Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Матюшкіна, Тетяна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У2/М34
Автор(и) : Матюшкіна, Тетяна
Назва : Лишаючи свій слід (Станіслав Реп’ях)
Вихідні дані : Чернігів, 2003
Кільк.характеристики :48 с
Колективи : Чернігівська організація національної спілки письменників України, Чернігівська державна обласна універсальна наукова бібліотека ім. В. Г. Короленка
Серія: Портрети земляків
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)6-8
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах -2011р.,N 9
Цікаві статті :
Державний стандарт базової і повної середньої освіти (стр.4-15)
Таранік-Ткачук К. В. Розвиток мовно-літературної освіти залежить від кожного з нас/ К. В. Таранік-Ткачук (стр.16)
Лукашенко С. У ній є висоти незмиримі й святі глибини.../ С. Лукашенко (стр.18-21)
Погрібняк Ю. А що воно, життя?/ Ю. Погрібняк (стр.22-24)
Соловей Н. "Слово до слова - мова..."/ Н. Соловей (стр.27-30)
Нежива Л. Світоглядна сила та естетична краса українського літературного бароко/ Л. Нежива (стр.32-39)
Савельєва Н. Моя бабуся живе в Україні!/ Н. Савельєва (стр.40-46)
Твердоступ А. Шляхи підвищення ефективності уроків української літератури/ А. Твердоступ (стр.47-50)
Матюшкіна Т. ІХ Чернігівські педагогічні зустрічі вчителів-словесників/ Т. Матюшкіна (стр.51, 121-122)
Присяжнюк С. Інтерактивні форми роботи на заняттях української літератури/ С. Присяжнюк (стр.52-56)
Макашова Ю. Формування комунікативної літературної компетенції через використання технології розвитку критичного мислення унів/ Ю. Макашова (стр.57-64)
Дроздовський Д. Українська шекспіріана ХХ століття: еміграційна модель/ Д. Дроздовський (стр.66-74)
Лупійчук А. Сучасна шкільна літературна освіта/ А. Лупійчук (стр.75-76)
Рапіна Л. Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії/ Л. Рапіна (стр.77-80)
Науменко Н. Єгипет як культурологічна парадигма в українській поезії ХХ століття/ Н. Науменко (стр.81-88)
Сокур А. Осінь, вродлива госте, просимо до нас/ А. Сокур (стр.90-98)
Колоїз Ж. Вивчаємо застарілу лексику/ Ж. Колоїз (стр.99-108)
Голобородько . Менестрелі : літературознавчий тетраптих/ Голобородько (стр.109-120)
Сидоренко О. Мамин рушник - це мої і тривоги, і болі.../ О. Сидоренко (стр.123-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матюшкіна, Тетяна
Назва : ІХ Чернігівські педагогічні зустрічі вчителів-словесників
Місце публікування : Укр. мова й л-ра в серед. шк., гімназіях, ліцеях та колегіумах: наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 9. - С. 51, 121-122 (Шифр УМЛ:ШГЛК-1/2011/9)
ББК : 74.04(4Укр) + 80
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі-словесники-- педагогічні зустрічі
Анотація: Стаття присвячена ІХ Чернігівським педагогічним зустрічам переможців і лауреатів Всеукраїнського конкурсу "Учитель року" в номінаціях "Українська мова й література", "Світова література" з проблеми "Науково-методичне забезпечення роботи вчителя з розвитку креативності учнів на уроках словесності".
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :274 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 98.17 грн
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
психологія молодшого школяра
Викладання зарубіжної літератури в школі
Переклад-- Українська мова
соціальний педагог-- підготовка
Соціальна допомога-- діти-- жорстоке поводження
Історія педагогіки --Україна
історія зарубіжної педагогіки
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічна саморегуляція--бугайківські читання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання/ Т. Ф. Алєксєєнко. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї/ Б. Л. Антонян-Шевчук. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації/ О. М. Білик. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю/ Т. В. Букій. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід/ І. П. Волощук. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу/ О. О. Єжова. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки/ Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи/ А. І. Конончук. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя/ Т. В. Лоза. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ/ Н. П. Онищенко. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення/ Ж. В. Петрочко. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе/ О. Д. Рейпольська. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів/ Т. М. Тюльпа. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів/ В. Н. Багрій. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки"/ В. Ю. Белан. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час/ Н. О. Максимовська. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів/ Л. В. Рень. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції/ І. А. Ясточкіна. ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ ; Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича/ Ю. М. Балаховська. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова”/ Н. О. Баранник. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури/ Ю. І. Бондаренко. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді/ М. В. Бриль. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект/ Т. І. Бутурлим. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу/ С. В. Воробець. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників/ М. В. Галушко. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ О. В. Галушко. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури/ О. А. Гальонка. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах/ О. А. Гордієнко. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності/ А. В. Градовський. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи/ М. М. Греб. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови/ Н. В. Грона. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів/ О. В. Забарний. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі/ В. А. Каліш. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя/ К. Я. Климова. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка/ Т. М. Левченко. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами/ О. О. Лілік, О. В. Сазонова. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами)/ Т. П. Матюшкіна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості/ Т. Ф. Мельничук. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору/ О. В. Міщенко. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ С. Р. Молочко. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці/ Л. Л. Нежива. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда)/ Л. М. Остапенко. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя)/ О. В. Пилипенко. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури/ В. І. Пустохіна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації/ С. І. Хропата. Остання й вічна шана Кобзареві/ С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст./ Т. О. Яценко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблема евтаназії дітей у Європі/ Г. Бейгер. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку/ Л. В. Повалій. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ Л. Б. Махоткіна.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Всесвітня література та культура в навчальних закладах України -2016р.,N 10
Цікаві статті :
Приходько Л.І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури/ Л. І. Приходько (стр.2-3.)
Смуденкова В. Г. Краса і сила мистецтва/ В. Г. Смуденкова (стр.4-5.)
Кожукало Н. В. "Коронація” мистецтва Відродження/ Н. В. Кожукало (стр.6-9.)
Клецун О. В. Весна в поезії, малярстві та музичному мистецтві/ О. В. Клецун (стр.10-13.)
Дець Н. Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва. Вільям Вордсворт "До Прекрасного”/ Н. Дець (стр.14-15.)
Ткач І. У вічних пошуках краси/ І. Ткач (стр.16-21.)
Ткач І. Сучасний урок літератури: виховувати розуміння краси.../ І. Ткач (стр.22-24.)
Галкіна Н. В. Голоси поетів "срібної доби” (М. Цвєтаєва і Б. Пастернак)/ Н. В. Галкіна, Н. Л. Тхай (стр.25-27.)
Козієва В. В. Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші Марини Цвєтаєвої "Книжки в обкладинках червоних”/ В. В. Козієва (стр.28-30.)
Сопівник Г. С. Вічна таїна любові: шекспірівські Ромео і Джульєтта/ Г. С. Сопівник (стр.31-33.)
Матюшкіна Т. . Культурологічний підхід до вивчення роману Корнелії Функе "Чорнильне серце”/ Т. Матюшкіна (стр.34-37.)
Шкаруба Л. М. Книжная иллюстрация: на перекрестках изображения и слова/ Л. М. Шкаруба (стр.38-41.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(0)р10/М 35
Автор(и) : Матюшкіна, Тетяна
Назва : Культурологічний підхід до вивчення роману Корнелії Функе "Чорнильне серце”
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України: Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал / Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та видавництво " Антросвіт". - 2016. - N 10. - С. 34-37. (Шифр ВЛКНЗУ/2016/10)
ББК : 83.3(0)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання зарубіжної літератури в школі-- вивчення творчості письменників
Викладання зарубіжної літератури в школі-- культурологічний підхід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки світової літератури--кіномистецтво на уроках літератури--чорнильне серце (роман, критика)--підліткове фентезі--екранізація художніх творів--7 клас
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4 : П’яті Бугайківські читання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 116.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Психолого-педагогічні науки-- збірники
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
історія педагогіки (загальні питання)
Кафедра педагогіки
Кафедра української літератури та журналістики
Кафедра української мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бугайківські читання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Пропаганда засобами медіаосвіти роману "Крізь пекло на землі" Любові Василів-Базюк/ Т. В. Бабійчук. Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми/ Т. А. Бронзенко. Проблема аналізу художнього твору в методичній науці: ретроспективний огляд/ Н. І. Гричаник. Взаємозв’язок мистецтва слова і музики/ О. М. Косінова. Культурологічний підхід до навчання літератури (на матеріалі роману Гарпер Лі "Убити пересмішника". 9 клас)/ Т. П. Матюшкіна. Актуальність проблеми викладання української літератури для дітей майбутнім педагогам початкової школи/ О. П. Пелех. Вивчення літературних творів з міфологічними структурами експліцитного типу в 9–11 класах загальноосвітньої школи: теоретичні засади, система компетентностей/ Ю. О. Сидоренко. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі/ Л. О. Сулімова. Літературна освіта у вимірах постмодернізму/ Г. В. Хоменко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Вивчення односкладних речень на матеріалі творчості Ліни Костенко/ Н. О. Баранник. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку/ Ю. І. Бондаренко. Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас)/ Т. І. Бутурлим. Вивчення перехідних явищ у системі службових частин мови/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Розвиток у старшокласників уміння інтерпретувати ліричні твори української літератури/ О. В. Глеб. Панорама духовного життя українців за романом Мирослава Дочинця "Вічник"/ С. О. Жила. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи/ А. С. Іващенко. Вивчення творчості П. Г. Тичини у взаємозв’язку з музичним мистецтвом/ С. Р. Молочко. Формування етнокультурної компетентності учнів у процесі вивчення громадянської лірики Миколи Вінграновського в 11-му класі/ С. В. Нестеренко. Застосування методу case-study у навчанні майбутніх учителів української літератури як прояв "Тенденції методики до життєвості викладання" (Т. Бугайко, Ф. Бугайко)/ Н. В. Романишина. Особливості педагогічного дизайну мультимедійного уроку української літератури з використанням хмарного середовища/ Н. В. Скриннік. Система дидактичних ігор як засіб ефективності навчально-виховного процесу у сучасній початковій школі/ Р. В. Сопівник, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах профільного літературного навчання/ І. А. Тригуб. Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі/ Т. О. Яценко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання/ О. А. Гордієнко. Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями/ О. О. Лілік. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів української мови/ Л. В. Рускуліс. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Розвиток писемного мовлення учнів у процесі вивчення української літератури як методична проблема (60–90-ті рр. ХХ ст.)/ О. А. Гальонка. Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в науковій спадщині Тетяни і Федора Бугайків/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Генеза проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій спадщині Тетяни Бугайко/ О. М. Куцевол. Проблема організації позакласної роботи з української літератури в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків/ О. Б. Петрович. Ідеї використання методів навчання української літератури у працях Т. Бугайко і О. Мазуркевича/ М. А. Ткачук. Генеза проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя-словесника в науковій спадщині методистів ХХ ст./ О. М. Чайка.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Матюшкіна, Тетяна Павлівна
Назва : Культурологічний підхід до навчання літератури (на матеріалі роману Гарпер Лі "Убити пересмішника". 9 клас)
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4: П’яті Бугайківські читання. - С. 25-30 (Шифр 15/Н 34-975036)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання зарубіжної літератури в школі-- вивчення творчості письменників
зарубіжна література-- літературні зв’язки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжмистецькі зв’язки--культурологічний підхід--екранізація художнього твору--кіноверсія--кінообраз
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.07.2024
Кількість запитів 87753
Кількість відвідувачів 909
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя