Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Крапивний, Ярослав Миколайович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :234 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 70.58 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта в зарубіжних країнах
Електронні підручники
Географіч. рубрики: Німеччина-- освіта
Франція-- освіта
США-- освіта
Зміст : Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах/ О. В. Дьоміна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку/ Т. В. Зінченко. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів/ І. О. Зель. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти/ Т. П. Івахненко. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника/ А. В. Кучер. Цінності та норми хліборобського світогляду/ Н. М. Костриця. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади/ Т. І. Малюгіна. Психологічні знання як наукова категорія/ О. В. Полозенко. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала/ О. М. Попенко. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві/ Т. В. Потапчук. Проект як формаор ганізації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі/ О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. Проблема моральності у вихованні дітей батьками/ Н. М. Стрельнікова. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу/ Р. Р. Абжалов. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі/ Ю. І. Бондаренко. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія"/ В. Ф. Валюк. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів/ Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія/ Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей/ О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів/ Н. О. Падун. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв/ О. В. Поліщук. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії/ Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою/ О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. Сприйняття підлітками художніх образів музики/ В. С. Салій. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів/ М. О. Шевчук. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі/ А. П. Щербина, В. М. Щербина. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога/ С. В. Благініна. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині/ С. В. Бобраков. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців/ Т. К. Головань. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору/ В. В. Гура. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу/ С. С. Данилюк. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку/ В. М. Дєда. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ Н. Л. Клясен. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності/ С. В. Остапенко. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий/ Е. Л. Сидоренко-Николашина. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри/ Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку/ С. В. Харицкая. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока/ Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.)/ Я. М. Крапивний. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії/ О. А. Осаволюк. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст./ І. О. Білецька. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН/ В. А. Гаманюк. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених/ Н. А. Демешкант. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена/ І. І. Киричок. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона/ А. В. Лякішева. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда/ Н. М. Малько. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова/ К. С. Ямкова. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції/ Ю. П. Радченко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :219 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 63.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціально-педагогічна робота-- Сім’я
Соціальна робота-- люди похилого віку
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Педагогіка дозвілля
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Німеччина-- освіта
Зміст : Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження/ В. О. Бойко. Теоретичні основи виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища/ Н. С. Гевчук. До проблеми соціально-педагогічної роботи зі збереження освітніх навичок дітей у закладах охорони здоров’я/ В. О. Гуріч. Програма "Вибір" як модель соціально-педагогічної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. М. Завацька. Організація системи роботи з сім’єю у контексті профілактики соціального сирітства: сімейно-центрований підхід/ Л. В. Кальченко. Методологічна функція історії педагогіки у становленні майбутнього педагога/ Є. І. Коваленко. Активізація людей похилого віку у культурно-дозвіллєвій діяльності проекту "Університет третього віку"/ Н. В. Ліфарєва. Теоретичні аспекти проблеми формування соціальної компетентності старших підлітків/ Л. М. Павлюк. Роль почуттів співпереживання у виховному процесі сучасної школи/ О. В. Плахотнік. Інтеграція як провідна тенденція міжнародного розвитку соціальної роботи і соціальної освіти у XXI ст/ В. А. Поліщук. Теоретичні засади експериментального дослідження формування світоглядних уявлень старших дошкільників/ К. М. Поліщук. Арт-педагогіка як інновація сучасної професійно-педагогічної теорії і практики/ Т. М. Руденька. Модель комплексної організації соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями/ І. С. Сьомкіна. Використання інноваційних технологій у формуванні професійних цінностей майбутніх соціальних працівників/ Т. М. Гужва. Методика визначення готовності майбутніх вихователів до створення позитивного професійного іміджу/ Л. П. Загородня, Т. В. Марєєва. Доцільність використання акмеологічного підходу для самореалізації майбутнього фахівця/ С. М. Калаур, Н. С. Олексюк. Декілька порад щодо спілкування з дітьми/ К. Кетеван. Формування культури педагогічної взаємодії на лекційних заняттях/ В. А. Кручек. Роль соціально-педагогічного консультування у роботі з підлітками із сімей трудових мігрантів/ І. Ф. Лизун. Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів/ О. О. Пасічник. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності/ Н. М. Ткаченко. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку/ А. М. Аніщук. Формування пофесійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти/ Г. В. Бєлєнька. Система підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери до роботи з дітьми, що мають відхилення у розвитку/ З. В. Залібовська-Ільніцька. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних гувернерів у процесі вишівської підготовки/ Л. І. Кобилянська. Передумови удосконалення професійної підготовки фахівців із соціальної роботи/ С. В. Копилова. Соціальна педагогіка та педагогіка дозвілля в підготовці менеджерів соціокультурної діяльності/ І. В. Лисакова. Оптимізація підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності/ Л. І. Міщик. Формування креативності майбутніх соціальних педагогів в умовах професійної підготовки/ Л. Й. Петришин. Компетентнісний підхід у підготовці соціальних педагогів і працівників до роботи з дезадаптованими клієнтами/ І. М. Петрюк. Складові професійної підготовки магістрів з економічної кібернетики/ С. Л. Яблочніков. Проблема опрацювання та засвоєння регіонального досвіду полікультурної освіти в Українському Подунав’ї у процесі підготовки соціальних педагогів/ Т. М. Житомирська. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’єю у різних типах вищих навчальних закладів Німеччини/ М. П. Дужа-Задорожна. Теорія та досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентів із соматичними захворюваннями в Україні та за кордоном/ Н. Ю. Кисла. Ідеї трудового виховання в педагогічній спадщині Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Фізичне виховання молоді в педагогічній творчій спадщині відомих українських педагогів XX ст./ В. В. Коваль. Формування педагогічної техніки майбутніх учителів у духовних закладах Чернігівщини XVII-XVIII ст./ Я. М. Крапивний. Дослідження проблеми статеворольової соціалізації у вітчизняній та зарубіжній педагогіці/ Т. Д. Лакуста. Сучасний стан системи соціально-педагогічної і соціальної роботи з молоддю в Німеччині/ О. А. Попов. Проблема наукової організації праці майстра виробничого навчання у педагогічній спадщині С. Я. Батишева/ Д. Ш. Поприткіна. Закордонний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ І. М. Трубавіна.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся : Збірник наукових праць. Вип. 80 : Серія "Філологічні науки". № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :284 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Філологічні науки; № 5
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 99.33 грн.
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія
Українська література-- періодичні видання
Філологічні науки-- збірники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературна студія нду
Зміст : ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ; Ніжинське історико-філологічне товариство і його філологічне наукове спрямування/ Г. В. Самойленко. Від "Кобзаря" до букваря – Тарас Шевченко як чинник національного усвідомлення українців/ Т. А. Дзюба. Шевченкіана Олександра Афанасьєва-Чужбинського/ О. М. Моціяка. Кулішівський образ Якима Сомка у "Чорній раді": історіографічне та джерелознавче підґрунтя/ В. М. Крижанівський. Телесность в "Старосветских помещиках" и "Повести о том, как поссорился Иван Иванович с Иваном Никифоровичем" Н. В. Гоголя/ В. Б. Мусий. Структура и функционирование концепта "Еда" в повести Н. Гоголя "Старосветские помещики"/ О. В. Банзерук. Особливості християнської антропології М. Гоголя/ Т. А. Мозгова. Словесный лад и эпическое мышление в творчестве Н. В. Гоголя/ В. В. Любецкая. Концепт "музыка" в сборнике Н. В. Гоголя "Миргород"/ Н. А. Бондарь. Щоденники та атласи мандрівок XVIII–XIX cт. П. С. Палласа та В. П. Давидова, за участі К. П. Брюллова, у фрагментах гоголівських описів мандрівок Чичикова/ Ю. В. Джулай. Інтерпретація теми безумства у творах "Пікова дама" О. С. Пушкіна та "Записки божевільного" М. В. Гоголя/ А. М. Васильєва. Жанр оды в литературном образовании Нежинских гимназистов/ Ю. В. Якубина. Методологія науки Миколи Грота: літературознавчі аспекти/ О. Д. Сінченко. Жанрово-стильова розмаїтість сонетарію Анатолія Мойсієнка/ Н. В. Науменко. Літературна студія Ніжинського державного університету кінця 90-х – початку 2000-х рр. (тематичні пошуки та авторські візії)/ О. В. Забарний. Загублена шинель сільського лікаря, або Знову про Попелюшку: до вивчення творчих зв’язків М. Гоголя і Ф. Кафки. Частина І. Вбирання/ Л. М. Остапенко. Філософія та література як комплементарний пошук сенсу буття/ Т. В. Андрійчук. МОВОЗНАВСТВО ; Науковий центр з історії українського мовознавства при кафедрі української мови Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя/ Н. І. Бойко, С. В. Зінченко. Ніжинська вища школа в історії формування вітчизняного мовознавства/ А. С. Зеленько. Из истории исследования славистики в Нежинском историко-филологическом институте (наследие А. С. Будиловича)/ Н. И. Клыпа. Художній час у лінгвістичних працях представників Ніжинської вищої школи/ А. І. Бондаренко. Стилістична концепція І. Г. Чередниченка в контексті мовознавчих досліджень/ А. М. Кайдаш. Лексичні особливості молодіжного сленгу/ Т. П. Івахненко. Проблеми вивчення діалектної лексики східного Полісся в Ніжинській вищій школі (найменування городніх рослин у с. Перебудова Ніжинського району Чернігівської області)/ В. М. Бережняк. Проблема запозичень у сучасній лінгвоукраїністиці/ І. О. Коробова. Структурно-граматичні моделі перифразових номінацій в українській художній прозі ХХІ ст./ Л. М. Приблуда. Проблеми дискурсивного аналізу художнього тексту/ В. М. Пугач. Usage and functioning of impolite forms of address in British and American prose of the 19th–21st centuries/ A. M. Trybukhanchyk [и др.]. Вплив церковного красномовства на розвиток педагогічної майстерності вчителів у духовних закладах освіти Чернігівської губернії (ХVІІІ–ХІХ ст.)/ Я. М. Крапивний.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(1)
Вільні : фб(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Крапивний, Ярослав Миколайович
Назва : Вплив церковного красномовства на розвиток педагогічної майстерності вчителів у духовних закладах освіти Чернігівської губернії (ХVІІІ–ХІХ ст.)
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Література та культура Полісся: Збірник наукових праць/ Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - Вип. 80: Серія "Філологічні науки", № 5. - С. 268-275 (Шифр 8У/Л 64-992085)
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- історія освіти
Педагогічна майстерність -- вчителі
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна підготовка--педагогічний досвід
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4Укр-4Чер)/К 78
Автор(и) : Крапивний, Ярослав Миколайович
Назва : Педагогічна майстерність у духовних освітніх закладах Чернігівщини (XVIII-XIX ст.) : історико0педагогічний нарис
Вихідні дані : Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017
Кільк.характеристики :48 с.: іл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України (Київ), Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ)
ISBN, Ціна 978-617-640-365-4: 11.00 грн.
ББК : 74.03(4Укр-4Чер)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна майстерність-- вища освіта
Педагогічна майстерність -- вчителі
Історія освіти --Україна, 18 ст.
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.521(477.51/К 78-382913
Автор(и) : Крапивний, Ярослав Миколайович
Назва : Розвиток педагогічної майстерності вчителя в духовних освітніх закладах Чернігівщини (ХУІІІ-ХІХ століття) : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки
Вихідні дані : К.: ІПООД АПН України, 2018
Кільк.характеристики :21 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ)
УДК : 37.014.521(477.51)"17/18"
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія освіти --Україна, 18 ст.
Педагогічна майстерність -- вчителі
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
автореферати дисертацій-- педагогіка
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта, 18 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовні освітні заклади--педагогічна майстерність вчителя
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 103916
Кількість відвідувачів 1737
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя