Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Лісовець, Олег Васильович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/Л 63
Автор(и) : Лісовець, Олег Васильович
Назва : Теорія і методика роботи з дитячими та молодіжними організаціями України ("Теорія і практика діяльності дитячих та молодіжних організацій") : Навчально-методичний комплекс
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :58 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 1.80 грн.
ДРНТІ : 14.07.05
ББК : 74.6р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитячі організації
Молодіжні організації
Примірники : всього 200: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10), аб(167), НМК ф-т ПСР(20)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10), аб(167), НМК ф-т ПСР(20)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :218 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 53.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
соціальна реклама
Зміст : Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму/ Ю. Й. Поліщук. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування професійної культури фахівця/ О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження/ І. М. Богданова, О. С. Юрчик. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності/ Л. І. Міцик. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді/ В. С. Петрович. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі/ А. Лукасєвич. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми/ Ч. Галек. Культурні розбіжності між Польщею та Україною у сприйманнівізульної соціальної реклами/ І. Шубіна. Музика, математика й арттерапія в педагогіці/ Я. Скварек. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Болонського процесу/ І. І. Доброскок. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів/ В. В. Боксгорн. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді/ А. П. Аніщенко. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності/ С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї/ М. В. Грабовська. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи/ З. П. Бондаренко. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності/ Л. А. Колбіна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність"/ С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності/ К. М. Віцукаєва. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери/ М. М. Марій. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями/ Н. Ю. Кисла. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України/ Н. С. Олексюк. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії/ А. В. Скіць. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент"/ В. А. Кручек. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх/ В. В. Коваль. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів/ В. О. Гуріч. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти/ В. В. Лях. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ/ М. О. Гладиш. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи/ О. Ф. Усик. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності/ Г. М. Тимошко. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності/ Н. І. Корпач. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки/ І. І. Сидорук. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів/ О. В. Лісовець. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації/ Ю. В. Гарасимів. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки/ Л. М. Маценко. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю/ Р. В. Чубук. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт/ Ю. Ю. Бондаренко. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей/ Т. Л. Лях. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті/ Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ А. І. Конончук. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань/ Л. І. Романовська. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності/ Н. Є. Троценко. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога/ І. М. Гриник. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності/ Н. В. Заверико. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей/ Ж. В. Петрочко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері/ О. В. Сватенков. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності/ С. В. Виговська. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки/ Н. П. Пихтіна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога/ С. Р. Хлєбік. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі/ О. В. Лапа. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці/ Т. М. Тюльпа. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання/ Р. С. Мохнюк.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/С 69
Назва : Соціальна педагогіка : Програми навчальних дисциплін для студентів IV курсу
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :223 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 29.25 грн.
ББК : 74.6р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціальна педагогіка-- програми
Примірники : всього 62: аб(55), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(5)
Вільні : аб(55), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(5)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Л 63
Автор(и) : Лісовець, Олег Васильович
Назва : Теорія і методика роботи з дитячими та молодіжними організаціями України : Навчальний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 19.00 грн.
ДРНТІ : 14.07.05
ББК : 74.6я73 + 66.75(4Укр)я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитячі організації
Молодіжні організації
Примірники : всього 144: фб(1), ав(1), аб(106), Ч.З.№2(15), НМК ф-т ПСР(25)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(106), Ч.З.№2(15), НМК ф-т ПСР(25)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Л 63
Автор(и) : Лісовець, Олег Васильович, Мельник, Микола Петрович
Назва : Соціально-правовий захист дітей та молоді : Навчально-методичний посібник [для студентів вищих навчальних закладів, соціальних педагогів, працівників соціальних служб]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :212 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 204-212
Ціна : 16.67 грн.
ББК : 74.6я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
захист дітей соціально-педагогічний
захист дітей соціально-правовий
Зміст : Міжнародний механізм захисту дітей та молоді ; Соціально-педагогічний захист у кримінальному процесі ; Конкретний випадок соціально-педагогічного захисту дітей та молоді ; Соціально-правовий захист окремих категорій молоді в Україні
Примірники : всього 45: фб(1), ав(1), НМК ф-т ПСР(3), Ч.З.№2(10), аб(35)
Вільні : фб(1), ав(1), НМК ф-т ПСР(3), Ч.З.№2(10), аб(35)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/Д 36
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна, Суховєєва, Наталія Миколаївна, Хлєбік, Світлана Ростиславівна, Лісовець, Олег Васильович, Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Володченко, Жанна Михайлівна, Борисюк, Світлана Олексіївна, Останіна, Ніна Степанівна, Качалова, Тетяна Василівна
Назва : Державний екзамен із соціальної педагогіки і технологій соціально-педагогічної діяльності : навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" (денної і заочної форми навчання)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :55 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Ціна : 4.75, 5.70, грн.
ББК : 74.6р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Соціальна педагогіка-- державний екзамен
Примірники : всього 73: Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(8), фб(1), пед.(1), аб(57)
Вільні : Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(8), фб(1), пед.(1), аб(57)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156(075.35)/К 82
Автор(и) : Кричковська, Тетяна Домініківна, Лісовець, Олег Васильович
Назва : Вікова та педагогічна психологія : лабораторний практикум : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :88 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ.: с. 84-87
Ціна : 8.75, 10.50, грн.
ББК : 88.374я73-5 + 88.840я73-5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра загальної та практичної психології
Вікова психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Практична психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Примірники : всього 94: фб(1), ав(2), Ч.З.№2(20), НМК ф-т ПСР(40), аб(46)
Вільні : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(20), НМК ф-т ПСР(40), аб(46)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/Д 36
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна, Суховєєва, Наталія Миколаївна, Володченко, Жанна Михайлівна, Останіна, Ніна Степанівна, Лісовець, Олег Васильович, Сватенков, Олександр Васильович, Зінченко, Тетяна Василівна
Назва : Державний екзамен із теорії, практики та організації соціально-педагогічної діяльності : Навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності 7.010107 "Соціальна педагогіка" освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" (денної та заочної форми навчання)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :52 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 5.83 грн.
ББК : 74.6р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Соціальна педагогіка-- державний екзамен
Примірники : всього 75: фб(1), Ч.З.№2(10), НМК ф-т ПСР(25), каф. соц. пед.(10), аб(29)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(10), НМК ф-т ПСР(25), каф. соц. пед.(10), аб(29)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Л 63
Автор(и) : Лісовець, Олег Васильович, Сватенков, Олександр Васильович
Назва : Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності соціального педагога та практичного психолога : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :104 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 16.67 грн.
ББК : 74.6я73 + 88.492я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Інформаційні технології навчання
Зміст : Роль і місце інформаційних технологій у сучасній соціальній сфері ; Математичні методи й інформаційні технології в психолого-педагогічних дослідженнях ; Комп’ютерна психодіагностика ; Технологія створення і використання баз даних Microsoft Access у діяльності соціального педагога ; Технологія створення і проведення мультимедійних презентацій ; Технологія комп’ютерної обробки аудіофайлв ; Технологія комп’ютерної обробки відеофайлв ; Інтернет-технології у практичній діяльності соціального педагога та практичного психолога ; Форми комунікації в мережі Інтернет ; Використання ресурсів мережі Інтернет у науковій роботі соціального педагога та практичного психолога ; Методика створення та управління сайтом ; Веб-сайт: поняття, історія виникнення, класифікація
Примірники : всього 45: фб(1), Ч.З.№2(4), НМК ф-т ПСР(5), аб(40)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(4), НМК ф-т ПСР(5), аб(40)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :232 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 61.46 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Портфоліо-- вчителі
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта в зарубіжних країнах
Електронні підручники
Педагогічна майстерність
Географіч. рубрики: Китай-- освіта
США-- освіта вища
Німеччина-- освіта
Зміст : Роль екологічної етики у формуванні нової моделі взаємин людини з навколишнім природним середовищем/ Н. О. Александрович. Психологічний аспект визначення дорослості/ М. Г. Гордієнко. Використання соціальних сервісів та соціальних мереж в освіті/ С. В. Івашньова. Дослідження громадської активності сучасної студентської молоді/ О. В. Лісовець. Соціальна поведінка: сутність, типологічні та видові ознаки/ А. В. Лякішева. Значення батьківської компетентності в процесі сімейного виховання/ М. М. Марій. Формування духовного здоров’я особистості як сучасна педагогічна проблема/ Н. В. Науменко. Проблеми формування шкільного бюджету та витрат/ С. Рамазашвілі. Портфоліо студента: дидактичний аспект/ Ю. А. Романенко. Інноваційні орієнтири менеджменту учбового процесу/ Н. М. Созашвілі. Соціалізація школяра у змісті діяльності дитячого закладу оздоровлення і відпочинку з денним перебуванням/ В. М. Солова. Сучасний стан виховання дітей у сім’ї/ Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. Механизмы и принципы конструирования картины мира личности/ В. Д. Черноиваненко. Порівняльно-педагогічні дослідження в туризмі: методологічний аспект/ Г. П. Щука. Експериментальна перевірка ефективності методики формування потреби в самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. З чого починати навчання автономному письму (англ.)/ Н. Блуашвілі. Оцінювання знань студентів з дисципліни "Органічна хімія" на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського Національного медичного університету під час вивчення модуля № 1/ О. В. Боднарчук. Вікові характеристики студентів 1-2 курсу та навчання англійській мові для професійних цілей (англ.)/ А. Гігаурі. Використання відео на заняття з практики усного та писемного мовлення (англійська як друга іноземна мова) як засіб мотивації до вивчення іноземних мов/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії/ Д. Л. Десятов. Організація навчання на практичному занятті з фізичної та колоїдної хімії/ А. М. Дмитрів. Принципи відбору текстового матеріалу для навчання читання іноземною мовою у вищих навчальних закладах/ М. П. Долматова, К. Г. Долматова. Особливості методики навчання спеціальних дисциплін/ Н. С. Журавська. Англійські прислів’я та шляхи їх перекладу грузинською мовою (англ.)/ Е. Каціашвілі. Виховання ціннісних орієнтацій старшокласників засобами ЗМІ/ І. І. Киричок, К. Б. Кузьмич. Педагогічний дизайн у контексті застосування мультимедійної презентації/ О. П. Мокрогуз. Методика формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Павленко. Вивчення культури на уроках бізнес англійської (англ.)/ М. Размадзе. Педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів/ М. О. Шевчук, В. Єршов. Результативність технології впровадженя педагогічних умов підвищення ефективності природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах/ Т. А. Шмоніна. Еколого-валеологічні знання як невід’ємний компонент еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя/ Л. В. Дрожик. Технологія портфоліо у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя/ В. Г. Кучерявець. Особливості викладання біологічної хімії для підготовки фахівців фармацевтичних і біотехнологічних виробництв/ Н. Г. Марінцова, А. М. Кричковська, М. В. Стасевич. Підготовка студентів спеціальності "дошкільна освіта" до формування у дошкільників рухових умінь і навичок/ С. І. Матвієнко, О. В. Варуха, ОлександрівнаОленченко С. О. Світлана. Інтерактивні технології навчання у професійній підготовці майбутніх економістів/ Г. І. Матукова. Професійне становлення студентів економічних коледжів: теоретичний аспект/ Л. О. Панасенко. Роль інтерактивних методів навчання у процесі формування професійної компетентності студентів/ Т. В. Ходак. Педагогічні технології в екологічній підготовці майбутнього вчителя/ І. М. Щербак. Деякі питання дидактики в педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. Досвід духовно-морального виховання молоді в Німеччині/ С. В. Благініна. Із зарубіжного досвіду формування педпгогічної майстерності/ Т. В. Гордієнко. Освітні домінанти у діяльності німецької окупаційної влади на території Польщі (1939-1943 рр.)/ О. В. Давиденко. Теорія та практика освіта в історіографії славістів Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Демченко. Коменіана у науково-педагогічній спадщині Федора Науменка/ Х. І. Калагурка. До історії створення першого національного підручника з органічної хімії для середньої загальноосвітньої школи/ Н. І. Лукашова. Історіографія проблеми роздільного навчання в Україні (на прикладі літературних джерел 1878- 1912 рр.)/ Ю. М. Мачача. Способы и приемы изучения немецкого как второго иностранного языка для школ Грузии/ М. Напирели. Професійна підготовка кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України: досвід 60-80-х рр. XX ст./ В. В. Паржницький. Будинок юннатів Київського зоологічного парку: повоєнне десятиліття/ Л. П. Пата. Американський підхід до проблеми лідерства вчителя/ О. В. Пономаренко. Виховний і дисциплінуючий потенціал шкільної форми (на прикладі історико-педагогічного досвіду другої половини XIX - початку XX ст.)/ С. І. Самаріна. Вплив ринкових процесів на надання освітніх послуг новозеландськими університетами наприкінці XX ст./ В. Ф. Ставцева. О вопросе обучения истории Грузии на неспециальных факультетах/ Т. Тамарашвили. Гуманістична спрямованість дидактичної системи С. Русової/ О. М. Таран. Ретроспективний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи/ О. А. Устименко-Косоріч. Ліцензування педагогічної діяльності вчителів у США в умовах неперервної педагогічної освіти/ Н. М. Щур. Стан і проблеми організації педагогічної практики в системі підготовки вчителів музики у вишах Китаю/ Юй Фей.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
Статистика
за 25.09.2024
Кількість запитів 31535
Кількість відвідувачів 1459
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя