Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кучеренко, Ірина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Шелехова Г. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови/ Г. Шелехова (стр.2-5.)
Бондаренко Н. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників/ Н. Бондаренко (стр.6-9.)
Кучеренко І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови/ І. Кучеренко (стр.10-14.)
Ярмолюк А. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань/ А. Ярмолюк (стр.14-20.)
Цінько С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення. 9 клас/ С. Цінько, О. Ковальова (стр.21-26.)
Яценко Т. Імпресіонізм у світовій художній літературі/ Т. Яценко (стр.26-30.)
Назаренко Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся)/ Л. Назаренко (стр.30-33.)
Лісовський А. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи/ А. Лісовський (стр.34-38.)
Бацюсь Р. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі)/ Р. Бацюсь (стр.39-41.)
Кухарчук І. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення")/ І. Кухарчук (стр.42-46.)
Василенко М. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації"/ М. Василенко (стр.46-50.)
Домалега І. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні"/ І. Домалега (стр.51-54.)
Марчук Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..."/ Т. Марчук (стр.55-61.)
Витоки визнання й успіху (до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелеховой) (стр.61-62.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучеренко, Ірина
Назва : Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - N 3. - С. 10-14. (Шифр Умлш-1/2011/3)
ББК : 81.411.1-9
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання української мови в школі
Інтегровані уроки-- українська мова
Кафедра методики викладання української мови та літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нетрадиційні уроки--інтеграція знань--інтегрований урок--міжпредметні зв’язки--міжпредметна інтеграція--бінарні уроки
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Українська мова й література в сучасній школі -2013р.,N 10
Цікаві статті :
Мамчур Л. Формування мовної компетентності учнів основної школи: фонетичний і лексичний компоненти/ Л. Мамчур (стр.2-6)
Омельчук С. Дослідницькі завдання з морфології за провідним логічним прийомом як засіб формування в учнів загальнопізнавальних умінь/ С. Омельчук (стр.7-11)
Кучеренко І. Загальнодидактичні і лінгвометодичні вимоги до сучасного уроку української мови/ І. Кучеренко (стр.12-17)
Видайчук Т. Мовна особистість староукраїнської доби: проблеми та аспекти дослідження/ Т. Видайчук (стр.18-21)
Поліщук Я. Моделі елітарного і масового в класичній українській літературі/ Я. Поліщук (стр.22-25)
Кавун Л. Участь ВАПЛІТЕ в літературній дискусії 1925-1928 років/ Л. Кавун (стр.26-30)
Яровенко Т. "Маланюкіана" Леоніда Куценка: to be continued.../ Т. Яровенко (стр.31-32.)
Авраменко О. Особливості тестової технології в моделюванні контрольних робіт/ О. Авраменко (стр.33-35.)
Остапченко О. Тест-гра як засіб збагачення словникового запасу старшокласників/ О. Остапченко (стр.36-41)
Левченко В. "Мина Мазайло". Особливості сюжету з використанням інформаційно-комукаційних технологій/ В. Левченко (стр.42-50.)
Руденко Л. Групи слів за їх походженням: власне українські слова і запозичені. Англіцизми в українській мові/ Л. Руденко, В. Скрипник (стр.51-54.)
Олійник А. Стежками Великого Кобзаря. Дитинство та юність Тараса Шевченка / А. Олійник (стр.55-57)
Аношкіна Г. Терен спіє під гомін жита.../ Г. Аношкіна (стр.58-62)
Новіцька О. Наша дума, наша пісня, не загине у віках/ О. Новіцька (стр.63-67.)
Яворська Л. Велич Духу/ Л. Яворська (стр.68-69.)
Слободкіна Ф. Літературно-музична композиція до дня української мови/ Ф. Слободкіна (стр.70-71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.411.1-90/К 95
Автор(и) : Кучеренко, Ірина
Назва : Загальнодидактичні і лінгвометодичні вимоги до сучасного уроку української мови
Місце публікування : Укр. мова й л-ра в сучас. шк.: щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. / М-во освіти і науки України, ДІВП вид-во "Педагогічна преса". - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 10. - С. 12-17 (Шифр УМЛСШ/2013/10)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
ББК : 81.411.1-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови в школі
Анотація: Розкрито сутність загальнодидактичних і лінгводидактичних вимог до уроку української мови, з'ясовано специфіку дидактичних , психологічних, виховних, гігієнічних вимог; окреслено особливості наукових, змістових, орієнтаційних та реалізаційних вимог, обгрунтовано необхідність їх дотримання у процесі проектування і проведення сучасного навчального заняття в основній школі.
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Аналіз правописних помилок учнів 5-7 класів та шляхи запобігання їм/ Неллі Бондаренко, Наталія Скрипець, Ольга Василюк, Людмила Зеленова (стр.2-7)
Кучеренко І. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти/ Ірина Кучеренко (стр.7-13)
Нищета Володимир. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності/ Володимир Нищета (стр.13-18)
Голуб Ніна. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі/ Ніна Голуб (стр.18-23)
Шевченко З. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу/ Зоя Шевченко (стр.24-30)
Братко В. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас) / Валентина Братко (стр.30-34)
Бондаренко Ю. І. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального/ Юрій Бондаренко (стр.35-38)
Дригула Марія. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології (О. П. Довженко,"Україна в огні")/ Марія Дригула (стр.39-42)
Підмурняк Марія. Олександр Петрович Довженко "Щоденник" (урок української літератури, 11 клас)/ Марія Підмурняк (стр.42-44) Кл.слова: Щоденник Шевченка, критика
Плахотник Василь. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях/ Василь Плахотник (стр.45-48)
Трубачева Світлана. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу/ Світлана Трубачева ; Світлана Трубачёва, Осадчук Раїса (стр.48-51)
Барановська О. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу/ Олена Барановська (стр.51-54)
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (Програму затверджено Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України)/ Н. В. Бондаренко, С. О. Караман, А. В. Ярмолюк, В. Л. Кононенко, О. В. Савченко (стр.55-61)
Міхно Олександр. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури / Олександр Міхно, Шевченко Зоя (стр.62-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.411.1-90/К 95
Автор(и) : Кучеренко Ірина
Назва : Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 7-13 (Шифр Умлш-1/2013/7)
Примітки : Бібліогр.:15 назв.
ББК : 81.411.1-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Уроки української мови-- зміст уроку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасний урок української мови--зміст уроку--лінгводидактичні вимоги до уроку рідної мови--змістовий компонент уроку--теоретичний компонент --практичний компонент--методичний компонент--уроки української мови
Анотація: У статті встановлено взаємозв'язок змістових компонентів чинних державних документів, з'ясовано їх відповідність у змісті сучасного уроку української мови, запропоновано оновлені лінгводидактичні вимоги до змістовного наповнення сучасного уроку рідної мови, висвітлено концептуальні методологічні основи змісту уроку української мови в основній школі - науковість, оптимальність, навчально-виховна єдність, зв'язок із життям, комунікативна спрямованість, текстоцентричність; визначено сутність поняття "зміст уроку", визначено основні змістові компоненти уроку, схарактеризовано змістову наповнюваність теоретичного, практичного й методичного компонентів сучасного уроку української мови.
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Бондаренко Н. Ситуаційні вправи на уроках української мови/ Н. Бондаренко (стр.2-8.)
Кучеренко І. Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти/ І. Кучеренко (стр.8-14.)
Ярмолюк А. Інтеріоризація загальнокультурних цінностей під час вивчення складного речення/ А. Ярмолюк (стр.15-19.)
Бондаренко Ю. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації/ Ю. Бондаренко (стр.20-25.)
Тименко В. Сучасний підручник української літератури для 10 класу/ В. Тименко (стр.26-31.)
Яценко Т. Шкільний підручник української літератури/ Т. Яценко (стр.32-35.)
Вертій О. Тарас Шевченко в національній свідомости українців середини XIX - початку XX століть/ О. Вертій (стр.36-43.)
Бедлінський О. Рідна мова як відображення свідомості народу/ О. Бедлінський (стр.43-48.)
Азьомов В. Ідейні координати шевченкового "Заповіту”/ В. Азьомов (стр.49-52.)
Новосьолова В. Новий підручник української мови для 8-го класу/ В. Новосьолова (стр.53-59.)
Ситченко А. Про тенденції розвитку предметної дидактики/ А. Ситченко (стр.60-62.)
Банк наукових ідей (стр.63-64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 371.3:811.161.2/К 95
Автор(и) : Кучеренко, Ірина
Назва : Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2017. - N 2. - С. 8-14. (Шифр Умлш-1/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
УДК : 371.3:811.161.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови в школі-- особистісно зорієнтоване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасний урок української мови--підходи до навчання мови--особистісно орієнтовані ситуації--технології навчання мови
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Голуб Н. Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі/ Н. Голуб (стр.2-6.)
Хом’як І. Методика оцінювання навчальних досягнень учнів/ І. Хом’як (стр.7-12.)
Пентилюк М. Виховання мовної особистості учнів основної школи засобами української мови і літератури/ М. Пентилюк, І. Гайдаєнко (стр.13-19.)
Новосьолова В. Особливості навчання синтаксису простого ускладнення речення у 8-му класі/ В. Новосьолова (стр.20-24.)
Кучеренко І. Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови/ І. Кучеренко (стр.25-31.)
Корицька Г. Тест як інструмент контрольно-оцінювальної діяльності вчителя: до проблеми створення й застосування/ Г. Корицька (стр.32-35.)
Ярмолюк А. Робота з текстом під час вивчення складного речення/ А. Ярмолюк (стр.36-39.)
Бондаренко Ю. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації/ Ю. Бондаренко (стр.40-43.)
Вертій О. У річищі ідейних протиборств: Тарас Шевченко в національній свідомости українців XX-XXI століть/ О. Вертій (стр.44-51.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 371.32:811.161.2/К 95
Автор(и) : Кучеренко, Ірина
Назва : Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2017. - N 3. - С. 25-31. (Шифр Умлш-1/2017/3)
УДК : 371.32:811.161.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови в школі-- особистісно зорієнтоване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно орієнтовані технології--уроки української мови--уроки рідної мови--навчальна діяльність учнів
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 05.06.2024
Кількість запитів 26092
Кількість відвідувачів 1579
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя