
Вихідні дані : К.: ІПООД імені Івана ЗязюнаАПН України , 2018
Кільк.характеристики :21 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України (Київ), Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна (Київ)
УДК : 37.018.46:[37.011.3-051:373.5](94)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в зарубіжних країнах
Автореферати дисертацій-- педагогічні науки-- теорія і методика професійної освіти
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Австралія-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі в зарубіжних країнах
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 58490
Кількість відвідувачів 1175
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя