Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Крутенко, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Позакласний час -2006р.,N 5/6
Цікаві статті :
Пістрюга С.В. А. С. Макаренко-новатор педагогіки/ Пістрюга С.В. (стр.11-12)
Петрова О. Ю. Чорнобиль : горе і біль : Виховний захід/ О. Ю. Петрова (стр.23-32)
Притика І. Біль і крик душі під знаком Чорнобиля : Поезія/ І. Притика (стр.33-35)
Бобонець З. М. Полет на Цереру : Воспитательное мероприятие/ З. М. Бобонець (стр.36-42)
Михайлюк В. Робота з батьками/ В. Михайлюк (стр.54-66)
Котовська О. В. Конвенція ООН про права дитини/ О. В. Котовська (стр.67-72)
Іванець Н. О. Формування правової культури серед учнівської молоді/ Н. О. Іванець (стр.73-74)
Хвалибога Н. М. . Правовий простір родинно-шкільного виховання/ Н. М. Хвалибога (стр.75-80)
Крутенко О. В. Виховання правової культури- шлях до побудови правової держави/ О. В. Крутенко (стр.81)
Казенкова Г. Злочин, який не розголошують/ Г. Казенкова (стр.87-88)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крутенко О. В.
Назва : Виховання правової культури- шлях до побудови правової держави
Місце публікування : Позакласний час: На допомогу вчителю. - київ: "Редакція газети "Позакласний час", 2006. - N5/6. - С. 81 (Шифр ПЧ-1/2006/5/6)
Предметні рубрики (Галузі знань): Правове виховання
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Рідна школа -2017р.,N 7/8
Цікаві статті :
Данилевський В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв/ Валерій Данилевський (стр.3–6)
Чепурна Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу/ Наталія Чепурна (стр.7–10)
Назаренко Г. Демократичні засади становлення Нової української школи/ Галина Назаренко (стр.11–16)
Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/ Ольга Крутенко (стр.17–20)
Топчій І. Становлення Гімназії успішного українця/ Ірина Топчій (стр.21–23)
Каракаш І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти"/ Іван Каракаш, Ілона Руденко (стр.24–27)
Чумаченко О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією/ Олег Чумаченко, Оксана Трухан (стр.28–31)
Саєнко С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур"/ Сергій Саєнко, Надія Ананьєва (стр.32–35)
Карло Т. Створюємо Школу громадського партнерства/ Тетяна Карло (стр.36–39)
Мирошніченко Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів/ Тетяна Мирошніченко (стр.39–42)
Пікалюк А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії/ Андрій Пікалюк (стр.43–45)
Нерубайський В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки/ Володимир Нерубайський (стр.46–49)
Стороженко Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці/ Наталія Стороженко (стр.49–52)
Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи/ Володимир Мельничук (стр.53–55)
Верба І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "школа рівних можливостей"/ Ірина Верба (стр.56–58)
Вертипорох О. Школа – простір освітніх можливостей/ Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко (стр.59–61)
Денисюк Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства"/ Любов Денисюк (стр.62–62)
Щербина С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання/ Сергій Щербина (стр.65–67)
Бущай Л. Створення Школи неперервної економічної освіти/ Л. Бущай ; Людмила Бугай (стр.68–71)
Жуган Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею/ Надія Жуган (стр.72–74)
Яременко С. Школа – природне середовище розвитку особистості/ Станіслав Яременко (стр.75–77)
Слупіцька О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення"/ Олександра Слупіцька (стр.78–80)
Самохотов А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства/ Анатолій Самохотов (стр.81–83)
Колісник В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості/ Валерій Колісник (стр.84–86)
Дорожкіна Н. Школа практичної діяльності/ Неля Дорожкіна, Алла Забарна (стр.87–89)
Лукашенко Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій/ Тетяна Лукашенко (стр.90–93)
Лосіцький В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій"/ Володимир Лосіцький (стр.94–96)
Остапенко С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку/ Світлана Остапенко, Наталія Степанова (стр.97–100)
Ярош О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи/ Олександр Ярош (стр.100–104)
Дубенська О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості"/ Олександра Дубенська (стр.105–107)
Цьоменко А. Школа успішної особистостіяк шлях розвитку інноваційного навчального закладу/ Анна Цьоменко (стр.107–109)
Кондратюк В. Школа успіху та творчих досягнень/ Валентин Кондратюк (стр.110–112)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крутенко О.
Назва : Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 17–20. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
УДК : 373.3/.5.014.3(477) + 37(091)(477)-051Захаренко + 373.018.58(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): педагоги України
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авторська школа--нова українська школа--виховне середовище--виховна система--учнівське самоврядування--реформування освіти--педагогічна спадщина
Анотація: У статті обстоюється актуальність педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи. Визначено, що Сахнівська школа Корсунь-Шевченківського району Черкаської області може слугувати прикладом організації роботи сучасного навчального закладу.
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.08.2024
Кількість запитів 46172
Кількість відвідувачів 768
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя