Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кравцов, Віталій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/В 55
Назва : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 1
Вихідні дані : К.: Педагогічна преса, 2012
Кільк.характеристики :642 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія:
Ціна : 35.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіопедагогіка
Зміст : ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ ; Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти/ В. П. Андрущенко. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу/ А. І. Кузьмінський. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії/ І. А. Зязюн. Виховний простір у розвитку особистості/ І. Д. Бех. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення/ М. Ф. Степко. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи/ О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг/ Р. М. Вернидуб. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема/ В. П. Покась. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті/ М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. Основні особливості української освіти як системи/ О. В. Уваркіна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів/ Н. М. Дем’яненко. Компетентнісний підхід у професійній освіті/ В. В. Ягупов. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ; Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві/ О. Д. Джура. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки/ К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. Потенціал освіти та виклики сьогодення/ Л. М. Панченко. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект/ А. М. Сингаївська. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ; Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії/ С. О. Авхутська. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського/ Т. В. Багрій. Структура і проблеми обдарованості/ А. П. Біда. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання/ Л. Л. Борисенко. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія/ Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти/ О. В. Двіжона, М. І. Олійник. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії/ Г. І. Коберник. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя/ В. О. Кравцов. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя/ Л. І. Серман. Педагогічна культура майбутнього вчителя/ Н. О. Сінельникова. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності/ Т. М. Фарбак. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти/ І. О. Шишова. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді/ Н. О. Мамедова.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Рідна школа -2017р.,N 5/6
Цікаві статті :
Кремень В. Василь Кремень: "Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм – ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу"/ В. Кремень (стр.3–6.)
Мариновська О. Сутність поняття "авторська школа": контент-аналіз/ О. Мариновська (стр.7–15)
Мартиненко С. Стратегія педагогічного спілкування: сутність та методика діагностування/ С. Мартиненко, Н. Кипиченко (стр.16–19)
Міжнародна науково-педагогічна акція пам’яті Івана Зязюна (стр.20.)
Степаненко М. Ректор-новатор Іван Зязюн/ М. Степаненко (стр.21–25)
Калініченко Л. Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та свмостійності на формування творчого мислення молодших школярів 91970–1990-ті рр.)/ Л. Калініченко (стр.26–30)
Кравцов В. Методологічна культура як особистісно-професійна характеристика майбутнього вчителя/ В. Кравцов (стр.31–35)
Коптєва О. Активність як критерій соціально-професійної зрілості учнів професійно-технічних закладів/ О. Коптєва (стр.36–39)
Афійчук Ю. Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею/ Ю. Афійчук, Т. Шеремет (стр.40–45)
Фещенко С. Хто не знає історії, той не має майбутнього/ С. Фещенко (стр.46–47.)
Каденюк Л. Земля як феномен Всесвіту/ Л. Каденюк (стр.48–50.)
Кузнєцов Є. Аерокосмічна освіта в школі – запорука становлення інтелектуальної еліти нації/ Є. Кузнєцов (стр.51–52.)
Таранік-Ткачук К. Формування національно-патріотичної самосвідомості учнів засобами аерокосмічної освіти в умовах Нової української школи/ К. Таранік-Ткачук (стр.53–56)
Агєєва О. Організаційні та науково-методичні засади національно-патріотичного виховання учнів засобами аерокосмічної освіти/ О. Агєєва (стр.57–60)
Литвиненко О. Психологічний супровід інноваційної діяльності у школі: зміст та напрями реалізації/ О. Литвиненко (стр.61–64)
Мошенець В. Український космос у творчості Лесі Українки/ В. Мошенець (стр.65–68)
Філософія космосу/ автор-уклад. Вікторія Анатоліївна Мошенець (стр.69–71.)
Віртуальний музей космонавтики/ автор-уклад. Лариса Євгеніївна Сипліва (стр.72–76.)
Биковський Я. Студенти-драгоманівці пізнають секрети майбутньої професії педагога-позашкільника/ Я. Биковський (стр.77.)
Гавриленко Т. Науково-методологічний семінар з історії освіти/ Т. Гавриленко (стр.78–79.)
Зозуля С. Всеукраїнський науково-практичний семінар "Розвиток освіти в добу Української революції (1917–1921)"/ С. Зозуля (стр.79–80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 371.132(477)/К 78
Автор(и) : Кравцов, Віталій
Назва : Методологічна культура як особистісно-професійна характеристика майбутнього вчителя
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 5/6. - С. 31–35. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2017/5/6). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
УДК : 371.132(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів-- методологічна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--професіоналізм--професійна діяльність--особистісно-професійний розвиток--підготовка вчителів
Анотація: У статті висвітлені теоретичні засади інтерпретації методологічної культури майбутнього вчителя.
Знайти схожі

 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 54218
Кількість відвідувачів 1765
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя