Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кушнір, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :202 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 9.20 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна практика
Морально-етичне виховання
Екологічна освіта-- школярі
Шкільні клуби
Здоровий спосіб життя-- виховання
Вчитель музики-- підготовка
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Атестація керівників
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Вчителі-- заочна підготовка
Зміст : Формування професійних умінь і навичок студентів фізико-математичного факультету під час проходження педагогічної (IV курс) практик/ Н. І. Яковець, Н. А. Барило, Н. М. Стрельнікова. З досвіду роботи з міжнародною комп’ютерною мережею Internet. 1. Груупи новин або телеконференції/ Б. Ю. Кедров. Асоціативно-вербальне поле слова хліб як джерело формування лінгвістичного мислення, практичних умінь і навичок/ Т. І. Крига. особливості педагогічного процесу як "зустрічі" різних світів/ В. А. Кушнір. Загальнометодичний принцип комунікативності в навчанні іноземних мов (на матеріалі англійської мови)/ С. І. Світич. Теоретичні основи морально-етичного виховання учнів у процесі вивчення української літератури/ Л. І. Драчук. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя/ В. Ф. Лащенко. Зміст і форми економічної підготовки школярів/ Л. І. Чеботарьова. Зміст педагогічного процесу формування екологічної свідомості особистості/ С. В. Шмалєй. Графіки на уроках історії: проблема класифікації/ О. В. Желіба. Використання засобів наочності як метод стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови/ Л. П. Дарійчук. Шкільні клуби - ефективна форма виховання підлітків/ Н. С. Останіна. Технології розвитку у студентів педучилища пізнавальної самостійності/ Г. С. Адамів. Сутність здорового способу життя: історично-педагогічний аналіз проблеми/ В. Ю. Кузьменко. Виконавська культура вчителя музики як проблема дослідження/ Л. В. Гусейнова. Полісистемність як об’єктивна якість педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Підготовка майбутніх вчителів музики до роботи з хором/ З. В. Хоменко. Роль краєзнавства у формуванні духовно-естетичних потреб майбутніх вчителів/ Н. І. Семикліт. Самостійна пізнавальна діяльність студентів і її структурні компоненти/ Л. В. Костенко. Розвиток музично-стильових уявлень як проблема фахової підготовки музиканта-педагога/ О. М. Щербініна. Атестація керівників: проблеми, шляхи вирішення/ Г. В. Єльнікова, А. А. Петренко. Моделі профілактики адиктивної поведінки підлітків та молоді: зарубіжний досвід/ Н. В. Заверико. Вступ учителя до педагогічної діяльності у США/ Т. Г. Чувакова. Зарубіжний досвід виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми/ І. І. Парфанович. Сухомлинський В. О. про сутність і умови формування творчої особистості/ Є. І. Коваленко. Взаємозв’язок мистецтв як тенденція розвитку музичної освіти в Україні на початку XXI століття/ О. Я. Ростовський. Участь Чернігівського земства у справі опіки над знедоленими дітьми в кінці XIX - на початку XX століття/ Н. А. Олійник. Краєзнавчий принцип у дидактиці С. Русової/ О. М. Таран. Проблема індивідуалізації в історичному контексті/ В. М. Єремеєва. Протиріччя особистості С. Петлюри/ Ж. М. Володченко, О. А. Лисиця. Фахова освіта жінок у Київській губернії: погляд з елементами ретроспективи та перспективи/ О. В. Аніщенко. Мистецтво як засіб життєтворчості особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Про сучасне європейське бачення середньої освіти/ Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. Нові підходи до підготовки вчителя в умовах заочної форми навчання (на прикладі курсу "Історія педагогіки")/ Н. І. Бєлкіна.
Примірники : всього : Ч.З.№2(10), аб(9), фб(1), ав(1)
Вільні : Ч.З.№2(10), аб(9), фб(1), ав(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2000
Кільк.характеристики :214 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 9.10 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Нові інформаційні технології навчання
Національне виховання --Ніжин
Читання-- психологія
Студенти-- самостійна робота
Зміст : ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА ; Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи/ В. П. Яковець. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів/ Н. І. Яковець. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності/ Є. І. Коваленко. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край"/ О. М. Золотар. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища/ Г. С. Адамів. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів/ Л. В. Костенко. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів/ О. П. Кивлюк. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування/ В. В. Харабет. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї/ А. І. Конончук, Д. Гутник. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді/ С. Р. Хлєбік. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів/ О. М. Грисюк. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі/ В. М. Крицький. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога/ О. М. Щербініна. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення)/ В. А. Кушнір. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів/ К. Станіславська. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики/ Л. В. Гусейнова. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми)/ Г. П. Шилова. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді/ Н. С. Останіна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів/ Н. П. Пихтіна. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів/ Т. В. Губченко. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл/ Н. М. Стрельнікова. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району/ М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки/ А. В. Василюк. Розвиток логічного мислення школярів/ О. А. Барило. ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект)/ Л. І. Резан. Музична педагогіка за доби просвітництва/ О. Я. Ростовський. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США/ Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст./ Л. В. Кузьмич. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.)/ Ж. М. Володченко. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі/ О. А. Кавунник. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення/ В. М. Вишнева. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя/ Н. І. Семиклят. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху/ Н. І. Бєлкіна. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка/ Н. М. Баленко. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи/ О. Сурмачевська. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи/ О. М. Таран. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі/ М. І. Супруненко. ПСИХОЛОГІЯ ; Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості/ М. В. Папуча. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю/ О. К. Любчук. Психологічні особливості читання/ Я. Ф. Андрєєва. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування/ О. П. Щотка. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів/ Т. Д. Кричковська.
Примірники : всього : Ч.З.№2(10), аб(13), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(10), аб(13), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001(09)/П35
Назва : Питання історії науки і техніки : Видається щоквартально. 2008, № 1 (5)
Вихідні дані : К.: Центр пам’яткознавства НАН України та УТОПІК, 2008
Кільк.характеристики :64 с
Колективи : Національна Академія Наук України, Українське товариство охорони пам’яток історії та культури, Центр пам’яткознавства
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 12.01.09
ББК : 72.3я43 + 30г
Зміст : Цукор і бурякоцукрове виробництво: історія виникнення і становлення/ С. В. Філоненко. Аксіоми успіху (нарис з життя О. В. Погорєлова)/ Я. В. Чирок. Туган-Барановський - видатний вчений-економіст/ В. К. Кушнір.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Пам’ять століть -2006р.,N 5
Цікаві статті :
Лісаченко В. Біографія Умані : через минуле у майбутнє/ В. Лісаченко (стр.23-31)
Кочубей Т. Україна і Польща у форматі освітніх проблем/ Т. Кочубей (стр.32-35)
Мицик Ю. Історія забороненої країни ( опис Прусії у хроніці Олександра Гваньїні)/ Ю. Мицик (стр.36-107)
Калакура О. Поляки на землях України в лещатах імперії (1900-1917 рр.)/ О. Калакура (стр.129-139)
Кравченко О. Пантелеймон Куліш та Михайло Грабовський : до історії взаємин/ О. Кравченко (стр.154-159)
Денисенко В. Єзуїтські школи та їх вплив на розвиток духовної освіти в Україні/ В. Денисенко (стр.173-176)
Гарбузова І. Педагогічні ідеї Александра Камінського та їх реалізація на Уманщині/ І. Гарбузова (стр.177-181)
Кушнір В. Педагогіка серця Януша Корчака та Василя Сухомлинського/ В. Кушнір (стр.182-187)
Біда О. Я.А.Коменський- ініціатор методики викладання природознавства / О. Біда (стр.188-192)
Побірченко Н. Школа базиліанського кляштору в Умані/ Н. Побірченко (стр.193-199)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кушнір В.
Назва : Педагогіка серця Януша Корчака та Василя Сухомлинського
Місце публікування : Пам’ять століть: Історичний науковий та літературний журнал. - К.: Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова, 2006. - N5. - С. 182-187 (Шифр П372405/2006/5)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Рідна школа -2007р.,N 4
Цікаві статті :
Радул В. Соціальна зрілість особистості/ В. Радул (стр.3-6)
Завіна В. Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів/ В. Завіна (стр.6-9)
Краснощок І. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти/ І. Краснощок (стр.9-11)
Мазур Н. Зміст професійної культури викладача вищої школи/ Н. Мазур (стр.12-14)
Монарьов Р. Особливості вивчення категорії "соціально-професійна активність особистості майбутнього вчителя"/ Р. Монарьов (стр.14-17)
Лебедик І. Соціально-професійна комунікація як фактор розвитку професійної самореалізації студента/ І. Лебедик (стр.17-20)
Квас В. Самодостатність вузівських дисциплін для професійної підготовки студентів/ В. Квас (стр.20-23)
Бабенко Т. Зміст інформаційної культури майбутнього вчителя історії/ Т. Бабенко (стр.23-26)
Кушнір В. Особливості гуманістичного аспекту педагогічного процесу/ В. Кушнір (стр.27-30)
Наумець О. Шляхи вдосконалення оцінки праці вчителів/ О. Наумець (стр.30-32)
Дубінка М. Психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності міжособистісного спілкування/ М. Дубінка (стр.33-36)
Ткаченко О. Зміст етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя/ О. Ткаченко (стр.36-38)
Кравцов В. Теоретичні засади визначення сутності методологічної культури вчителя/ В. Кравцов (стр.39-41)
Галета Я. Особливості становлення особистості в умовах інформаційного суспільства/ Я. Галета (стр.47-50)
Рацул А. Порівняльна характеристика технологій навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття/ А. Рацул (стр.50-52)
Рацул А. Педагогічні умови родинно-сімейного виховання дітей/ А. Рацул (стр.53-56)
Савченко Н. Українське мистецтво в полікультурному просторі/ Н. Савченко (стр.56-58)
Таран І. Вплив та християнських цінностей на становлення особистості молодшого школяра/ І. Таран (стр.59-61)
Ликов В. Ідея раннього залучення дітей до продуктивної праці в народнопедагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ В. Ликов (стр.62-64)
Філоненко О. РОль позакласної роботи в системі трудового виховання І. Г. Ткаченка/ О. Філоненко (стр.64-67)
Радул О. Залучення дітей підліткового віку до праці у давніх слов’ян VI-XIII ст./ О. Радул (стр.68-71)
Кравцова Т. Теоретичні основи вивчення дитини представниками реформаторської педагогіки кінця XIX - початку XX ст./ Т. Кравцова (стр.74-75)
Дяченко Т. Історія становлення та розвитку професії педагога вищої школи/ Т. Дяченко (стр.76-78)
Гур’янова О. У пошуках школи майбутнього / О. Гур’янова (стр.79-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кушнір В.
Назва : Особливості гуманістичного аспекту педагогічного процесу
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2007. - N4. - С. 27-30. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2007/4). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): гуманізація освіти
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Математика в школі -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Лікарчук І. Зовнішнє незалежне оцінювання - 2007. Програмові вимоги зовнішнього незалежного оцінювання з математики/ І. Лікарчук (стр.3-7)
Чашечникова О. Програма спецкурсу "Графіки функцій та рівнянь, аналітичний вираз яких містить тригонометричні функції"/ О. Чашечникова, Л. Чашечникова, О. Мартиненко (стр.23-35)
Марченко О. Систематизація знань старшокласників на уроках математики з комп’ютерною підтримкою/ О. Марченко (стр.35-40)
Кушнір В. Методичні особливості формування умінь побудови графіків функцій методом перетворень/ В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк (стр.41-44)
Грищенко В. Феномен академіка Митропольського/ В. Грищенко (стр.55-56)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кушнір В., Кушнір Г., Ріжняк Р.
Назва : Методичні особливості формування умінь побудови графіків функцій методом перетворень
Місце публікування : Математика в школі: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України видавництво "Педагогічна преса". - К.: "Педагогічна преса", 2007. - N3. - С. 41-44 (Шифр МШ-1/2007/3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Уроки математики
викладання математики
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Шлях освіти -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Гончаренко С. Методологічні знання як виявлення фундаменталізації професійної підготовки вчителя/ С. Гончаренко, В. Кушнір, Г. Кушнір (стр.2-8)
Більченко Є. Проблема тексту культури в змісті освіти/ Є. Більченко (стр.8-12)
Василюк А. Освітня політика Європейського Союзу/ А. Василюк (стр.13-17)
Музиченко Ю. Професійна мобільність учителя в умовах формування загальноєвропейського освітнього простору/ Ю. Музиченко (стр.17-21)
Першукова О. Реформи навчання іноземних мов у Європі - відповідь на виклики сучасності/ О. Першукова (стр.21-24)
Жорнова О. Культуротворча практика в університеті: досвід реалізації/ О. Жорнова (стр.25-30)
Наконечна Н. Особливості організації і проведення пластових виховних таборів/ Н. Наконечна (стр.30-34)
Грабовий А. Розвиток ідей про навчальний хімічний експеримент у вітчизняній педагогіці/ А. Грабовий (стр.35-38)
Кулікова Л. Традиції античної освіти у вітчизняних навчальних закладах ХVII - першої половини XIX ст./ Л. Кулікова (стр.39-45)
Шпарик О. Наукова біографія Конфуція як джерело реконструкції його світоглядних і освітніх ідей/ О. Шпарик (стр.45-50)
Побірченко Н. Авторська школа академіка Олександра Антоновича Захаренка/ Н. Побірченко (стр.50-55)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
Статистика
за 27.06.2024
Кількість запитів 867
Кількість відвідувачів 200
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя