Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Монарьов, Р.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Рідна школа -2007р.,N 4
Цікаві статті :
Радул В. Соціальна зрілість особистості/ В. Радул (стр.3-6)
Завіна В. Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів/ В. Завіна (стр.6-9)
Краснощок І. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти/ І. Краснощок (стр.9-11)
Мазур Н. Зміст професійної культури викладача вищої школи/ Н. Мазур (стр.12-14)
Монарьов Р. Особливості вивчення категорії "соціально-професійна активність особистості майбутнього вчителя"/ Р. Монарьов (стр.14-17)
Лебедик І. Соціально-професійна комунікація як фактор розвитку професійної самореалізації студента/ І. Лебедик (стр.17-20)
Квас В. Самодостатність вузівських дисциплін для професійної підготовки студентів/ В. Квас (стр.20-23)
Бабенко Т. Зміст інформаційної культури майбутнього вчителя історії/ Т. Бабенко (стр.23-26)
Кушнір В. Особливості гуманістичного аспекту педагогічного процесу/ В. Кушнір (стр.27-30)
Наумець О. Шляхи вдосконалення оцінки праці вчителів/ О. Наумець (стр.30-32)
Дубінка М. Психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності міжособистісного спілкування/ М. Дубінка (стр.33-36)
Ткаченко О. Зміст етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя/ О. Ткаченко (стр.36-38)
Кравцов В. Теоретичні засади визначення сутності методологічної культури вчителя/ В. Кравцов (стр.39-41)
Галета Я. Особливості становлення особистості в умовах інформаційного суспільства/ Я. Галета (стр.47-50)
Рацул А. Порівняльна характеристика технологій навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття/ А. Рацул (стр.50-52)
Рацул А. Педагогічні умови родинно-сімейного виховання дітей/ А. Рацул (стр.53-56)
Савченко Н. Українське мистецтво в полікультурному просторі/ Н. Савченко (стр.56-58)
Таран І. Вплив та християнських цінностей на становлення особистості молодшого школяра/ І. Таран (стр.59-61)
Ликов В. Ідея раннього залучення дітей до продуктивної праці в народнопедагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ В. Ликов (стр.62-64)
Філоненко О. РОль позакласної роботи в системі трудового виховання І. Г. Ткаченка/ О. Філоненко (стр.64-67)
Радул О. Залучення дітей підліткового віку до праці у давніх слов’ян VI-XIII ст./ О. Радул (стр.68-71)
Кравцова Т. Теоретичні основи вивчення дитини представниками реформаторської педагогіки кінця XIX - початку XX ст./ Т. Кравцова (стр.74-75)
Дяченко Т. Історія становлення та розвитку професії педагога вищої школи/ Т. Дяченко (стр.76-78)
Гур’янова О. У пошуках школи майбутнього / О. Гур’янова (стр.79-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Монарьов Р.
Назва : Особливості вивчення категорії "соціально-професійна активність особистості майбутнього вчителя"
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2007. - N4. - С. 14-17. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2007/4). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): майбутній вчитель
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 135558
Кількість відвідувачів 1329
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя