Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Лашук, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Мединська Ю. Психологічний аналіз кризи ідентичності українського суспільства/ Ю. Мединська, Р. Гривул (стр.6-13)
Рудакевич О. Католицьке духовенство у польській моделі суспільної самоорганізації/ О. Рудакевич (стр.22-27)
Зейналзаде Ш. Етнокультурні уявлення про сім’ю у буденній свідомості українських та іранських студентів/ Ш. Зейналзаде (стр.66-69)
Бакаюк О. Молодь і психоактивні речовини: фактори ризику і захисту/ О. Бакаюк, Н. Олійник (стр.70-95)
Олексюк В. Особливості ціннісно-смислової сфери у другій половині дитинства/ В. Олексюк (стр.96-103)
Лашук В. Особливості соціальних потреб та оцінок осіб юнацького віку з різним рівнем переживання самотності/ В. Лашук (стр.104-109)
Успенський В. Основні смисли портрета як артефакту культури/ В. Успенський (стр.110-118)
Стеценко Н. Нераціональне сприйняття вимог як фактор дезадаптації спортсменів/ Н. Стеценко (стр.125-127)
Бугерко Я. Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання/ Я. Бугерко (стр.137-153)
Москаль Ю. Класичний вищий навчальний заклад у регіоні: реалії і перспективи розвитку в кризовий період/ Ю. Москаль (стр.163-170)
Гірняк Г. Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу/ Г. Гірняк (стр.171-186)
Фурман А. В. Субкультура/ А. В. Фурман, А. Литвин (стр.187-192)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Л 32
Автор(и) : Лашук В.
Назва : Особливості соціальних потреб та оцінок осіб юнацького віку з різним рівнем переживання самотності
Місце публікування : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2011. - N 3. - С. 104-109. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2011/3). - ISSN 1810-2131
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія
Психологія юнацького віку
Самотність
Кафедра загальної та практичної психології
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 114
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Кільк.характеристики :228 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 40.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Діти з особливими потребами
Агресія-- діти
Психологія спілкування
Психологія особистості
Девіантна поведінка
Соціальний інтелект
Соціалізація молоді
Здібності-- психологія
Кафедра психології
Зміст : Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії/ Н. М. Білоусова. Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах/ О. І. Бондарчук. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами/ О. О. Буковська. Особливості копінг-поведінки особистості життєвих та професійних ситуаціях/ А. В. Вдовиченко. Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї/ Н. П. Веселова. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації/ І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха. Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри/ С. А. Ворожбит. Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії/ В. Ю. Гавриленко. Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології/ О. Л. Гірченко. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен/ А. А. Губко. Здатність до інтимності як особистісна властивість/ В. А. Гупаловська, І. Гапон. Феномен гендерної ідентичності в психології/ Т. В. Данильченко. Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями/ С. П. Дерев’янко. Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців/ О. Ю. Дроздов. Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів/ М. А. Дроздова. Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування/ В. М. Духневич. Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження/ О. І. Жорнова. Соціальна і політична психологія - для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів/ О. І. Жорнова. Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності/ Т. І. Корж. Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб/ П. В. Коротков. Соціальні уявлення як психологічний феномен/ О. В. Кравчук. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу/ А. О. Куліш. Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні/ А. О. Лісневська. Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності/ В. Г. Лашук. Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Р. С. Лимар. Соціальний інтелект: поняття, функції, структура/ Л. О. Ляховець. Поняття людської волі в контексті життєвого світу особистості/ М. М. Махній. Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів/ Д. Д. Отич. До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології/ В. Г. Панок. Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається/ Т. С. Панченко. Розвиток креативних здібностей особистості/ Т. М. Позняк. Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї/ Ю. В. Примак. Особливості оцінки студентами особистості викладача/ Н. О. Прядко. Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування/ З. Ф. Сіверс. Особливості комунікативної толерантності студентів/ А. Г. Скок. Возможность. Соответствие личностного и ситуативного/ С. В. Солдатова. Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень/ П. Д. Фролов. Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми/ К. Ф. Халепа. Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді/ Г. Л. Чепурна. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників/ І. Г. Чистенко. Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості/ В. М. Шмаргун. Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. І. Шушунова. Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін/ І. М. Ющенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 1
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :220 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Психологія підлітка
Стосунки дітей і батьків
Обдаровані діти
Післядипломна освіта
Соціальна психологія
Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психотерапія--насилля
Зміст : Психологічні проблеми взаємин сучасних підлітків та юнаків з батьками/ А. Ш. Апішева. Психологічні особливості коучингу як інструменту особистісного розвитку/ С. В. Баранова. Психологічні особливості сприйняття інтернету сучасними підлітками/ Р. М. Білоус, А. Б. Дзюба, Я. В. Сімонова. Переживання вичерпаності особистісного потенціалу та ставлення до інших людей у курсантів ВНЗ МВС України/ А. М. Большакова. Психологічні особливості прояву та профілактики віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків/ О. І. Бондарчук, Т. В. Калязіна. Архетипна феноменологія як методологічна перспектива розвідок царини несвідомого/ О. М. Боровицька. Специфіка перетворення морального мотиву в самоцінність особистості підліткового віку/ І. С. Булах, М. І. Заяц. Соціальні орієнтири й ідеали студенства: 2000 та 2012 роки/ О. М. Васильченко. Копінгові стратегії в умовах професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ/ А. В. Вдовиченко. Психологічні особливості задоволеності та успішності сімейних стосунків/ Н. П. Веселова. Розвиток основної функції образу уяви-антиципації у старшокласників з опорою на художній текст/ Н. К. Вічалковська. Соціально-психологічний аналіз явища громадської участі: системний підхід / С. В. Волеваха. Культурологічний та соціально-економічний аспект особистісного розвитку почуття довіри, як соціально-психологічна складова адаптації людини/ С. А. Ворожбит. Проблема насилля та її соціально-психологічний вимір/ С. О. Гарькавець. Казкотерапія як ефективний метод психотерапевничного впливу у роботі з дітьми молодшого шкільного віку / О. Л. Гірченко. Формування толерантності підлітків засобами соціально-психологічного теренінгу як умови подолання їх агресивності/ Г. В. Гладуш. Управління як механізм впливу змісту на форму/ В. В. Голець. Особливості психологічної компетентності працівників районних методичних кабінетів системи післядипломної педагогічної освіти/ Н. В. Гордієнко. Залежність політичної поведінки молоді від суб’єктивної оцінки власної бідності/ І. М. гусев. Психологічний портрет чоловіка і жінки очима студенток/ Т. В. Данильченко. Сучасна профорієнтація проблеми та перспективи розвитку/ Л. Л. Дворніченко. Філософсько-психологічні аспекти розуміння досвіду особистості / Ю. О. Дем’яненко. Соціально-психологічна категоризація спільноти осіб із низьким економічним статусом/ В. О. Дишлевук. Віковий вимір геополітичної свідомості/ О. Ю. Дроздов. Особливості прояву екологічних сенсів у людей різного віку/ Д. Е. Дубініна. Формування компетентності спеціаліста засобами когнітивного спілкування/ В. М. Духневич. Методологія дослідження міжетнічної толерантності студентської молоді Західного та Східного регіонів України/ Л. І. Залановська. Особистісні детермінанти соціально-психологічної адаптації хворих на епілепсію/ А. В. Зінченко. Розвиток спроможності громад як компонент соціально-психологічного супроводу суспільних інновацій/ С. М. Іванченко. Особливості самосвідомості особистості у психологічному портреті сучасного студента/ К. О. Кальницька. Функціональні відмінності психологічних меж особистості на прикладі психоаналізу/ П. А. Карелін. Психолого-педагогічні детермінанти розвитку психологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності/ Т. А. Каткова, О. М. Троїцька. Психологічний захист особистості: теоретична конструкція факторів впливу на сприйняття реальності/ Ю. А. Кашкарова. Довіра як умова розвитку дружніх взаємин/ Є. О. Клименко, Л. М. Рось. Зміни у самооцінці особистості похилого віку/ О. Г. Коваленко. Самопрезентація як складова частина розвитку особистості/ А. О. Кононенко. Особливості формування оптимізму в онтогенезі/ Т. І. Корж. Особливості прояву конфліктних форм поведінки підлітків з вираженими акцентуаціями рис характеру/ Л. О. Котлова. Теоретичний аналіз відповідальності як психологічного феномена/ О. В. Кравчук. Важность семейного фактора в процессе социализации и социальной адаптации ребенка с синдромом дефицита внимания и гиперактивностю/ О. В. Кривоногова. Природа мотивації сексуальної поведінки/ Т. С. Кудріна, В. С. Цихоня. Психологические особенности переживания стыда и вины женщинами/ Е. А. Кузьминова. Емпатія учасників педагогічної взаємодії як фактор академічної успішності/ А. О. Куліш. Забобони як психологічний феномен/ В. Г. Лашук. Практичні рекомендації активізації розвитку особистісного самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою для психологів вчителів та вихователів/ І. М. Лисенко. Соціальна зайнятість як чинник розвитку категоріальних структур свідомості в юнацькому віці/ А. О. Лісневська. Психологічний аналіз особливостей ціннісно-потребнісних орієнтацій державних службовців місцевих органів виконавчої влади/ Л. Я. Малімон, І. В. Глова. Формування міжкультурної компетентності майбутніх соціальних педагогів і психологів у сфері невербальної поведінки/ М. М. Махній. Вплив ціннісної орієнтації на розвиток національно-технічної еліти України/ О. М. Мелащенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 6234
Кількість відвідувачів 1042
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя